Материалдар / Ашық сабақ. 7-сынып Электронды кестелердің элементтерін пішіндеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. 7-сынып Электронды кестелердің элементтерін пішіндеу

Материал туралы қысқаша түсінік
материал информатика пәні мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
1272
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді сабақ жоспары:Сынып: 7Мектеп:М.Жүнісов НЖББМПәні:Нигиметова Бибинұр Толеугалиевна
Сабақтың тақырыбыЭлектронды кестелердің элементтерін пішімдеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.2.2-электронды кесте элементтерін пішімдеу
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар оқиды:Excel-де есептер шығару кезеңдерін біледі. Оқушылардың көбісі оқиды:Үлгіні пайдалана отырып, қарапайым есепті компьютерде құрады.. Кейбір оқушылар оқиды:Электронды кестедегі деректермен жұмыс істегенде автоматтық толтыруды қолданса
Бағалау критерийлеріЭлектронды кесте элементтерін пішімдейді;Деректердің типін жіктейді;Электронды кестеде диаграмма құрады;Өз бетімен компьютерде есептеу жүргізе алады.Кестенің шекарасын, сызықтың мәнерін, түрін жуандығын, түсін, кестенің ішін құйып бояуды үйренеді. топта жұмыстанады, АКТ ақпаратын тиімді түрде өңдеп, жеткізе алады, өзінөзі бағалай біледі. Ақпараттық сауаттылығы артады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар біледі: Автоматтық толтыру не екенің және оның тәсілдерін; Оқушылар істей алады: Электронды кестеде автоматтық толтырудың тәсілдерін сөзбен түсіндіре алады; Предметтік лексика және терминология: кесте, ұяшық, қатар, баған, парақ, формула, диаграмма, шартты форматтау Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы
  • Міндетті шешу үшін біз… пайдаландық, себебі …
  • Деректерді бейнелі көрсеу үшін … болады.
  • Диаграмма құру үшін алдымен …, содан кейін …
  • Құндылықтарды дарыту
  • Оқушыларды оқуға дағдыландыру;
  • Сыйластық;
  • Қызметкерлік.
  • АКТ қолдану дағдыларыНоутбуктар нтерактивті тақта, интернет.
    Жаһандық азаматтылық Әрбір оқушыға жайлы орта құру.
    Пәнаралық байланыстарМатематика, физика, шығармашылдық.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар,қажетті құралдар
    Сабақтың басталуы2 минут



    6 мин.
    Ұйымдастыру бөліміСыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру: 2 топқа бөлу:Ба-ған және қа-тар сөздерін құрастыру Үй тапсырмасын тексеру: Миға шабуыл Мұғалім жетелеуші сұрақар қояды:
  • Кесте неден тұрады? (Жолдардан, бағандардан, ұяшықтардан тұрады)
  • Кесте құру бұйрығы қайда орналасқан? (Жолақтың кірістіру бөлімінде)
  • Экспресс –кесте бұйрығының қызметі қандай? ( кестелердің дайын шаблондарын қосады)
  • Кестенің ұяшықтары бойынша қалай жылжуға болады? ( меңзерді басқару пернелерімен)
  • Кестенің соңына жаңа жол қосу үшін қандай пернені басу керек? (Таb)
  • Меңзерді алдындағы ұяшыққа қалай ауыстыруға болады (Shift + tab)
  • Кестеге бағандармен жолдарды қандай тәсілдермен қосуға болады?
  • Кестедегі бағандармен жолдарды қандай тәсілдермен жоюға болады?
  • ҚБ: Бағдаршам әдісі Сыныпқа сұрақ:Ұсынылған кесте бойынша не айта аласыздар? Проблемалы сұрақ тастау.



    Қандай айырмашылық байқап отырсыздар?Оқушылардың жауаптарының нәтижесінде бүгінгі сабақтың тақырыбы шығарылады.

    2 топпарақшалар





    Интерактивті тақта,Сұрақ парақшалары,













    Түрлі-түсті дөңгелекше







    Презентацияслайд
    Сабақтың ортасы 15 минут















    12 минут

    2 топқа да тақырыпқа байланысты жетелеуші сұрақтар беріледі. Оқушылар алдымен мәтінді оқып шығады,өз топтарында түсіндіреді. Постер жасайды. Берілген сұрақтар бойынша бір-біріне тақырыпты қорғап, түсіндіреді, талдайды.1. Пуск - Программы - Microsoft Office - Microsoft Excel. 2.Excel кестелік процессорының терезе элементтері қандай?3. Жұмыс кітабы және жұмыс беті дегеніміз не?4.Жұмыс кестесінің негізгі элементтерін атаңдар; 5.Бағанның ені мен биіктігін қалай өзгертуге болады? 6. Басқа параққа ауысу қалай жүзеге асады? 7. Абсолютті адрес дегеніміз не?Дескриптор: - Excel терезесінің қарапайым кестеден айырмашылығын түсінеді; ҚБ: топ 1-1-ін фигуралар арқылы бағалау.(W) Мұғалім мысал арқылы деректерді автоматтық толтырудың әртүрлі тәсілдерін ұсынады:
  • Бағанға еңгізілген деректерді автоматтық қайталау;
  • Толтыру маркерін орын ауыстыру арқылы аралық ұяшықтардың толтыруы;
  • Аралық ұяшықтардың формула арқылы толтырылуы;
  • Тізімге енгізілген элементтер, күн және сандардың реттілігі арқылы ұяшықтардың толтырылуы.
  • Сынып жұмысы:№ 1 тапсырма:Төмендегі жауаптарға дұрыс,бұрыс белгісін қою:1)Excel бағдарламасы Photoshop бағдарламасына ұқсас; 2)Microsoft Excel бағдарламасында ұяшықтарды адресациялаудың 2 түрі бар.3)Excel электрондық кесте қатарлар мен бағандардан тұрады;4)Ұяшық алдымен баған атауы арқылы,содан соң қатар нөмірі арқылы адресацияланады;5)Электрондық кесте тек мәтіндік процессор бағдарламасында ғана пайдаланылады.№2-тапсырма:1)А2-А5 ұяшығына оқушылардың аттарын енгізу. 2)В2-В5;С2-С5 ұяшықтарына туған жылдары мен қатысатын үйірме аттары;3)А бағанының енін маус көмегімен өзгерту;4)Ұяшықтардың ауқымын таңдау (ерекшелеу) 2 түрлі тәсілде;5)Кестені жұмыс кітабында өз аты-жөндеріңмен сақтау.ҚБ: Мұғалімнің мадақтамалары: Өте жақсы! Жарайсың! Керемет!


    Сұрақ парақшалары.Оқулық,дәптер, ватман,түрлі-түсті маркерлер



























































    Мадақтауларжарияланымы

    Сабақтың соңы 3 минут





    2 минут

    “Ой жинақтау”Кері байланысБүгінгі сабақта не білдік? Не үйрендік? Мәтіндік құжатты редакциялау дегеніміз не?Кесте дегеніміз не?Электрондық кестені қандай мақсаттарда қолдануға болады?Ұяшықтар ауқымы дегеніміз не?Ұяшық адресі неден тұрады? РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.





    Түрліше смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!