Материалдар / Ашық сабақ. 7-сынып Электронды кестелердің элементтерін пішіндеу

Ашық сабақ. 7-сынып Электронды кестелердің элементтерін пішіндеу

Материал туралы қысқаша түсінік
материал информатика пәні мұғалімдеріне керек
Авторы:
08 Желтоқсан 2018
1369
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді сабақ жоспары:

Сынып: 7

Мектеп:М.Жүнісов НЖББМ

Пәні:Нигиметова Бибинұр Толеугалиевна

Сабақтың тақырыбы

Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.2.2-электронды кесте элементтерін пішімдеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар оқиды:

Excel-де есептер шығару кезеңдерін біледі.

Оқушылардың көбісі оқиды:

Үлгіні пайдалана отырып, қарапайым есепті компьютерде құрады..

Кейбір оқушылар оқиды:

Электронды кестедегі деректермен жұмыс істегенде автоматтық толтыруды қолданса

Бағалау критерийлері

Электронды кесте элементтерін пішімдейді;

Деректердің типін жіктейді;

Электронды кестеде диаграмма құрады;

Өз бетімен компьютерде есептеу жүргізе алады.

Кестенің шекарасын, сызықтың мәнерін, түрін жуандығын, түсін, кестенің ішін құйып бояуды үйренеді. топта жұмыстанады, АКТ ақпаратын тиімді түрде өңдеп, жеткізе алады, өзін –өзі бағалай біледі. Ақпараттық сауаттылығы артады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар біледі:

Автоматтық толтыру не екенің және оның тәсілдерін;

Оқушылар істей алады:

Электронды кестеде автоматтық толтырудың тәсілдерін сөзбен түсіндіре алады;

Предметтік лексика және терминология:

кесте, ұяшық, қатар, баған, парақ, формула, диаграмма, шартты форматтау

Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы

  • Міндетті шешу үшін біз… пайдаландық, себебі …

  • Деректерді бейнелі көрсеу үшін … болады.

  • Диаграмма құру үшін алдымен …, содан кейін …

Құндылықтарды дарыту

  • Оқушыларды оқуға дағдыландыру;

  • Сыйластық;

  • Қызметкерлік.

АКТ қолдану дағдылары

Ноутбуктар нтерактивті тақта, интернет.

Жаһандық азаматтылық

Әрбір оқушыға жайлы орта құру.

Пәнаралық байланыстар

Математика, физика, шығармашылдық.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар,қажетті құралдар

Сабақтың басталуы

2 минут



6 мин.

Ұйымдастыру бөлімі

Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру:

2 топқа бөлу:Ба-ған және қа-тар сөздерін құрастыру

Үй тапсырмасын тексеру: Миға шабуыл

Мұғалім жетелеуші сұрақар қояды:

  1. Кесте неден тұрады? (Жолдардан, бағандардан, ұяшықтардан тұрады)

  2. Кесте құру бұйрығы қайда орналасқан? (Жолақтың кірістіру бөлімінде)

  3. Экспресс –кесте бұйрығының қызметі қандай? ( кестелердің дайын шаблондарын қосады)

  4. Кестенің ұяшықтары бойынша қалай жылжуға болады? ( меңзерді басқару пернелерімен)

  5. Кестенің соңына жаңа жол қосу үшін қандай пернені басу керек? (Таb)

  6. Меңзерді алдындағы ұяшыққа қалай ауыстыруға болады (Shift + tab)

  7. Кестеге бағандармен жолдарды қандай тәсілдермен қосуға болады?

  8. Кестедегі бағандармен жолдарды қандай тәсілдермен жоюға болады?

ҚБ: Бағдаршам әдісі

Сыныпқа сұрақ:

Ұсынылған кесте бойынша не айта аласыздар? Проблемалы сұрақ тастау.



А

В

С

Д

Е

1

тауар

саны

бағасы

Жалпы сомасы

%-пен көрсетілген пайданың үлесі

2

Тәтті тоқаш

130

10

1300

13

3

самса

130

10

1300

13

4

шырын

140

10

1400

14

5

Барлығы:



4000




тауар


саны


Бағасы


Жалпы сомасы

%-пен көрсетілген пайданың үлесі

тоқаш

130

10

1300

13%

самса

130

10

1300

13%

шырын

140

10

1400

14%

Барлығы:



4000


Қандай айырмашылық байқап отырсыздар?Оқушылардың жауаптарының нәтижесінде бүгінгі сабақтың тақырыбы шығарылады.


2 топ

парақшалар




Интерактивті тақта,

Сұрақ парақшалары,








Түрлі-түсті дөңгелекше





Презентация

слайд

Сабақтың ортасы

15 минут









12 минут


2 топқа да тақырыпқа байланысты жетелеуші сұрақтар беріледі. Оқушылар алдымен мәтінді оқып шығады,өз топтарында түсіндіреді. Постер жасайды. Берілген сұрақтар бойынша бір-біріне тақырыпты қорғап, түсіндіреді, талдайды.
1. Пуск - Программы - Microsoft Office - Microsoft Excel.

2.Excel кестелік процессорының терезе элементтері қандай?

3. Жұмыс кітабы және жұмыс беті дегеніміз не?

4.Жұмыс кестесінің негізгі элементтерін атаңдар;

5.Бағанның ені мен биіктігін қалай өзгертуге болады?

6. Басқа параққа ауысу қалай жүзеге асады?
7. Абсолютті адрес дегеніміз не?

Дескриптор:

- Excel терезесінің қарапайым кестеден айырмашылығын түсінеді;

ҚБ: топ 1-1-ін фигуралар арқылы бағалау.

(W) Мұғалім мысал арқылы деректерді автоматтық толтырудың әртүрлі тәсілдерін ұсынады:

  • Бағанға еңгізілген деректерді автоматтық қайталау;

  • Толтыру маркерін орын ауыстыру арқылы аралық ұяшықтардың толтыруы;

  • Аралық ұяшықтардың формула арқылы толтырылуы;

  • Тізімге енгізілген элементтер, күн және сандардың реттілігі арқылы ұяшықтардың толтырылуы.

Сынып жұмысы:

1 тапсырма:Төмендегі жауаптарға дұрыс,бұрыс белгісін қою:

1Shape2 Shape1 )Excel бағдарламасы Photoshop бағдарламасына ұқсас;

2)Microsoft Excel бағдарламасында ұяшықтарды адресациялаудың

2Shape4 Shape3 түрі бар.

3Shape5 Shape6 )Excel электрондық кесте қатарлар мен бағандардан тұрады;

4)Ұяшық алдымен баған атауы арқылы,содан соң қатар нөмірі арқылы

Shape7 Shape8 адресацияланады;

5Shape9 )Электрондық кесте тек мәтіндік процессор бағдарламасында

Shape10 ғана пайдаланылады.

2-тапсырма:

1)А2-А5 ұяшығына оқушылардың аттарын енгізу.

2)В2-В5;С2-С5 ұяшықтарына туған жылдары мен қатысатын үйірме аттары;

3)А бағанының енін маус көмегімен өзгерту;

4)Ұяшықтардың ауқымын таңдау (ерекшелеу) 2 түрлі тәсілде;

5)Кестені жұмыс кітабында өз аты-жөндеріңмен сақтау.

ҚБ: Мұғалімнің мадақтамалары:

Өте жақсы! Жарайсың! Керемет!


Сұрақ парақшалары.

Оқулық,дәптер, ватман,түрлі-түсті маркерлер







Shape12 Shape11

Shape13

























Мадақтаулар

жарияланымы


Сабақтың соңы

3 минут




2 минут


Ой жинақтау”Кері байланыс

Бүгінгі сабақта не білдік? Не үйрендік?

Мәтіндік құжатты редакциялау дегеніміз не?
Кесте дегеніміз не?

Электрондық кестені қандай мақсаттарда қолдануға болады?

Ұяшықтар ауқымы дегеніміз не?

Ұяшық адресі неден тұрады?

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.




Түрліше смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Сөйлеу-речи-speeches


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.



















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі