Aшық сабақ. 7-сынып Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы. Санақ жүйесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Aшық сабақ. 7-сынып Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы. Санақ жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстазға көмегі зор
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Сынып: 7

Мектеп: Ильич орта мектебі

Пәні: Физика

Мұғалім: Абишева Улмекен Рахымовна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың мақсаты

 Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы. Санақ жүйесі

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

7.2.1.1 – келесі терминдердің физикалық мағынасын түсіндіру – материалдық нүкте, санақ жүйесі, қозғалыстың салыстырмалылығы, траектория, жол, орын ауыстыру

Сабақтың мақсаттары



Барлық оқушылар:

Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы жайлы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Қозғалыстың салыстырмалылығын және санақ жүйесі, траектория жол орынауыстыру анықтамасын сипаттайды.

Кейбір оқушылар: Терминдердің физикалық мағынасын анықтайды.

Бағалау критерийлері

  1. Материалдық нүкте, санақ жүйесі, траекторияның анықтамасын біледі.

  2. Жол мен орын ауыстыруды салыстыра алады.

  3. Терминдердің физикалық мағынасын түсінеді.

Тілдік мақсат








Негізгі сөздер: Материалдық нүкте, траектория, санақ жүйесі, орын ауыстыру.

Сыныптағы диалог, жазылым бойынша ұсыныстар:

Талқылауға арналған тармақтар: (тыңдалым)

Тақырып бойынша берілген кестені пайдалана отырып, талдау жасайды. Пікірлері тыңдалады

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? (айтылым)

Жазылым бойынша ұсыныстар: (жазылым)

Құндылықтарға баулу

Білім беруде ұлттық мақтанышымызды қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері, геометрия, сызу.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы







Білу

1.Психологиялық ахуал.

2.Топқа бөлу.

«Тілек айту» әдісі

1-топ: Сызғыш

2-топ: Таразы

3-топ: Сағат


Үй тапсырмасын сұрау.

«Зымыран» әдісі арқылы сұрақ-жауап.

Сұрақтар:

Вектор дегеніміз не?

Векторды қалай белгілейді?

Осы вектор сөзін басқа қандай пәнде пайдаландыңдар?

Скаляр шама дегеніміз не?

Қандай векторларды білесіңдер?

Қандай? Нәтижесі не болады?

Нәтижесі не болады деп ойлайсыңдар?

Оқушылар берілген түстер арқылы топқа бөлінеді.




Оқушылар жауап береді.

Интербелсенді тақта, плакат қағаздар, маркерлер, магниттер, стикерлер.

Сабақтың ортасы

Түсіну



«Ой қозғау»  әдісі.

Қозғалып жаткан денелердің суреттер топтамасын көрсету бұл денелерге ортақ не тән? деген сұрақ қою арқылы ой тастау


1.Дененің немесе дене бөлшектерінің уақыттың өтуіне қарай бір-бірімен салыстырғандағы бұрынғы орнының өзгеруі механикалық қозғалыс деп аталады.



Санақ жүйесі.Зерттеліп отырған қозғалысты сипаттау үшін дененің уақытқа байланысты өз орнын қалай өзгертетінін білу керек. Ол үшін санақ денесімен байланысқан координата жүйесін сызамыз

Оқушылар өз ойларын айтады.

Қолдану

«Кім жылдам» әдісі.

1 топ «Сызғыш»: 
Бір затты алып қағаз бетіне қойыңдар. Сосын қағазды тез тартып алыңдар. Сонда не байқайсыңдар осыны түсіндіріңдер.
2 топқа «Таразы»: 
Арбашаның үстіне сіріңке қойып, арбашаны кенеттен тоқтатсаңдар не байқайсыңдар? Осыны түсіндіріңдер.
3 топқа «Сағат»: 
Жазғы демалыс кезінде басқа қалаға қыдырмақшы болып поездға отырдыңдар. Вагонның бір жақ әйнегінен қарасаңдар жүріп бара жатқаныңды байқайсың, екінші жақ әйнегінен қарасаң, тоқтап тұрасың осыны қалай түсіндіресіңдер.

Оқушылар тәжірибе жасап, әр топ өз ойларын қорғайды.

Плакаттар

Талдау

«Жоба» әдісі оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуі, зерделеу әрекеттерінің жүйелі болуы.

«Механикалық қозғалысқа» не жатады?

Әр топтан бірнеше оқушылар интербелсенді тақтаға шығып, жазады.

Интербелсенді тақта

Сабақтың соңы

Жинақтау





Физикалық диктант.



Оқушылар сәйкестендіріп физикалық диктантты толықтырады


Үй тапсырмасы

Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы. Санақ жүйесі

Интербелсенді тақтадан күнделігіне жазып алады.


Кері байланыс

«Бас бармақ» әдісі

Оқушыларға бүгінгі сабақты қандай деңгейде меңгергенін анықтау үшін "Бас бармақ" суреті көрсетіледі.

"Бас бармақ" суреті

Бағалау

Бағалау парағы.

Оқушыларға бағалау парақтары таратылады.


Білемін Білдім Білгім келеді


Оқушылар бағалау критерийлері бойынша өздерін бағалайды.

Бағалау парағы


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2020
411
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі