Айы,күні:
Сынып:8
Пән: Алгебра
Сабақтың тақырыбы: «Квадрат теңдеулер» тарау бойынша есептер шығару
Білімділік: Есептер шығару арқылы формуланы дұрыс қолдана білуге қалыптастыру;
Квадрат теңдеу және оның түбірлерін табуды оқушыларға меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: Сабаққа оқушылардың өз еркімен белсене араласуы, білімдерін көрсете алуы,
топпен ұйымдасып жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
Типі: білімді бекіту , қайталау сабағы
Сабақ түрі: практикалық
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар,дид материалдар т.б.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру
а) Оқушылардың сабаққа қатысуы
б) Оқушылар ынтасын сабаққа аудару
в) Оқушыларды топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
2 топтан 2 оқушыны тақтаға шығарып үй тапсырмасын тексеру.
Топтармен жұмыс
1) Теориялық сұрақ ( әр топқа теория сұрақтары жазылған слайд ашылады)
1 топтың тапсырмасы:
1. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады?
2.. Квадрат теңдеудің неше түбірі бар?
3. Квадрат теңдеудегі а,в, с – сандары қалай аталады?
4. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
5. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
2 топтың тапсырмасы:
1. Квадрат теңдеудің формуласын жаз
2. Дискриминантты қандай әріппен белгілейміз және формуласын қандай?
3. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары
4. Келтірілген квадрат теңдеудің формуласы
5. D>0, D=0, D<0 болғанда, неше түбірі бар?
ІУ. Жаңа сабақ
1. «0й - ойдан шығады, ойламаса - қайдан шығады»
1) ах²+вх+с=0 квадрат теңдеу
2) ах²=0, ax²+c=0, ax²+bx=0 толымсыз квадрат теңдеу
3) ах²+вх+с=0 a=1 келтірілген квадрат теңдеу
4) D>0 2 түбірі бар
5) D=0 1 түбірі бар
6) D<0 түбірі жоқ
7)x1+x2=-p x1x2=q Виет теоремасы
2. Оқулықпен жұмыс: Есептер шығару №385-№386
№385 есеп
-
х²-6х+8=0 2) х²+3х-40=0
D =36-32=4 D>0 D=169 D>0
х=4 х=-8
х=2 х=5
-
5х²+3х-2=0 4) 4х²-3х-22=0
D=49 D>0 D=361 D>0
х=0,4 х=2,75
х=-1 х=-2
№386 есепті шығару
3.«Қызығушылықты ояту»
Крассворд шешеді.
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің фамилиясы шығады.
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
И |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Е |
|
|
|
||||||||
|
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Сұрақтар:
-
ах+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады? (квадрат)
-
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек? (дискриминант)
-
Квадрат теңдеудегі а және в. (коэффициент)
-
Квадрат теңдеудің дербес түрі? (толымсыз)
5.Тарихи мәлімет
(математик Франсуа Виет) туралы айту.
Франсуа Виет (1540-1603)-француз математигі,алгебраның негізін қалаушы. Ол алғашқылардың бірі болып сандарды әріптермен белгілеуді енгізіп, теңдеулер теориясын едәуір дамытқан.
6.Оқулықтан есептер шығару №386-№387 есептер
7. «Иә» немесе «Жоқ». «Кім дұрыс жауабын табады?»
|
Теңдеу |
Түбірлерінің қосындысы |
Түбірлерінің көбейтіндісі |
|
x²-37x+27=0 |
-37 |
27 |
|
y²+41y-371=0 |
-41 |
-371 |
|
2x²-9x-10=0 |
4,5 |
5 |
|
3x²+12x+7=0 |
-12 |
7 |
|
3x²+10х-4=0 |
-10 |
4 |
№390-№391 есептерді шығарту
V. Қорытындылау
1. Сәйкестендіру тесті.
|
6х2 -9 = 0 |
х=0 |
|
х2 – 3х = 0 |
х=0, х= |
|
4х2=0 |
х= |
|
5х2-4х=0 |
х=0, х=3 |
1.Квадрат теңдеуді шешпес бұрын оның қандай түрге жататынын анықтау керек.
2.толық квадрат теңдеу болса, онда дискриминантына назар аудару.
3. D>0, теңдеудің екі түбірі болады
4. D=0, теңдеудің екі түбірі бірдей, яғни бір түбірі болады.
5.D<0 теңдеудің түбірі жоқ, яғни теңдеудің шешімі жоқ.
VII. Үйге тапсырма: №389, №395
VIIІ. Бағалау.
Оқушылар күнделігіне баға қою
Рефлекция
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ, 7-сынып Рационал сандарды теңбе -тең түрлендіру
Ашық сабақ, 7-сынып Рационал сандарды теңбе -тең түрлендіру
Айы,күні:
Сынып:8
Пән: Алгебра
Сабақтың тақырыбы: «Квадрат теңдеулер» тарау бойынша есептер шығару
Білімділік: Есептер шығару арқылы формуланы дұрыс қолдана білуге қалыптастыру;
Квадрат теңдеу және оның түбірлерін табуды оқушыларға меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: Сабаққа оқушылардың өз еркімен белсене араласуы, білімдерін көрсете алуы,
топпен ұйымдасып жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
Типі: білімді бекіту , қайталау сабағы
Сабақ түрі: практикалық
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар,дид материалдар т.б.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру
а) Оқушылардың сабаққа қатысуы
б) Оқушылар ынтасын сабаққа аудару
в) Оқушыларды топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
2 топтан 2 оқушыны тақтаға шығарып үй тапсырмасын тексеру.
Топтармен жұмыс
1) Теориялық сұрақ ( әр топқа теория сұрақтары жазылған слайд ашылады)
1 топтың тапсырмасы:
1. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады?
2.. Квадрат теңдеудің неше түбірі бар?
3. Квадрат теңдеудегі а,в, с – сандары қалай аталады?
4. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
5. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
2 топтың тапсырмасы:
1. Квадрат теңдеудің формуласын жаз
2. Дискриминантты қандай әріппен белгілейміз және формуласын қандай?
3. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары
4. Келтірілген квадрат теңдеудің формуласы
5. D>0, D=0, D<0 болғанда, неше түбірі бар?
ІУ. Жаңа сабақ
1. «0й - ойдан шығады, ойламаса - қайдан шығады»
1) ах²+вх+с=0 квадрат теңдеу
2) ах²=0, ax²+c=0, ax²+bx=0 толымсыз квадрат теңдеу
3) ах²+вх+с=0 a=1 келтірілген квадрат теңдеу
4) D>0 2 түбірі бар
5) D=0 1 түбірі бар
6) D<0 түбірі жоқ
7)x1+x2=-p x1x2=q Виет теоремасы
2. Оқулықпен жұмыс: Есептер шығару №385-№386
№385 есеп
-
х²-6х+8=0 2) х²+3х-40=0
D =36-32=4 D>0 D=169 D>0
х=4 х=-8
х=2 х=5
-
5х²+3х-2=0 4) 4х²-3х-22=0
D=49 D>0 D=361 D>0
х=0,4 х=2,75
х=-1 х=-2
№386 есепті шығару
3.«Қызығушылықты ояту»
Крассворд шешеді.
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің фамилиясы шығады.
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
И |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Е |
|
|
|
||||||||
|
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Сұрақтар:
-
ах+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады? (квадрат)
-
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек? (дискриминант)
-
Квадрат теңдеудегі а және в. (коэффициент)
-
Квадрат теңдеудің дербес түрі? (толымсыз)
5.Тарихи мәлімет
(математик Франсуа Виет) туралы айту.
Франсуа Виет (1540-1603)-француз математигі,алгебраның негізін қалаушы. Ол алғашқылардың бірі болып сандарды әріптермен белгілеуді енгізіп, теңдеулер теориясын едәуір дамытқан.
6.Оқулықтан есептер шығару №386-№387 есептер
7. «Иә» немесе «Жоқ». «Кім дұрыс жауабын табады?»
|
Теңдеу |
Түбірлерінің қосындысы |
Түбірлерінің көбейтіндісі |
|
x²-37x+27=0 |
-37 |
27 |
|
y²+41y-371=0 |
-41 |
-371 |
|
2x²-9x-10=0 |
4,5 |
5 |
|
3x²+12x+7=0 |
-12 |
7 |
|
3x²+10х-4=0 |
-10 |
4 |
№390-№391 есептерді шығарту
V. Қорытындылау
1. Сәйкестендіру тесті.
|
6х2 -9 = 0 |
х=0 |
|
х2 – 3х = 0 |
х=0, х= |
|
4х2=0 |
х= |
|
5х2-4х=0 |
х=0, х=3 |
1.Квадрат теңдеуді шешпес бұрын оның қандай түрге жататынын анықтау керек.
2.толық квадрат теңдеу болса, онда дискриминантына назар аудару.
3. D>0, теңдеудің екі түбірі болады
4. D=0, теңдеудің екі түбірі бірдей, яғни бір түбірі болады.
5.D<0 теңдеудің түбірі жоқ, яғни теңдеудің шешімі жоқ.
VII. Үйге тапсырма: №389, №395
VIIІ. Бағалау.
Оқушылар күнделігіне баға қою
Рефлекция
шағым қалдыра аласыз















