Айы,күні:
Сынып:8
Пән: Алгебра
Сабақтың тақырыбы: «Квадрат теңдеулер» тарау бойынша есептер шығару
Білімділік: Есептер
шығару арқылы формуланы дұрыс қолдана білуге
қалыптастыру;
Квадрат
теңдеу және оның түбірлерін табуды оқушыларға меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың
ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: Сабаққа оқушылардың өз еркімен белсене араласуы, білімдерін
көрсете алуы,
топпен ұйымдасып жұмыс істеу қабілеттерін
дамыту.
Типі: білімді бекіту ,
қайталау сабағы
Сабақ
түрі: практикалық
Сабақ
көрнекілігі: интерактивті тақта,
слайдтар,дид материалдар т.б.
Сабақ
барысы:
І.Ұйымдастыру
а) Оқушылардың сабаққа қатысуы
б) Оқушылар ынтасын сабаққа аудару
в) Оқушыларды топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
2 топтан 2 оқушыны тақтаға шығарып үй
тапсырмасын тексеру.
Топтармен жұмыс
1) Теориялық сұрақ ( әр топқа теория сұрақтары жазылған слайд
ашылады)
1 топтың тапсырмасы:
1. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп
аталады?
2.. Квадрат теңдеудің неше түбірі
бар?
3. Квадрат теңдеудегі а,в, с – сандары қалай
аталады?
4. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз
не?
5. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз
не?
2 топтың тапсырмасы:
1. Квадрат теңдеудің формуласын жаз
2. Дискриминантты қандай әріппен белгілейміз
және формуласын қандай?
3. Квадрат теңдеудің түбірлерінің
формулалары
4. Келтірілген квадрат теңдеудің
формуласы
5. D>0,
D=0, D<0
болғанда, неше түбірі бар?
ІУ. Жаңа сабақ
1. «0й - ойдан шығады, ойламаса - қайдан
шығады»
1) ах²+вх+с=0 квадрат
теңдеу
2) ах²=0, ax²+c=0, ax²+bx=0 толымсыз
квадрат теңдеу
3) ах²+вх+с=0 a=1 келтірілген квадрат
теңдеу
4) D>0 2 түбірі
бар
5) D=0 1 түбірі бар
6) D<0 түбірі жоқ
7)x1+x2=-p x1x2=q Виет теоремасы
2. Оқулықпен жұмыс: Есептер шығару №385-№386
№385 есеп
-
х²-6х+8=0 2) х²+3х-40=0
D =36-32=4 D>0 D=169 D>0
х=4 х=-8
х=2 х=5
-
5х²+3х-2=0 4) 4х²-3х-22=0
D=49 D>0 D=361 D>0
х=0,4 х=2,75
х=-1 х=-2
№386 есепті шығару
3.«Қызығушылықты ояту»
Крассворд шешеді.
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапса, онда
француз математигінің фамилиясы шығады.
Сұрақтар:
-
ах+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады?
(квадрат)
-
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы
түбір астындағы өрнек? (дискриминант)
-
Квадрат теңдеудегі а және в.
(коэффициент)
-
Квадрат теңдеудің дербес түрі?
(толымсыз)
5.Тарихи мәлімет
(математик Франсуа Виет) туралы айту.
Франсуа Виет (1540-1603)-француз
математигі,алгебраның негізін қалаушы. Ол алғашқылардың бірі болып
сандарды әріптермен белгілеуді енгізіп, теңдеулер теориясын едәуір
дамытқан.
6.Оқулықтан есептер шығару №386-№387
есептер
7. «Иә»
немесе «Жоқ». «Кім
дұрыс жауабын табады?»
Теңдеу
|
Түбірлерінің
қосындысы
|
Түбірлерінің
көбейтіндісі
|
x²-37x+27=0
|
-37
|
27
|
y²+41y-371=0
|
-41
|
-371
|
2x²-9x-10=0
|
4,5
|
5
|
3x²+12x+7=0
|
-12
|
7
|
3x²+10х-4=0
|
-10
|
4
|
№390-№391 есептерді шығарту
V. Қорытындылау
1. Сәйкестендіру
тесті.
6х2 -9 = 0
|
х=0
|
х2 – 3х = 0
|
х=0, х=
|
4х2=0
|
х=
|
5х2-4х=0
|
х=0, х=3
|
1.Квадрат теңдеуді шешпес бұрын оның қандай
түрге жататынын анықтау керек.
2.толық квадрат теңдеу болса, онда
дискриминантына назар аудару.
3. D>0, теңдеудің екі түбірі
болады
4. D=0, теңдеудің екі түбірі бірдей, яғни бір
түбірі болады.
5.D<0 теңдеудің түбірі жоқ, яғни теңдеудің
шешімі жоқ.
VII. Үйге тапсырма: №389, №395
VIIІ. Бағалау.
Оқушылар күнделігіне баға қою
Рефлекция