Материалдар / Ашық сабақ 7 сынып: Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Ашық сабақ 7 сынып: Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 7 сынып: Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы
Авторы:
25 Ақпан 2025
83
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

7.2А Функция. Функцияның графигі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 7

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу;

7.4.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;

Сабақтың мақсаты:


Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелділігін білу және формуласын табу. Сызықтық функция графиктерінің тәуелділіктерін есеп шығаруда қолдану.

Құндылықтар:

Бірлік және ынтымақ

- Командада жұмыс істей білу ;

-Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ;

- Айналасындағыларға көмек көрсету;

Әділдік және жауапкершілік

- Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну.

- Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгендеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну.

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы


5 минут

«Сұрақ- жауап» әдісі

Wordwall платформасы арқылы сұрақтар беріледі.

«Сұрақ- жауап» әдісі

Wordwall платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді.



https://wordwall.net/ru/resource/82272935

Мақтау, мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жалпы балл-1

Тақта;

Слайд;


https://wordwall.net/ru/resource/82272935


Сабақтың

ортасы


25минут

Жеке жұмыс

Әр оқушыға жеке тапсырма беріледі.

Дискриптор:

- берілген функцияға параллель(қиылысатын) функцияның формуласын жазады;

- нүктелердің координаталарын табады;

- графикті салады.

Жеке жұмыс

Әр оқушы берілген тапсырманы орындайды.

- берілген функцияға параллель(қиылысатын) функцияның формуласын жазады;

- нүктелердің координаталарын табады;

- графикті салады.

Оқушылар жұмыстарын айналдыра отырып бір-бірлерін тексереді.


Жалпы балл-3

Тақта;

Слайд;

Оқулық

7-сынып, Алгебра, авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп 2017


Оқулықпен жұмыс

Саралап оқыту әдісі (Zipgrade платформасы арқылы тапсырма орындап , дұрыс жауап QR код арқылы тексеремін)

0-4- «0» балл

5-6- «1» балл

7-8- «2» балл

9-10- «3» балл

Дискриптор:

- берілген сызықтық функцияға параллель болатын сызықтық функцияны жазады;

- нүктелердің координаталарын табады;

- осы түзулерді координаталар жүйесінде салады.

Оқулықпен тапсырмаларды тақтаға орындайды.

3.76

y=-0,5x+4

y=-0,5x-4

y=-0,5x+3

Саралап оқыту әдісі орындалады. (Оқушылар берілген тапсырманы дұрыс орындайды)

Дискриптор:

- берілген сызықтық функцияға параллель болатын сызықтық функцияны жазады;

- нүктелердің координаталарын табады;

- осы түзулерді координаталар жүйесінде салады.

Оқушылар дайын жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп бағалайды.


Жалпы балл-3

Слайд

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Топпен жұмыс

Тарсия әдісі

Дискриптор:

- функцияларды дрыс ажыратады;

- бұрыштық коэффициентті көрсетеді;

- координаталық бұрыштарды көрсетеді;

- бос мүшені табады;

Топпен жұмыс

Тарсия әдісі

Дискриптор:

- функцияларды дұрыс ажыратады;

- бұрыштық коэффициентті көрсетеді;

- координаталық бұрыштарды көрсетеді;

- бос мүшені табады;

Жалпы балл-3

Слайд

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер


Сабақтың

соңы

5

минут

Қорытындылау.

Кері байланыс.

-Сабақтан алған әсерін қандай?

-Қиындық тудырған тапсырма?

-Оң жағында отырған сыныптасына тілек.

Үй тапсырмасын беремін

Сабақты қорытындылау:

Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын.

1.Сабақтың мақсаты қандай болды?

2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек?

3.Нені түсінбедіңдер?

Сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алу:

-Сабақтан алған әсерін қандай?

-Қиындық тудырған тапсырма?

-Оң жағында отырған сыныптасына тілек.Үйге тапсырма:

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

1-10 баллдық жүйеде бағаланады.


Lumio платформасы


https://www.hellosmart.com/link/890000











Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі