Бөлім:
|
7.2А Функция. Функцияның
графигі
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сынып:
7
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Сызықтық функциялардың
графиктерінің өзара орналасуы
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
7.4.1.8 сызықтық
функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне
тәуелді болатынын негіздеу;
7.4.1.9 графигі берілген
функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның
формуласын табу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Сызықтық функция
графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне
тәуелділігін білу және формуласын табу. Сызықтық функция
графиктерінің тәуелділіктерін есеп шығаруда
қолдану.
|
Құндылықтар:
|
Бірлік және
ынтымақ
- Командада жұмыс істей білу
;
-Өзгелерге
мейірімділік, жанашырлық таныта білу
;
- Айналасындағыларға
көмек көрсету;
Әділдік және
жауапкершілік
- Басқалар үшін
маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын
түсіну.
- Бастаған ісін соңына дейін
жеткізе білу
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы
оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгендеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды
ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін
білдіру;
Сабақтың мақсатын мұғаліммен
бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну.
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
«Сұрақ- жауап»
әдісі
Wordwall платформасы арқылы сұрақтар
беріледі.
|
«Сұрақ- жауап»
әдісі
Wordwall платформасы арқылы сұрақтарға жауап
береді.
https://wordwall.net/ru/resource/82272935
|
Мақтау, мадақтау арқылы
бағалау:
Жарайсың!
Өте
жақсы!
Жалпы
балл-1
|
Тақта;
Слайд;
https://wordwall.net/ru/resource/82272935
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
Жеке
жұмыс
Әр оқушыға жеке
тапсырма беріледі.
Дискриптор:
- берілген функцияға
параллель(қиылысатын) функцияның формуласын
жазады;
- нүктелердің
координаталарын табады;
- графикті
салады.
|
Жеке
жұмыс
Әр оқушы берілген
тапсырманы орындайды.
- берілген функцияға
параллель(қиылысатын) функцияның формуласын
жазады;
- нүктелердің
координаталарын табады;
- графикті
салады.
|
Оқушылар жұмыстарын
айналдыра отырып бір-бірлерін
тексереді.
Жалпы
балл-3
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
7-сынып, Алгебра, авторы АЕ
Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп 2017
|
|
Оқулықпен
жұмыс
Саралап оқыту әдісі
(Zipgrade платформасы арқылы тапсырма орындап , дұрыс жауап QR код
арқылы тексеремін)
0-4- «0»
балл
5-6- «1»
балл
7-8- «2»
балл
9-10- «3»
балл
Дискриптор:
- берілген сызықтық
функцияға параллель болатын сызықтық функцияны
жазады;
- нүктелердің
координаталарын табады;
- осы түзулерді координаталар
жүйесінде салады.
|
Оқулықпен
тапсырмаларды тақтаға орындайды.
№3.76
y=-0,5x+4
y=-0,5x-4
y=-0,5x+3
Саралап оқыту әдісі
орындалады. (Оқушылар берілген тапсырманы дұрыс
орындайды)
Дискриптор:
- берілген сызықтық
функцияға параллель болатын сызықтық функцияны
жазады;
- нүктелердің
координаталарын табады;
- осы түзулерді координаталар
жүйесінде салады.
|
Оқушылар дайын
жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп
бағалайды.
Жалпы
балл-3
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
|
Топпен
жұмыс
Тарсия
әдісі
Дискриптор:
- функцияларды дрыс
ажыратады;
- бұрыштық
коэффициентті көрсетеді;
- координаталық
бұрыштарды көрсетеді;
- бос мүшені
табады;
|
Топпен
жұмыс
Тарсия
әдісі
Дискриптор:
- функцияларды дұрыс
ажыратады;
- бұрыштық
коэффициентті көрсетеді;
- координаталық
бұрыштарды көрсетеді;
- бос мүшені
табады;
|

Жалпы
балл-3
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Қорытындылау.
Кері
байланыс.
-Сабақтан алған әсерін
қандай?
-Қиындық тудырған
тапсырма?
-Оң жағында отырған
сыныптасына тілек.
Үй тапсырмасын
беремін
|
Сабақты
қорытындылау:
Өтілген мақсат
бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты
қорытындылаймын.
1.Сабақтың мақсаты
қандай болды?
2.Сабақтың мақсатына
жету үшін нені білу керек?
3.Нені
түсінбедіңдер?
Сабақ соңында
оқушылардан кері байланыс алу:
-Сабақтан алған әсерін
қандай?
-Қиындық тудырған
тапсырма?
-Оң жағында отырған
сыныптасына тілек.Үйге
тапсырма:№
|
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
|
Lumio платформасы
https://www.hellosmart.com/link/890000
|