Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:


    Сынып:

    Мектеп:

    Мұғалім аты-жөні:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Оқу мақсаты

    7.2.1.3-Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпсыз қозғалыстар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.3. – Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпсыз қозғалысты ажырату

    Сабақтың негізделген оқу мақсаты

    Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпсыз қозғалыстың анықтамаларын меңгерту.Өмірде қолдануға үйрету.

    Бағалау критерийі

    Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыс туралы мағлұмат алады,анықтамасын меңгереді.

    Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалысты ажыратады,салыстырады,есеп шығаруда қолданады.

    Бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпсыз қозғалыс жайында ой қорыта алады. Өмірде кез келген жағдайда меңгерген білімін қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: Бірқалыпты қозғалыс,бірқалыпсыз қозғалыс,арбаша,тамызғыш,салыстырмалы көрініс.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс пен бірқалыпсыз қозғалыс анықтамаларын физикалық тілде дұрыс тұжырымдай алады.

    Құндылықтарға баулу

    Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу.

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланыс

    Технология, математика

    ЖОСПАР

    Жоспарланған уақыт есебі

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурс

    тар


    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Оқулық, күнделік, дәптер

    Психологиялық ахуалды орнату.

    Ұйымдастыру кезеңі

    3 мин

    1. Сәлемдесу.

    2. Ұйымдастыру.

    3. «Жұмбақ жасыру» бойынша топтасады.

    ( І топ- жол, ІІ топ-үақыт, ІІІ топ-жылдамдық, )

    Әр кезең бағалау парағы арқылы бағаланып отырады

    Аты-жөні

    Білу

    (6 ұпай)

    Тусіну(3 ұпай)

    Қолдану(3 ұпай)

    Талдау

    (4 ұпай)

    Жинақ

    тау

    (5 ұпай)

    Бағалау(3 ұпай)

    1







    2







    3







    4







    5







    6







    Әр бөлім ұпаймен бағаланып отырады

    Оқушылар орнынан тұрады,оқу құралдарын түгендеп,сабаққа назарын аударады. Жасырылған жұмбақты шешу арқылы топқа бөлінеді.




    Үй тапсырмасын сұрау. Білу

    5 мин (барлық сыныппен)

    «Сәйкесін тап» ойыны арқылы сұралады


    Дененің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы кезіндесызық түрінде қалдырған ізі-

    Санақ денесі д.а.

    Қозғалыстың қарастырылып отырған жағдайында өлшемдерін елемеуге болатын денені

    Қозғалыс троекториясы д.а.

    Қандай да бір уақыт аралығында дене жүріп өткен троекторияның ұзындығы осы уақыт ішінде жүрілген

    Механикалық қозғалыс д.а.

    Дененің бастапқы орнын оның келесі орнымен қосатын бағытталған кесінді

    Жол д.а

    Дененің уақыт өтуіне қарай бір-бірімен салыстырғанда орнының өзгеруін

    Орын ауыстыру д.а.

    Қозғалмайды деп есептелетін және басқа денелердің қозғалысы соған салыстырылып қарастырылатын денені

    Материялық нүкте д.а.


    Оқушылар кестені сәйкестендіреді.

    Дұрыс жауап көрсетіледі.

    Жұптар бір-бірінің жұмысын тексереді. Әрбір дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.


    Кесте

    лер

    Слайд

    Қызығушылықты ояту (т.жд) 2 мин

    «Миға шабуыл» әдісі

    1. Сабақ тақырыбына қатысты сурет жасырылады.

    Picture 4 Picture 12

    Суретке қарап не құбылыс болып жатқаны жайында ой қозғайды. Оқу мақсатын айқындайды.





    1.Оқущылар жасырылған ақпаратты табады


    Сурет

    тер.

    Интербелсенді тақта.

    СаСа Сабақтың негізгі

    бө бөлімі. Түсіну.(10 мин)


    Топтағы бірлескен жұмыс.

    1.«Қызықты тәжірибе» әдісі арқылы арбаша қозғалыстары көрсетіледі.

    2. Әр топ «Топтық жұмыста» топ болып пікірлеседі.

    3. «Идеяларды құрастыру, идеяларды ұсыну». Құнды ойларын ортаға шығып айтады.


    2. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады.


    Арбашалар.

    Секундомер. Интербелсенді тақта.

    Плакат

    ө Қолдану. 10 мин


    «Білім әлеміне саяхат»

    1.«Ойшылдар» ауылы

    Теңдікті орында

    7км = .......  м

    54км/сағ =….. м/с

    45мин = ......с

    2.«Алғырлар» ауылы

    1.Түлкіден інге дейінгі арақашықтық 150м.Інге дейін қоян 12,5с-та , ал түлкі 15с-та жетеді. Нәтижесінде түлкі қоянды қуып жете алама?

    2.Орманда адасқан Қызыл телпек батысқа қарай 20 м, оңтүстікке қарай 30 м, шығысқа қарй 50 м, солтүстікке қарай 25 м жүрді. Оның жүрген жолын табыңдар.


    3.«Тапқырлар» ауылы

    1) Біз саяхат жасау үшін ақша төлеп, билет алдық. Ақшаны не үшін төледік жол үшін бе, әлде орын ауыстыру үшін бе?

    2) Саяхаттап қайтқан автомобиль жүргізушісі есептеуіштің көрсеткіші 300 км-ге артқанын байқады. Бұл нені білдіреді?

    3) Саяхат жасаған ауылдар мен үйдің арасы 150км. Саяхатқа барып, үйге қайта келгенде барлығы қанша жол жүрдік? Орын ауыстыруы неге тең?

    Саяхатқа шығамыз,

    із қалдырып траектория

    сызамыз, орын

    ауыстырамыз,

    уақыт үнемдейміз!





    Берілген тапсырманы орындау арқылы келесі ауылға жолға шығады.



    Слайд.

    Қағаз. Дәптер


    Талдау 3 мин

    “Шыңға шығу” әдісі

    1.Бірқалыпты қозғалысқа мысал келтіріңдер.

    2.Бірқалыпты емес қозғалысқа мысал келтіріңдер.

    3.Дене кез келген тең уақыт аралығында әр түрлі жол жүрсе,

    4.Дене кез келген тең уақыт аралығында бірдей жол жүрсе,

    Shape1

    Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы баспалдақпен жоғары көтеріледі.

    Интербелсенді тақта

    Слайд.


    Жинақтау 3 мин

    «Синквейн» әдісі бойынша оқушылар ойын жинақтайды.


    Оқушылар берілген тапсырма бойынша бес жолды өлең жазады.

    Плакат

    Маркер.

    Бағалау 4 мин

    «Ой толғау»

    Өмірдің өзі қозғалыс.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тленшиева Эльвира Бакытовна
    11 Қараша 2020
    688
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. 7-сынып Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпсыз қозғалыстар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. 7-сынып Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпсыз қозғалыстар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстазға көмегі зор
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:


    Сынып:

    Мектеп:

    Мұғалім аты-жөні:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Оқу мақсаты

    7.2.1.3-Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпсыз қозғалыстар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.3. – Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпсыз қозғалысты ажырату

    Сабақтың негізделген оқу мақсаты

    Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпсыз қозғалыстың анықтамаларын меңгерту.Өмірде қолдануға үйрету.

    Бағалау критерийі

    Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыс туралы мағлұмат алады,анықтамасын меңгереді.

    Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалысты ажыратады,салыстырады,есеп шығаруда қолданады.

    Бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпсыз қозғалыс жайында ой қорыта алады. Өмірде кез келген жағдайда меңгерген білімін қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: Бірқалыпты қозғалыс,бірқалыпсыз қозғалыс,арбаша,тамызғыш,салыстырмалы көрініс.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс пен бірқалыпсыз қозғалыс анықтамаларын физикалық тілде дұрыс тұжырымдай алады.

    Құндылықтарға баулу

    Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу.

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланыс

    Технология, математика

    ЖОСПАР

    Жоспарланған уақыт есебі

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурс

    тар


    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Оқулық, күнделік, дәптер

    Психологиялық ахуалды орнату.

    Ұйымдастыру кезеңі

    3 мин

    1. Сәлемдесу.

    2. Ұйымдастыру.

    3. «Жұмбақ жасыру» бойынша топтасады.

    ( І топ- жол, ІІ топ-үақыт, ІІІ топ-жылдамдық, )

    Әр кезең бағалау парағы арқылы бағаланып отырады

    Аты-жөні

    Білу

    (6 ұпай)

    Тусіну(3 ұпай)

    Қолдану(3 ұпай)

    Талдау

    (4 ұпай)

    Жинақ

    тау

    (5 ұпай)

    Бағалау(3 ұпай)

    1







    2







    3







    4







    5







    6







    Әр бөлім ұпаймен бағаланып отырады

    Оқушылар орнынан тұрады,оқу құралдарын түгендеп,сабаққа назарын аударады. Жасырылған жұмбақты шешу арқылы топқа бөлінеді.




    Үй тапсырмасын сұрау. Білу

    5 мин (барлық сыныппен)

    «Сәйкесін тап» ойыны арқылы сұралады


    Дененің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы кезіндесызық түрінде қалдырған ізі-

    Санақ денесі д.а.

    Қозғалыстың қарастырылып отырған жағдайында өлшемдерін елемеуге болатын денені

    Қозғалыс троекториясы д.а.

    Қандай да бір уақыт аралығында дене жүріп өткен троекторияның ұзындығы осы уақыт ішінде жүрілген

    Механикалық қозғалыс д.а.

    Дененің бастапқы орнын оның келесі орнымен қосатын бағытталған кесінді

    Жол д.а

    Дененің уақыт өтуіне қарай бір-бірімен салыстырғанда орнының өзгеруін

    Орын ауыстыру д.а.

    Қозғалмайды деп есептелетін және басқа денелердің қозғалысы соған салыстырылып қарастырылатын денені

    Материялық нүкте д.а.


    Оқушылар кестені сәйкестендіреді.

    Дұрыс жауап көрсетіледі.

    Жұптар бір-бірінің жұмысын тексереді. Әрбір дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.


    Кесте

    лер

    Слайд

    Қызығушылықты ояту (т.жд) 2 мин

    «Миға шабуыл» әдісі

    1. Сабақ тақырыбына қатысты сурет жасырылады.

    Picture 4 Picture 12

    Суретке қарап не құбылыс болып жатқаны жайында ой қозғайды. Оқу мақсатын айқындайды.





    1.Оқущылар жасырылған ақпаратты табады


    Сурет

    тер.

    Интербелсенді тақта.

    СаСа Сабақтың негізгі

    бө бөлімі. Түсіну.(10 мин)


    Топтағы бірлескен жұмыс.

    1.«Қызықты тәжірибе» әдісі арқылы арбаша қозғалыстары көрсетіледі.

    2. Әр топ «Топтық жұмыста» топ болып пікірлеседі.

    3. «Идеяларды құрастыру, идеяларды ұсыну». Құнды ойларын ортаға шығып айтады.


    2. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады.


    Арбашалар.

    Секундомер. Интербелсенді тақта.

    Плакат

    ө Қолдану. 10 мин


    «Білім әлеміне саяхат»

    1.«Ойшылдар» ауылы

    Теңдікті орында

    7км = .......  м

    54км/сағ =….. м/с

    45мин = ......с

    2.«Алғырлар» ауылы

    1.Түлкіден інге дейінгі арақашықтық 150м.Інге дейін қоян 12,5с-та , ал түлкі 15с-та жетеді. Нәтижесінде түлкі қоянды қуып жете алама?

    2.Орманда адасқан Қызыл телпек батысқа қарай 20 м, оңтүстікке қарай 30 м, шығысқа қарй 50 м, солтүстікке қарай 25 м жүрді. Оның жүрген жолын табыңдар.


    3.«Тапқырлар» ауылы

    1) Біз саяхат жасау үшін ақша төлеп, билет алдық. Ақшаны не үшін төледік жол үшін бе, әлде орын ауыстыру үшін бе?

    2) Саяхаттап қайтқан автомобиль жүргізушісі есептеуіштің көрсеткіші 300 км-ге артқанын байқады. Бұл нені білдіреді?

    3) Саяхат жасаған ауылдар мен үйдің арасы 150км. Саяхатқа барып, үйге қайта келгенде барлығы қанша жол жүрдік? Орын ауыстыруы неге тең?

    Саяхатқа шығамыз,

    із қалдырып траектория

    сызамыз, орын

    ауыстырамыз,

    уақыт үнемдейміз!





    Берілген тапсырманы орындау арқылы келесі ауылға жолға шығады.



    Слайд.

    Қағаз. Дәптер


    Талдау 3 мин

    “Шыңға шығу” әдісі

    1.Бірқалыпты қозғалысқа мысал келтіріңдер.

    2.Бірқалыпты емес қозғалысқа мысал келтіріңдер.

    3.Дене кез келген тең уақыт аралығында әр түрлі жол жүрсе,

    4.Дене кез келген тең уақыт аралығында бірдей жол жүрсе,

    Shape1

    Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы баспалдақпен жоғары көтеріледі.

    Интербелсенді тақта

    Слайд.


    Жинақтау 3 мин

    «Синквейн» әдісі бойынша оқушылар ойын жинақтайды.


    Оқушылар берілген тапсырма бойынша бес жолды өлең жазады.

    Плакат

    Маркер.

    Бағалау 4 мин

    «Ой толғау»

    Өмірдің өзі қозғалыс.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 7 сынып
    11.11.2020
    688
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тленшиева Эльвира Бакытовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации