Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ. 7 сынып. Үш өлшемді модельдер. Редактордың құралдар тақтасы.
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы
тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған
тармақтар:
3Dмодельдеу қандай салаларда
қолданылады?
Сіз неліктен ....екенін айта аласыз
ба?
«Созып тарт» пен
«Меніменжүр»
құралдарыныңқызметтерін ажырата аласыз
ба?
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
Термин сөздерді үш тілде жазуға мән
беру
Өлшем-измерение- demonsion
Құндылықтарға баулу
Топтық жұмыс кезінде тапсырманы
орындау барысындағы арақатынастық сыйластық, қолдау,
адалдық.
Пәнаралық байланыс:Геометрия,
Өнер
Алдыңғы
білім:Қолданбалы бағдарламалық
қамсыздандырумен жұмыс дағдысының болуы, құжатқа бейне енгізе
алу.
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Педагогтың
әрекеті
Оқушылардың
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Ұйымдастыру
кезеңі.
-Оқушылармен
сәлемдесу.
-Оқушыларды
түгендеу.
«Техникалық
диктант»арқылы үй тапсырмасын пысықтау.(Жекелей
жұмыс)
Көпнүктенің орнына
тиістісөздердіқою
керек.
«Техникалық
диктант»
Суретті қағазға салуға ...
өлшемді жұмыс алаңымен жұмыс істейміз. 2D атауы ... сөзінің
қысқарған түрі. 3D графикасы ... өлшемді фигуралар кескінін сызуға
арналған. 3D графикасында бейне ... , құрастырылады. 3D модельдеу
мектеп бағдарламасындағы ... пәнімен тығыз
байланысты.
Бағалау
критерийі
дискриптор
2D және 3D графикасының
айырмашылықтарын
ажыратады
1-ші тиісті сөзді дұрыс
табады
2-ші тиісті сөзді дұрыс
табады
3-ші тиісті сөзді дұрыс
табады
4-ші тиісті сөзді дұрыс
табады
5-ші тиісті сөзді дұрыс
табады
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
«Техникалық диктант»
тапсырмасын жұмыс дәптерлеріне
орындайды.
Жұмысты орындап болған соң,
жұмыстарын интербелсенлі тақтадағы дұрыс жауаптармен салысытырып,
тексереді, бағалайды.
Өзін- өзі
бағалау
слайд
Кеспе
қағаздар
Кеспе қағаз,
слайд
Сабақтың
ортасы
5
минут
10
минут
12
минут
Жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
«Стоп-кадр» әдісі
арқылыSketchUp8- бағдарламасы туралы
бейнеролик көрсету.Бейнеролик үзіндісін керекті
кадрдан тоқтату.
Жаңа сабақтың көрсетілімін
бейнеролик арқылы
көрсету.
«Кластерлер» тәсілі арқылы
редактордың құралдар тақтасындағы құралдарды айқындауға арналған
жазба кестелерді құрастыруға нұсқау береді.. (164-165 бет) (Топтық
жұмыс)
Жаңа сабақты
бекіту
Компьютердегі тәжірибелік
жұмыс. Жекелей
тапсырма
№ 1 тапсырма. (165
бет)
№ 2 тапсырма. (166
бет)
№ 3 тапсырма. (168
бет)
№ 4 тапсырма. (168
бет)
Бағалау
критерийі
дискриптор
SketchUp бағдарламасында
тәжірибелік жұмыс
жасайды
Параллелепипедті
салады
Төбесі цилиндр баскиім
құрастырады
«Баспалдақ» моделін
құрастырады
Кірпіштермен қаланған қабырға
бөлігін жасайды
Жаңа сабақтың көрсетілімін
интербелсенді тақтадан
көреді.
«Кластерлер» тәсілі арқылы
редактордың құралдар тақтасындағы құралдардың жазба кестелерін
құрастырады және құрыстырған кестесін топтағы бір оқушы
қорғайды
Компьютерде жұмыс
жасайды
Топты бағалау-ға, өзара бірін-
бірі бағалау-ға нұсқау
беру.
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз