7
минут
|
Ұйымдастыру
|
Оқушылармен
сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу! Оқушылардың сабаққа
дайындықтарын
тексеру.
Шәкәрім Құдайбердиевтің
жұмбағы:
Бір нәрседен үш сипат қылдым хайла,
Бұл жұмбақты шешерлік адам қайда?
Бір сипатын ортадан кесіп алсам,
Орнында тағы болар екеу пайда.
Біреу деп кесіп алып тастағаным,
Үшеу болып жатады басқа жайда. Жауабы: Бір қағазды қи - дағы үш
бұрыштап,
Бір бұрышын ортасынан кес дұрыстап.
Қалған қағаз болады төрт бұрышты,
Үш бұрышты қиығын тұрасаң ұстап.
Бүгін
балалар, Үшбұрыш бұрыштарының
қосындысы тақырыбын
қарастырамыз
Сабақтың
мақсаттары:
-
үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын
дәлелдеу;
-үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы туралы теорема мен оның салдарларына есептер
шығару;
Топқа
бөлу
І топ-Сүйір бұрышты
үшбұрыш
ІІ топ – Тік бұрышты
үшбұрыш
ІІІ топ- Доғал бұрышты
үшбұрыш
Өзін бағалау парағымен
таныстыру.
Үйге тапсырмасын тексеру.
«Өзіңді өзің тексер» әдісі
№3.9.
Wordwall платформасы арқылы
өткен білімді қайталау
Интерактивті
тақтаға «Қайталау–оқу
айнасы» әр түрлі деңгейдегі
сұрақтар
беріледі,
|
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар таңдап алған
тапсырмалары бойынша топтарына жайғасады
Оқушылар орындап келген
үй тапсырмаларын тексереді
Интерактивті тақтадағы
сұрақтар арқылы оқушылардың жауап
беруі сұралады.
|
Дескриптор:
-оқушылар өз-өзін
бағалайды.
|
Оқу құралдары; оқулық;
слайд; бағалау парақтары
Презентация
|
10
мин
|
Жаңа
сабақ
|
Ой
қозғау. Мына суреттегі үйлердің
шатырларының еңістік бұрышы жайында не айта аласыңдар. Шатырдың
бұрыштары шамасының үй құрылысына қаншалықты қатысы
бар.
Үйдің шатырдың кеңістік бұрышы
10°-60° аралығында болуы мүмкін. Ол сол жердің
климаты мен шатырдың материалына тікелей
байланысты.
Бұл
үшбұрыштың бұрыштарының шамасын өлшей білудің, есептей білудің
қаншалықты маңызды екенін көрсететін қарапайым мысалдардың
бірі.
Білім лэнд
платформасы бойынша бейне
көрсету.
Теорема. Үшбұрыштың ішкі
бұрыштарының қосындысы 180°-қа тең.
Берілгені: ΔABC.
Дәлелдеу
керек: ∠CAB +
∠ABC +
∠ACB =
180°.
Дәлелдеуі.
C төбесі
арқылы AB қабырғасына
параллель KT түзуін
жүргіземіз.
Сонда AC қиюшысы жасайтын ішкі
айқыш бұрыштар тең болады,
яғни ∠CAB =
∠ACK, сол
сияқты, BC қиюшы
болғандағы ∠ABC =
∠BCT. ∠KCT жазыңқы бұрыш
болғандықтан,
∠KCT =
∠ACK +
∠ACB +
∠BCT =
180°.
Демек, ∠CAB +
∠ACB +
∠ABC= 180°. Теорема
дәлелденді.
Салдар. Кез келген үшбұрыштың
кем дегенде екі бұрышы сүйір болады.
|
Оқушылар өз ойларын
сурет бойынша айтады.
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
|
|
https://onlinemektep.net/schedule/28.01.2021/lesson/d170767d-2809-4354-9b39-b483fc97dfa3
Интернет
ресурстары
|
20
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Жеке жұмыс. « Жеті рет
өлшеп – бір рет кес» әдісі
Практикалық
тапсырма
1.Кез келген бұрышты дәптерге
сыздыру,оны өлшету
2.Үшбұрышқа дейін
толықтыру
3.Қалған екі бұрышты
өлшеу
4.Үшбұрыш түрін
анықтау.
«Кітап –алтын
қазына»
Оқулықпен жұмыс. №3.15,
№3.17
Жұптық
жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісін пайдаланып, жұптасқан
оқушыларға дайын сызбамен берілген тапсырмалар ұсынылады.
Тапсырманы шапшаң орындай отырып, сызбамен жұмыс
жасайды.
ЕББҚ
Ұсақ
маторика
Топтық
жұмыс.
«Түртіп ал, түзе, оқы,
бақыла» әдісі
Үшбұрыштың бұрыштарының
қатынасы 3:7:8 сандарының қатынастарындай.
Үшбұрыштың ең үлкен бұрышын
анықтаңыз.
Үшбұрыштың ең кіші бұрышын
анықтаңыз.
Үшбұрыш бұрыштарын
табыңыз.
|
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
Білім алушы берілген
дескрипторға сәйкес тапсырмаларды
орындайды.
Оқулықтан тақырыпқа
қатысты есептерді тақтаға шығарады.
Оқушылар сызбамен жұмыс
жасайды
Берілген суреттер
бойынша үшбұрыштың түрлерін атайды және салады.
3топ оқушыларына
берілген тапсырма бойынша есептің
1-топ : Үшбұрыштың ең
үлкен бұрышын анықтайды.
2-топ:
Үшбұрыштың
ең кіші бұрышын анықтайды.
3-топ:
Үшбұрыштың
белгісіз бұрыштарын табады..
|
Дескриптор:
- бұрышты
өлшейді
- бұрыштың атауын
жазады
1-балл
Дескриптор:
-бұрыш сызады,үшбұрышқа
толықтырады.
-белгісіз бұрыштарды
өлшейді
-бұрыштар қосындысын
табады
Жалпы- 2
балл
Жалпы – 1
балл
Дескриптор:
-есептің шартын
құрады
-белгісіз бұрышты
табады
Жалпы
-1балл
Жалпы
-1балл
Дескриптор:
- ішкі бұрыштардың қосындысы
туралы теореманы қолданады;
- теңдеу
құрады;
- теңдеуді
шешеді;
- белгісіз бұрыштарды
анықтайды.
Жалпы
2балл
|
Слайд
Жалпы білім беретін мектептің
7–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков
Алматы «Атамұра» баспасы 2017
жыл
плакат, маркер,
транспортир
|
5мин
|
Қорытынды
|
Тест тапсырмаларын
орындау
1)Үшбұрыштың ішкі
бұрыштарының қосындысы неше градусқа тең?
А.
2700
В.
3600
С.
1800
2)Доғал бұрышты үшбұрышта
неше сүйір бұрыш болады?
А. 1;
В. 2;
С. 3.
3)АВС
үшбұрышында А=320,
С=1250
болса, онда В
бұрышы неге тең?
А.
1570;
В.
230;
С.
320.
4)Тең бүйірлі үшбұрыштың
табанындағы бұрышы доғал бола ма?
А.
болады;
В. дұрыс жауабы
жоқ;
С.
болмайды.
|
Тапсырманы
орындайды
|
Әрбір дұрыс жауап -0,5
балл
|
Презентация
|
3
минут
|
|
Кері
байланыс
«Тронспортир»
Доғал
бұрыш –формуланы білемін,есепті
шығара аламын, бұрыштарды сызбада көрсете
аламын.
Тік
бұрыш – формуланы білемін есеп
шығара аламын.
Сүйір
бұрыш – формуланы білемін,есеп
шығаруда қателіктер жіберемін.
Үйге тапсырма.№1-2 /е септер
жинағы
-
Үшбұрыштың бұрыштарының
қатынасы 1:2:3. Оның ең кіші бұрышын
табыңдар.
2)Үшбұрыштың бұрыштары 7:5:6
сандарына пропорционал. Үшбұрыштың ең үлкен бұрышын
анықтаңыз.
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
Бағалау
1-4 балл
«3»
5-7 балл
«4»
8-10 балл
«5»
|
Презентация
|