Ұйымдастыру. Сынып оқушыларын сабаққа
психологиялық дайындау. Психологиялық ахуал
қалыптастыру:оқушылардың
көңіл-күйлерін байқау,сабаққа
зейіндерін аудару.
Оқушылар есімдерінің бірінші
әріптері бойынша 2 топқа бөлінеді.
Үй
тапсырмасы мына бағытта
тексерілді:
1-топ оқушыларына ортаға шығып,
бір-бірінің қолдарынан ұстап қатарласа
тұру;
2-топқа: 1-1-іне қарама-қарсы
1-1-нің қолдарынан ұстап тұру
тапсырылады.
1)әр топ жалғанудың қандай түрі
екенін айтады;
2)пәтерлердегі электр желісі
қалай жалғанады?
3)Ток көзінен,электр
шамынан,кілт және өткізгіш сымнан тұратын электр сызбасын тақтада
орындау;
4)көрсетіліп тұрған сызбаның
қатесін табу;
5)Тізбектің ұштарындағы кернеу
неге тең?
Дескриптор:пәндік тілде
сөйлейді;
-топ мұшелері түгел
қатысады.
ҚБ:
“Шапалақ” әдісі
Экранда:”Суреттер
сөйлейді”

суреттер топтамасын талқылау
нәтижесінде жаңа сабақтың тақырыбын
шығару.
Не
білеміз? оқушыларға проблемалы сұрақ
тастау. Өз ойлары ауызша тыңдалады.
Білу және
түсіну
Не білгім
келеді? оқушылар электрондық
оқулықпен жұмыстанады,көрсетіліммен танысады және
тыңдайды:
1-топ” Электр тогының
жұмысы”;
2-топ” Қуат” төңірегінде
сұрақтар әзірлейді.
2 топ
арасында сұрақ-жауап әдісі жүргізіледі. Топ мүшелері
1-1-інің жауаптарын толықтыра алады.
Дескриптор: - токтың жұмысы жөнінде
түсінік алады;
-Электр тогының жұмыс
формуласымен танысады;
-Қуаттың белгіленуі,өрнектелу
формуласымен
өлшем бірлігін жазып
үйренеді;
-электр санауыш құралымен
танысады;
ҚБ:
геометриялық фигураларды
таңдау.
|