Сабақтың
басы
4
мин.
6 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.
Шаттық шеңберін құрып
«Математикалық тілек» арқылы ынтымақтастық атмосферасын
орнатамын.
Топқа бөлу: «Сим карта» әдісі
бойынша 3 топқа бөледі.
Үй тапсырмасын
қайталау.
WordWall платформасында
жасалды.
Тік бұрышты үшбұрыш
анықтамасы.
30º-қа байланысты теореманы
айтамыз.
Сүйір бұрыштың косинусы
дегеніміз не?
Сүйір бұрыштың синусы
дегеніміз не?
Сүйір бұрыштың тангенсі
дегеніміз не?
Сүйір бұрыштың котангенсі
дегеніміз не?
Пифагор теоремасы
және формуласы.
|
Амандасады, сабаққа
дайындалады.
Бір біріне тілектерін айтып,
бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
Карталарды таңдап түсіне
байланысты, топтарға бөлінеді.

Берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау «Транспортир» әдісі
бойынша. 3 топқа транспортирлер таратылып
беріледі.

Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап
береді.
Балл-1
|
Оқулық
8 –
сынып
презентация
түрлі-түсті
карточкалар
|
Сабақтың
ортасы
Есептер
шығару
18
мин
|
Тақтамен
жұмыс. Негізгі тригонометриялық
тепе-теңдіктер:
sin2α +
cos2α =
1 tgx·
ctgα =
1
1+tg2α= 1+ctg2α=

«А-Я» әдісі бойынша тақырыппен байланысты
мұғалім топтарға алфавит бойынша сөздер жазғызады. Қай топ көп сөз
жазады солар жоғары балл
алады.
Оқулықпен
жұмыс.
№2.52. Тең бүйірлі
үшбұрыштың биіктігі 12,4 м, ал табаны 40,6 м. Үшбұрыштың бұрыштарын
және бүйір қабырғасын табыңдар.

|
Оқушылар негізгі
тригоноиетриялық тепе-теңдіктерді тақтаға жазып
шығады.
Осылай топпен жұмыс
орындайды.
Мысалы, альфа, биіктік,
гипотенуза, градус, катет, косинус, котангенс, қарсы жатқан катет,
Пифагор, синус, тангенс, тік бұрышты үшбұрыш, теорема,
т.б.


|
Дескриптор
- Сөздерді жазып шығады.
Жоғарғы балл
-5
Ортаңғы
балл-3
Төменгі
балл-2

Дескриптор
- Есептерді шығарады
Жалпы балл
-7

Бағалау түрі: «Домбыра»
әдісі
|
Презентация
Оқулық 8 –
сынып
|
Сабақтың
соңы.
Рефлек-сия
7
мин
|
Қорытындылау барысында
оқушыларға «Математикалық диктант» аламын. Оқушылар қалып кеткен
сөздерді қойып толықтырады.
Оқушылардан «МИ» әдісі бойынша
рефлексия аламын.
Қатысқан әріптестерімнен
«Ватсап» әдісі бойынша кері байланыс
аламын.
Үйге
тапсырма:
Оқулықтан
№2,62-2,63-2,65
Негізгі тригонометриялық
тепе-теңдіктерді қатты қағазға жазып, карточка жасап
алу.
|
«Математикалық диктантты»
толықтырып жазады.
Рефлексия
береді.


|
Оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
|
ДК
экраны
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
Карточкалар
таратылады.

|