Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    8.3В Химиялық байланыс түрлері


    Күні : 12.02.19ж

    Сынып :8 Ә

    Мектеп:№ 12 ЖОМ

    Мұғалімнің аты-жөні:Адиханова Динара Жумабековна
    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Иондық байланыс

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.4.2-иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау

    Сабақтың мақсаты


    Иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттайды .

    Иондық байланысы бар қосылыстарды ажыратады .

    Иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды.есептер шығарады

    Бағалау критерийі


    Иондық байланыстың түзілу механизмін құрастырады

    Иондық байланысы бар қосылыстарды ажыратады

    Иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну,қолдану

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік мақсат:

    -иондық байланыстың түзілу механизмін мысалдармен дәлелдейді

    -иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды

    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    -ион, заряд,иондық байланыс,кристалдық тор

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    -Иондық байланыс кезінде металл мен бейметалл атомдары..... айналады

    -Натрий хлориді молекуласында натрий ионы оң .....,ал хлор ионы теріс ......

    -Иондық байланысы бар заттар ..... түрінде кездеседі.

    Құндылықтарға баулу


    Жеке жұмыстар арқылы оқушының өмір бойы білім алу,өз бетімен жұмыс орындау кезінде академиялық адалдығын дамыту

    Жұптық жұмыс орындау арқылы құрмет, ынтымақтастық , адалдық,қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамыту

    Топтық жұмыстар жасату арқылы оқушының ұйымшылдық,жауап кершілік,көшбасшылық қабілеттерін дамыту

    Пәнаралық байланыс

    Физика

    Алдыңғы білім


    6.3.1.2- атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау

    8.1.4.1- электртерістілік ұғымы негізінде атомдар арасындағы ковалентті байланыстың түзілуін түсіндіру.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    Кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

























    7 минут




































    Сәлемдесу,түгелдеу

    Психологиялық ахуал орнату:«Досқа тілек» оқушылар стикерлерге бір сыныптасына арнап тілек жазып, стикерді мыжып, лақтырады. Стикерді алған оқушы ашып оқиды .

    Оқушылар стикер түстері бойынша 3топқа бөлініп отырады.

    1топ-қызыл 2 топ-жасыл 3 топ-сары



    1-топ Сілтілік металдар тобы

    2-топ Галагендер тобы

    3- топ Инертті газдар тобы




    Алдыңғы білімді анықтау:

    Оқушыларды периодтық кестемен жұмыс «Сипаттама» әдісін қолдану

    Оқушыларды тақтаға шығарып,өздерінің топ аттарындағы элементтерді 3 тілде айтады және периодтық кестемен жұмыс жасайды.


    1топ тапсырмасы

    А) Ковалентті байланыс дегеніміз не?

    Ә) Химиялық байланыс түрлері мен бейорганикалық қосылыстардың кластарына ажыратыңдар: HF, H2, Br2O7, SiO2, F2, HNO3


    2 топ тапсырмасы

    А) Ковалентті полюссіз байланыс дегеніміз не?

    Ә) Химиялық

    байланыс түрлері мен бейорганикалық қосылыстардың кластарына ажыратыңдар: H2SO4, O2, CI2O7, SO2, B2O7, CI2


    3 топ тапсырмасы

    Вен диаграмасы арқылы үй жұмысын тексеру

    Бейметалдарр

    Металдар


    ұқсастығы










    Дескрипторлар:

    1.периодтық кестемен жұмыс жасайды

    2. Бейметалдар мен металдарды ажыратады

    ҚБ (топтар өзара тексеріп,бірін-бірі «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды)

    толық жауап толық емес жауап Рисунок 37

    дұрыс емес жауапРисунок 37


    Стикерлер





    Интербелсенді тақтаға жауабын шығару














    Сабақтың ортасы


    10минут
































    10 минут










































































    Оқушылармен бірге оқу мақсатына сүйене отырып сабақтың тақырыбын және мақсаттарын анықтау

    Мұғалім мақсатқа жету жолдарын көрсетеді, ұйымдастырады. Сабақтың тақырыбын ашу

    Сабақтың тақырыбын ашу:

    (Т)Сөзжұмбақ

    Тапсырма:Сөзжұмбақты шешіңдер.

    1.Оң зарядталған бөлшек

    2.Атомның зарядталған түрі

    3.Теріс зарядталған бөлшек

    4.Бөлшектің үстіне белгіленетін белгісі

    5.Химиялық емес қасиет

    6.Заттың химиялық сипаттамасы








    к

    А

    Т

    И

    о

    н









    И

    О

    н






    А

    Н

    и

    о

    н





    з

    а

    Р

    Я

    Д



    ф

    и

    з

    и

    к

    А

    Л

    Ы

    қ






    Қ

    а

    с

    и

    е

    т




    Терминдерге қатысты сөздіктер

    Период- период – Period

    Топ – група – Group

    Металл - металл - metal

    Бейметалл – неметалл – nonmetal

    Кавалентті байланыс- Кавалентная свиязь-

    Иондық байланыс – Ионная свиязь -

    (Видио ролик көрсету )



    Иондық байланысдеп – иондар арасындағы байланысты айтады. Металл мен бейметалл арасында түзіледі.

    Ион – бұл электрон беру немесе алу нәтижесінде түзілетін зарядталған бөлшек.

    Мысалы: Ас тұзы NаСІ қарастырайық:

    Электрондарын беретін бөлшек оң ионға айналады (катион).

    Электрондарын беретін бөлшек теріс ионға (анион) айналады.

    1916 жылы неміс ғалымы Коссель ұсынды. Өзінің сыртқы валенттік электрондарына сай электрон бұлтын берген атомдар оң зарядты катиондарға, ал осы электрондарға сай бұлтты қосып алған атомдар терісзарядты анионындарға айналады.Түзілген иондар біріне-бірі Кулон заңы бойынша тартылысып.иондық байланыс түзіледі

    Na0 + F 0 → Na +F-

    Na0 + Cl02 → Na+ + Cl -

    K 0 + Cl20 → K +Cl-


    Жаңа сабақтың тақырыбына мақсат қояды. Оқушылар тақырыпты өздігінен меңгереді

    Топта есептер мен жаттығуларды орындайды

    Оқушылардың орындаған тапсырмаларын талқылайды , бір-бірін тексереді.

    Жұптық жұмыс


    1. Мына заттардан ионды байланысты заттарды теріп жазыңдар:

    СаCl2, O2, H2S, KCl, OF2, Br2,Li2S, PCl3, KBr


    ІІ. Химиялық байланыс түрлерін ажыратыңдар:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Адиханова Динара Жумабековна
    19 Ақпан 2019
    5398
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 8 сынып Иондық байланыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 8 сынып Иондық байланыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жас мамандарға көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    8.3В Химиялық байланыс түрлері


    Күні : 12.02.19ж

    Сынып :8 Ә

    Мектеп:№ 12 ЖОМ

    Мұғалімнің аты-жөні:Адиханова Динара Жумабековна
    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Иондық байланыс

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.4.2-иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау

    Сабақтың мақсаты


    Иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттайды .

    Иондық байланысы бар қосылыстарды ажыратады .

    Иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды.есептер шығарады

    Бағалау критерийі


    Иондық байланыстың түзілу механизмін құрастырады

    Иондық байланысы бар қосылыстарды ажыратады

    Иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну,қолдану

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік мақсат:

    -иондық байланыстың түзілу механизмін мысалдармен дәлелдейді

    -иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды

    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    -ион, заряд,иондық байланыс,кристалдық тор

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    -Иондық байланыс кезінде металл мен бейметалл атомдары..... айналады

    -Натрий хлориді молекуласында натрий ионы оң .....,ал хлор ионы теріс ......

    -Иондық байланысы бар заттар ..... түрінде кездеседі.

    Құндылықтарға баулу


    Жеке жұмыстар арқылы оқушының өмір бойы білім алу,өз бетімен жұмыс орындау кезінде академиялық адалдығын дамыту

    Жұптық жұмыс орындау арқылы құрмет, ынтымақтастық , адалдық,қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамыту

    Топтық жұмыстар жасату арқылы оқушының ұйымшылдық,жауап кершілік,көшбасшылық қабілеттерін дамыту

    Пәнаралық байланыс

    Физика

    Алдыңғы білім


    6.3.1.2- атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау

    8.1.4.1- электртерістілік ұғымы негізінде атомдар арасындағы ковалентті байланыстың түзілуін түсіндіру.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    Кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

























    7 минут




































    Сәлемдесу,түгелдеу

    Психологиялық ахуал орнату:«Досқа тілек» оқушылар стикерлерге бір сыныптасына арнап тілек жазып, стикерді мыжып, лақтырады. Стикерді алған оқушы ашып оқиды .

    Оқушылар стикер түстері бойынша 3топқа бөлініп отырады.

    1топ-қызыл 2 топ-жасыл 3 топ-сары



    1-топ Сілтілік металдар тобы

    2-топ Галагендер тобы

    3- топ Инертті газдар тобы




    Алдыңғы білімді анықтау:

    Оқушыларды периодтық кестемен жұмыс «Сипаттама» әдісін қолдану

    Оқушыларды тақтаға шығарып,өздерінің топ аттарындағы элементтерді 3 тілде айтады және периодтық кестемен жұмыс жасайды.


    1топ тапсырмасы

    А) Ковалентті байланыс дегеніміз не?

    Ә) Химиялық байланыс түрлері мен бейорганикалық қосылыстардың кластарына ажыратыңдар: HF, H2, Br2O7, SiO2, F2, HNO3


    2 топ тапсырмасы

    А) Ковалентті полюссіз байланыс дегеніміз не?

    Ә) Химиялық

    байланыс түрлері мен бейорганикалық қосылыстардың кластарына ажыратыңдар: H2SO4, O2, CI2O7, SO2, B2O7, CI2


    3 топ тапсырмасы

    Вен диаграмасы арқылы үй жұмысын тексеру

    Бейметалдарр

    Металдар


    ұқсастығы










    Дескрипторлар:

    1.периодтық кестемен жұмыс жасайды

    2. Бейметалдар мен металдарды ажыратады

    ҚБ (топтар өзара тексеріп,бірін-бірі «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды)

    толық жауап толық емес жауап Рисунок 37

    дұрыс емес жауапРисунок 37


    Стикерлер





    Интербелсенді тақтаға жауабын шығару














    Сабақтың ортасы


    10минут
































    10 минут










































































    Оқушылармен бірге оқу мақсатына сүйене отырып сабақтың тақырыбын және мақсаттарын анықтау

    Мұғалім мақсатқа жету жолдарын көрсетеді, ұйымдастырады. Сабақтың тақырыбын ашу

    Сабақтың тақырыбын ашу:

    (Т)Сөзжұмбақ

    Тапсырма:Сөзжұмбақты шешіңдер.

    1.Оң зарядталған бөлшек

    2.Атомның зарядталған түрі

    3.Теріс зарядталған бөлшек

    4.Бөлшектің үстіне белгіленетін белгісі

    5.Химиялық емес қасиет

    6.Заттың химиялық сипаттамасы








    к

    А

    Т

    И

    о

    н









    И

    О

    н






    А

    Н

    и

    о

    н





    з

    а

    Р

    Я

    Д



    ф

    и

    з

    и

    к

    А

    Л

    Ы

    қ






    Қ

    а

    с

    и

    е

    т




    Терминдерге қатысты сөздіктер

    Период- период – Period

    Топ – група – Group

    Металл - металл - metal

    Бейметалл – неметалл – nonmetal

    Кавалентті байланыс- Кавалентная свиязь-

    Иондық байланыс – Ионная свиязь -

    (Видио ролик көрсету )



    Иондық байланысдеп – иондар арасындағы байланысты айтады. Металл мен бейметалл арасында түзіледі.

    Ион – бұл электрон беру немесе алу нәтижесінде түзілетін зарядталған бөлшек.

    Мысалы: Ас тұзы NаСІ қарастырайық:

    Электрондарын беретін бөлшек оң ионға айналады (катион).

    Электрондарын беретін бөлшек теріс ионға (анион) айналады.

    1916 жылы неміс ғалымы Коссель ұсынды. Өзінің сыртқы валенттік электрондарына сай электрон бұлтын берген атомдар оң зарядты катиондарға, ал осы электрондарға сай бұлтты қосып алған атомдар терісзарядты анионындарға айналады.Түзілген иондар біріне-бірі Кулон заңы бойынша тартылысып.иондық байланыс түзіледі

    Na0 + F 0 → Na +F-

    Na0 + Cl02 → Na+ + Cl -

    K 0 + Cl20 → K +Cl-


    Жаңа сабақтың тақырыбына мақсат қояды. Оқушылар тақырыпты өздігінен меңгереді

    Топта есептер мен жаттығуларды орындайды

    Оқушылардың орындаған тапсырмаларын талқылайды , бір-бірін тексереді.

    Жұптық жұмыс


    1. Мына заттардан ионды байланысты заттарды теріп жазыңдар:

    СаCl2, O2, H2S, KCl, OF2, Br2,Li2S, PCl3, KBr


    ІІ. Химиялық байланыс түрлерін ажыратыңдар:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 8 сынып
    19.02.2019
    5398
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Адиханова Динара Жумабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации