Оқушылармен бірге оқу мақсатына сүйене отырып сабақтың
тақырыбын және мақсаттарын
анықтау
Мұғалім мақсатқа жету жолдарын
көрсетеді, ұйымдастырады. Сабақтың тақырыбын
ашу
Сабақтың тақырыбын
ашу:
(Т)Сөзжұмбақ
Тапсырма:Сөзжұмбақты
шешіңдер.
1.Оң зарядталған
бөлшек
2.Атомның зарядталған
түрі
3.Теріс зарядталған
бөлшек
4.Бөлшектің үстіне
белгіленетін белгісі
5.Химиялық емес
қасиет
6.Заттың химиялық
сипаттамасы
|
|
|
|
к
|
А
|
Т
|
И
|
о
|
н
|
|
|
|
|
|
|
|
|
И
|
О
|
н
|
|
|
|
|
|
А
|
Н
|
и
|
о
|
н
|
|
|
|
|
з
|
а
|
Р
|
Я
|
Д
|
|
|
ф
|
и
|
з
|
и
|
к
|
А
|
Л
|
Ы
|
қ
|
|
|
|
|
|
Қ
|
а
|
с
|
и
|
е
|
т
|
|
Терминдерге қатысты
сөздіктер
Период- период
– Period
Топ – група
– Group
Металл - металл - metal
Бейметалл – неметалл
– nonmetal
Кавалентті байланыс-
Кавалентная свиязь-
Иондық байланыс – Ионная
свиязь -
(Видио ролик көрсету
)
Иондық
байланысдеп – иондар арасындағы байланысты
айтады. Металл мен бейметалл арасында
түзіледі.
Ион – бұл электрон беру немесе алу
нәтижесінде түзілетін зарядталған бөлшек.
Мысалы: Ас тұзы NаСІ
қарастырайық:

Электрондарын беретін бөлшек
оң ионға айналады (катион).
Электрондарын беретін бөлшек теріс
ионға (анион) айналады.
1916 жылы неміс ғалымы Коссель
ұсынды. Өзінің сыртқы валенттік электрондарына сай электрон бұлтын
берген атомдар оң зарядты катиондарға, ал осы электрондарға сай
бұлтты қосып алған атомдар терісзарядты
анионындарға айналады.Түзілген иондар
біріне-бірі Кулон заңы бойынша тартылысып.иондық байланыс
түзіледі
Na0
+ F
0
→ Na
+F-
Na0
+
Cl02
→
Na+
+
Cl
-
K
0
+
Cl20
→ K
+Cl-
Жаңа сабақтың тақырыбына
мақсат қояды. Оқушылар тақырыпты өздігінен
меңгереді
Топта есептер мен жаттығуларды
орындайды
Оқушылардың орындаған
тапсырмаларын талқылайды , бір-бірін
тексереді.
Жұптық
жұмыс
-
Мына заттардан ионды байланысты заттарды теріп
жазыңдар:
СаCl2,
O2,
H2S, KCl,
OF2,
Br2,Li2S,
PCl3, KBr
ІІ. Химиялық байланыс түрлерін
ажыратыңдар:
|