Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 8 сынып Иондық байланыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3В Химиялық байланыс түрлері Күні : 12.02.19ж Сынып :8 Ә |
Мектеп:№ 12 ЖОМ Мұғалімнің
аты-жөні:Адиханова Динара
Жумабековна |
|
Сабақтың тақырыбы |
Иондық байланыс |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.4.2-иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау |
|
Сабақтың мақсаты |
Иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттайды . Иондық байланысы бар қосылыстарды ажыратады . Иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды.есептер шығарады |
|
Бағалау критерийі |
Иондық байланыстың түзілу механизмін құрастырады Иондық байланысы бар қосылыстарды ажыратады Иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,қолдану |
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік мақсат: -иондық байланыстың түзілу механизмін мысалдармен дәлелдейді -иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды |
|
Пәнге қатысты лексика және терминология: -ион, заряд,иондық байланыс,кристалдық тор |
||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: -Иондық байланыс кезінде металл мен бейметалл атомдары..... айналады -Натрий хлориді молекуласында натрий ионы оң .....,ал хлор ионы теріс ...... -Иондық байланысы бар заттар ..... түрінде кездеседі. |
||
Құндылықтарға баулу |
Жеке жұмыстар арқылы оқушының өмір бойы білім алу,өз бетімен жұмыс орындау кезінде академиялық адалдығын дамыту Жұптық жұмыс орындау арқылы құрмет, ынтымақтастық , адалдық,қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамыту Топтық жұмыстар жасату арқылы оқушының ұйымшылдық,жауап кершілік,көшбасшылық қабілеттерін дамыту |
|
Пәнаралық байланыс |
Физика |
|
Алдыңғы білім |
6.3.1.2- атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау 8.1.4.1- электртерістілік ұғымы негізінде атомдар арасындағы ковалентті байланыстың түзілуін түсіндіру. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған Кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут
7 минут
|
Сәлемдесу,түгелдеу Психологиялық ахуал орнату:«Досқа тілек» оқушылар стикерлерге бір сыныптасына арнап тілек жазып, стикерді мыжып, лақтырады. Стикерді алған оқушы ашып оқиды . Оқушылар стикер түстері бойынша 3топқа бөлініп отырады. 1топ-қызыл 2 топ-жасыл 3 топ-сары
1-топ Сілтілік металдар тобы 2-топ Галагендер тобы 3- топ Инертті газдар тобы Алдыңғы білімді анықтау: Оқушыларды периодтық кестемен жұмыс «Сипаттама» әдісін қолдану Оқушыларды тақтаға шығарып,өздерінің топ аттарындағы элементтерді 3 тілде айтады және периодтық кестемен жұмыс жасайды. 1топ тапсырмасы А) Ковалентті байланыс дегеніміз не? Ә) Химиялық байланыс түрлері мен бейорганикалық қосылыстардың кластарына ажыратыңдар: HF, H2, Br2O7, SiO2, F2, HNO3 2 топ тапсырмасы А) Ковалентті полюссіз байланыс дегеніміз не? Ә) Химиялық байланыс түрлері мен бейорганикалық қосылыстардың кластарына ажыратыңдар: H2SO4, O2, CI2O7, SO2, B2O7, CI2 3 топ тапсырмасы Вен диаграмасы арқылы үй жұмысын тексеру Бейметалдарр Металдар ұқсастығы
Дескрипторлар: 1.периодтық кестемен жұмыс жасайды 2. Бейметалдар мен металдарды ажыратады ҚБ (топтар өзара тексеріп,бірін-бірі «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды) толық жауап толық емес жауап дұрыс емес жауап |
Стикерлер Интербелсенді тақтаға жауабын шығару |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10минут 10 минут |
Оқушылармен бірге оқу мақсатына сүйене отырып сабақтың тақырыбын және мақсаттарын анықтау Мұғалім мақсатқа жету жолдарын көрсетеді, ұйымдастырады. Сабақтың тақырыбын ашу Сабақтың тақырыбын ашу: (Т)Сөзжұмбақ Тапсырма:Сөзжұмбақты шешіңдер. 1.Оң зарядталған бөлшек 2.Атомның зарядталған түрі 3.Теріс зарядталған бөлшек 4.Бөлшектің үстіне белгіленетін белгісі 5.Химиялық емес қасиет 6.Заттың химиялық сипаттамасы
Терминдерге қатысты сөздіктер Период- период – Period Топ – група – Group Металл - металл - metal Бейметалл – неметалл – nonmetal Кавалентті байланыс- Кавалентная свиязь- Иондық байланыс – Ионная свиязь - (Видио ролик көрсету )
Иондық байланысдеп – иондар арасындағы байланысты айтады. Металл мен бейметалл арасында түзіледі. Ион – бұл электрон беру немесе алу нәтижесінде түзілетін зарядталған бөлшек. Мысалы: Ас тұзы NаСІ қарастырайық:
Электрондарын беретін бөлшек оң ионға айналады (катион). Электрондарын беретін бөлшек теріс ионға (анион) айналады. 1916 жылы неміс ғалымы Коссель ұсынды. Өзінің сыртқы валенттік электрондарына сай электрон бұлтын берген атомдар оң зарядты катиондарға, ал осы электрондарға сай бұлтты қосып алған атомдар терісзарядты анионындарға айналады.Түзілген иондар біріне-бірі Кулон заңы бойынша тартылысып.иондық байланыс түзіледі Na0 + F 0 → Na +F- Na0 + Cl02 → Na+ + Cl - K 0 + Cl20 → K +Cl-
Жаңа сабақтың тақырыбына мақсат қояды. Оқушылар тақырыпты өздігінен меңгереді Топта есептер мен жаттығуларды орындайды Оқушылардың орындаған тапсырмаларын талқылайды , бір-бірін тексереді. Жұптық жұмыс
СаCl2, O2, H2S, KCl, OF2, Br2,Li2S, PCl3, KBr
ІІ. Химиялық байланыс түрлерін ажыратыңдар:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |