Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Контекова Айгерим Кайратбековна

    ШҚО.Абай ауданы,Жүрекадыр ауылы Ш.Әбенов атындағы жалпы білім беретін орта мектебі, физика пән мұғалімі

    Сабақ тақырыбы


    Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгертудің тәсілдері

    Мерзімі


    Сынып 8

    Қатысқандар саны

    қатыспағандар саны


    Сабақта іске асатын оқу мақсаты


    8.3.2.1- дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдерін сипаттау;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар

    Ішкі энергия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері жайлы мағлұмат алады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Оқушылар ішкі энергияны өзгерту тәсілдерін және жылу берілу механизмін түсінеді.Заттың молекулалық негізінде олардың физикалық мәнін ашып көрсетеді.

    Кейбір оқушылар:

    Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді.

    Бағалау критерийі

    1.Ішкі энергия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері жайлы мағлұмат алады.

    2.Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады.

    3.Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсіне отырып, тереңірек ойлауға талаптанады.

    4.Оқушы өз ойын еркін түрде жеткізеді және талдай отырып, өз идеяларын айта алады.

    4.Бір – бірін бағалауды үйренеді.


    Тілдік мақсаттар (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым):

    - Берілетін ұғымдар:

    • Ішкі энергия;

    • Ішкі энергияның темпертураға байланыстылығы;

    • Дененің ішкі энергиясының химиялық реакцияларға байланыстылығы;

    • Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері: жұмыс жасау, жылу алмасу.

    Ішкі энергия деп денені құрайтын барлық бөлшектердің кинетикалық энергиясы мен осы бөлшектердің өзара әрекеттесуінің потенциалық энергиясының қосындысын айтамыз. Дененің температурасы жоғары болған сайын оның ішкі энергиясы артады.

    Химиялық реакция деп нәтижесінде бір заттың құрамы мен құрылысы жағынан өзгеше болатын басқа затқа түрленуін айтады. Химиялық реакциялар өзара әрекеттесуші денелердің ішкі энергиясының өзгерісін тудырады.

    Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдығы өзгергенде, демек дененің тепмпературасы өзгергенде оның ішкі энергиясы өзгереді.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу

    Ішкі энергия.

    Жоспар

    Жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    40

    минут


    Басталуы

    Ұйымдастыру

    Атмосфералық жағдайды қалыптастыру.

    «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ- жауап сәті

    1.Температура дегеніміз не?

    2.Кельвин шкаласынан Цельсий шкаласына айналдыратын формуланы жаз.

    3. Күн бетінің температурасы 6000 К-ге дейін қызады. Осы температураны Цельсий шкаласына айналдыр?

    4. Жылу алмасу дегеніміз не?

    5.Суретті қысқаша түсіндір

    Пікірталас сұрақтарымен жұмыс

    Ассоциация құру

    Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу


    5 минут

    Ортасы


    Берілетін ұғымдар:

    • Ішкі энергия;

    • Ішкі энергияның темпертураға байланыстылығы;

    • Дененің ішкі энергиясының химиялық реакцияларға байланыстылығы;

    • Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері: жұмыс жасау, жылу алмасу.

    Ішкі энергия деп денені құрайтын барлық бөлшектердің кинетикалық энергиясы мен осы бөлшектердің өзара әрекеттесуінің потенциалық энергиясының қосындысын айтамыз. Дененің температурасы жоғары болған сайын оның ішкі энергиясы артады.

    Химиялық реакция деп нәтижесінде бір заттың құрамы мен құрылысы жағынан өзгеше болатын басқа затқа түрленуін айтады. Химиялық реакциялар өзара әрекеттесуші денелердің ішкі энергиясының өзгерісін тудырады.

    Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдығы өзгергенде, демек дененің тепмпературасы өзгергенде оның ішкі энергиясы өзгереді.

    Көрсетілетін тәжірибелер:

    Shape1

    Ауаның және судың ішкі энергиясының артуы немесе кемуі температура өзгерісіне тікелей байланысты. Зат температурасының өзгеруіне байланысты туындайтын процестер жылулық процестер деп аталады.

    Ішкі энергияны басқа да жолмен өзгертуге болады.

    Тәжірибелер:




    Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері: жылу алмасу және жұ-мы мыс жасау. Жылу алмасу деп бір денеден энергия температурасы тө- ен к мен келесі денеге берілуін айтады.

    Денемен не дененің өзімен жұмыс жасамай жылу алмасу арқылы ішкі энергияны өзгерту тәсілі жылу беру деп атайды.

    №2-эксперименттік тапсырма. Жұмыс істеу арқылы ішкі энергияның өзгеруін зерттеу.

    • Теориялық материалдар негізінде әр топқа тәжірибе жасау үшін қажетті жабдықтар таратылды.

    • Қауіпсіздік ережелері ескертілді.

    • 1-топқа:

    Қаламсапты екі алақанның ортасына қойып уқалаңдар,беттеріне тигізіңдер.Не байқадыңдар?-деген тапсырма берілді.

    • 2-топқа:

    Қантты үгіту.Қантты үгіту үшін не істедіңдер?-деген тапсырма берілді.

    • 3-топқа:

    Шаммен темір сымды қыздырамыз.Не байқадыңдар?-деген тапсырма берілді. Тәжірибелерді топта жасады.

    Топта зерттеушілік әңгіме жүргізді, талқылады, бір шешімге келді. Бұл тапсырмаларды орындап, жауаптарын түсіндірді.

    Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады


    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

    Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

    Оқытудың мақсаты бойынша.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

    Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

    Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

    Тапсырмалардың нәтижесін тексереді

    Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді


    30

    минут

    Аяқталуы

    Қортындылау

    (Жинақтау+ бағалау)

    Үйге тапсырма

    Қорытынды

    Пысықтау.

    1. Дененің ішкі энергиясы дегеніміз не?

    2. Оны өзгерту тәсілдері қандай?

    3. Дененің ішкі энергиясы температураға қалай байланысты?

    4. Жылу алмасу дегеніміз не?

    5. Химиялық реакция дегеніміз не? Химиялық реакциялар кезінде ішкі эне энергия қалай өзгереді ме?

     Оқушыларды жауаптарына қарай қорытындылау

    Автор орындығы» әдісі

    Жазба жұмыстарын ұсынады. Оқушылар автор орындығында отырған оқушыға сұрақ қояды

    Рефлексия «Таңдау» әдісі. 

    1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.

    2. Мен сабақта ... үйрендім.

    3. Мен басқаларды  ... тыңдадым.

    4. Мен сабақта ... орындай алдым.

    5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.

    5 минут



    Қосымша ақпарат

    Саралау - сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?



    Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? Фармативтік бағалау түрлерін қолдану арқылы :сабақты түсінгенін тексеру бас бармақ әдісін қалданамын.

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс құндылығы байланыс

    • Қиындық туындайтын сәт болса өзім түсіндіремін.

    Сұрақтар беру арқылы


    Рефлексия

    Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.














    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1.

    2.

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Контекова Айгерим Кайратбековна
    25 Қырқүйек 2021
    717
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. 8-сынып. Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгертудің тәсілдері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. 8-сынып. Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгертудің тәсілдері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ішкі энергия деп денені құрайтын барлық бөлшектердің кинетикалық энергиясы мен осы бөлшектердің өзара әрекеттесуінің потенциалық энергиясының қосындысын айтамыз. Дененің температурасы жоғары болған сайын оның ішкі энергиясы артады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Контекова Айгерим Кайратбековна

    ШҚО.Абай ауданы,Жүрекадыр ауылы Ш.Әбенов атындағы жалпы білім беретін орта мектебі, физика пән мұғалімі

    Сабақ тақырыбы


    Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгертудің тәсілдері

    Мерзімі


    Сынып 8

    Қатысқандар саны

    қатыспағандар саны


    Сабақта іске асатын оқу мақсаты


    8.3.2.1- дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдерін сипаттау;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар

    Ішкі энергия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері жайлы мағлұмат алады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Оқушылар ішкі энергияны өзгерту тәсілдерін және жылу берілу механизмін түсінеді.Заттың молекулалық негізінде олардың физикалық мәнін ашып көрсетеді.

    Кейбір оқушылар:

    Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді.

    Бағалау критерийі

    1.Ішкі энергия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері жайлы мағлұмат алады.

    2.Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады.

    3.Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсіне отырып, тереңірек ойлауға талаптанады.

    4.Оқушы өз ойын еркін түрде жеткізеді және талдай отырып, өз идеяларын айта алады.

    4.Бір – бірін бағалауды үйренеді.


    Тілдік мақсаттар (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым):

    - Берілетін ұғымдар:

    • Ішкі энергия;

    • Ішкі энергияның темпертураға байланыстылығы;

    • Дененің ішкі энергиясының химиялық реакцияларға байланыстылығы;

    • Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері: жұмыс жасау, жылу алмасу.

    Ішкі энергия деп денені құрайтын барлық бөлшектердің кинетикалық энергиясы мен осы бөлшектердің өзара әрекеттесуінің потенциалық энергиясының қосындысын айтамыз. Дененің температурасы жоғары болған сайын оның ішкі энергиясы артады.

    Химиялық реакция деп нәтижесінде бір заттың құрамы мен құрылысы жағынан өзгеше болатын басқа затқа түрленуін айтады. Химиялық реакциялар өзара әрекеттесуші денелердің ішкі энергиясының өзгерісін тудырады.

    Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдығы өзгергенде, демек дененің тепмпературасы өзгергенде оның ішкі энергиясы өзгереді.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу

    Ішкі энергия.

    Жоспар

    Жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    40

    минут


    Басталуы

    Ұйымдастыру

    Атмосфералық жағдайды қалыптастыру.

    «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ- жауап сәті

    1.Температура дегеніміз не?

    2.Кельвин шкаласынан Цельсий шкаласына айналдыратын формуланы жаз.

    3. Күн бетінің температурасы 6000 К-ге дейін қызады. Осы температураны Цельсий шкаласына айналдыр?

    4. Жылу алмасу дегеніміз не?

    5.Суретті қысқаша түсіндір

    Пікірталас сұрақтарымен жұмыс

    Ассоциация құру

    Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу


    5 минут

    Ортасы


    Берілетін ұғымдар:

    • Ішкі энергия;

    • Ішкі энергияның темпертураға байланыстылығы;

    • Дененің ішкі энергиясының химиялық реакцияларға байланыстылығы;

    • Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері: жұмыс жасау, жылу алмасу.

    Ішкі энергия деп денені құрайтын барлық бөлшектердің кинетикалық энергиясы мен осы бөлшектердің өзара әрекеттесуінің потенциалық энергиясының қосындысын айтамыз. Дененің температурасы жоғары болған сайын оның ішкі энергиясы артады.

    Химиялық реакция деп нәтижесінде бір заттың құрамы мен құрылысы жағынан өзгеше болатын басқа затқа түрленуін айтады. Химиялық реакциялар өзара әрекеттесуші денелердің ішкі энергиясының өзгерісін тудырады.

    Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдығы өзгергенде, демек дененің тепмпературасы өзгергенде оның ішкі энергиясы өзгереді.

    Көрсетілетін тәжірибелер:

    Shape1

    Ауаның және судың ішкі энергиясының артуы немесе кемуі температура өзгерісіне тікелей байланысты. Зат температурасының өзгеруіне байланысты туындайтын процестер жылулық процестер деп аталады.

    Ішкі энергияны басқа да жолмен өзгертуге болады.

    Тәжірибелер:




    Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері: жылу алмасу және жұ-мы мыс жасау. Жылу алмасу деп бір денеден энергия температурасы тө- ен к мен келесі денеге берілуін айтады.

    Денемен не дененің өзімен жұмыс жасамай жылу алмасу арқылы ішкі энергияны өзгерту тәсілі жылу беру деп атайды.

    №2-эксперименттік тапсырма. Жұмыс істеу арқылы ішкі энергияның өзгеруін зерттеу.

    • Теориялық материалдар негізінде әр топқа тәжірибе жасау үшін қажетті жабдықтар таратылды.

    • Қауіпсіздік ережелері ескертілді.

    • 1-топқа:

    Қаламсапты екі алақанның ортасына қойып уқалаңдар,беттеріне тигізіңдер.Не байқадыңдар?-деген тапсырма берілді.

    • 2-топқа:

    Қантты үгіту.Қантты үгіту үшін не істедіңдер?-деген тапсырма берілді.

    • 3-топқа:

    Шаммен темір сымды қыздырамыз.Не байқадыңдар?-деген тапсырма берілді. Тәжірибелерді топта жасады.

    Топта зерттеушілік әңгіме жүргізді, талқылады, бір шешімге келді. Бұл тапсырмаларды орындап, жауаптарын түсіндірді.

    Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады


    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

    Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

    Оқытудың мақсаты бойынша.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

    Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

    Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

    Тапсырмалардың нәтижесін тексереді

    Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді


    30

    минут

    Аяқталуы

    Қортындылау

    (Жинақтау+ бағалау)

    Үйге тапсырма

    Қорытынды

    Пысықтау.

    1. Дененің ішкі энергиясы дегеніміз не?

    2. Оны өзгерту тәсілдері қандай?

    3. Дененің ішкі энергиясы температураға қалай байланысты?

    4. Жылу алмасу дегеніміз не?

    5. Химиялық реакция дегеніміз не? Химиялық реакциялар кезінде ішкі эне энергия қалай өзгереді ме?

     Оқушыларды жауаптарына қарай қорытындылау

    Автор орындығы» әдісі

    Жазба жұмыстарын ұсынады. Оқушылар автор орындығында отырған оқушыға сұрақ қояды

    Рефлексия «Таңдау» әдісі. 

    1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.

    2. Мен сабақта ... үйрендім.

    3. Мен басқаларды  ... тыңдадым.

    4. Мен сабақта ... орындай алдым.

    5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.

    5 минут



    Қосымша ақпарат

    Саралау - сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?



    Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? Фармативтік бағалау түрлерін қолдану арқылы :сабақты түсінгенін тексеру бас бармақ әдісін қалданамын.

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс құндылығы байланыс

    • Қиындық туындайтын сәт болса өзім түсіндіремін.

    Сұрақтар беру арқылы


    Рефлексия

    Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.














    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1.

    2.

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 8 сынып
    25.00.2021
    717
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Контекова Айгерим Кайратбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации