Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Қысқа мерзімді жоспар



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Жылу құбылыстары

    Мектеп: №32 орта мектеп КММ Тараз қаласы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бердалиева Ф.Ш

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    • 8.3.2.4 жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау;


    • 8.3.2.5 заттың меншікті жылусыйымдылығының мағынасын түсіндіру;


    Сабақ мақсаттары

    1.Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы шамалары туралы білу, жылу мөлшерінің бірліктерін, формуласын білу;

    2.Жылу мөлшерінің, заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсіу, формуласын қолданып есептер шығару.

    3.Жылу мөлшерінің заттың тегіне, температураның өзгеруіне, массасына тәуелділігін білу. Орташа, жоғары деңгейдегі есептерді шығару.

    Бағалау критерийлері

    1.Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы шамалары туралы біледі, жылу мөлшерінің бірліктерін, формуласын білді;

    2.Жылу мөлшерінің, заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсінеді, формуласын қолданып есептер шығара алды.

    3.Жылу мөлшерінің заттың тегіне, температураның өзгеруіне, массасына тәуелділігін біледі. Орташа, жоғары деңгейдегі есептерді шығарды.

    Тілдік мақсаттар

    Терминдер: жылу, жылу мөлшері,жылусыйымдылақ,калория,калориметр,


    Терминология:

    Қазақша

    Русский

    English

    Жылу

    теплота

    heat

    Калория

    калория

    calorie

    Калориметр

    калориметр

    calorimetr

    Жылу сыйымдылығы

    теплоемкость

    heat capacity


    Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы тіркестері:

    Жылу берілу кезінде ішкі энергияның өзгеруінің өлшемі.... деп аталады.


    Құндылықтарды дарыту





    Сыныпта жұмыс жасағанда ынтымақтастық атмосферасын қадағалау;

    Еңбек және шығармашылық нәтижесінде мақсатқа жететінімізді еске салу; Мектептегі тақырыпқа сай іздену қажеттігін, өмір бойы білім алу керектігін білу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақтамен жұмыс. Презентация

    Бастапқы білім

    Жылуөткізгіштік,конвекция,сәулешығару,жылу құбылыстарының тірі ағзалардың өмірлеріндегі ролін біледі.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (2мин)
























    (5 мин)

    (Білу)

    I.Ұйымдастыру. Амандасып, сыныппен танысқаннан кейін шеңберге тұрғызып,«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық жаттығу өткіземін.

    Қол ұстасып, шеңберге тұрады. Өз алақандарын қатты-қатты ысқылап, қайтадан шеңберде қол ұстасады.

    Сұрақтар қоямын:

    • Не сезілді?

    • Не себептен солай болды?

    • Ол қалай өзгерді?

    • Ішкі энергияны артырудың неше тәсілі бар?


    • Оқушылардың мүмкін жауаптары:

    • - Жылу сезілді.

    • - Ішкі энергия атты.

    • - Үйкеліс арқылы.

    - Екі: жылу беру және жұмыс істеу.

    Топтарға бөлу.

    1-топ «Сары кәмпиттер»

    2-топ «Көк кәмпиттер»

    3-топ «Қызыл кәмпиттер»

    Себетпен конфет әкелем. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.



    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

    (Ыстық орындық тәсілі)


    1. Конвекция дегенді қалай түсінесіңдер?

    2. Күннен сәуле жерге қалай беріледі деп ойлайсыздар?

    3. Сәулелік жылу алмасу дегеніміз не?

    4. Жылу алмасудың қандай түрлері вакуумда болуы мүмкін?

    5. Қандай денелер сәулені жақсы жұтады?

    6. Жұлдыздардың түсі бойынша температураны қалай анықтайды?

    7. Жылу берілудің табиғаттағы және техникадағы

    мысалдарын келтіріңіздер.


    Бағалау: Формативті бағалау

    Жарайсыңдар!


    Picture 8



















    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.















    Сабақтың ортасы

    (Түсіну)



























    (10 мин)

    (Қолдану)




























    (12 мин)

    (Талдау)






























    «Ой  шақыру » (Жаңа сабақты ашу үшін бейнеролик көрсету)


    Жаңа сабақ:

    Жылу мөлшері - жылу алмасу кезінде дененің алған немесе жоғалтқан энергиясын айтады.
    Жылу мөлшері мына шамаларға тәуелді: (тәжірибелер көрсетіледі).
    •    Дене температурасына;
    •    Дене массасына;
    •    Дене жасалған зат тегіне.
    ; өлшем бірлігі Дж       
    Белгілі заттың масса бірлігінің температурасын 1
    0С-қа өзгертуге қажет жылу мөлшерін көрсететін физикалық шаманы меншікті жылу сыйымдылық деп атайды.

    өлшем бірлігі        

    Кейбір заттардың жылу сыйымдылығы, Дж/(кг·°С)

    Алтын

    130

    Темір

    460

    Сынап

    140

    Болат

    500

    Қорғасын

    230

    Шойын

    540

    Қалайы

    250

    Графит

    750

    Күміс

    250

    Лабораториялық шыны

    840

    Мыс

    400

    Кірпіш

    880

    Мырыш

    400

    Алюминий

    920

    Жез

    400

     

     




    Топтық бірлескен жұмыс. «Постер» қорғау.


    І топ. Жылу мөлшері

    ІІ топ. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы

    ІІІ топ. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлініп шығатын жылу мөлшерін есептеу.



    №

    Критерий

    Дескриптор

    1

    Қорғау тәртібін сақтау

    Қорғау тәртібін сақтайды

    2

    Уақыт және әдептілік;

    Уақыт және әдептілікті сақтайды

    3

    Мазмұнның толық ашылуы;

    Мазмұнның толық ашады;

    4

    Өмірден мысалдар келтіруі.

    Өмірден мысалдар келтіреді.


    Бағалау: Топтар бірін-бірі бағалайды

    «Бас бармақ» әдісімен топтар бірін-бірі бағалайды.


    Топтық жұмыс:

    «Конверттегі басқатырғыш». Топтың бір мүшесі конвертті таңдап алып, ондағы есепті топпен ақылдасып шығарып, жауабын айтады. Қажет жағдайда тақтаға шығып дәлелдейді.


    1-топ.

    2-топ.

    3-топ.

    1 – деңгей (А)
    1. Массасы 1 кг қорғасында 1000С - қа қыздыру үшін 13000 Дж жылу мөлшері жұмсалды. Қорғасынның меншікті жылу сыйымдылығын анықтаңдар.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бердалиева Фариза Шарапатовна
    18 Мамыр 2020
    7890
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 8-сынып "Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 8-сынып "Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Физика пәнінен 8-сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға арналған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Қысқа мерзімді жоспар



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Жылу құбылыстары

    Мектеп: №32 орта мектеп КММ Тараз қаласы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бердалиева Ф.Ш

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    • 8.3.2.4 жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау;


    • 8.3.2.5 заттың меншікті жылусыйымдылығының мағынасын түсіндіру;


    Сабақ мақсаттары

    1.Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы шамалары туралы білу, жылу мөлшерінің бірліктерін, формуласын білу;

    2.Жылу мөлшерінің, заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсіу, формуласын қолданып есептер шығару.

    3.Жылу мөлшерінің заттың тегіне, температураның өзгеруіне, массасына тәуелділігін білу. Орташа, жоғары деңгейдегі есептерді шығару.

    Бағалау критерийлері

    1.Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы шамалары туралы біледі, жылу мөлшерінің бірліктерін, формуласын білді;

    2.Жылу мөлшерінің, заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсінеді, формуласын қолданып есептер шығара алды.

    3.Жылу мөлшерінің заттың тегіне, температураның өзгеруіне, массасына тәуелділігін біледі. Орташа, жоғары деңгейдегі есептерді шығарды.

    Тілдік мақсаттар

    Терминдер: жылу, жылу мөлшері,жылусыйымдылақ,калория,калориметр,


    Терминология:

    Қазақша

    Русский

    English

    Жылу

    теплота

    heat

    Калория

    калория

    calorie

    Калориметр

    калориметр

    calorimetr

    Жылу сыйымдылығы

    теплоемкость

    heat capacity


    Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы тіркестері:

    Жылу берілу кезінде ішкі энергияның өзгеруінің өлшемі.... деп аталады.


    Құндылықтарды дарыту





    Сыныпта жұмыс жасағанда ынтымақтастық атмосферасын қадағалау;

    Еңбек және шығармашылық нәтижесінде мақсатқа жететінімізді еске салу; Мектептегі тақырыпқа сай іздену қажеттігін, өмір бойы білім алу керектігін білу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақтамен жұмыс. Презентация

    Бастапқы білім

    Жылуөткізгіштік,конвекция,сәулешығару,жылу құбылыстарының тірі ағзалардың өмірлеріндегі ролін біледі.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (2мин)
























    (5 мин)

    (Білу)

    I.Ұйымдастыру. Амандасып, сыныппен танысқаннан кейін шеңберге тұрғызып,«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық жаттығу өткіземін.

    Қол ұстасып, шеңберге тұрады. Өз алақандарын қатты-қатты ысқылап, қайтадан шеңберде қол ұстасады.

    Сұрақтар қоямын:

    • Не сезілді?

    • Не себептен солай болды?

    • Ол қалай өзгерді?

    • Ішкі энергияны артырудың неше тәсілі бар?


    • Оқушылардың мүмкін жауаптары:

    • - Жылу сезілді.

    • - Ішкі энергия атты.

    • - Үйкеліс арқылы.

    - Екі: жылу беру және жұмыс істеу.

    Топтарға бөлу.

    1-топ «Сары кәмпиттер»

    2-топ «Көк кәмпиттер»

    3-топ «Қызыл кәмпиттер»

    Себетпен конфет әкелем. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.



    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

    (Ыстық орындық тәсілі)


    1. Конвекция дегенді қалай түсінесіңдер?

    2. Күннен сәуле жерге қалай беріледі деп ойлайсыздар?

    3. Сәулелік жылу алмасу дегеніміз не?

    4. Жылу алмасудың қандай түрлері вакуумда болуы мүмкін?

    5. Қандай денелер сәулені жақсы жұтады?

    6. Жұлдыздардың түсі бойынша температураны қалай анықтайды?

    7. Жылу берілудің табиғаттағы және техникадағы

    мысалдарын келтіріңіздер.


    Бағалау: Формативті бағалау

    Жарайсыңдар!


    Picture 8



















    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.















    Сабақтың ортасы

    (Түсіну)



























    (10 мин)

    (Қолдану)




























    (12 мин)

    (Талдау)






























    «Ой  шақыру » (Жаңа сабақты ашу үшін бейнеролик көрсету)


    Жаңа сабақ:

    Жылу мөлшері - жылу алмасу кезінде дененің алған немесе жоғалтқан энергиясын айтады.
    Жылу мөлшері мына шамаларға тәуелді: (тәжірибелер көрсетіледі).
    •    Дене температурасына;
    •    Дене массасына;
    •    Дене жасалған зат тегіне.
    ; өлшем бірлігі Дж       
    Белгілі заттың масса бірлігінің температурасын 1
    0С-қа өзгертуге қажет жылу мөлшерін көрсететін физикалық шаманы меншікті жылу сыйымдылық деп атайды.

    өлшем бірлігі        

    Кейбір заттардың жылу сыйымдылығы, Дж/(кг·°С)

    Алтын

    130

    Темір

    460

    Сынап

    140

    Болат

    500

    Қорғасын

    230

    Шойын

    540

    Қалайы

    250

    Графит

    750

    Күміс

    250

    Лабораториялық шыны

    840

    Мыс

    400

    Кірпіш

    880

    Мырыш

    400

    Алюминий

    920

    Жез

    400

     

     




    Топтық бірлескен жұмыс. «Постер» қорғау.


    І топ. Жылу мөлшері

    ІІ топ. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы

    ІІІ топ. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлініп шығатын жылу мөлшерін есептеу.



    №

    Критерий

    Дескриптор

    1

    Қорғау тәртібін сақтау

    Қорғау тәртібін сақтайды

    2

    Уақыт және әдептілік;

    Уақыт және әдептілікті сақтайды

    3

    Мазмұнның толық ашылуы;

    Мазмұнның толық ашады;

    4

    Өмірден мысалдар келтіруі.

    Өмірден мысалдар келтіреді.


    Бағалау: Топтар бірін-бірі бағалайды

    «Бас бармақ» әдісімен топтар бірін-бірі бағалайды.


    Топтық жұмыс:

    «Конверттегі басқатырғыш». Топтың бір мүшесі конвертті таңдап алып, ондағы есепті топпен ақылдасып шығарып, жауабын айтады. Қажет жағдайда тақтаға шығып дәлелдейді.


    1-топ.

    2-топ.

    3-топ.

    1 – деңгей (А)
    1. Массасы 1 кг қорғасында 1000С - қа қыздыру үшін 13000 Дж жылу мөлшері жұмсалды. Қорғасынның меншікті жылу сыйымдылығын анықтаңдар.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 8 сынып
    18.05.2020
    7890
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бердалиева Фариза Шарапатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации