Материалдар / Ашық сабақ 8 сынып Мұхтар Әуезов «Көксерек» повесі. Адам мен табиғат байланысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 8 сынып Мұхтар Әуезов «Көксерек» повесі. Адам мен табиғат байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиетінің сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2023
392
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:

8 сынып

Meктeп:

«№2 Булаево орта мектебі»

Педагогтің ТАЖ

Карабаева Самал Нугербековна

Сaбaқ тақырыбы:

Мұхтар Әуезов «Көксерек» повесі.

Адам мен табиғат байланысы

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.

8.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Жаңа сөздермен жұмыс жасайды;

  • Сөйлемдерде тыныс белгілерін қолданады;


Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тыңдалым материалынның негізінде деректерді табады;

  • тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану


Кейбір оқушылар:

  • тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді;

  • тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады;

Бағалау критерийі


  • тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

  • тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

Тілдік мақсат

мәтінді тыңдайды, сұрақтарға жауап береді, мәтіннің мазмұны негізінде деректерді келтіреді, дәлелді жауап береді, сөйлемде тыныс белгілерін орынды қолданады


Сабақтың кезеңдері, уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру кезең

«Шаттық шеңбері » әдісі

Топқа бөлу. «Асық»

Шеңберге тұрады

Оң жаққа қарай бір-біріне етістіктің шақтарын қолданып тілек айтады..


Түрлі- түсті асықтар

Сабақтың ортасы

6 минут


1 тапсырма. Сұрақтарға жауап беру

(Жеке жұмыс)

2 тапсырма.

Жаңа сөздерді дұрыс айту

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • Сөздердегі төл дыбыстарды дұрыс айтуға тырысады.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

«Бүгін бұл жұмыс маған....»



3 тапсырма


Жұппен жұмыс















Ойлау дегейі

Критерий

Дескритптор

Қолдану

тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады

Мәтінді оқиды, аударады, диалог құрастырады

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

«Мұхтар Әуезов туралы ....»

15 минут

4 тапсырма. Видео, оқулықтағы мәтінмен салыстыру

«Венн диграммасы»

Жұппен жұмыс


-Мәтінді тыңдайды,

-тірек сөздермен сөйлем құрайды,

-мәтіннің негізгі ойын айтады,

-баяндайды.

БО: Жаңа сөздермен жұмыс жасайды;

ББ: Тыңдалым материалынның негізінде деректерді табады

КБ: тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді;


«Бағалау терезесі» әдіс

1. Маған бәрі түсінікті болды.

2. Мен есте сақтадым.

3.Пайда болды.

4.Түсінбедім.

Видеоролик

Қолдау: аударма сөздігі

Қолдаушы сұрақтар.




12 минут

5 тапсырма. Мәтінді оқу.

«Венн диграммасы»

Жұппен жұмыс


-қажет сөздерді пайдаланады;

-сөйлемді жазады.

Ойлау дегейі

Критерий

Дескритптор

Қолдану

-тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

-тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

-тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді

-тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады;



«Жапондық бағалау» әдісі


1. Дұрыс, келісемін.

2.Толықтырамын, басқа көзқарасым бар

3. Менің сұрағым бар

58 бет 4 тапсырма

Қолдау: аударма сөздігі

Сабақ соңы

Рефлексия

5 минут

«Плюс, минус, қызықты» әдісі

Сабақтан алған әсерін бағалайды

«Шабадан, етүккіш, себет»

Стикерлер

Үй жұмысы

2 минут


Сөздерді жаттау, 60 бет сұрақтарды қолданып диалог құрастыру





Ресурстар:

1)

Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы, ғұлама ғалым, қоғам қайраткері, филология ғылымдарының докторы, профессор. Қазақстан ғылым академиясының академигі, Қазақ КСР еңбек сіңірген ғылым қайраткері. Оның проза, драма, ғылым, аударма саласында жазып қалдырған еңбектері – қазақ халқы әдебиетінің зор қазынасы.

Мұхтар Омарханұлы Әуезов 1897 жылы 28 сентябрь күні дүниеге келді. Мұхтардың атасы Әуез, әжесі Дінәсілдің аялаған немересі болып өседі. Мұхтардың туған жері – Семей облысы, Абай ауданы. Ол «Еңлік-Кебек», «Абай жолы», «Қараш-қараш оқиғасы», «Көксерек» сияқты шығармаларын осы өзі туған өлкеден тапқан.

Мұхтар Әуезов шығармаларында қазақ өмірінің алуан көріністері, түрлі құбылыстары мол қамтылған. Автор аз сөз, шағын пейзаж, ықшамды суреттерді ұтымды пайдаланудың тәсіліне шебер.

















2)



3)

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!