Материалдар / Ашық сабақ. 8 сынып. "Трапецияның ауданы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. 8 сынып. "Трапецияның ауданы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жарияланған сабақ жоспары пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде ұсынылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2019
2969
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Тексерілді»

Қысқа мерзімдік жоспар _________   дир.оқу ісі орынб. Әбзел Э.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3А Аудан

Күні: 20.02.2019ж.

Сынып: 8 «г»

Пәні: Геометрия

Мектеп: Амангелді атынд. ж.о.м

Мұғалімнің аты-жөні: Сейітхан Г

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы:

Трапецияның ауданы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсат тары (оқу бағдарлама сына сілтеме)

8.1.3.1.13

трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;


Сабақ мақсаттары

Трапеция ауданының формулаларын есептер шығаруда қолдану.


Тілдік мақсат


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: трапеция, трапецияның биіктігі, трапецияның табандары, трапецияның диагональдері, трапецияның ауданы, трапецияның орта сызығы, трапецияның бүйір қабырғасы, тікбұрышты трапеция, тең бүйірлі трапеция.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Трапецияның ауданын оның табандары мен биіктігі арқылы табу үшін...

Трапецияның ауданын оның биіктігі мен орта сызығы арқылы табу үшін...

Трапецияның ауданын оның диагональдері және олардың арасындағы бұрышы арқылы табу үшін...

Трапецияның ауданын оның төрт қабырғасы арқылы табу үшін...


Бағалау критерийлері

- трапецияның ауданының формулаларын біледі;

- трапеция ауданының формулаларын есептер шығаруда қолданады.





Құндылықтарға баулу

Құндылықтарға баулу арқылы есептеу жұмыстарында оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін арттыру. Бір-біріне құрметпен қарауға баулу, адамгершілік қасиеттерін нығайту. Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену.





Пәнаралық байланыс

Практикалық есептер арқылы шынайы өмірмен байланыстыру.


Алдыңғы білім

Оқушылар төртбұрыштар түрлерімен және олардың кейбірінің аудандарын есептейтін формулалармен таныс. Оқушылар төртбұрыштардың аудандарын есептей алады.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарл. кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурс

тар


Сабақ

тың басы

0-3 мин





3-10 мин


Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

Сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру.

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары құрастырылады. Кейін мұғалім бағалау критерийлерін айтып, сабақ аяғына қарай күтілетін нәтижелерді белгілейді.

«Серпілген сауал» әдісі бойынша өткен материалды қайталау.

  1. Трапеция дегеніміз не?

Трапеция деп тек қарама-қарсы екі қабырғасы параллель болатын төртбұр- ышты атайды.

  1. Трапецияның элементтерін атаңдар?

Трапецияның төбелері, трапецияның биіктігі, трапецияның табандары, трапециияның диагональдері, трапецияның орта сызығы, трапецияның бүйір қабырғасы, бұрыштары.

  1. Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?

Трапецияның бүйір қабырғаларының орталарын қосатын кесінді трапецияның орта сызығы деп аталады.

  1. Трапецияның қандай түрлерін білесіңдер?

Тең бүйірлі трапеция, тік бұрышты трапеция

  1. Трапецияның ауданын табу формуласы

а) Трапецияның ауданын оның табандары мен биіктігі арқылы табу

Трапецияның ауданы оның табандарының қосындысының жартысы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең. ,

 — трапецияның ауданы,  — табаны,  — табаны, h – биіктігі

б) Трапецияның ауданын оның биіктігі мен орта сызығы арқылы табу

S = m*h
S
 —трапецияның ауданы, h — биіктігі, m —трапецияның орта сызығы

с) Трапецияның ауданын оның диагональдері және олардың арасындағы бұрышы арқылы табу;

S —трапецияның ауданы, d1,d2 — трапецияның диагональдері
α — трапецияның d1 және d2 диагональдері арасындағы бұрыш

д) Трапецияның ауданын оның төрт қабырғасы арқылы табу.





слайд №2

форму

лалар;

слайд №3


Сабақ

тың ортасы

10-35мин


Тапсырма №1

«Ширату тесті» \жеке жұмыс\

  1. Трапеция ауданы келесі формуламен есептелінеді:

А) В) С)

2. Трапецияның параллель қабырғалары 6 см және 9 см, ал оның биіктігі

4 см. Трапеция ауданы:

А) 216 см2 В) 60 см2 С) 30 см2


3. Трапеция ауданы .... . . . . . .тең.

А) табандарының қосындысын биіктікке көбейткенге

В) табандарының жарты қосындысын биіктікке көбейткенге

С) табандарын биіктікке көбейткенге


4. Егер трапецияның орта сызығы 10 см, ал биіктігі 6 см болса,

трапецияның ауданын тап.

А) 60 см2 В) 16 см2 С) 30 см2


  1. Трапецияның бүйір қабырғаларын орталарын қосатын кесіндіні

трапецияның ....... . . . . деп атайды.

А) диагональ В) биіктігі С) орта сызығы

  1. Трапеция биіктігі 20 см, ауданы - 400 см2 . Трапецияның орта сызығын табыңыз.

А) 100 В) 20 С) 22

7. Трапеция табандары 10 см және 35 см, ал ауданы 225 см2. Трапеция

биіктігін табыңыз.

А) 9 В) 10 С) 7

8. Трапецияның орта сызығы табандарының … … … … . тең.

А) қосындысының жартысына В) көбейтіндісіне С) қосындысына

Жауабы: 1.С; 2.С; 3.В; 4.А; 5.С; 6.В; 7.В; 8.А;


Бағалау критерийі:- трапеция ауданының формулаларын есептер шығаруда қолданады.

Дескриптор:

  • трапецияның ауданын табу формуласын біледі.

  • трапецияның ауданын оның биіктігі мен орта сызығы арқылы табады;

Бағалау: өзара бағалау жүреді.


Тапсырма №2

«Жұпта талқылау» әдісі \жұптық жұмыс\


а) Трапеция ауданы 36 см2, ал биіктігі 2 см-ге тең. Егер трапеция табандары 4:5 қатынаста болса, табандарын табыңыз. Жауабы: 16 және 20 см.

Бағалау критерийі: - трапеция ауданының формулаларын есептер шығаруда қолданады.

Дескриптор:

  • Трапецияның биіктігін дұрыс табады;

  • Трапецияның табандарын дұрыс табады;

  • Трапеция ауданының формуласын қолданады;

  • Трапецияның ауданын дұрыс есептейді.

Сергіту сәті: «Шрифтограмма»

ТІК + ІК + БИ = БИІКТІК

ГО +ДИА + НАЛЬ = ДИАГОНАЛЬ

МУ+ РОФ + ЛА = ФОРМУЛА

АРТ + ЯИЦ + ПЕ = ТРАПЕЦИЯ

РҰБ+ШЫ+ҮШ=ҮШБҰРЫШ

НАНТ+КРИ+СИД+МИ=ДИСКРИМИНАНТ


Тапсырма №3

«Конвертегі есептер»

1. Трапецияның биіктігі 7 см, ал табандарының біреуі екіншісінен 5 есе үлкен. Егер трапеция ауданы 84 см2 болса, оның табандарын тап. Ж: 4 және 20

2

Тік бұрышты трапецияның табандары 6 см және 9 см, ал үлкен бүйір қабырғасы 5 см –ге тең. Трапецияның ауданын табыңыз. Жауабы: 30 см2

3

Тең бүйірлі трапецияның табан қабырғалары 8 және 14 см тең, ал ауданы 44 см тең. Трапецияның бүйір қабырғаларын табыңдар.

Бағалау критерийі: - трапеция ауданының формулаларын есептер шығаруда қолданады.

Дескриптор:

  • Трапецияның биіктігін дұрыс табады;

  • Трапецияның табандарын дұрыс табады;

  • Трапеция ауданының формуласын қолданады;

  • Трапецияның ауданын дұрыс есептейді.


слайд №4

үлестір

мелер;

.


Сабақ

тың соңы

( 36-40мин)

Қорытынды.

Бүгін мен ................ білдім

Маған ........ қызықты болды

Маған ..................... қиын болды

Мен ......... тапсырманы орындадым

Мен .................................... түсіндім

Енді мен ..........................................

Үйге тапсырма беру. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. Сыныпта талқылап, ойларын жинақтап, қалай орындауға болатынына бағыт алады.

Кері байланыс.


Саралау оқушы ларға қалай көбі рек қолдау көр сетуді жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспар лап отырсыз?


Бағалау—оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы







Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұр ыс қойылған ба? Оқушылардың барлы ғы ОМ қол жеткізді ме? Жет кізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргіз ілді ме? Сабақтың уақыттық кезең дері сақталды ма? Сабақ жоспары нан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?

  1. 2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады? (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік\қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!