Бөлім:
|
Динамика
негіздері
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
21.11.202ж
|
|
Сынып: 9
«Ә»
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Бүкіләлемдік тартылыс
заңы.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
9.2.2.6 Бүкіләлемдік тартылыс
заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда
қолдану.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Бүкіләлемдік тартылыс заңының формуласын қорытып шығару
және есептер шығаруда қолдану.
|
Құндылықтар:
|
Бірлік және
ынтымақ
- Топта жұмыс істей білу
;
-Өзгелерге
мейірімділік, жанашырлық таныта білу
;
- Айналасындағыларға
көмек көрсету;
Әділдік және
жауапкершілік
- Басқалар үшін
маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын
түсіну.
- Бастаған ісін соңына дейін
жеткізе білу.
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы
оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгендеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды
ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін
білдіру;
Сабақтың мақсатын мұғаліммен
бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну.
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
«Тыңда және жауап бер»
әдісі
Бейнежазба
|
« Тыңда және жауап бер »
әдісі

|
Мақтау, мадақтау арқылы
бағалау:
Жарайсың!
Өте
жақсы!
|
Тақта;
Бейнежазбаны
қосу.
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
Жеке
жұмыс
Әр оқушыға жеке
тапсырма беріледі.
Сілтемеге өтіп, тақырыппен
танысып алыңыздар
(2
тапсырма) Жаңа сабақтан алған білім
бойынша сәйкестендіріңіздер
Есепті шығар. (3
тапсырма)
-
Массалары m = 100 г және m = 50 г болатын екі
нүктелік дене бір-бірінен r = 20 м аралығықта орналасқан. Олардың
арасындағы өзара тартылыс
күшін
анықтаңдар.
-
10 м арақашықтықтан массалары бірдей
денелердің өз-ара тартылыс күші 26,68
мН. Денелердің
массалары
Жер бетінен Жер радиусының үштен біріне тең
биіктікте тұрған массасы 100кг денеге әсер ететін жердің тартылыс
күшін табыңдар. Жердің радиусы 6400км, массасы
5,96*1024кг
Дискриптор:
-есептің шартын
жазады ;
|
Жеке
жұмыс
Әр оқушы берілген
тапсырманы орындайды.
Сілтемеге өтіп, тақырыппен
танысып алыңыздар
(2
тапсырма) Жаңа сабақтан алған білім
бойынша сәйкестендіріңіздер
Есепті шығар. (3
тапсырма)
-
Массалары m = 100 г және m = 50 г болатын екі
нүктелік дене бір-бірінен r = 20 м аралығықта орналасқан. Олардың
арасындағы өзара тартылыс күшін
анықтаңдар.
-
10 м арақашықтықтан массалары бірдей
денелердің өз-ара тартылыс күші 26,68
мН. Денелердің
массалары
Жер бетінен Жер радиусының үштен біріне тең
биіктікте тұрған массасы 100кг денеге әсер ететін жердің тартылыс
күшін табыңдар. Жердің радиусы 6400км, массасы
5,96*1024кг
2 тапсырманы
орындап, сәйкестендіреді
Теориялық
материалмен жұмыс
Есептер шығару
|
Оқушылар жұмыстарын
айналдыра отырып бір-бірлерін
тексереді.
Жалпы
балл-3
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
|
|
Оқулықпен
жұмыс
Саралап оқыту әдісі
(Zipgrade платформасы арқылы тапсырма орындап , дұрыс жауап QR код
арқылы тексеремін)
0-4- «0»
балл
5-6- «1»
балл
7-8- «2»
балл
9-10- «3»
балл
Дискриптор:
- берілген сызықтық
функцияға параллель болатын сызықтық функцияны
жазады;
- нүктелердің
координаталарын табады;
- осы түзулерді координаталар
жүйесінде салады.
|
Оқулықпен
тапсырмаларды тақтаға орындайды.
|
Оқушылар дайын
жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп
бағалайды.
Жалпы
балл-3
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
|
Топпен
жұмыс
Тарсия
әдісі
Дискриптор:
- функцияларды дрыс
ажыратады;
- бұрыштық
коэффициентті көрсетеді;
- координаталық
бұрыштарды көрсетеді;
- бос мүшені
табады;
|
Топпен
жұмыс
Тарсия
әдісі
Дискриптор:
- функцияларды дұрыс
ажыратады;
- бұрыштық
коэффициентті көрсетеді;
- координаталық
бұрыштарды көрсетеді;
- бос мүшені
табады;
|

Жалпы
балл-3
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Қорытындылау.
Кері
байланыс.
-Сабақтан алған әсерін
қандай?
-Қиындық тудырған
тапсырма?
-Оң жағында отырған
сыныптасына тілек.
Үй тапсырмасын
беремін
|
Сабақты
қорытындылау:
Өтілген мақсат
бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты
қорытындылаймын.
1.Сабақтың мақсаты
қандай болды?
2.Сабақтың мақсатына
жету үшін нені білу керек?
3.Нені
түсінбедіңдер?
Сабақ соңында
оқушылардан кері байланыс алу:
-Сабақтан алған әсерін
қандай?
-Қиындық тудырған
тапсырма?
-Оң жағында отырған
сыныптасына тілек.Үйге
тапсырма:№
|
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
|
Lumio платформасы
https://www.hellosmart.com/link/890000
|