Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты – жөні: Жангозина Асемгуль Аскеровна

    Сабақ: қазақ тілі мен әдебиет

    Сынып: 9

    Қатысқан оқушылар саны: 13

    Қатыспағандар: 0

    Бөлім атауы

    Алаш идеясы мен қайраткерлері


    Сабақтың тақырыбы

    Алаш қозғалысына 100 жыл (2 сабақ)

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

    9.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Тақырыпқа байланысты ақпарат көздерінен мәлімет алып, қорытынды жасайды

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Тақырыпқа байланысты ақпарат көздерінен мәлімет алып, қорытынды жасайды, өз көзқарасын білдіреді

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Тақырыпқа байланысты ақпарат көздерінен мәлімет алады, қорытынды жасайды, қосымша ақпарат табады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру

    Пәнге қатыста сөздік қор мен терминдер:

    Ұлт-азаттық қозғалыс, құнарлы жерлер, отаршылдықтрдан сақтап қалу, қазақ зиялылары, үгіт-насиғат жұмыстары, аян, тартыс, осал, отаршыл, адамгершілік, намысшыл, мұрагер, құғын-сүргін, насихат;

    Бағалау критерийлері

    -Тақырыпқа байланысты ақпарат көздерінен мәлімет алады;

    -Алған мәліметке қорытынды жасайды;

    -Өз көзқарасын еркін білдіре алады;

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

    Құндылықтарға баулу

    Ұлтжандылыққа тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ұялату

    Пәнаралық байланыс

    Тарих

    АКТ-ны қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, дереккөздер

    Алдыңғы білім

    «Алаш» ұғымы

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс әдіс- тәсілдер

    Дерек-

    көздер


    Сабақтың басы

    3 минут








    Білу







































    Түсіну

    5 минут

    «Жүректен жүрекке» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал туғызамын. Оқушылар шеңберде тұрып бір-біріне жүрекшеде жазылған жылы сөздерін білдіреді.


    «Суреттер галереясы» әдісі арқылы сыныпқа дыбыссыз бейнефильм (3 минут) көрсетіледі. Оқушылар галерияны қарап шығып, сабақтың тақырыбын анықтайды. Оқу мақсатымен таныстырамын

    Жіктеу бойынша саралау

    Қажеттіліктері әртүрлі оқушыларды аралас үш топқа «Кір жайғыш» әдісі арқылы жіпте жайылған атаулар бойынша топқа бөлемін. Топтардың атаулары: «Алаш», «Орда», «Бес арыс»

    Оқылым алды тапсырма

    ЖЖ «Сөздік гол» әдісі арқылы жаңа сөздермен жұмыс істейді.

    аян,тарыс,осал, отаршыл, адамгершілік, намысшыл, мұрагер, құғын-сүргін, насиғат.

    Дереккөздерге байланысты саралау.

    Сөздікдің көмегімен сөздік қорды байыту мақсатында кесте беріледі.

    Сөз

    Анықтама

    Сөйлем







    Барлық оқушылар орындай алады:

    Берілген сөздердің анықтамасын өз бетінше сөздіктен тауып, танысады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Өз білгенінше сөздердің мағынасын түсіндіреді, анықтамасын табады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Берілген сөзердің мағынасын түсініп, анықтамасын тауып, жай немесе құрмалас сөйлем құрастырады.


    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Берілген сөздердің мағынасын түсініп, анықтамасын салыстырып, сөйлем құрастырады.

    - Жаңа сөздерді түсінеді.

    - Сөздердің анықтамасын тауып, салыстырады.

    - Жаңа сөздермен сөйлем құрастырады.

    Кері байланыс: Смайликтер арқылы

    Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі

    т үсінбедім

    енді түсініп келемін

    барлығын түсіндім


    Қолдау көрсету бойынша саралау. Қолдау көрсетуді қажет ететін балаларға сөздіктер ұсынылады.

    Тапсырма бойынша саралау

    ЖЖ Оқушылармен алдағы білімді байланыстырып, жаңа тақырыпты жалғастыру үшін «Кесте толтыру» әдісі ұсынылады.

    «Алаш» сөзімен байланысты күрделі атауларды жаз. Оларды қатыстырып сөйлемдер құраңдар

    Сөз

    Сөз тіркесі

    Сөйлем

    Алаш

    Алаш партиясы

    Алаш ресми түрде құрылды

    .....

    .....

    .....

    .....

    .....

    .....

    Барлық және көпшілік оқушылар орындай алады:

    Алдағы өткен тақырып бойынша берілген сөзге күрделі атауларды жазады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Берілген сөзге күрделі атауларды жазады, сөйлемдер құрастырады.

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар


    Берілген сөзбен сөйлем құрастыра алады

    - Берілген сөздің мағынасын түсінеді.

    - Берілген сөздің тіркесін жазады.

    - Күрделі тіркеспен сөйлем құрастырады.

    Кері байланыс: Кереметсіңдер! Тапсырманы жақсы орындадыңдар (қолпаштау).

    Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»












    https://www.youtube.com/watch?v=A4HAZzaCmnQ













    түсіндірме,

    аударма

    сөздіктер


    https://sozdik.kz/kk/dictionary/translate/kk/ru/%DO%B4%DO%BO%D1%83%D1%8B%DO%BB/



    Сабақтың ортасы

    Қолдану

    7 минут




















































    Талдау

    10 минут













































    Жинақтау

    6 минут




















    Бағалау

    5 минут








    Оқылым кезіндегі тапсырма. ТЖ Мәтінді оқы.

    Алаш қозғалысы –ХХ ғасырдың алғашқы ширегінде Ресей империясының отарлық билік жүйесіне қарсы бағытталған ұлт-азаттық қозғалыс.

    ХХ ғасырдың бас кезінде қазақ даласында Ресейлік басқару жүйесі күшейе түсті. Реейден көшіп келушілердің күрт артуынан қазақтар құнарлы жерлерден ығыстырылды. Енді қазаққа өз жерін отаршылдардан сақтап қалу үшін күресті күшейту қажеттігі аян болды. Бірақ қарулы көтеріліс жолымен емес, ұтымды саяси жолмен күрес жүргізу қажет еді. Қазақ халқының мүддесіүшін күресті бастаған қазақ зиялыларының әрекеттері кейін Алаш қозғалысына бастама болды.

    Ә. Бөкейханов, А. Байтұрсынов, М. Дулатов жетекшілігімен ұлттық намысшыл зиялылары ұлт азаттығы үшін саяси күрес жолдарын меңгере бастады. Олар түрлі қозғалыстарға қатысып, үгіт-насихат жұмыстарын жүргізді. Ол үшін газеттер, кітаптар шығаруды жолға қойды. 1911 жылдан «Айқап» журналы, 1913 жылдан «Қазақ» артынша «Бірлік туы», «Сарыарқа», «Ақжол» газеттері ұлт-азаттық күрес жолын айқындауға қызмет етті.

    Алаш қозғалысы қазақ елінің өзін-өзі басқару және бірдіндеп дербес мемлекет құру, қазақ жерлеріне қоныс аударуға шек қою, адамгершілік, адам құқығын құрметтеу, экономиканы дамыту, қазақ тілінің беделін арттыруды мақсат етті. Алаш қозғалысы арқасында 2017 жылы қазақ комитеттері, Түркістан автономиясы және Алашорда үкіметі құрылды. 1917 жылы пайда болған саяси құрылымдар большивиктер тарапынан күшпен таратылды. Алаш қозғалысының барлық жақтаушылары құғын-сүргінге ұщырап, өлім жазасына кесілді.

    Бірақ Алаш қозғалысынан басталған ұлт –азаттық қозғалыс күштері саяси күрес саханасынан бірден кете қойған жоқ. Одан кейін ұлт-азаттық тартысты сипатта Т. Рысқұлов, С. Сәдуақасов, С. Аспандияров, С. Қожанов, Ж. Мыңбаев сынды зиялылар мұрагер болып жалғастырды. Алайда тоталитарлық билік оларды Алаш қозғалысы ізбасарлары ретінде жаппай жазалады. Сөйтіп, Бірінші орыс төңкерісінен бастау алған Алаш ұлт –қозғалысы 30-жылдарға дейін жалғасты.


    «INSERT» оқыту стратегиясы бойынша талдаңдар. Төменде белгілермен әр ой бөлігін немесе сөйлемдерді белгіле. Өз ойларыңды қорытындылап жазыңдар.


    «V»

    «-»

    «+»

    «?»

    Бұрыннан

    білемін

    Мен ойлағаныма қайшы керағар

    Мен үшін жаңа ақпарат

    Келісе алмаймын, білгім келеді






    Оқылымнан кейінгі тапсырма

    Тапсырманы қарқынына қарай саралау

    «Алаш» тобы:

    «Піспеген модель» әдісі. Оқушыға алғашқы ақпарат мәтін бойынша беріледі. Келесі ақпаратты интернет көздерінен алып оқиды, өз көзқарасын айтады.

    Түрткі сұрақтар:

    1. Суретте кімдердің суреттері бейнеленген?

    2. Олардың «Алаш» қозғалысына қандай қатысы бар?

    Олар негіздеген «Алаш» партиясының ұлттық бағдарламасымен танысады.

    3. Бағдарламаның мазмұны мен құрлымын айтады.

    4. Қорытынды жасап, өз көзқарасыңды білдір.

    «Орда» тобы: «Алаш» партиясының ұлттық бағдарламасының мазмұны мен құрлымын матрица түрінде жазады



    «Бес арыс» тобы:

    «Құндылықтар спектірі» әдісі. Оқушылар пікірін айтады, құндылықтарды көрсетеді.

    Проблемалық сұрақтар: Алаш партиясының өмір сүруінің тарихи маңызы болды ма? Бүгінгі таңда солардың арманы яғни мақсаты орындалды ма?




    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Ақпарат көздерінен қажетті мәліметтерді алады, матрица түрінде жазады, құндылықтарды анықтайды


    Тақырып бойынша ақпарат тауып, танысады;

    - Ақпаратты матрица түрінде жазады;

    - Қорытынды жасап, құндылықтарды айтады;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жангозина Асемгуль Аскеровна
    23 Сәуір 2020
    4835
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 9 сынып Алаш қозғалысына 100 жыл

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 9 сынып Алаш қозғалысына 100 жыл

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Алаш қозғалысына 100 жыл атты ашық сабақ жоспары ұстаздарға өткізуге болады. Сабақ жеті модулге негоізделіп құрастырылған. Тақырып бағдарламаға сай негізделіп, құрастырылған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты – жөні: Жангозина Асемгуль Аскеровна

    Сабақ: қазақ тілі мен әдебиет

    Сынып: 9

    Қатысқан оқушылар саны: 13

    Қатыспағандар: 0

    Бөлім атауы

    Алаш идеясы мен қайраткерлері


    Сабақтың тақырыбы

    Алаш қозғалысына 100 жыл (2 сабақ)

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

    9.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Тақырыпқа байланысты ақпарат көздерінен мәлімет алып, қорытынды жасайды

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Тақырыпқа байланысты ақпарат көздерінен мәлімет алып, қорытынды жасайды, өз көзқарасын білдіреді

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Тақырыпқа байланысты ақпарат көздерінен мәлімет алады, қорытынды жасайды, қосымша ақпарат табады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерден қорытынды жасау, өз көзқарасын білдіру

    Пәнге қатыста сөздік қор мен терминдер:

    Ұлт-азаттық қозғалыс, құнарлы жерлер, отаршылдықтрдан сақтап қалу, қазақ зиялылары, үгіт-насиғат жұмыстары, аян, тартыс, осал, отаршыл, адамгершілік, намысшыл, мұрагер, құғын-сүргін, насихат;

    Бағалау критерийлері

    -Тақырыпқа байланысты ақпарат көздерінен мәлімет алады;

    -Алған мәліметке қорытынды жасайды;

    -Өз көзқарасын еркін білдіре алады;

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

    Құндылықтарға баулу

    Ұлтжандылыққа тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ұялату

    Пәнаралық байланыс

    Тарих

    АКТ-ны қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, дереккөздер

    Алдыңғы білім

    «Алаш» ұғымы

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс әдіс- тәсілдер

    Дерек-

    көздер


    Сабақтың басы

    3 минут








    Білу







































    Түсіну

    5 минут

    «Жүректен жүрекке» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал туғызамын. Оқушылар шеңберде тұрып бір-біріне жүрекшеде жазылған жылы сөздерін білдіреді.


    «Суреттер галереясы» әдісі арқылы сыныпқа дыбыссыз бейнефильм (3 минут) көрсетіледі. Оқушылар галерияны қарап шығып, сабақтың тақырыбын анықтайды. Оқу мақсатымен таныстырамын

    Жіктеу бойынша саралау

    Қажеттіліктері әртүрлі оқушыларды аралас үш топқа «Кір жайғыш» әдісі арқылы жіпте жайылған атаулар бойынша топқа бөлемін. Топтардың атаулары: «Алаш», «Орда», «Бес арыс»

    Оқылым алды тапсырма

    ЖЖ «Сөздік гол» әдісі арқылы жаңа сөздермен жұмыс істейді.

    аян,тарыс,осал, отаршыл, адамгершілік, намысшыл, мұрагер, құғын-сүргін, насиғат.

    Дереккөздерге байланысты саралау.

    Сөздікдің көмегімен сөздік қорды байыту мақсатында кесте беріледі.

    Сөз

    Анықтама

    Сөйлем







    Барлық оқушылар орындай алады:

    Берілген сөздердің анықтамасын өз бетінше сөздіктен тауып, танысады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Өз білгенінше сөздердің мағынасын түсіндіреді, анықтамасын табады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Берілген сөзердің мағынасын түсініп, анықтамасын тауып, жай немесе құрмалас сөйлем құрастырады.


    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Берілген сөздердің мағынасын түсініп, анықтамасын салыстырып, сөйлем құрастырады.

    - Жаңа сөздерді түсінеді.

    - Сөздердің анықтамасын тауып, салыстырады.

    - Жаңа сөздермен сөйлем құрастырады.

    Кері байланыс: Смайликтер арқылы

    Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі

    т үсінбедім

    енді түсініп келемін

    барлығын түсіндім


    Қолдау көрсету бойынша саралау. Қолдау көрсетуді қажет ететін балаларға сөздіктер ұсынылады.

    Тапсырма бойынша саралау

    ЖЖ Оқушылармен алдағы білімді байланыстырып, жаңа тақырыпты жалғастыру үшін «Кесте толтыру» әдісі ұсынылады.

    «Алаш» сөзімен байланысты күрделі атауларды жаз. Оларды қатыстырып сөйлемдер құраңдар

    Сөз

    Сөз тіркесі

    Сөйлем

    Алаш

    Алаш партиясы

    Алаш ресми түрде құрылды

    .....

    .....

    .....

    .....

    .....

    .....

    Барлық және көпшілік оқушылар орындай алады:

    Алдағы өткен тақырып бойынша берілген сөзге күрделі атауларды жазады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Берілген сөзге күрделі атауларды жазады, сөйлемдер құрастырады.

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар


    Берілген сөзбен сөйлем құрастыра алады

    - Берілген сөздің мағынасын түсінеді.

    - Берілген сөздің тіркесін жазады.

    - Күрделі тіркеспен сөйлем құрастырады.

    Кері байланыс: Кереметсіңдер! Тапсырманы жақсы орындадыңдар (қолпаштау).

    Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»












    https://www.youtube.com/watch?v=A4HAZzaCmnQ













    түсіндірме,

    аударма

    сөздіктер


    https://sozdik.kz/kk/dictionary/translate/kk/ru/%DO%B4%DO%BO%D1%83%D1%8B%DO%BB/



    Сабақтың ортасы

    Қолдану

    7 минут




















































    Талдау

    10 минут













































    Жинақтау

    6 минут




















    Бағалау

    5 минут








    Оқылым кезіндегі тапсырма. ТЖ Мәтінді оқы.

    Алаш қозғалысы –ХХ ғасырдың алғашқы ширегінде Ресей империясының отарлық билік жүйесіне қарсы бағытталған ұлт-азаттық қозғалыс.

    ХХ ғасырдың бас кезінде қазақ даласында Ресейлік басқару жүйесі күшейе түсті. Реейден көшіп келушілердің күрт артуынан қазақтар құнарлы жерлерден ығыстырылды. Енді қазаққа өз жерін отаршылдардан сақтап қалу үшін күресті күшейту қажеттігі аян болды. Бірақ қарулы көтеріліс жолымен емес, ұтымды саяси жолмен күрес жүргізу қажет еді. Қазақ халқының мүддесіүшін күресті бастаған қазақ зиялыларының әрекеттері кейін Алаш қозғалысына бастама болды.

    Ә. Бөкейханов, А. Байтұрсынов, М. Дулатов жетекшілігімен ұлттық намысшыл зиялылары ұлт азаттығы үшін саяси күрес жолдарын меңгере бастады. Олар түрлі қозғалыстарға қатысып, үгіт-насихат жұмыстарын жүргізді. Ол үшін газеттер, кітаптар шығаруды жолға қойды. 1911 жылдан «Айқап» журналы, 1913 жылдан «Қазақ» артынша «Бірлік туы», «Сарыарқа», «Ақжол» газеттері ұлт-азаттық күрес жолын айқындауға қызмет етті.

    Алаш қозғалысы қазақ елінің өзін-өзі басқару және бірдіндеп дербес мемлекет құру, қазақ жерлеріне қоныс аударуға шек қою, адамгершілік, адам құқығын құрметтеу, экономиканы дамыту, қазақ тілінің беделін арттыруды мақсат етті. Алаш қозғалысы арқасында 2017 жылы қазақ комитеттері, Түркістан автономиясы және Алашорда үкіметі құрылды. 1917 жылы пайда болған саяси құрылымдар большивиктер тарапынан күшпен таратылды. Алаш қозғалысының барлық жақтаушылары құғын-сүргінге ұщырап, өлім жазасына кесілді.

    Бірақ Алаш қозғалысынан басталған ұлт –азаттық қозғалыс күштері саяси күрес саханасынан бірден кете қойған жоқ. Одан кейін ұлт-азаттық тартысты сипатта Т. Рысқұлов, С. Сәдуақасов, С. Аспандияров, С. Қожанов, Ж. Мыңбаев сынды зиялылар мұрагер болып жалғастырды. Алайда тоталитарлық билік оларды Алаш қозғалысы ізбасарлары ретінде жаппай жазалады. Сөйтіп, Бірінші орыс төңкерісінен бастау алған Алаш ұлт –қозғалысы 30-жылдарға дейін жалғасты.


    «INSERT» оқыту стратегиясы бойынша талдаңдар. Төменде белгілермен әр ой бөлігін немесе сөйлемдерді белгіле. Өз ойларыңды қорытындылап жазыңдар.


    «V»

    «-»

    «+»

    «?»

    Бұрыннан

    білемін

    Мен ойлағаныма қайшы керағар

    Мен үшін жаңа ақпарат

    Келісе алмаймын, білгім келеді






    Оқылымнан кейінгі тапсырма

    Тапсырманы қарқынына қарай саралау

    «Алаш» тобы:

    «Піспеген модель» әдісі. Оқушыға алғашқы ақпарат мәтін бойынша беріледі. Келесі ақпаратты интернет көздерінен алып оқиды, өз көзқарасын айтады.

    Түрткі сұрақтар:

    1. Суретте кімдердің суреттері бейнеленген?

    2. Олардың «Алаш» қозғалысына қандай қатысы бар?

    Олар негіздеген «Алаш» партиясының ұлттық бағдарламасымен танысады.

    3. Бағдарламаның мазмұны мен құрлымын айтады.

    4. Қорытынды жасап, өз көзқарасыңды білдір.

    «Орда» тобы: «Алаш» партиясының ұлттық бағдарламасының мазмұны мен құрлымын матрица түрінде жазады



    «Бес арыс» тобы:

    «Құндылықтар спектірі» әдісі. Оқушылар пікірін айтады, құндылықтарды көрсетеді.

    Проблемалық сұрақтар: Алаш партиясының өмір сүруінің тарихи маңызы болды ма? Бүгінгі таңда солардың арманы яғни мақсаты орындалды ма?




    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Ақпарат көздерінен қажетті мәліметтерді алады, матрица түрінде жазады, құндылықтарды анықтайды


    Тақырып бойынша ақпарат тауып, танысады;

    - Ақпаратты матрица түрінде жазады;

    - Қорытынды жасап, құндылықтарды айтады;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 9 сынып
    23.04.2020
    4835
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жангозина Асемгуль Аскеровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации