Ортасы 30 минут
|
1.
а) Ата-ананы
сыйлау туралы бейне-роликті көрсете отырып,
сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақ тақырыбын
ашу.
ә)
Сұрақтар:
-
Дұрыс, бүгінгі біздің сабағымыз «Ата-ананың парызын өтеу – сенің
қарызың» деп
аталады.
О,
Ата-анам!
Таянышым,
тірегім!
Бар бақытты бір басыңа
тіледім
Бізді жақсы болсын екен деп
қашанда
Лүпілдейді сенің қамқор
жүрегің,-дей келе бүгінгі ашық
сабағымызды бастаймыз.
2. 1-тапсырма,
22-бет. Нақыл сөздерді түсініп оқы, өз
сөздеріңмен жеткізіңдер.
1.Ата-ананың қадірін білмеген
- халық қадірін білмес.
(Ғ.Мұстафин) (Который не знает ценностьродителя и не
знаеть ценность народа)
2.Қыз ақылды ескермес-ана
үлгісін көрмесе,
Ұл жарылқап ас бермес – әке
үлгісін көрмесе.
(Қорқыт)
(Девушка должно взят пример с
матери,
А сын должен пример с
отца)
3.«Фишбоун»
стратегиясы
- Балалар, осы суреттерге қараймыз, бұл
не? - Дұрыс, бұл ата, әжелер қарттар
үйінде. Балалар, қазіргі кезде жастардың көбі өз
ата-аналарын қарттар үйіне апарып тастайды, оларға
көмектеспейді. Ол не себептен
болады? Осындай жағдайға сендер қалай
қарайсыңдар?
Біздің мәселеміз: Балалар ата- аналарың неге
қарттар үйіне апарады?
Сергіту
сәті:
«Сандармен сөздер құраймыз»
ойыны.
1па9а 2рыз 5ата- 3 қа 4рыз 8ше
10 та 6ана 7ше
Жауабы: 1.Парыз 3.Ата-ана
5.Ата
2.Қарыз
4.Шеше
та
4.Кестені
толтыр
Кім?
|
Не
істейді?
|
Не
үйретеді?
|
Әкем
|
|
|
Анам
|
|
|
Атам
|
|
|
Әжем
|
|
|
5.
2-тапсырма. «Ақылыңа ақыл қос!»
мәтініндегі қарамен жазылған тұрақты сөз тіркестердің сөйлемге
қандай мағына беріп тұрғанын айтыңдар, негізгі идеяны
анықтаңдар.
Критерийлермен таныстыру:
-
Оқушылар адам бойындағы жаман, жақсы қасиеттерді
ажырата алады.
-
Мәтін негізінде сұрақтар қоя алады, сұхбаттасуды
құрастыра алады.
-
Мәтіндегі тұрақты сөз тіркестерін талқылай
отырып, мағынасын түсіндіре алады.
-
Мәтінді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін
мәселені болжай алады.
1.Түн ұйқысынтөрт бөліп – ұйқы
көрмеу
2.Ала жібін аттама – ұрлық
жасамау
6.Жағдаяттар А) Дария Сәбитқызы 75
жаста.
Қартайған шағында қолы дірілдеп, алдына қойған тамағын, шайын төгіп
- шашып ішеді. Үйіндегі жандар оған көмек бере алмады.
Сендер не істередіңдер?
Ә) Марат Мұратұлы - 11 жаста.
Анасы – сатушы. Біреудің жалғыз баласы, ерке. Анасының күні бойы
жұмыста екенін басынып, күнде компьютерден ойын ойнайды. Басқа
нәрседе жұмысы жоқ.
Не істер едіңдер?(ақыл – кеңес
сұраймыз)
7.Сөздер сөйлейді.Орысшадан қазақшаға
аударамыз.
1 топ –
брат, папа,родственники,
внук,
дедушка. Аға,әке,туысқандар,
немере,ата. 2 топ –
бабушка, сноха, свекровь,сестренка, мама. Әже,
келін,
ене,сіңлі,ана.
8.Өсиет
әңгіме.
Орыс жазушысы Лев
Толстойдың «Қарт пен немере» мысалы естеріңде ме? Бір үйде төрт
адам. Ата, бала, келін, немере. Кәрі кісі ыдысты сындырып алады
деп, келіні атасына тамақты темір табақпен береді. Бір күні шалдың
немересі ағаш жоныпты. Әке-шешесі: - Балам, не істеп отырсың?- деп
сұрайды. - Ертең сендер қартайып, атам сияқты болғанда тамақ ішетін
ағаш астау жасап отырмын, - депті баласы. «Әкесін сыйламағанды,
баласы сыйламайды»,- деген бар емес
пе?
9.6-тапсырма.
1.Берілген өлеңді мәнерлеп оқыңдар. 2.Көп
нүктенің орнына адам бойындағы жақсы, жаман қасиеттерді білдіретін
сөздерді қойыңдар. Сенің адал, ..., ..., оқуда маңдай алды болуың,
еңбектегі табыстарың – ата-анаң үшін айтып жеткізгісіз зор бақыт.
Өз бойыңдағы ..., ..., ..., ...
жөн.
|
АКТ, суреттер (қима
қағаздар)
Смайликтер
Тапсырмалар (қағазға
басылған)
Тапсырмалар (қағазға басылған)
|