Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Заң-қоғамның тірегі

    Пәні:Қазақ тілі мен әдебиеті

    Мектеп: №16 ЖОББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Сарбаева А.Ұ.


    Күні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Бала құқығы – асыл қазына

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.3.5.1. Мәтіндегі көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру (оқылым)

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады: Бала құқығы туралы мәтіндегі

    көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Берілген мәтіндегі мәліметтер негізінде көтерілген мәселені талқылап, сөйлемдер құрастырады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде көтерілген мәселені өмірмен байланыстыра отырып, ой тұжырымын жасайды.

    Бағалау критерийі

    -мәтіндегі көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтайды

    -талқылау сұрақтарын құрастырады.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият

    Пәнаралық байланыс

    Құқық

    Алдыңғы оқу

    Бала құқықтарының қорғалуы. Сұрақ-жауап

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақтың жоспары

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушыларды 3 топқа бөлемін.

    1. топ «Ақылды»

    2. топ «Саналы»

    3.топ «Дана»

    Жаңа сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерилері оқушыларға таныстырылады.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы төмендегі жетекші сұрақтарды басшылыққа аламын:

    • Сендердің ойларыңша, біздің елімізде балалар мен жас өспірімдердің құқықтарын қорғайтын арнайы ұйымдар бар ма?

    • Олар өз жұмысын қандай нормативтік құқықтық құжаттар бойынша жүргізеді?



    Сабақтың ортасы






    1-тапсырма. Оқылым алды. Т.Ж.

    Белсенді әдіс: «Пікір алмасу» әдісі арқылы мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырып, мәтіннен көтерілген мәселені табады. Жауаптарды талқылайды, дұрыс жауаппен салыстырады.

    Дескриптор:

    • Мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырады.

    • Мәтіннен көтерілген мәселені табады.

    • Жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.


    ҚБ: Дескриптордың нәтижесінде қалыптастырушы бағалау топ арасында жүзеге асады.

    Бағалау парағы


    №

    Топ мүшесі

    Дескриптор

    Балл




    • мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырады.

    • мәтіннен көтерілген мәселені табады.

    • жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.



    2-тапсырма. Оқылым барысы. Ж.Ж.

    Оқылым мәтінінен «Артық болмас білгенің» айдарымен берілген материалдағы мәліметтер негізінде мәтіннен көтерілген мәселені анықтап,сөйлемдер құрастырып жазады.


    Дескриптор:

    - Мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды.

    -Берілген мәтіндегі мәліметтер негізінде сөйлемдер құрастырып жазады.

    Бағалау парағы

    №

    Оқушының аты-жөні

    Дескриптор

    Балл


    1


    - мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды.

    -сөйлемдер құрастырып жазады.



    ҚБ: Дескриптордың нәтижесінде қалыптастырушы бағалау жұптық жұмыс арқылы жүргізіледі.

    3-тапсырма. Оқылымнан кейін. Ж.

    «ПОПС формуласы» әдісін пайдалана отырып, оқылым мәтіні бойынша ой тұжырымын жасайды.

    1. Менің ойымша,...

    2. Себебі мен оны былай түсіндіремін...

    3. Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...

    4. Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...


    Дескриптор:

    - оқылым мәтіні бойынша ой тұжырымын жасайды.


    ҚБ:Дескриптордың нәтижесінде қалыптастырушы бағалау жеке жұмыс арқылы жүргізіледі.


    Бағалау парағы

    №

    Оқушының аты-жөні

    Дескриптор

    Балл


    1


    - оқылым мәтіні бойынша ой тұжырымын жасайды.


























    Сабақтың

    соңы

    Кері байланыс. «Ауа райы» әдісі арқылы ауыл бейнеленген суретке күн, бұлт, жаңбыр суретін жапсырамын.

    Күн – өте жақсы түсіндім, сабақ қызықты болды.

    Бұлт – жақсы түсіндім, ұнады.

    Жаңбыр – маған қиындау тиді.





    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті

    оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың

    материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    АКТ-мен байланыс.


    Денсаулық және қауіпсіздік.

    Барынша қолдау көрсету:

    3-тапсырманы орындау барысында «ПОПС формуласы» әдісі бойынша сөз тіркестерін, фактілер, мысалдар және жетекші сұрақтар беру арқылы қолдау көрсетемін


    Орташа қолдау көрсету: жетекші сұрақтар беру арқылы қолдау көрсетемін

    Аз қолдау көрсету: фактілермен, мысалдармен дәлелдеп ой тұжырымын жазады.

    Бағалау парағы арқылы топта бағаланады.

    Оқушылардың әр тапсырманы орындау барысында ынталандыру, жігерлендіру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүргізіп отырамын.



    Рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде

    үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

    қандай түзетулер енгіздім жəне

    неліктен?


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аюпова Муслима Владимировна
    13 Желтоқсан 2020
    1029
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 9 сынып Бұқаралық ақпарат құралдары – тәрбие құралы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 9 сынып Бұқаралық ақпарат құралдары – тәрбие құралы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 9 сынып Бұқаралық ақпарат құралдары – тәрбие құралы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Заң-қоғамның тірегі

    Пәні:Қазақ тілі мен әдебиеті

    Мектеп: №16 ЖОББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Сарбаева А.Ұ.


    Күні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Бала құқығы – асыл қазына

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.3.5.1. Мәтіндегі көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру (оқылым)

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады: Бала құқығы туралы мәтіндегі

    көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Берілген мәтіндегі мәліметтер негізінде көтерілген мәселені талқылап, сөйлемдер құрастырады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде көтерілген мәселені өмірмен байланыстыра отырып, ой тұжырымын жасайды.

    Бағалау критерийі

    -мәтіндегі көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтайды

    -талқылау сұрақтарын құрастырады.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият

    Пәнаралық байланыс

    Құқық

    Алдыңғы оқу

    Бала құқықтарының қорғалуы. Сұрақ-жауап

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақтың жоспары

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушыларды 3 топқа бөлемін.

    1. топ «Ақылды»

    2. топ «Саналы»

    3.топ «Дана»

    Жаңа сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерилері оқушыларға таныстырылады.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы төмендегі жетекші сұрақтарды басшылыққа аламын:

    • Сендердің ойларыңша, біздің елімізде балалар мен жас өспірімдердің құқықтарын қорғайтын арнайы ұйымдар бар ма?

    • Олар өз жұмысын қандай нормативтік құқықтық құжаттар бойынша жүргізеді?



    Сабақтың ортасы






    1-тапсырма. Оқылым алды. Т.Ж.

    Белсенді әдіс: «Пікір алмасу» әдісі арқылы мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырып, мәтіннен көтерілген мәселені табады. Жауаптарды талқылайды, дұрыс жауаппен салыстырады.

    Дескриптор:

    • Мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырады.

    • Мәтіннен көтерілген мәселені табады.

    • Жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.


    ҚБ: Дескриптордың нәтижесінде қалыптастырушы бағалау топ арасында жүзеге асады.

    Бағалау парағы


    №

    Топ мүшесі

    Дескриптор

    Балл




    • мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырады.

    • мәтіннен көтерілген мәселені табады.

    • жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.



    2-тапсырма. Оқылым барысы. Ж.Ж.

    Оқылым мәтінінен «Артық болмас білгенің» айдарымен берілген материалдағы мәліметтер негізінде мәтіннен көтерілген мәселені анықтап,сөйлемдер құрастырып жазады.


    Дескриптор:

    - Мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды.

    -Берілген мәтіндегі мәліметтер негізінде сөйлемдер құрастырып жазады.

    Бағалау парағы

    №

    Оқушының аты-жөні

    Дескриптор

    Балл


    1


    - мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды.

    -сөйлемдер құрастырып жазады.



    ҚБ: Дескриптордың нәтижесінде қалыптастырушы бағалау жұптық жұмыс арқылы жүргізіледі.

    3-тапсырма. Оқылымнан кейін. Ж.

    «ПОПС формуласы» әдісін пайдалана отырып, оқылым мәтіні бойынша ой тұжырымын жасайды.

    1. Менің ойымша,...

    2. Себебі мен оны былай түсіндіремін...

    3. Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...

    4. Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...


    Дескриптор:

    - оқылым мәтіні бойынша ой тұжырымын жасайды.


    ҚБ:Дескриптордың нәтижесінде қалыптастырушы бағалау жеке жұмыс арқылы жүргізіледі.


    Бағалау парағы

    №

    Оқушының аты-жөні

    Дескриптор

    Балл


    1


    - оқылым мәтіні бойынша ой тұжырымын жасайды.


























    Сабақтың

    соңы

    Кері байланыс. «Ауа райы» әдісі арқылы ауыл бейнеленген суретке күн, бұлт, жаңбыр суретін жапсырамын.

    Күн – өте жақсы түсіндім, сабақ қызықты болды.

    Бұлт – жақсы түсіндім, ұнады.

    Жаңбыр – маған қиындау тиді.





    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті

    оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың

    материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    АКТ-мен байланыс.


    Денсаулық және қауіпсіздік.

    Барынша қолдау көрсету:

    3-тапсырманы орындау барысында «ПОПС формуласы» әдісі бойынша сөз тіркестерін, фактілер, мысалдар және жетекші сұрақтар беру арқылы қолдау көрсетемін


    Орташа қолдау көрсету: жетекші сұрақтар беру арқылы қолдау көрсетемін

    Аз қолдау көрсету: фактілермен, мысалдармен дәлелдеп ой тұжырымын жазады.

    Бағалау парағы арқылы топта бағаланады.

    Оқушылардың әр тапсырманы орындау барысында ынталандыру, жігерлендіру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүргізіп отырамын.



    Рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде

    үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

    қандай түзетулер енгіздім жəне

    неліктен?


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 9 сынып
    13.12.2020
    1029
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аюпова Муслима Владимировна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации