Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Белсендіру.
Элементке сипаттама
беріледі.Оқушылар қандай элемент туралы айтылғанын анықтап,сабақтың
тақырыбын ашу керек.
|
Өте активті элемент,
бос күйінде жанартау лавасында ғана, ал байланысқан түрінде тау
жыныстарында, теңіз, мұхит, өзен суларында, өсімдік және
жануарлар организмдерінде кездеседі. Байланыстағы көптеген
минералдардың: галит, сильвин, сильвинит, карналлит, т.б. құрам бөлігі. Қалыпты
жағдайда— сарғыш жасыл, ерекше өткір иісті
газ,
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтап,оқушылармен бірлесе бағалау
критерийлерін анықтау
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Жаңа сабақты
түсіндіру (Жаңа сабақты меңгеру үшін жұмыс парағымен жұмыс
жасайды.)
Оқушылар хлорға ПЖОБ
сипаттама беріп,электрондық-құрылымдық формуласын жазады
.
|
Талқылау:
- Сыртқы
энергетикалық деңгейде хлорда қанша электрон
бар?
- тотығу дәрежелері
қандай?
- табиғатта қандай
түрде болуы мүмкін?
Студенттер хлордың
күшті тотықтырғыш зат екендігі туралы табиғатта қосылыстар ретінде
табылған деген тұжырымға
келді.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
15
мин.
|
Оқушылар келесі мәліметтерді
дәптерлеріне жазуы керек
|
Хлор - химиялық
белсенді зат, ең күшті
тотықтырғыш.
-
Жай заттармен
әрекеттесуі:
а) металлдармен.
Көптеген
Ме хлорда жанады
(Na, K, Li, Ca, Ba, Cu, Fe, Sn және т.б.):
2К + Cl2 =
2КCl
2Fe +
3Cl2 =
2FeCl3;
2Au +
3Cl2 =
2AuCl3 –
қыздырғанда
б)
сутегімен
:
H2 + Cl2 = 2HCl – жарықта
в)басқа
бейметалдармен:
5Cl2 + 2P = 2PCl5
ЭТ бойынша хлор
фтор,азот,оттектен кейін орналасқан , сондықтан көптеген
бейметалдарды тотықтырады.
Күрделі
заттармен :
а)
сумен Cl2 + H2O = HCl + HClO
Хлорлылау
қышқылы тұрақсыз
болғандықтан, қараңғыда, суықта, жабық шыныда
сақталады:
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
|
|
Топтық
жұмыс
6
мин
|
Оқушыларды шағын топқа немемсе
жұпқа бөліп, тапсырмаларды орындатыңыз. Ол оқушылардың сабаққа
деген сенімі мен білімін
арттырады
|
Хлордың периоды және
тобын анықтаңыз
________________________________________________________
Хлордың электрондық –
құрылымдық формуласын
жазыңыз
________________________________________________________
Физикалық қасиеттері
________________________________________________________
Химиялық
қасиеттері.
Хлор - химиялық
белсенді зат, ең күшті
тотықтырғыш.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
|
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Оқушыларға жекелей
тапсырмаларды орындатыңыз. Ол оқушылардың сабақты өз бетімен мақсат
алдына алып орындайды
|
-
Жай заттрамен
әрекеттесуі:
а) металлдармен.
Көптеген
Ме хлорда жанады
(Na, K, Li, Ca, Ba, Cu, Fe, Sn және т.б.):
2К + Cl2 = 2КCl
Хлордың натриймен
әрекеттесуінің теңдеуін жазыңыз
___________________________________________________________________________________
2Fe +
3Cl2 =
2FeCl3;
2Au +
3Cl2 =
2AuCl3 –
қыздырғанда
Хлордың
мыспен әрекеттесуінің теңдеуін
жазыңыз
___________________________________________________________________________________
хлордың йодсутегімен
әрекеттесуінің теңдеуін
жазыңыз
|
Барлық
оқушылар:
Галогендердің
физикалық және химиялық қасиеттерін біледі, қарастырылмаған
галогендердің физикалық қасиеттерді болжай
алады
Кейбір
оқушылар:
Галогендердің физикалық
қасиеттері біртекті емес екендігін түсінеді, өзгеру заңдылықтарын
түсіндіре алады
|
|
|