Материалдар / Ашық сабақ 9-сынып Хлор

Ашық сабақ 9-сынып Хлор

Материал туралы қысқаша түсінік
хлор туралы мәлімет
Авторы:
30 Қаңтар 2024
143
4 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Хасенова.А

Күні:10.01.24


Сыныбы:9а


Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Хлор

(34-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.1.9-хлордың химиялық қасиеттерін сипаттау: металдармен, сутекпен және галогенидтермен әрекеттесуі

Сабақтың мақсаты:

-хлордың химиялық қасиеттерін сипаттайды: металдармен, сутекпен және галогенидтермен әрекеттесуін

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Белсендіру.

Элементке сипаттама беріледі.Оқушылар қандай элемент туралы айтылғанын анықтап,сабақтың тақырыбын ашу керек.


Өте активті элемент, бос күйінде жанартау лавасында ғана, ал байланысқан түрінде тау жыныстарында, теңізмұхитөзен суларында, өсімдік және жануарлар организмдерінде кездеседі. Байланыстағы көптеген минералдардың: галитсильвинсильвиниткарналлит, т.б. құрам бөлігі. Қалыпты жағдайда— сарғыш жасыл, ерекше өткір иісті газ, 

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап,оқушылармен бірлесе бағалау критерийлерін анықтау

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.



Жаңа сабаққа кіріспе


Жаңа сабақты түсіндіру (Жаңа сабақты меңгеру үшін жұмыс парағымен жұмыс жасайды.)

Оқушылар хлорға ПЖОБ сипаттама беріп,электрондық-құрылымдық формуласын жазады .


Талқылау:

- Сыртқы энергетикалық деңгейде хлорда қанша электрон бар?

- тотығу дәрежелері қандай?

- табиғатта қандай түрде болуы мүмкін?

Студенттер хлордың күшті тотықтырғыш зат екендігі туралы табиғатта қосылыстар ретінде табылған деген тұжырымға келді.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

15 мин.

Оқушылар келесі мәліметтерді дәптерлеріне жазуы керек

Хлор - химиялық белсенді зат, ең күшті тотықтырғыш.

  1. Жай заттармен әрекеттесуі:

а) металлдармен.

Көптеген Ме хлорда жанады (Na, K, Li, Ca, Ba, Cu, Fe, Sn  және т.б.):

2К + Cl2 = 2КCl 

2Fe + 3Cl2 = 2FeCl3;

2Au + 3Cl2 = 2AuCl қыздырғанда

б) сутегімен :

H2 + Cl2 = 2HCl  жарықта

в)басқа бейметалдармен:

5Cl2 + 2P = 2PCl5

ЭТ бойынша хлор фтор,азот,оттектен кейін орналасқан , сондықтан көптеген бейметалдарды тотықтырады.

Күрделі заттармен :

а) сумен Cl2 + H2O = HCl + HClO

Хлорлылау қышқылы тұрақсыз болғандықтан, қараңғыда, суықта, жабық шыныда сақталады:

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



Топтық жұмыс

6 мин


Оқушыларды шағын топқа немемсе жұпқа бөліп, тапсырмаларды орындатыңыз. Ол оқушылардың сабаққа деген сенімі мен білімін арттырады

Хлордың периоды және тобын анықтаңыз ________________________________________________________


Хлордың электрондық – құрылымдық формуласын жазыңыз

________________________________________________________

Физикалық қасиеттері ________________________________________________________


Химиялық қасиеттері.

Хлор - химиялық белсенді зат, ең күшті тотықтырғыш.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.



Жеке жұмыс

5 мин

Оқушыларға жекелей тапсырмаларды орындатыңыз. Ол оқушылардың сабақты өз бетімен мақсат алдына алып орындайды

  1. Жай заттрамен әрекеттесуі:

а) металлдармен.

Көптеген Ме хлорда жанады (Na, K, Li, Ca, Ba, Cu, Fe, Sn  және т.б.):

 + Cl2 = 2КCl 

Хлордың натриймен әрекеттесуінің теңдеуін жазыңыз

___________________________________________________________________________________


2Fe + 3Cl2 = 2FeCl3;

2Au + 3Cl2 = 2AuCl– қыздырғанда

Хлордың мыспен әрекеттесуінің теңдеуін жазыңыз

___________________________________________________________________________________



хлордың йодсутегімен әрекеттесуінің теңдеуін жазыңыз

Барлық оқушылар:

Галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерін біледі, қарастырылмаған галогендердің физикалық қасиеттерді болжай алады

Кейбір оқушылар:

Галогендердің физикалық қасиеттері біртекті емес екендігін түсінеді, өзгеру заңдылықтарын түсіндіре алады



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.










Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!