×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ашық сабақ 9 сынып "Мектепаралық оқу-өндірістік комбинат"

Автор:Елубаева Майра Какеновна
Бағыты: Технология
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-11-01

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

9 сынып көркем еңбек мұғалімдеріне көмек




Оқытушы: Елубаева М.К




Тарау 1: ұзақ мерзімді жоспарданСәндік қолданбалы өнер





Класс: 9
Бағалау критериі
  • Қазақтың тоқыма бұйымдарының түрлі жіптердің типтері мен түрлерін анықтау.

  • Негізгі керме жіптің тоқыма өнеріндегі мақсатын түсінеді.

  • Негізгі керме жіпті байлаудың жолын көрсетеді.

  • Ұқыптылық

  • Техникалық қауіпсіздікті сақтау.



  • Тіл мақсаты
    Оқушылар:Қазақ мәдениетін қолданбалы өнер туындыларын басқа мәдениеттердің жұмыстарымен салыстыру;• зерттелген ақпараттың белгілі бір аспектілері арасындағы өзара қарым-қатынастың технологиялық әдістерін және әдістерін түсіндіру;• өз зерттеулеріне түсініктеме беру және өнер туындыларының ерекшеліктерін сипаттау (сөйлеу қабілеті);• сәндік композицияның, көркемдік және эстетикалық шешімдердің ерекшеліктерін атаңыз.
    Математика,бейнелеу,сызу
    Сабақ өту барысы:
    5 минут
  • Қолмен тоқуға қандай материалдар мен құралдар қолданылады?

  • Неге олар тоқыма бұйымдары шетіне қарай қысқарады?

  • Бір түстен екінші түске қалай біртіндеп өтуді қалай жасауға болады?

  • Оқушыларды 2 топқа бөлу.




    5 минут























    5 минут















    20 минут





    Оқушылармен тоқу үшін жіптің әртүрлі қалыңдықтары мен түрлерін қарастыру.
  • Тоқыма бұйымдарға қандай жіп таңдау керек?

  • Жіптің қалыңдығы өнімнің сапасына қалай әсер етеді?

  • Жіптерді түс үлгісіне қалай сәйкестендіруге болады?

  • Қазақ халқының қызыл түс пен қиық пішіндегі ою гүлі нені білдіреді?

  • Қазақстандық колөнершілердің таңдалған сурет пен түстің байланысы өнімнің көркемдік ерекшелігін қалай әсерлетеді?



  • . Оқушыларға арқау жіптерін рамаға қалай керудің бірнеше жолдарын көрсетіңіз.(Ж) (Т) (Ф) жасау.

    Оқушыларға жіпті керу барысында шеткі шегеден байлап керу керектігін көрсетіледі.

  • Негізге жіпті қалай керуді біледі.

  • Жіптерді біріңғай дұрыс тартып кереді.

  • Арқау жіптті өрістен ажырата алады.



  • Оқытушының оқушыларды тоқу үшін құрал- саймандарды жасау процесін бақылау.Оқушылар жасалу нәтижесін талдап және түсіндіру. Формативті бағалау процесінде жасалған жұмыстың нәтижелеріне сүйеніп нақтылау және түзету.Дифференциация Оқушыға қолдау көрсетуде, мұғалімнен жеке кеңес алу мүмкіндігіне ие бола алады.
    Феномен тоқу әлемінде Арқау жіпті рамаға қалай дұрыс керуін көрсету.



    Сабақтың соңы 5 минутЖұмысты аяқтағаннан кейін оқушыларға тәжірибе нәтижелерімен бөлісу «Өзін-өзі бағалау», «Өзара бағалау » жұмысын өткізуге ұсыныс беру.Кері байланыс орнату:1.мен білдім.2. мен үйрендім3.Маған ұнағаны.4-маған қиын болды.





    Қабілеті бар оқушыларға кішкене қиындау жұмыс беру және ізденісті жоспарлаймын.
    Дифференциация қолдау көрсету. Мұғалімнен жеке кеңес алу мүмкіндігі.Мұғалім оқушыларды үйрету үшін құрал жасау процесін бақылау.жасағанды талдау және түсіндіру. Формативті бағалау процесінде алынған аралық нәтижелерге негізделген қызметті түзету.Қауіпсіздік ережелері мен өткір кескіш нысандардағы талаптар
    Жалпы баға1: Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту мен оқу туралы ойлаңыз)? Көрнекілік , кұрал -жабдықтар (кілем тоқу станогі, түрлі түсті жіп, арқау жіп, сурет, кайшы)1: Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?Сабақ туралы немесе жеке оқушылардың жетістіктері / қиындықтары туралы сабақта не білдім, келесі сабақтарда не іздеймін?Өріс пен арқау байланысып тоқылғанда алаша тоқыдық.Келесі сабақта кілем тоқуды жалғастырамыз. Кілем тоқу- инемен құдық қазғандай.



    Үй тапсырмасы: №6 24-25 бет







































    Орындалатын әдіс түріҚұрал-жабдықтарОрындау барысы



    1Түрлі-түсті қарындаш, ақ парақ



    2



    3



    4



    5



    6Қайшы



    7Қайшы









    8












    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: