Ашық сабақ. 9-сынып. Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының идеясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. 9-сынып. Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. 9-сынып. Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының идеясы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті

Бөлім:

2-бөлім: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының идеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау

Сабақтың мақсаты

Білім алушы тақырыпты меңгереді, әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды

Құндылықтарға баулу

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

-тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау.

Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

-дамуға және оқуға үнемі ұмтылу.

Құндылық:жасампаздық және жаңашылдық

-жаңа идеяларды ұсыну;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

5 минут





















8 минут





















7 минут













































20 минут








5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу. Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

Психологиялық ахуал тудыру кубигі

1.Амандас

2. Құшақтас

3.Тілек айт

4.Мақта

5.Күлкі сыйла

6.Би қимылдарын бірге қайтала

Суреттер арқылы топтарға бөлу.



















Аягөз Лепсі



Торайғыр Меркі

Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау

«Картошка фри» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау

1.Шоқанның саяхатқа шығудағы мақсаты қандай еді?

2. Шығарма қандай жанрда жазылған? (ЕББҚ оқушыға)

3. «Ыстықкөл күнделігін» қашан, не мақсатпен жазған?

4.Шоқан не себепті ескі мазарды көргісі келді?

5. Алтын Емел және қырғыз халқы туралы қандай деректер бар?

6.Шығармада қандай жер-су аттары кездеседі?

7.Жыр дәстүрі қазақтардан басқа қандай халықтарда бар?

8. Шоқан саяхаттың қауіптілігін, қиындығын қалай суреттейді?

Топтық жұмыс

1-топ: «Аягөз» тобы

«Аягөзде» бөлімінің идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, пікірлеріңді «ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер:
«Менің ойымша, ...»
«Себебі, мен оны былайша түсіндіремін...»
«Оны мен мына дәлелдермен, фактілермен дәлелдей аламын...»
«Осыған байланысты мынадай шешімге келдім...»

2-топ: «Лепсі» тобы

«Лепсі мен Ақсу бойында» бөлімінің идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, пікірлеріңді «ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер.

«Менің ойымша, ...»
«Себебі, мен оны былайша түсіндіремін...»
«Оны мен мына дәлелдермен, фактілермен дәлелдей аламын...»
«Осыған байланысты мынадай шешімге келдім...»

3-топ: «Торайғыр» тобы

«Торайғыр тауы» бөлімінің идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, пікірлеріңді «ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер.

«Менің ойымша, ...»
«Себебі, мен оны былайша түсіндіремін...»
«Оны мен мына дәлелдермен, фактілермен дәлелдей аламын...»
«Осыған байланысты мынадай шешімге келдім...»

4-топ: «Мерке» тобы

«Меркеде» бөлімінің идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, пікірлеріңді «ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер.

«Менің ойымша, ...»
«Себебі, мен оны былайша түсіндіремін...»
«Оны мен мына дәлелдермен, фактілермен дәлелдей аламын...»
«Осыған байланысты мынадай шешімге келдім...»


Жеке жұмыс

Ш.Уәлихановтың «Ыстықкөл сапарының күнделігіндегі» негізгі идеяны анықтап, шығармадағы психологизмді табыңыз



Рефлексия


Алшы - Сабақтан өзіңе пайдалы не алдың?

Тәйке – Сабақта не қиын болды?

Бүк – Сабақта нені басқаша өзгертуге болады деп ойлайсың?

Шік – Бүгінгі сабақтан үйренгенің бойынша алда не істеймін деп ойлайсың?


Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі

Тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады.



Берілген суреттер арқылы оқушылар

4 топқа бөлінеді.



1-топ: «Аягөз» тобы

2-топ: «Лепсі» тобы

3-топ: «Торайғыр» тобы

4-топ: «Меркі» тобы





«Картошка фри» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақтарға жауап береді.
















Әр топ өздеріне берілген бөлім бойынша шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдайды. Пікірлерін «ПОПС формуласы» арқылы жеткізеді.
































Берілген шығармадағы негізгі идеяны анықтап, шығармадағы психологизмді табады




Оқушылар бүгін сабақтан пайдалы не алғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта не істеуге болатындығы жөнінде рефлексия жасайды.


1.Амандас

2. Құшақтас

3.Тілек айт

4.Мақта

5.Күлкі сыйла

6.Би қимылдарын бірге қайтала


Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау

Әр тапсырмаға жіті көңіл бөліп орындаған оқушыларды мадақтап, бағалау


Дескриптор

Білім алушы

-шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдайды,

-себебін түсіндіреді,

- өз ойын мысалдармен, фактілермен дәлелдейді,

-қорытынды жасайды.


Топтың өзара бағалауы


Жеке жұмыс

Дескриптор

Білім алушы

-шығарма идеясын анықтайды;

- шығармадағы психологизмді табады;


-шығармадан мысалдар келтіреді;

-ойын дәлелді жеткізеді.

Жеке жұмысты бағалау

Алшы – асықтың иірілгенде тегіс табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ойын кезінде оған бірінші дәрежелі мән беріледі. (9-10 балл)

Тәйке (тауа) – асықтың иіріленде шұңқырлау табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ол екінші дәрежелі мәнге ие. (7-8 балл)

Бүге (бүк) – асықтың иірілгенде дөңес жоны үстіне қарап, етпетінен жатық түсуі. Ол үшінші дәрежелі мәнге ие. (4-6 балл)

Шіге (шік) – асықтың иірілгенде шұңқыр құрсақ жағы үстіне қарап, шалқасынан жатық түсуі. Ол төртінші дәрежелі мәнге ие. (1-4 балл)





Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл



Қалыптастырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

9-сынып









Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2025
143
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі