Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітемін: Геометрия 9 -сынып

    Сабақ : №

    Мектеп: №12 ІТ-мектеп лицейі

    Күні:

    Мұғалім: Мира Тажбенова

    Сынып:9

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы:

    Вектор ұғымы.Векторлардың теңдігі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    9.3.4.1

    вектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың және вектор ұзындығының анықтамаларын білу;


    Сабақ мақсаты:

    Оқушылардың барлығы

    Вектор ұғымы анықтау арқылы және жазықта орналасумен танысады оны пайдаланып тапсырмалаврды орындауға дағдыланады.

    Вектор ұғымы,векторлардың теңдігі және оның қасиеттері мен танысады.;

    Оқушылардың көпшілігі

    Вектор ұғымы,векторлардың теңдігі және оның қасиеттері мен танысады;

    Оқушылардың кейбірі

    Вектор жайлы біледі

    Бағалау кретерийлері



    вектор ұғымын зерттей отырып тақырыптың маңыздылығын біледі

    Вектор ұғымы анықтау арқылы және жазықта орналасумен танысады оны пайдаланып тапсырмаларды орындауға дағдыланады.

    Құндылықтарды игерту:

    Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

    Пәнаралық байланыс:

    Алгебра мегн сызу

    АКТ-ны қолдану дағдылары:

    PowerPoint таныстырылымы.

    Тілдік мақсаттар:

    Оқушылар:

    Векторды өмірмен байланыстырады .

    Пән лексикасы және терминология:

    Вектор, стрелка, жазықтық

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Вектор деген не? Оны қалай белгілейді? Векторлық шама мен скалярлық шаманың қандай айырмашылығы бар?

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

    Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар.

    Назарларыңызға ұсынылған қойылымда ………………… куәгері боласыздар.

    Осыған дейін меңгерілген білім

    «Фигура кеңістіктегі» тақырыбында сөздік қорын дамытып, тыңдалым дағдыларын дамытты..

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақ басы

    5 мин


    Пазл» әдісі.Мақсаты: топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қағазды алып, онда көрсетілген суретермен сөздерді анықтайды

    Тақырыптарға сәйкестендірілген суреттер жазылған қиындыларын «Пазл» әдісі арқылы құрастырып, топқа бөлінеді. Қималарда көрсетілген суреттер бойынша байланыс құралдарын ажыратып, ажырату арқылы үш топқа бөлінеді

    Тапқан оқушылар байланыс фигураларды анықтайды.

    Тапқан оқушылар байланыс түрлерін анықтайды

    Тақырыпқа ену үшін сұрақтарға жауап береді:

    «Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.-

    Үлестірме қағаз;

    Слайд 1-4





    Сабақ ортасы

    10 мин
























    15 мин








    5 мин

    Тапсырма №1

    І топ. Тақырыптың идеясын ашады. 
    ІІ топ. Векторлардың бағыттарын анықтайды. 
    ІІІ топ.Салыстырады. 
    IV топ.Ережені қолданып векторлардың мағанасын табады табады. 

    1-анықтама. Вектор дегеніміз бағытталған кесінді немесе қайсысы бірінші (басы), ал қайсысы екінші (ұшы) екендігі көрсетіліп берілген нүктелер жұбы.

    Вектор ұзындығымен және бағытымен анықталған геометриялық объект. Егер вектор басы   нүктесі және ұшы   нүктесі арқылы берілетін болса, онда оны   немесе   деп белгілейді. Көпшілік жағдайда, вектор бір ғана әріппен белгіленеді, мысалы   , т.с.с.

    2-анықтама.Вектордың модулі немесе ұзындығы деп оның басы мен ұшының ара қашықтығын айтады. Кейбір жағдайларда вектордың ұзындығы оның абсолют шамасы деп те атайды. Вектордың модулі   , немесе   деп белгіленеді.

    3-анықтама. Егер екі немесе одан да көп векторлардың бастары бір нүктеде түйіскен болса, ондай векторлар үйлескен деп аталады (1.1а-сурет).

    4-анықтама.Вектордың бас нүктесі мен соңғы нүктесі үйлескен болса, ол вектор нөльдік вектор деп аталады. Нөльдік вектордың бағыты анықталмаған, яғни кезкелген бағытты қабылдайды. Нөльдік векторды   түрінде белгілейміз.

    Ескерту: Қарастырылатын   векторының бас нүктесі үшін кеңістіктегі немесе жазықтықтығы кезкелген нүктені (қажеттілігіне қарай) алуға болады. Сондықтан, олар да бос немесе ерікті векторлар деп атайды. Алдағы уақытта қарастырылатын векторларды ерікті векторлар деп түсіну қажет.

    5-анықтама.Бір түзудің немесе параллель түзулердің бойында жатқан векторлар өзара коллинеарлы деп аталады (1.1б-сурет).

    6-анықтама.Өзара коллинеарлы, ұзындықтары мен бағыттары бірдей   және   векторлары тең векторлар деп аталып,  түрінде жазылады (1.1в-сурет).

    7-анықтама. Өзара коллинеарлы, ұзындықтары бірдей, ал бағыттары әр түрлі,   және   векторлары қарама-қарсы векторлар деп аталады және     түрінде жазылады.

    8-анықтама.Векторлардың біреуін екіншісімен дәл келгенше бұрғандағы ең кіші айналу бұрышын (   ) сол екі вектордың арасындағы бұрыш деп атайды. Аралық бұрыш, векторды сағат тіліне қарсы бағытпен айналдырудан шыққан болса оң, ал сағат тілімен бағыттас айналдырудан шыққан болса теріс болады.

    Қосымша ресурстар

    • Бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ?



    Топтар жарысы есептер шығарту

    Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді

    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ жеңімпаз болады


    Кім біледі» тренинг арқылы қайталау сұрақтарын пайдалану

    1. Вектор ұғымын білуіміз не үшін қажет?

    2. Қандай векторларды өзара тең деп атайды?

    3. Вектордың ұзындығы деген не?

    4. Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар?

    5.Векторлардың ұзындығын қалай табуға болады?

    1. Ашық сұрақтар, кері байланыс орнату

    1. Вектордың ұзындығы деген не?

    2. Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар?

    3. Қандай векторларды өзара тең деп атайды?

    Векторлар ұғымын енгізу не үшін қажет


    Кері байланыс.

    Тыңдаған топтардың кері байланысы.

    Слайд 5

    Мәтін жазылған үлестірме қағаз;

    Таймер























    Слайд 3-9


    Сабақ соңы

    5 мин


    «Құпия хат» әр түрлі фигуралар тізбегі оқушыларға таратылады.


    1. Сабақта қандай бөлімді қарастырдық?

    2. Оқу мақсатына жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?

    3. Жұптық жұмыс түрінен алған әсеріңізбен бөліссеңіз?

    4. Сөздік қорын қандай жаңа сөздермен толықтырдық?

    5. Жеке жұмыс қаншылықты қиын болды?


    Бағалау

    Жетістік критерийлері бойынша

    Үй жұмысы

    Жаңа сөздерді жаттау


    Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

    Сабақта маған не пайдалы болды?

    Сабақта маған не қызықты болды?

    Сабақта маған не қиын болды?

    Үлестірме қағаз

    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Дифференциация үш түрде іске асады:

    1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

    2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.


    Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі.

    Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ибраева Света
    12 Қазан 2021
    1781
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 9 сынып Векторларға амалдар қолдану

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 9 сынып Векторларға амалдар қолдану

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Өзінің сандық мәнімен қоса кеңістіктегі бағытымен де сипатталатын шамалар векторлық шамалар немесе векторлар деп аталады. Сонымен, орын ауыстыру векторлық шама болып табылады. Векторларды бағытталған кесінді түрінде кескіндейді және бір әріппен немесе вектордың басы мен ұшын көрсететін екі әріппен белгілеп, төбесіне нұскама (стрелка) қояды. Мысалы жылдамдық векторын ʋ немесе АВ, күш векторын F немесе CD түрінде кескіндеуге болады
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітемін: Геометрия 9 -сынып

    Сабақ : №

    Мектеп: №12 ІТ-мектеп лицейі

    Күні:

    Мұғалім: Мира Тажбенова

    Сынып:9

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы:

    Вектор ұғымы.Векторлардың теңдігі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    9.3.4.1

    вектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың және вектор ұзындығының анықтамаларын білу;


    Сабақ мақсаты:

    Оқушылардың барлығы

    Вектор ұғымы анықтау арқылы және жазықта орналасумен танысады оны пайдаланып тапсырмалаврды орындауға дағдыланады.

    Вектор ұғымы,векторлардың теңдігі және оның қасиеттері мен танысады.;

    Оқушылардың көпшілігі

    Вектор ұғымы,векторлардың теңдігі және оның қасиеттері мен танысады;

    Оқушылардың кейбірі

    Вектор жайлы біледі

    Бағалау кретерийлері



    вектор ұғымын зерттей отырып тақырыптың маңыздылығын біледі

    Вектор ұғымы анықтау арқылы және жазықта орналасумен танысады оны пайдаланып тапсырмаларды орындауға дағдыланады.

    Құндылықтарды игерту:

    Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

    Пәнаралық байланыс:

    Алгебра мегн сызу

    АКТ-ны қолдану дағдылары:

    PowerPoint таныстырылымы.

    Тілдік мақсаттар:

    Оқушылар:

    Векторды өмірмен байланыстырады .

    Пән лексикасы және терминология:

    Вектор, стрелка, жазықтық

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Вектор деген не? Оны қалай белгілейді? Векторлық шама мен скалярлық шаманың қандай айырмашылығы бар?

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

    Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар.

    Назарларыңызға ұсынылған қойылымда ………………… куәгері боласыздар.

    Осыған дейін меңгерілген білім

    «Фигура кеңістіктегі» тақырыбында сөздік қорын дамытып, тыңдалым дағдыларын дамытты..

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақ басы

    5 мин


    Пазл» әдісі.Мақсаты: топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қағазды алып, онда көрсетілген суретермен сөздерді анықтайды

    Тақырыптарға сәйкестендірілген суреттер жазылған қиындыларын «Пазл» әдісі арқылы құрастырып, топқа бөлінеді. Қималарда көрсетілген суреттер бойынша байланыс құралдарын ажыратып, ажырату арқылы үш топқа бөлінеді

    Тапқан оқушылар байланыс фигураларды анықтайды.

    Тапқан оқушылар байланыс түрлерін анықтайды

    Тақырыпқа ену үшін сұрақтарға жауап береді:

    «Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.-

    Үлестірме қағаз;

    Слайд 1-4





    Сабақ ортасы

    10 мин
























    15 мин








    5 мин

    Тапсырма №1

    І топ. Тақырыптың идеясын ашады. 
    ІІ топ. Векторлардың бағыттарын анықтайды. 
    ІІІ топ.Салыстырады. 
    IV топ.Ережені қолданып векторлардың мағанасын табады табады. 

    1-анықтама. Вектор дегеніміз бағытталған кесінді немесе қайсысы бірінші (басы), ал қайсысы екінші (ұшы) екендігі көрсетіліп берілген нүктелер жұбы.

    Вектор ұзындығымен және бағытымен анықталған геометриялық объект. Егер вектор басы   нүктесі және ұшы   нүктесі арқылы берілетін болса, онда оны   немесе   деп белгілейді. Көпшілік жағдайда, вектор бір ғана әріппен белгіленеді, мысалы   , т.с.с.

    2-анықтама.Вектордың модулі немесе ұзындығы деп оның басы мен ұшының ара қашықтығын айтады. Кейбір жағдайларда вектордың ұзындығы оның абсолют шамасы деп те атайды. Вектордың модулі   , немесе   деп белгіленеді.

    3-анықтама. Егер екі немесе одан да көп векторлардың бастары бір нүктеде түйіскен болса, ондай векторлар үйлескен деп аталады (1.1а-сурет).

    4-анықтама.Вектордың бас нүктесі мен соңғы нүктесі үйлескен болса, ол вектор нөльдік вектор деп аталады. Нөльдік вектордың бағыты анықталмаған, яғни кезкелген бағытты қабылдайды. Нөльдік векторды   түрінде белгілейміз.

    Ескерту: Қарастырылатын   векторының бас нүктесі үшін кеңістіктегі немесе жазықтықтығы кезкелген нүктені (қажеттілігіне қарай) алуға болады. Сондықтан, олар да бос немесе ерікті векторлар деп атайды. Алдағы уақытта қарастырылатын векторларды ерікті векторлар деп түсіну қажет.

    5-анықтама.Бір түзудің немесе параллель түзулердің бойында жатқан векторлар өзара коллинеарлы деп аталады (1.1б-сурет).

    6-анықтама.Өзара коллинеарлы, ұзындықтары мен бағыттары бірдей   және   векторлары тең векторлар деп аталып,  түрінде жазылады (1.1в-сурет).

    7-анықтама. Өзара коллинеарлы, ұзындықтары бірдей, ал бағыттары әр түрлі,   және   векторлары қарама-қарсы векторлар деп аталады және     түрінде жазылады.

    8-анықтама.Векторлардың біреуін екіншісімен дәл келгенше бұрғандағы ең кіші айналу бұрышын (   ) сол екі вектордың арасындағы бұрыш деп атайды. Аралық бұрыш, векторды сағат тіліне қарсы бағытпен айналдырудан шыққан болса оң, ал сағат тілімен бағыттас айналдырудан шыққан болса теріс болады.

    Қосымша ресурстар

    • Бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ?



    Топтар жарысы есептер шығарту

    Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді

    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ жеңімпаз болады


    Кім біледі» тренинг арқылы қайталау сұрақтарын пайдалану

    1. Вектор ұғымын білуіміз не үшін қажет?

    2. Қандай векторларды өзара тең деп атайды?

    3. Вектордың ұзындығы деген не?

    4. Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар?

    5.Векторлардың ұзындығын қалай табуға болады?

    1. Ашық сұрақтар, кері байланыс орнату

    1. Вектордың ұзындығы деген не?

    2. Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар?

    3. Қандай векторларды өзара тең деп атайды?

    Векторлар ұғымын енгізу не үшін қажет


    Кері байланыс.

    Тыңдаған топтардың кері байланысы.

    Слайд 5

    Мәтін жазылған үлестірме қағаз;

    Таймер























    Слайд 3-9


    Сабақ соңы

    5 мин


    «Құпия хат» әр түрлі фигуралар тізбегі оқушыларға таратылады.


    1. Сабақта қандай бөлімді қарастырдық?

    2. Оқу мақсатына жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?

    3. Жұптық жұмыс түрінен алған әсеріңізбен бөліссеңіз?

    4. Сөздік қорын қандай жаңа сөздермен толықтырдық?

    5. Жеке жұмыс қаншылықты қиын болды?


    Бағалау

    Жетістік критерийлері бойынша

    Үй жұмысы

    Жаңа сөздерді жаттау


    Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

    Сабақта маған не пайдалы болды?

    Сабақта маған не қызықты болды?

    Сабақта маған не қиын болды?

    Үлестірме қағаз

    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Дифференциация үш түрде іске асады:

    1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

    2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.


    Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі.

    Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 9 сынып
    12.10.2021
    1781
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ибраева Света
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации