Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 9 сынып Векторларға амалдар қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Геометрия 9 -сынып
Сабақ : № |
Мектеп: №12 ІТ-мектеп лицейі |
||||||
Күні: |
Мұғалім: Мира Тажбенова |
||||||
Сынып:9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Вектор ұғымы.Векторлардың теңдігі |
||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
9.3.4.1 вектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың және вектор ұзындығының анықтамаларын білу; |
||||||
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы Вектор ұғымы анықтау арқылы және жазықта орналасумен танысады оны пайдаланып тапсырмалаврды орындауға дағдыланады. Вектор ұғымы,векторлардың теңдігі және оның қасиеттері мен танысады.; Оқушылардың көпшілігі Вектор ұғымы,векторлардың теңдігі және оның қасиеттері мен танысады; Оқушылардың кейбірі Вектор жайлы біледі |
||||||
Бағалау кретерийлері |
вектор ұғымын зерттей отырып тақырыптың маңыздылығын біледі Вектор ұғымы анықтау арқылы және жазықта орналасумен танысады оны пайдаланып тапсырмаларды орындауға дағдыланады. |
||||||
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. |
||||||
Пәнаралық байланыс: |
Алгебра мегн сызу |
||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
PowerPoint таныстырылымы. |
||||||
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар: Векторды өмірмен байланыстырады . Пән лексикасы және терминология: Вектор, стрелка, жазықтық Талқылауға арналған сұрақтар: Вектор деген не? Оны қалай белгілейді? Векторлық шама мен скалярлық шаманың қандай айырмашылығы бар? Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар. Назарларыңызға ұсынылған қойылымда ………………… куәгері боласыздар. |
||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Фигура кеңістіктегі» тақырыбында сөздік қорын дамытып, тыңдалым дағдыларын дамытты.. |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||
Сабақ басы 5 мин |
Пазл» әдісі.Мақсаты: топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қағазды алып, онда көрсетілген суретермен сөздерді анықтайды Тақырыптарға сәйкестендірілген суреттер жазылған қиындыларын «Пазл» әдісі арқылы құрастырып, топқа бөлінеді. Қималарда көрсетілген суреттер бойынша байланыс құралдарын ажыратып, ажырату арқылы үш топқа бөлінеді Тапқан оқушылар байланыс фигураларды анықтайды. Тапқан оқушылар байланыс түрлерін анықтайды Тақырыпқа ену үшін сұрақтарға жауап береді: «Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.- |
Үлестірме қағаз; Слайд 1-4 |
|||||
Сабақ ортасы 10 мин
15 мин
5 мин |
Тапсырма №1 І топ. Тақырыптың идеясын
ашады. 1-анықтама. Вектор дегеніміз бағытталған кесінді немесе қайсысы бірінші (басы), ал қайсысы екінші (ұшы) екендігі көрсетіліп берілген нүктелер жұбы. Вектор ұзындығымен және бағытымен анықталған геометриялық объект. Егер вектор басы нүктесі және ұшы нүктесі арқылы берілетін болса, онда оны немесе деп белгілейді. Көпшілік жағдайда, вектор бір ғана әріппен белгіленеді, мысалы , т.с.с. 2-анықтама.Вектордың модулі немесе ұзындығы деп оның басы мен ұшының ара қашықтығын айтады. Кейбір жағдайларда вектордың ұзындығы оның абсолют шамасы деп те атайды. Вектордың модулі , немесе деп белгіленеді. 3-анықтама. Егер екі немесе одан да көп векторлардың бастары бір нүктеде түйіскен болса, ондай векторлар үйлескен деп аталады (1.1а-сурет). 4-анықтама.Вектордың бас нүктесі мен соңғы нүктесі үйлескен болса, ол вектор нөльдік вектор деп аталады. Нөльдік вектордың бағыты анықталмаған, яғни кезкелген бағытты қабылдайды. Нөльдік векторды түрінде белгілейміз. Ескерту: Қарастырылатын векторының бас нүктесі үшін кеңістіктегі немесе жазықтықтығы кезкелген нүктені (қажеттілігіне қарай) алуға болады. Сондықтан, олар да бос немесе ерікті векторлар деп атайды. Алдағы уақытта қарастырылатын векторларды ерікті векторлар деп түсіну қажет. 5-анықтама.Бір түзудің немесе параллель түзулердің бойында жатқан векторлар өзара коллинеарлы деп аталады (1.1б-сурет). 6-анықтама.Өзара коллинеарлы, ұзындықтары мен бағыттары бірдей және векторлары тең векторлар деп аталып, түрінде жазылады (1.1в-сурет). 7-анықтама. Өзара коллинеарлы, ұзындықтары бірдей, ал бағыттары әр түрлі, және векторлары қарама-қарсы векторлар деп аталады және түрінде жазылады. 8-анықтама.Векторлардың біреуін екіншісімен дәл келгенше бұрғандағы ең кіші айналу бұрышын ( ) сол екі вектордың арасындағы бұрыш деп атайды. Аралық бұрыш, векторды сағат тіліне қарсы бағытпен айналдырудан шыққан болса оң, ал сағат тілімен бағыттас айналдырудан шыққан болса теріс болады. Қосымша ресурстар
Топтар жарысы есептер шығарту Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ жеңімпаз болады Кім біледі» тренинг арқылы қайталау сұрақтарын пайдалану 1. Вектор ұғымын білуіміз не үшін қажет? 2. Қандай векторларды өзара тең деп атайды? 3. Вектордың ұзындығы деген не? 4. Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар? 5.Векторлардың ұзындығын қалай табуға болады?
Векторлар ұғымын енгізу не үшін қажет Кері байланыс. Тыңдаған топтардың кері байланысы. |
Слайд 5 Мәтін жазылған үлестірме қағаз; Таймер Слайд 3-9 |
|||||
Сабақ соңы 5 мин |
«Құпия хат» әр түрлі фигуралар тізбегі оқушыларға таратылады.
Бағалау Жетістік критерийлері бойынша Үй жұмысы Жаңа сөздерді жаттау Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді. Сабақта маған не пайдалы болды? Сабақта маған не қызықты болды? Сабақта маған не қиын болды? |
Үлестірме қағаз |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
Дифференциация үш түрде іске асады: 1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі. 2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған. |
Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі. |
Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады. |
|||||
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |