Сабақтың
басы
(7
минут)
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
-
Сәлемдесу.
-
Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал орнату.
«Ыстық алақан» әдісі
–
Балалар, бір-біріміздің қолымыздан
ұстап,
алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай қуаныш!
|
Орнымыздан тұрайық, Белімізді жазайық. Жоғары - төмен
қарайық, Солға - солға түзу
түр. Оңға - оңға түзу
түр, Алға қарайбір
адым, Артқа қарай бір
адым Бойымызға күш
жинап, Бір дем
алайық.
|
|
През/қ
слайд
Суреттер
Сызбалар
|
Сабақтың
ортасы
(30
минут)
|
1-тапсырма. «Суреттер сөйлесін»
әдісі
Суретке қара . Үлгі бойынша
сөйлес.
-Қазір қай мезгіл?
-Қазір күз мезгілі
Жаңа сөздер
Жаңа
сөздер
Мың,
салқындайды.
Егін ору,шық
түсу
Оқулықпен жұмыс
Суретке бойынша оқушыларға сұрақтар қояды,
жауаптарын толықтырады
2-
тапсырма «Анықта» әдісі
Жеке
жұмыс
Оқушыларға сұрақ қоя отырып,
басқа оқушылардың зейінін негізгі мәтінге
аударады.
Сергіту сәті
3- тапсырма «Кім тапқыр?»
әдісі
Жеке
жұмыс
Мұғалім оқушыларға бағыт-
бағдар береді.
4- тапсырма. «Кім жылдам?»
әдісі
Жеке
жұмыс
Мұғалім оқушыға қажет кезде
көмек береді, түсінбеген тұстарына бағыт- бағдар
береді.
|
Сұрақтарға жауап береді.
Күтілетін нәтижені мұқият
тыңдайды.
-
Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме
құрайды:
-
Әңгіме құрамындағы сөйлемдер
санын анықтайды.
-
«Күз айлары» сөйлемінде неше сөз бар
екенін анықтайды.
Тыңдалым.
Айтылым
Мәтінді тыңдайды, қандай жыл
мезгілі екенін анықтайды.
Оқылым
Айтылым
Оқушылар мәтінді оқиды, жаз
бен күз мезгілдерінің белгісін
табады.
Интербелсенді тақтада берілген
сергіту сәтін сынып болып бірге тұрып
орындайды.
Айтылым
Жаз және күз айларын ретімен
атайды.
қаңтар
|
мамыр
|
сәуір
|
|
|
|
ақпан
|
|
шілде
|
|
Жазылым
Әр оқушы өз отбасы мүшелерінің
қай мезгілде туғанын және аттарын кестеге
түсіреді.
Көктем Жаз Күз
Қыс
|
Ауызша кері байланыс беру
Жарайсың!Өте Жақсы!
«Бас бармақ» тәсілі арқылы
бағалау жүргізу.
Дескриптор:
-сурет бойынша әңгіме құрай
алады;
-сөйлемдер санын анықтай
алады;
Ауызша кері байланыс беру
Жарайсың!Өте Жақсы!
Дескриптор:
-жыл мезгілдерін ажырата
алады;
-айларды жатқа айта
алады;
-сурет бойынша мәтін құрай
алады.
«Бес саусақ» тәсілін
пайдаланып өзін- өзі бағалау
жүргізеді.
Дескриптор:
-мәтінді дұрыс оқи
алады;
-жаз және күз айларын ретімен
атай алады;
-есте сақтау қабілеттері
артады.
|
«Жаз бен күз»
плакаты
Сөз сөйлем
сызбалары
Суреттер
топтамасы
Бағдаршамның
суреті
Интербелсенді
тақта
Смайликтер
Кесте
|