Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы
|
4
|
Пәні
|
Орыс тілі
|
Пән мұғалімі
|
Исабеков П.
|
Сабақтың тақырыбы
|
Лес и
ручей
|
Сабақтың жалпы мақсаты
|
Мәтінің мағынасын аша түсу және сөздік
қорын дамыту. Топпен жұмыс жүргізу дағдыларын
қалыптастыру.
|
Оқытудағы мақсат
|
1.Сөйлеу, сауатты жазу,
өз ойын еркін жеткізу қабілетт ьерін дамыту.
|
Табыс критерийлері
|
1.Сөйлеу, сауатты жазу,
өз ойын еркін жеткізу қабілеттері дамиды.
|
Дерек көздері
|
Интернет, оқулық,хрестоматия, итт, плакат,
түрлі-түсті маркер тб
|
Сабақта қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Ынтымақтастық
атмосферасы,шаттық шеңбер,мозайка әдісі, «баскетболшы- полиглоттар,
сергіту сәті,топтық жұмыс «жұбын тап», шығармашылық жұмыс, «БББ»
әдісі, рефлексия
|
Сабақ бойынша мұғалімдер мен оқушылардың іс -
әрекеті
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Кіріспе
2
мин
2мин
|
Білу
1.Ынтымақтастық атмосферасын кұру.
2.Мозайка әдісі бойынша топқа
бөлу.
1.топ
«Елки»
2.топ
«Березы»
3.топ
«Сосны»
|
Сәлемдеседі.Шаттық шеңберін
құрып,бір-біріне жақсы тілектер айтады.Топқа бөлініп орындарына
отырады
|
|
Ағаштар
салынған
суреттер
топтамасы
|
3 мин
|
Уйге
берілген жаттауды жатқа айтып , сөздік қорын
дамыту
|
Жаттауды жатқа айта алады, берілген
сөздіктерді қазақшага аудара алады
|
Жұлдызшалар арқылы
|
Жаттау
сөздік
|
Жаңа материалдардың
таныстырылымы
7
мин
Сергіту сәті
2минут
|
Т
үсіну.
1.«Баскетболшы- полиглоттар»
Топтағы
балалар кезек-кезегімен шығып, тақтада тұрған допты таңдайды, оның
астында қазақша сөз жасырылған, соны орысшаға аударып тақтаға
қатесіз жазу керек. Дұрыс аударып қатесіз жазса онда өздеріне бал
жинайды. Сол арқылы сабақтын тақырыбын анықтайды
Көңілді
жаттығу
|
Оқушылардың тілдік қоры дамиды,
қатесіз жазуды үйренеді,сабақтын тақырыбын ашады.
|
Доптар
арқылы
|
Плакат
Тақта
|
Жаңа
материалдарды қолдану
18
мин
|
Қолдану
Топпен жұмыс
3 жаттығу
«Жұбын тап»
1.Талдау
Шыгармашылық
жұмыс.
1)Орманда қандай ағаштың
түрлері өседі?
2)Орманда
қандай аңдар тіршілік етеді?
3)Орманда қандай құстардын
түрлері бар?
|
Күн нұрына
жазылған сөздердің жұбын табады. Шығармашылық жұмыста оқушылар өз
ойларын еркін айтады, сурет салады, мәтін кұрады, постер
қорғайды.
|
Бағалау парағы
|
Слайд
Оқулық
Плакат
|
Қорытындылау
5 мин
|
|
|
Критерийлер арқылы
өзара бірін-бірі бағалайды
|
Слайдтар
|
2 мин
|
Үйге тапсырма
Жаттау «Цветы»
|
Берілген тапсырмалар
бойынша мәнерлеп оқиды
|
|
Оқулық
|
2 мин
|
Бағалау
Оқушылардың жинаған ұпайларын есептеуді
тапсырады
|
Өз бағаларын өздері шығарады және
қорытынды бағасының нәтижесін айтады.
|
Жиынтық бағалау
|
Бағалау парағы
|
2 мин
|
Рефлексия
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын
жазу үшін стикерлер тарату
|
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын
стикерлерге жазу
|
|
Стикерлер
|
Сабақтағы ой
толғанысым ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қандай қиындықтар
болды
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қиындықтарды шешу
жолдары
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың нәтижесі
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы
|
4
|
Пәні
|
Орыс тілі
|
Пән мұғалімі
|
Исабеков П.
|
Сабақтың тақырыбы
|
Зеленый
город
|
Сабақтың жалпы мақсаты
|
Мәнерлеп оқу шеберлігін,
сұраққа еркін жауап беру дағдыларын қалыптастыру.Өмірмен табиғатты
байланыстыру
|
Оқытудағы мақсат
|
1.Сөйлеу, сауатты жазу,
өз ойын еркін жеткізу қабілетт ьерін дамыту.
|
Табыс критерийлері
|
1.Сөйлеу, сауатты жазу, өз ойын еркін
жеткізу қабілеттері дамиды.
|
Дерек көздері
|
Интернет, оқулық,хрестоматия, итт, плакат,
түрлі-түсті маркер тб
|
Сабақта қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Ынтымақтастық
атмосферасы,шаттық шеңбер,мозайка әдісі, «баскетболшы- полиглоттар,
сергіту сәті,топтық жұмыс «жұбын тап», шығармашылық жұмыс, «БББ»
әдісі, рефлексия
|
Сабақ бойынша мұғалімдер мен оқушылардың іс - әрекеті
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Кіріспе
2
мин
2мин
|
Білу
1.Ынтымақтастық атмосферасын
кұру.
2.Түстер
аркылы топқа бөлу.
1.топ
«Красный»
2.топ
«Зеленый»
3.топ
«Желтый»
|
Сәлемдеседі.Шаттық шеңберін
құрып,бір-біріне жақсы тілектер айтады.Топқа бөлініп орындарына
отырады
|
|
Түрлі түсті
қағаздар
қимасы
|
3 мин
|
Уйге берілген жаттауды жатқа
айтып , сөздік қорын дамыту
|
Жаттауды жатқа айта алады, берілген
сөздіктерді қазақшага аудара алады
|
Жұлдызшалар арқылы
|
Жаттау
сөздік
|
Жаңа
материалдардың таныстырылымы
7
мин
Сергіту
сәті
2минут
|
Түсіну.
1)
«Мига шабуыл»
Оқушылар
қандай ағаштар екті? Олар тағы қандай ағаштарды егеді? Не үшін
оқушылар агаштар егеді? Сол арқылы сабақтын тақырыбын
анықтайды
Кірпі қара жорға
|
Оқушылар өздерінің ойын ортаға
салады ,сабақтын тақырыбын
ашады.
|
Стикерлер
арқылы
|
Плакат
Тақта
|
Жаңа
материалдарды қолдану
18
мин
|
Қолдану
Оқушыларға бейне таспа арқылы
жаңа сабақты толықтырып,кеңінен түсінді.
Топпен
жұмыс. Постермен жұмыс. Оны
қорғау
1.Талдау
Дәптермен
жұмыс. «Жұбын көрсет» әдісі бойынша 2- тапсырмадағы, көпше түрінде
берілген зат есімдерді жекеше түрге айналдыру.
«Сөйлемдерді
толықтыр» әдісі бойынша 3 тапсыр-
мадағы қай
жерде деген? сұраққа жауап беретін сөздермен сөйлемді
толықтыру.
|
Оқушылар постерге өз ойларын түсіреді. Әр топ
постерге түсірген ойларын қорғап шығады.
Окушылар
«Жұбын көрсет» әдісі бойынша берілген зат есімнің жекеше түрге
айналдыра алады.
«Сөйлемдерді толықтыр» әдісі
бойынша 3 тапсыр-
мадағы қай жерде деген? сұраққа
жауап беретін сөздермен сөйлемді толықтыра алады.
|
Критерийлер арқылы өзара бірін- бірі
бағалайды
|
Слайд
Оқулық
Плакат
|
Қорытындылау
5 мин
|
Венн
диаграммасы
Бауда Агаштар Орманда
|
Венн
диаграммасы
Бауда Агаштар Орманда
|
Өзін- өзі
бағалау
|
Слайдтар
|
2 мин
|
Үйге
тапсырма
6-жаттығу. Көп нүктенің орнына
|
Берілген тапсырмалар
бойынша мәнерлеп оқиды
|
|
Оқулық
|
2 мин
|
Бағалау
Оқушылардың жинаған ұпайларын есептеуді
тапсырады
|
Өз бағаларын өздері шығарады және
қорытынды бағасының нәтижесін айтады.
|
Жиынтық бағалау
|
Бағалау парағы
|
2 мин
|
Рефлексия
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын
жазу үшін стикерлер тарату
|
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын
стикерлерге жазу
|
|
Стикерлер
|
Сабақтағы ой
толғанысым
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қандай қиындықтар
болды
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қиындықтарды шешу
жолдары
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың нәтижесі
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бекітемін:
Мектеп
директоры:________ Т.Е.Стамкулов
Мектептің атауы