Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітілді:



    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ибраш Қ.З

    Пән/Сынып:

    7б сынып

    Күні:

    24.11.22ж.

    Тарау немесе бөлім атауы:

    Функция. Функцияның графигі № 26 сабақ




    Сабақтың тақырыбы:

    Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу

    Оқу мақсаты:

    7.4.2.3екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу;


    Сабақ мақсаты:

    Білім алушылардың сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімін графиктік әдіспен табу және бұрыштық коэффициенттеріне байланысты теңдеулер жүйесінің шешімдер санын анықтау тапсырмаларын орындау арқылы іскерлік дағдысын қалыптастыру.

    Бағалау критерийі:

    Білім алушы

    Екі айнымаласы бар теңдеулер жүйесінің коэффициенттеріне қатысты шешімдер санын анықтайды;

    Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің коэффициенттеріне қатысты шешімдер санын анықтайды.




    Құндылықтарға баулу

    Құрмет. Ынтымақтастық. Өмір бойы білім алу




    Уақыты

    Кезең дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар











    2 мин









    5 мин











    10 мин

    Cабақ-тың басы:




























    Cабақ-тың ортасы











    1. Ұйымдастыру

    Жағымды көңіл күй.

    Мақсаты: Оқушылардың бойынша бір –біріне құрмет, сүйіспеншілік , ынтымақтастық қалыптастыру -құндылықтарына баулу.

    Жағымды көңіл күй.

    Құрмет. Ынтымақтастық.

    І. Оқушыларды топқа бөлу(өз еріктеріне қарай 6-7 оқушыдан)

    2. Топтардың сәлемдесуі:

    І топ: Татулық болса , бірлік болады

    ІІ топ: Жұдырық жұмылса, жүк жеңіл

    ІІІ топ: Біліктіні білігі үшін сыйлайды

    1. Сәйкестендіріңіз!

    Мақсаты: Үй тапсырмасын пысықтау, еске түсіру.

    3Shape1 теңдеулер жүйесі, оған сәйкес 3 график беріледі.





    3. Кім жылдам!


    Мақсаты: Білім-білік , іскерлік дағдысын қалыптастыру

    № 3.91. Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңіздер.


    Shape2




    Shape3










    Жауабы: (0;-2)












    Топ мүшелері үш топқа бөлініп, амандасады.

    Әр топ өз ұрандарын айтып, бір –біріне құрмет көрсетеді.(Қол алысу,құшақтасу т.б)



    Оқушылар екі айнымалысы бар сызықтықтеңдеулер жүйесін графиктерімен сәйкестендіріп , шешімдерін график арқылы табады














    3 топтан 3 оқушы шығып тапсырманы бөліп орындайды.

    Жүйенің 1-ші теңдеуін І топтан

    2- теңдеуін ІІ топтан , графигін ІІІ топтан бір оқушы шығып орындайды.


    1-2 –ші оқушы екі нүктенің координатасын анықтайды.

    3-ші оқушы график салып, онлайн DESMOS графигі арқылы тексереді







    Өзін –өзі бағалау парақшаса әр топқа таратылады.Оқушы өзін бағалап отырады









    Дескриптор:

    − теңдеулер жүйесін графигімен сәйкестендіреді

    -теңдеулер жүйесінің коэффициенттеріне қатысты шешімдер санын анықтайды


    2 ұпай













    Дескриптор:

    1-ші теңдеуді y=kx+b түрінде жазады

    - екі нүктенің координатасын анықтайды

    -графигін салады

    - жүйенің шешімін табады

    2-ші теңдеуді y=kx+b түрінде жазады

    - екі нүктенің координатасын анықтайды

    -графигін салады

    - жүйенің шешімін табады

    3 ұпай


    Алгебра

    Ә.Н Шыныбеков.

    Атамұра -17






    №1,№2 слайд









    №3 слайд










    №4 слайд












    онлайн DESMOS графигі




    №5 слайд



    16 мин






    4. Бірлескен топтық жұмыс.

    Біліміңді шыңда !

    №3.98 №3.99

    Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңіз:

    Shape4

    І топ: №3.98 (1)

    II топ: №3.98(4)

    ІІІ топ: №3.99 (2)

























    Жеке жұмыс. Саралап оқыту





    4-ші топ құрып, әр топтан 2 оқушыдан білімі орташа деңгейдегі оқушыларға тапсырмалар беріледі.





    Оқушылар топта бірлесіп тапсырманы орындайды

































    Оқушылар бетше қағазда кескінделген графиктер арқылы сұрақтарға жауап береді




    Дескриптор:

    -1-ші теңдеуді y=kx+b түрінде жазады

    - екі нүктенің координатасын анықтайды

    -графигін салады

    - жүйенің шешімін табады

    -2-ші теңдеуді y=kx+b түрінде жазады

    - екі нүктенің координатасын анықтайды

    -графигін салады

    - жүйенің шешімін табады 3 ұпай

    Бағалау:

    І топ, ІІ ші топты

    ІІ топ , ІІІ ші топты

    ІІІ топ, І топты

    DESMOS графигі арқылы тексеріп, бағалайды







    №6 слайд







    онлайн DESMOS графигі











    Графиктер суреті

    3 мин








    3 мин
























    1 мин




    Сабақ

    тың соңы

    5. Ойлы болсаң, озып көр!

    Тест тапсырмалары 3 тапсырма

    6. Сызықтық функция экономикада

    Мысал: Жүк жол көлiгiнiң екi түрiмен жүктердi тасымалдауға арналған шығыстар

    1000+40x; 000+20x;

    фShape5

    мұндағы х – километрмен тасымалдаудың өсімі және у – бірінші және екінші көлік түрлерімен жүктерді тасымалдауға арналған тасымалдау шығындары. Жүктерді қандай қашықтықта және қандай көлік түрімен тасымалдау үнемді болатынын табыңыз.

    ормулалар бойынша есептеледi













    7. Өзін –өзі бағалау .

    3 топқа бағалау парағы таратылады

    8. Үйтапсырмаысы

    п3.2 - п3.3 қайталау №3.93

    №3.93 3.98

    9.Рефлекция «Мен қай нүктеге орналастым»

    Теңдеулер жүйесінің шешімі болатын мәндер жұбын табады





    Оқушылар график арқылы екі жүк көлігінің тасымалдау шығындарнын есептеп, қандай қашықтықта және қандай көлік түрімен тасымалдау үнемді болатынын табады.







    Оқушылар парақ бойынша

    өздерін 4-10 ұпай аралығында бағалап, мыс:

    5 ұпай алса 50% (5;50) болатын нүктені координаталық жазықтыққа белгіліп орындарын анықтайды.









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қансұлу Ибраш Зайымқызы
    26 Қараша 2022
    486
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ " Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді графиктік тәсілмен шешу" 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ " Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді графиктік тәсілмен шешу" 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Білім алушылардың сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімін графиктік әдіспен табу және бұрыштық коэффициенттеріне байланысты теңдеулер жүйесінің шешімдер санын анықтау тапсырмаларын орындау арқылы іскерлік дағдысын қалыптастыру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітілді:



    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ибраш Қ.З

    Пән/Сынып:

    7б сынып

    Күні:

    24.11.22ж.

    Тарау немесе бөлім атауы:

    Функция. Функцияның графигі № 26 сабақ




    Сабақтың тақырыбы:

    Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу

    Оқу мақсаты:

    7.4.2.3екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу;


    Сабақ мақсаты:

    Білім алушылардың сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімін графиктік әдіспен табу және бұрыштық коэффициенттеріне байланысты теңдеулер жүйесінің шешімдер санын анықтау тапсырмаларын орындау арқылы іскерлік дағдысын қалыптастыру.

    Бағалау критерийі:

    Білім алушы

    Екі айнымаласы бар теңдеулер жүйесінің коэффициенттеріне қатысты шешімдер санын анықтайды;

    Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің коэффициенттеріне қатысты шешімдер санын анықтайды.




    Құндылықтарға баулу

    Құрмет. Ынтымақтастық. Өмір бойы білім алу




    Уақыты

    Кезең дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар











    2 мин









    5 мин











    10 мин

    Cабақ-тың басы:




























    Cабақ-тың ортасы











    1. Ұйымдастыру

    Жағымды көңіл күй.

    Мақсаты: Оқушылардың бойынша бір –біріне құрмет, сүйіспеншілік , ынтымақтастық қалыптастыру -құндылықтарына баулу.

    Жағымды көңіл күй.

    Құрмет. Ынтымақтастық.

    І. Оқушыларды топқа бөлу(өз еріктеріне қарай 6-7 оқушыдан)

    2. Топтардың сәлемдесуі:

    І топ: Татулық болса , бірлік болады

    ІІ топ: Жұдырық жұмылса, жүк жеңіл

    ІІІ топ: Біліктіні білігі үшін сыйлайды

    1. Сәйкестендіріңіз!

    Мақсаты: Үй тапсырмасын пысықтау, еске түсіру.

    3Shape1 теңдеулер жүйесі, оған сәйкес 3 график беріледі.





    3. Кім жылдам!


    Мақсаты: Білім-білік , іскерлік дағдысын қалыптастыру

    № 3.91. Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңіздер.


    Shape2




    Shape3










    Жауабы: (0;-2)












    Топ мүшелері үш топқа бөлініп, амандасады.

    Әр топ өз ұрандарын айтып, бір –біріне құрмет көрсетеді.(Қол алысу,құшақтасу т.б)



    Оқушылар екі айнымалысы бар сызықтықтеңдеулер жүйесін графиктерімен сәйкестендіріп , шешімдерін график арқылы табады














    3 топтан 3 оқушы шығып тапсырманы бөліп орындайды.

    Жүйенің 1-ші теңдеуін І топтан

    2- теңдеуін ІІ топтан , графигін ІІІ топтан бір оқушы шығып орындайды.


    1-2 –ші оқушы екі нүктенің координатасын анықтайды.

    3-ші оқушы график салып, онлайн DESMOS графигі арқылы тексереді







    Өзін –өзі бағалау парақшаса әр топқа таратылады.Оқушы өзін бағалап отырады









    Дескриптор:

    − теңдеулер жүйесін графигімен сәйкестендіреді

    -теңдеулер жүйесінің коэффициенттеріне қатысты шешімдер санын анықтайды


    2 ұпай













    Дескриптор:

    1-ші теңдеуді y=kx+b түрінде жазады

    - екі нүктенің координатасын анықтайды

    -графигін салады

    - жүйенің шешімін табады

    2-ші теңдеуді y=kx+b түрінде жазады

    - екі нүктенің координатасын анықтайды

    -графигін салады

    - жүйенің шешімін табады

    3 ұпай


    Алгебра

    Ә.Н Шыныбеков.

    Атамұра -17






    №1,№2 слайд









    №3 слайд










    №4 слайд












    онлайн DESMOS графигі




    №5 слайд



    16 мин






    4. Бірлескен топтық жұмыс.

    Біліміңді шыңда !

    №3.98 №3.99

    Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңіз:

    Shape4

    І топ: №3.98 (1)

    II топ: №3.98(4)

    ІІІ топ: №3.99 (2)

























    Жеке жұмыс. Саралап оқыту





    4-ші топ құрып, әр топтан 2 оқушыдан білімі орташа деңгейдегі оқушыларға тапсырмалар беріледі.





    Оқушылар топта бірлесіп тапсырманы орындайды

































    Оқушылар бетше қағазда кескінделген графиктер арқылы сұрақтарға жауап береді




    Дескриптор:

    -1-ші теңдеуді y=kx+b түрінде жазады

    - екі нүктенің координатасын анықтайды

    -графигін салады

    - жүйенің шешімін табады

    -2-ші теңдеуді y=kx+b түрінде жазады

    - екі нүктенің координатасын анықтайды

    -графигін салады

    - жүйенің шешімін табады 3 ұпай

    Бағалау:

    І топ, ІІ ші топты

    ІІ топ , ІІІ ші топты

    ІІІ топ, І топты

    DESMOS графигі арқылы тексеріп, бағалайды







    №6 слайд







    онлайн DESMOS графигі











    Графиктер суреті

    3 мин








    3 мин
























    1 мин




    Сабақ

    тың соңы

    5. Ойлы болсаң, озып көр!

    Тест тапсырмалары 3 тапсырма

    6. Сызықтық функция экономикада

    Мысал: Жүк жол көлiгiнiң екi түрiмен жүктердi тасымалдауға арналған шығыстар

    1000+40x; 000+20x;

    фShape5

    мұндағы х – километрмен тасымалдаудың өсімі және у – бірінші және екінші көлік түрлерімен жүктерді тасымалдауға арналған тасымалдау шығындары. Жүктерді қандай қашықтықта және қандай көлік түрімен тасымалдау үнемді болатынын табыңыз.

    ормулалар бойынша есептеледi













    7. Өзін –өзі бағалау .

    3 топқа бағалау парағы таратылады

    8. Үйтапсырмаысы

    п3.2 - п3.3 қайталау №3.93

    №3.93 3.98

    9.Рефлекция «Мен қай нүктеге орналастым»

    Теңдеулер жүйесінің шешімі болатын мәндер жұбын табады





    Оқушылар график арқылы екі жүк көлігінің тасымалдау шығындарнын есептеп, қандай қашықтықта және қандай көлік түрімен тасымалдау үнемді болатынын табады.







    Оқушылар парақ бойынша

    өздерін 4-10 ұпай аралығында бағалап, мыс:

    5 ұпай алса 50% (5;50) болатын нүктені координаталық жазықтыққа белгіліп орындарын анықтайды.









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 7 сынып
    26.11.2022
    486
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қансұлу Ибраш Зайымқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации