Материалдар / Ашық сабақ : Е.Мырзахметов. Ананың алақаны. С.Сейфуллин. Балуан Шолақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ : Е.Мырзахметов. Ананың алақаны. С.Сейфуллин. Балуан Шолақ

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
317
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні: Әдебиеттік оқу Мектеп: №20Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім: Жарық жұлдыздарОртақ тақырып: Е.Мырзахметов. Ананың алақаны. С.Сейфуллин. Балуан ШолақБөлімше:Күні: 23.11.2018ж Мұғалім аты-жөні: Қашқымбай Б.Б.Сынып: 4 «В» Қатысқандар саны: Қатыспаған саны:

Сабақ тақырыбыЕ.Мырзахметов. Ананың алақаны. С.Сейфуллин. Балуан Шолақ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Мәтін мен өлеңнің мазмұны арқылы Балуан Шолақтың өмірімен танысады. Мәтіннің мазмұнын оқып, идеясын ашу арқылы ана тақырыбын кеңейтеді.Адамгершілік, ұлттық салт-дәстүр тәрбиесінің ұлылығын сезінеді.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: жаңа тақырыптың мазмұнын түсініп, оның идеясын аша біледі.Көптеген оқушылар: Мәтін мен өлеңнің мазмұнын терең түсінеді.Кейбір оқушылар: Өлеңді талдау, оның көркем тілі арқылы шығармашылық жұмыстар жасай алады.
Бағалау критерийлері

Тілдік мақсаттарПәнге тән терминология: 2\.Талқылауға арналған Сұрақтар
Құндылықтарды дарытуОқушылардың өткен сабақтарда алған білім дағдыларын тексеру. Есте сақтау,ойға түсіру қабілеттерін дамыту.
Пәнаралық байланыстар

АКТ қолдану

Бастапқы білім

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет
Ресурстар
Сабақтың басыРаппорт орнатуОқушылыармен амандасу. Түгендеу.Көңіл-күйлерін сұрауҮй тапсырмасын пысықтау.Үй жұмысын «йә», «жоқ» әдісі арқылы пысықтап өтемін. Білім алушыларға үлестірмелі қағаздар беріледі. Ол жерде өткен тақырып бойынша сұрақтар болады. Олар әр сұрақтың тұсына дұрыс болса йә, дұрыс болмаса жоқ деп жауап береді. Бұл тапсырмаға 4 –5 минут беріледі. Қызығушылықты ояту мақсатында балаларға алақанның суреті таратылады. Содан кейін «Ананың....... ыстық» ! – деп оқимын. Балалар алқан қиылған парақшаларға өз ойларын жазып тақтадағы шуақты күнге іледі. 5 минут беріледі.



Сабақтың ортасыМағынаны ашу кезеңі: Миға шабуыл әдісі арқылы тақырыпты айқындап аламын. Жаңа сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға болады.4 –5 минут беріледі.Сұраққа жетіп ал әдісі бойынша бүгінгі тақырыпты оқып, сұрақ құрастырып, оған жауап беріп, тақырыптарды толық меңгереміз.Мәтінді толық немесе бір бөлігін оқыту (мәтіннің күрделілігіне, оқушылардың даму ерекшелігіне қарай) оқылған мәтіннің мазмұнына әр деңгейлі сұрақтар қою. 1-ші доп – сұрақ қояды, 2-ші доп сол сұраққа жауап береді.Оқуға, сұрақтар дайындауға және қойылған сұраққа жауап беру үшін 15 минут беріледі.



Сабақтың соңыСабақты қорытындылау, кері байланыс жүргізу мақсатында бес саусақ әдісін қолданамын.Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?2. «Балалы үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?



Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы












Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз
Сабақ бойынша рефлекцияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?











Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: 2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: 2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?































Алматы облысы, Іле ауданы, М. Түймебаев ауылы
"№20 орта мектеп" Мемлекеттік коммуналдық мекемесі
2018-2019 оқу жылы







Ашық сабақТақырыбы: «Е.Мырзахметов. Ананың алақаны. С.Сейфуллин. Балуан Шолақ»

Сынып жетекшісі: Қашқымбай Б.Б









2018-2019 оқу жылы
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!