Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ : Е.Мырзахметов. Ананың алақаны. С.Сейфуллин. Балуан Шолақ
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ : Е.Мырзахметов. Ананың алақаны. С.Сейфуллин. Балуан Шолақ
Мәтін мен өлеңнің мазмұны арқылы Балуан Шолақтың өмірімен танысады. Мәтіннің мазмұнын оқып, идеясын ашу арқылы ана тақырыбын кеңейтеді.Адамгершілік, ұлттық салт-дәстүр тәрбиесінің ұлылығын сезінеді.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: жаңа тақырыптың мазмұнын түсініп, оның идеясын аша біледі.Көптеген оқушылар: Мәтін мен өлеңнің мазмұнын терең түсінеді.Кейбір оқушылар: Өлеңді талдау, оның көркем тілі арқылы шығармашылық жұмыстар жасай алады.
Бағалау критерийлері
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән терминология: 2\.Талқылауға арналған Сұрақтар
Құндылықтарды дарыту
Оқушылардың өткен сабақтарда алған білім дағдыларын тексеру. Есте сақтау,ойға түсіру қабілеттерін дамыту.
Пәнаралық байланыстар
АКТ қолдану
Бастапқы білім
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Раппорт орнатуОқушылыармен амандасу. Түгендеу.Көңіл-күйлерін сұрауҮй тапсырмасын пысықтау.Үй жұмысын «йә», «жоқ» әдісі арқылы пысықтап өтемін. Білім алушыларға үлестірмелі қағаздар беріледі. Ол жерде өткен тақырып бойынша сұрақтар болады. Олар әр сұрақтың тұсына дұрыс болса йә, дұрыс болмаса жоқ деп жауап береді. Бұл тапсырмаға 4 –5 минут беріледі. Қызығушылықты ояту мақсатында балаларға алақанның суреті таратылады. Содан кейін «Ананың....... ыстық» ! – деп оқимын. Балалар алқан қиылған парақшаларға өз ойларын жазып тақтадағы шуақты күнге іледі. 5 минут беріледі.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу кезеңі: Миға шабуыл әдісі арқылы тақырыпты айқындап аламын. Жаңа сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға болады.4 –5 минут беріледі.Сұраққа жетіп ал әдісі бойынша бүгінгі тақырыпты оқып, сұрақ құрастырып, оған жауап беріп, тақырыптарды толық меңгереміз.Мәтінді толық немесе бір бөлігін оқыту (мәтіннің күрделілігіне, оқушылардың даму ерекшелігіне қарай) оқылған мәтіннің мазмұнына әр деңгейлі сұрақтар қою. 1-ші доп – сұрақ қояды, 2-ші доп сол сұраққа жауап береді.Оқуға, сұрақтар дайындауға және қойылған сұраққа жауап беру үшін 15 минут беріледі.
Сабақтың соңы
Сабақты қорытындылау, кері байланыс жүргізу мақсатында бес саусақ әдісін қолданамын.Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?2. «Балалы үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз
Сабақ бойынша рефлекцияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: 2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: 2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Алматы облысы, Ілеауданы, М. Түймебаевауылы
"№20 орта мектеп" Мемлекеттіккоммуналдықмекемесі
2018-2019 оқу жылы
Ашық сабақТақырыбы: «Е.Мырзахметов. Ананың алақаны. С.Сейфуллин. Балуан Шолақ»
Сынып жетекшісі: Қашқымбай Б.Б
2018-2019 оқу жылы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз