Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «16 Саламат Мұқашев атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

         

    Қазақ тілі 11-сабақ


    Бөлім:

    Су - тіршілік көзі

    Мұғалімнің аты-жөні

    Оразниязова Қ.Т.

    Күні:

    19.04.22

    Сынып: 3

    Г Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Есептік және реттік сан есім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу

    3.4.2.6 есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: сөйлемнен сан есімді табады, есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтай алады.

    Көптеген оқушылар: сұрақтарға жауап беріп, сан есімдерді ажырата алады.

    Кейбір оқушылар: сан есім түрлеріне мысалдар жаза алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас

    тыру,

    өзін –

    өзі тексеру

    Өткен білімді еске түсіру


    1 мин



    2 мин







    2 мин










    1 мин







    2 мин















    2 мин


    Психологиялық ахуал:

    Екі көзің не үшін керек?

    Жақсыларды көру үшін.

    Екі құлағың не үшін керек?

    Ақыл- кеңес тыңдау үшін.

    Екі қолың не үшін керек?

    Елге көмек беру үшін.

    Екі аяғың не үшін керек?

    Туған жерде жүру үшін!



    СShape1

    2

    Shape2

    4

    андар арқылы топқа бөлу:

    Shape4 Shape3

    1

    3






    Өткен тақырыпқа шолу:

    -Оқу тапсырмасын тексеру.

    41-жаттығу.86-бет.Өлең жолдарының ретін тауып жаз.

    Ақ сүт берген анадай

    Сусындатар даланы.

    Асыр салып баладай

    Зыр жүгіріп ағады.




    «Миға шабуыл» әдісі.

    Жұмбақты шеш:

    Дәмі де жоқ,түсі жоқ,

    Пайдаланбас кісі жоқ.

    «Су»

    Біздің ортақ тақырыбымыз:

    «Су – тіршілік көзі»

    Ой қозғау

    Балалар, суретке назар аударамыз.

    Себетте 3 алма бар. Гүлжаз бен Муслим бірінші партада отыр.

    Сан есімдердің ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар?

    Оқушылар сұраққа жауап береді.


    «Мюнстерберг» әдісі арқылы жаңа сабағымыздың тақырыбын анықтайық.

    Сблартоесептікдлшгнжәне

    алтоегімрареттікапросанылшоесім

    Әріптердің ішінен сөздерді табыңдар.


    Иа, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

    Есептік және реттік сан есім.


    Оқу мақсатымен таныстыру:

    Есептік және реттік сан есімдермен танысу, айырмашылығын анықтау.

    Есептік және реттік сан есім ережесімен танысу.

    Психология

    лық ахуалға берілген тақпақты дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.




    Топқа бірігеді.





    Үйге берілген тапсырманы қалай орындағанын түсіндіреді.




    Сұрақ қояды, жауап береді.
















    Сұрақ қояды, жауап береді.





    Астын сызу арқылы тақырыпты табады.

    «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау

















    Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.


    «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау.














    Психоло

    гиялық ахуал.











    Сан жазылған фигура






    Алдыңғы білімді еске түсіру

    Тапсырма

    лары.















    Себет, алма









    А-3















    Жаңа білім

    3 мин

    12 мин

























































    5 мин


















    2 мин










    Бекіту

    5 мин


    «Ай Мектеп» видео

    (Ұ, Д) 1- тапсырма.

    «Ширату» тапсырмасы.

    Оқулықпен жұмыс. Оқылым.

    43-жаттығу. «Ажалдан құтқарған асыл сөз» тақырыбы бойынша ертегінің мазмұнын болжаңдар.

    Сұрақтарға жауап береді.

    • Хан әскерімен бірге қайда тап болды?

    • Хан әскерімен бірге сусыз шөлге кездеседі,қойшыны жолықтырады.

    • Хан қойшыдан не сұрады және ол неге ашуланды?

    • Хан қойшыдан «су қайда?»деп сұрайды. Оған қойшы қисық жауап береді,сол кезде хан ашуланады.

    • Қойшы ханды сөзден не деп жеңді?

    • Қойшы ханды «қолында қаруы жоқ,қасында қорғаушысы жоқ қойшыны өлтіріпті»деп күледі ғой дейді.Хан сөзден жеңіліп,қойшыны босатады.Ал қойшы судың қайда екенін айтады.

    Ертегі мазмұнын кестеде берілген тақырыптар бойынша топта талқылаңдар.



    Дескриптор:

    Ертегіні оқып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады.

    Ертегі мазмұнын кестеде берілген тақырыптар бойынша топта талқылайды

    Дәптермен жұмыс

    44-жаттығу.Мәтінді көркем жазыңдар. Сан есімдердің астын сыз. Сан есімнің қай түрі екенін ажырат.

    Арал теңізі Каспийдің шығыс жағына орналасқан. Көлемі жағынан дүниежүзінде төртінші орын алады.

    Тереңдігі жиырма бес метрден аспайды.

    Дескриптор:

    • Сауатты, көркем жазады.
    • Сан есімдердің астын сыза алады.

    Сан есімнің қай түрі екенін ажырата алады.

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    - Сан есім түрлеріне мысалдар жаз.


    Сергіту сәтінде «Цифрды тап» логикалық ойын

    Күшік- к+3+ік

    Тіктөртбұрыш- тік+4+бұрыш

    Сөнбес- сөн+5

    Жетісай- 7+сай

    Түбір - тү+1

    Күш-к+3


    (Т) 2-тапсырма Шығармашылық үзіліс. «Мықты болсаң, тауып көр» ойынын ойнайық.

    45-жаттығу. Бақалар үш рет секіру жарысында жүлделі орынға ие болды. Әр бақа үш рет секіргенде әрбір келесі секіру алдыңғысынан бір метрге қысқа болды. Сонда үш рет секіргенде, әр бақа неше метр қашықтыққа секірді?

    Ж: Бірінші бақа 7+6+5=18м

    Екінші бақа 5+4+3=12м

    Үшінші бақа 4+3+2=9м

    Дескриптор:

    • Үш рет секіргенде, әр бақа неше

    метр қашықтыққа секіргенін есептей алады.



    Оқулықпен жұмыс. Оқылым.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оразниязова Санимгуль Туркменбаевна
    22 Сәуір 2022
    573
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ " Есептік және реттік сан есім" қазақ тілі 3-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ " Есептік және реттік сан есім" қазақ тілі 3-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ " Есептік және реттік сан есім" қазақ тілі 3-сынып Материал барлық бастауыш сынып мұғалімдері мен жас мамандарға пайдалы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «16 Саламат Мұқашев атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

         

    Қазақ тілі 11-сабақ


    Бөлім:

    Су - тіршілік көзі

    Мұғалімнің аты-жөні

    Оразниязова Қ.Т.

    Күні:

    19.04.22

    Сынып: 3

    Г Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Есептік және реттік сан есім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу

    3.4.2.6 есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: сөйлемнен сан есімді табады, есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтай алады.

    Көптеген оқушылар: сұрақтарға жауап беріп, сан есімдерді ажырата алады.

    Кейбір оқушылар: сан есім түрлеріне мысалдар жаза алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас

    тыру,

    өзін –

    өзі тексеру

    Өткен білімді еске түсіру


    1 мин



    2 мин







    2 мин










    1 мин







    2 мин















    2 мин


    Психологиялық ахуал:

    Екі көзің не үшін керек?

    Жақсыларды көру үшін.

    Екі құлағың не үшін керек?

    Ақыл- кеңес тыңдау үшін.

    Екі қолың не үшін керек?

    Елге көмек беру үшін.

    Екі аяғың не үшін керек?

    Туған жерде жүру үшін!



    СShape1

    2

    Shape2

    4

    андар арқылы топқа бөлу:

    Shape4 Shape3

    1

    3






    Өткен тақырыпқа шолу:

    -Оқу тапсырмасын тексеру.

    41-жаттығу.86-бет.Өлең жолдарының ретін тауып жаз.

    Ақ сүт берген анадай

    Сусындатар даланы.

    Асыр салып баладай

    Зыр жүгіріп ағады.




    «Миға шабуыл» әдісі.

    Жұмбақты шеш:

    Дәмі де жоқ,түсі жоқ,

    Пайдаланбас кісі жоқ.

    «Су»

    Біздің ортақ тақырыбымыз:

    «Су – тіршілік көзі»

    Ой қозғау

    Балалар, суретке назар аударамыз.

    Себетте 3 алма бар. Гүлжаз бен Муслим бірінші партада отыр.

    Сан есімдердің ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар?

    Оқушылар сұраққа жауап береді.


    «Мюнстерберг» әдісі арқылы жаңа сабағымыздың тақырыбын анықтайық.

    Сблартоесептікдлшгнжәне

    алтоегімрареттікапросанылшоесім

    Әріптердің ішінен сөздерді табыңдар.


    Иа, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

    Есептік және реттік сан есім.


    Оқу мақсатымен таныстыру:

    Есептік және реттік сан есімдермен танысу, айырмашылығын анықтау.

    Есептік және реттік сан есім ережесімен танысу.

    Психология

    лық ахуалға берілген тақпақты дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.




    Топқа бірігеді.





    Үйге берілген тапсырманы қалай орындағанын түсіндіреді.




    Сұрақ қояды, жауап береді.
















    Сұрақ қояды, жауап береді.





    Астын сызу арқылы тақырыпты табады.

    «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау

















    Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.


    «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау.














    Психоло

    гиялық ахуал.











    Сан жазылған фигура






    Алдыңғы білімді еске түсіру

    Тапсырма

    лары.















    Себет, алма









    А-3















    Жаңа білім

    3 мин

    12 мин

























































    5 мин


















    2 мин










    Бекіту

    5 мин


    «Ай Мектеп» видео

    (Ұ, Д) 1- тапсырма.

    «Ширату» тапсырмасы.

    Оқулықпен жұмыс. Оқылым.

    43-жаттығу. «Ажалдан құтқарған асыл сөз» тақырыбы бойынша ертегінің мазмұнын болжаңдар.

    Сұрақтарға жауап береді.

    • Хан әскерімен бірге қайда тап болды?

    • Хан әскерімен бірге сусыз шөлге кездеседі,қойшыны жолықтырады.

    • Хан қойшыдан не сұрады және ол неге ашуланды?

    • Хан қойшыдан «су қайда?»деп сұрайды. Оған қойшы қисық жауап береді,сол кезде хан ашуланады.

    • Қойшы ханды сөзден не деп жеңді?

    • Қойшы ханды «қолында қаруы жоқ,қасында қорғаушысы жоқ қойшыны өлтіріпті»деп күледі ғой дейді.Хан сөзден жеңіліп,қойшыны босатады.Ал қойшы судың қайда екенін айтады.

    Ертегі мазмұнын кестеде берілген тақырыптар бойынша топта талқылаңдар.



    Дескриптор:

    Ертегіні оқып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады.

    Ертегі мазмұнын кестеде берілген тақырыптар бойынша топта талқылайды

    Дәптермен жұмыс

    44-жаттығу.Мәтінді көркем жазыңдар. Сан есімдердің астын сыз. Сан есімнің қай түрі екенін ажырат.

    Арал теңізі Каспийдің шығыс жағына орналасқан. Көлемі жағынан дүниежүзінде төртінші орын алады.

    Тереңдігі жиырма бес метрден аспайды.

    Дескриптор:

    • Сауатты, көркем жазады.
    • Сан есімдердің астын сыза алады.

    Сан есімнің қай түрі екенін ажырата алады.

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    - Сан есім түрлеріне мысалдар жаз.


    Сергіту сәтінде «Цифрды тап» логикалық ойын

    Күшік- к+3+ік

    Тіктөртбұрыш- тік+4+бұрыш

    Сөнбес- сөн+5

    Жетісай- 7+сай

    Түбір - тү+1

    Күш-к+3


    (Т) 2-тапсырма Шығармашылық үзіліс. «Мықты болсаң, тауып көр» ойынын ойнайық.

    45-жаттығу. Бақалар үш рет секіру жарысында жүлделі орынға ие болды. Әр бақа үш рет секіргенде әрбір келесі секіру алдыңғысынан бір метрге қысқа болды. Сонда үш рет секіргенде, әр бақа неше метр қашықтыққа секірді?

    Ж: Бірінші бақа 7+6+5=18м

    Екінші бақа 5+4+3=12м

    Үшінші бақа 4+3+2=9м

    Дескриптор:

    • Үш рет секіргенде, әр бақа неше

    метр қашықтыққа секіргенін есептей алады.



    Оқулықпен жұмыс. Оқылым.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    22.04.2022
    573
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оразниязова Санимгуль Туркменбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации