ШҚО Семей
қаласы
«Шәкәрім атындағы үш тілде оқытатын копбейінді гимназия»
Математика пәні мұғалімі Калиева Манигаш Смагулбековна
|
Мерзімі : |
Сыныбы :11 «Ә» |
Пәні: алгебра |
Пән мұғалімі:Калиева М.С. |
||||||||||
|
Тақырыбы: |
«Иррационал теңдеулер және олардың жүйелері» тақырыбына есептер шығарту |
||||||||||||
|
Мақсаты |
Иррацонал теңдеулерді шешу әдістерін меңгереді және оны есептер шығару барысында тиімді қолдана білуге дағдыланады. |
||||||||||||
|
Қолданылатын Әдіс-тәсілдер |
1. Диалог, 2. Сын тұрғысынан ойлау, 3. АКТ, 4.Топтық жұмыс.5.Тест |
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
Сілтемелер |
Ғаламтор материалдары, интерактивті тақта, оқулық, қосымша есептер жинағы. |
||||||||||||
|
Көрнекілігі және құрал-жабдықтары |
Интерактивті тақта, түрлі түсті маркерлер, А4 форматы, суреттер . |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Кезеңдері |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
||||||||||
|
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасына кері байланыс |
1.Жағымды психологиялық орта қалыптастыру. 2. Топқа бөлу: Мозайка стратегиясы стикерлер таратылады Бағалау парақшасын критерий бойынша тарату. Үй тапсырмасын интерактивті тақтада жауабын көрсете отырып тексеру. |
Бір біріне үш тілде тілек айту. Формула арқылы топқа бөлінді. Топтасып отырады. Топ басшысын сайлайды. Бір-бірімен дәптер ауыстырып үй жұмысын интерактивті тақтада көрсетілген жауабы арқылы тексереді. Оқушылар жұптық жұмыс жасау арқылы бір-бірін тексереді, бағалайды. |
Формативті бағалау
критерий арқылы жұптық бағалау |
||||||||||
|
Қызығушылық ты ояту «Миға шабуыл» Мақсат қою кезеңі |
1. Ауызша сұрақтар 2.Жұптық жұмыс , бірлесе отырып №129(1;3) |
Қойған мақсаттарын жазып қояды. Жауап береді, берген жауаптарын талдайды. Оқушылар жұптық жұмыс жасау арқылы бір-бірін тексереді, бағалайды. |
Формативті бағалау. Жұптық бағалау |
||||||||||
|
Мағынаны тану |
1)Теорияны қайталау БиС арқылы жүргізіледі:
3)БиС қорытындысы бойынша 4)Деңгейлік тапсырмалар беру
|
Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады. 3 ұпай жинаса– баға «5» 2 ұпай –баға «4» 1 ұпай -баға «3»
Оқушылар логикалық есептер шешеді
Топтық жұмыс Әр топтан бір оқушы шығып, шығарған есептерін қорғайды. |
критерий арқылы жұптық бағалау Топ жетекшісі критерий бойынша бағалайды |
||||||||||
|
|
«Қас – қағым
сәт» (тест тапсырмасы) А)
1;-2 В ) 2. А)1
В) 3. А)549 В)729 Жауаптары: 1.В; 2.Д 3.В |
Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады. Оқушы өзін-өзі бағалайды. 3 ұпай жинаса– баға «5» 2 ұпай –баға «4» 1 ұпай -баға «3» |
Формативті, топтық бағалау, өзін-өзі бағалау. Топ жетекшілерінің бағалауы
|
||||||||||
|
Кері байланыс: |
Рефлексия
(керек сөздің астын сыз)-
|
Әр оқушы берілген дескриптор арқылы өзін бағалайды, кері байланыс жасайды. Бүгінгі сабақта алған білімдерін бекітіп, келесі сабақта қолданады. |
|||||||||||
|
Үйге тапсырма |
№242 (1,3,5) №240 |
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ " Иррационал тенңдеулер" 11 сынып
Ашық сабақ " Иррационал тенңдеулер" 11 сынып
ШҚО Семей
қаласы
«Шәкәрім атындағы үш тілде оқытатын копбейінді гимназия»
Математика пәні мұғалімі Калиева Манигаш Смагулбековна
|
Мерзімі : |
Сыныбы :11 «Ә» |
Пәні: алгебра |
Пән мұғалімі:Калиева М.С. |
||||||||||
|
Тақырыбы: |
«Иррационал теңдеулер және олардың жүйелері» тақырыбына есептер шығарту |
||||||||||||
|
Мақсаты |
Иррацонал теңдеулерді шешу әдістерін меңгереді және оны есептер шығару барысында тиімді қолдана білуге дағдыланады. |
||||||||||||
|
Қолданылатын Әдіс-тәсілдер |
1. Диалог, 2. Сын тұрғысынан ойлау, 3. АКТ, 4.Топтық жұмыс.5.Тест |
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
Сілтемелер |
Ғаламтор материалдары, интерактивті тақта, оқулық, қосымша есептер жинағы. |
||||||||||||
|
Көрнекілігі және құрал-жабдықтары |
Интерактивті тақта, түрлі түсті маркерлер, А4 форматы, суреттер . |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Кезеңдері |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
||||||||||
|
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасына кері байланыс |
1.Жағымды психологиялық орта қалыптастыру. 2. Топқа бөлу: Мозайка стратегиясы стикерлер таратылады Бағалау парақшасын критерий бойынша тарату. Үй тапсырмасын интерактивті тақтада жауабын көрсете отырып тексеру. |
Бір біріне үш тілде тілек айту. Формула арқылы топқа бөлінді. Топтасып отырады. Топ басшысын сайлайды. Бір-бірімен дәптер ауыстырып үй жұмысын интерактивті тақтада көрсетілген жауабы арқылы тексереді. Оқушылар жұптық жұмыс жасау арқылы бір-бірін тексереді, бағалайды. |
Формативті бағалау
критерий арқылы жұптық бағалау |
||||||||||
|
Қызығушылық ты ояту «Миға шабуыл» Мақсат қою кезеңі |
1. Ауызша сұрақтар 2.Жұптық жұмыс , бірлесе отырып №129(1;3) |
Қойған мақсаттарын жазып қояды. Жауап береді, берген жауаптарын талдайды. Оқушылар жұптық жұмыс жасау арқылы бір-бірін тексереді, бағалайды. |
Формативті бағалау. Жұптық бағалау |
||||||||||
|
Мағынаны тану |
1)Теорияны қайталау БиС арқылы жүргізіледі:
3)БиС қорытындысы бойынша 4)Деңгейлік тапсырмалар беру
|
Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады. 3 ұпай жинаса– баға «5» 2 ұпай –баға «4» 1 ұпай -баға «3»
Оқушылар логикалық есептер шешеді
Топтық жұмыс Әр топтан бір оқушы шығып, шығарған есептерін қорғайды. |
критерий арқылы жұптық бағалау Топ жетекшісі критерий бойынша бағалайды |
||||||||||
|
|
«Қас – қағым
сәт» (тест тапсырмасы) А)
1;-2 В ) 2. А)1
В) 3. А)549 В)729 Жауаптары: 1.В; 2.Д 3.В |
Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады. Оқушы өзін-өзі бағалайды. 3 ұпай жинаса– баға «5» 2 ұпай –баға «4» 1 ұпай -баға «3» |
Формативті, топтық бағалау, өзін-өзі бағалау. Топ жетекшілерінің бағалауы
|
||||||||||
|
Кері байланыс: |
Рефлексия
(керек сөздің астын сыз)-
|
Әр оқушы берілген дескриптор арқылы өзін бағалайды, кері байланыс жасайды. Бүгінгі сабақта алған білімдерін бекітіп, келесі сабақта қолданады. |
|||||||||||
|
Үйге тапсырма |
№242 (1,3,5) №240 |
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз



топқа бөлу
-№11,

0;5 Д) 7;1
5
Д)-7
120 Д)225












