Материалдар / Ашық сабақ " Иррационал тенңдеулер" 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ " Иррационал тенңдеулер" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал комек ретінде жас маман ұстаздарға комек болады деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
723
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Рисунок 1 ШҚО Семей қаласы

«Шәкәрім атындағы үш тілде оқытатын копбейінді гимназия»

Математика пәні мұғалімі Калиева Манигаш Смагулбековна

Мерзімі :

Сыныбы :11 «Ә»

Пәні: алгебра

Пән мұғалімі:Калиева М.С.

Тақырыбы:

«Иррационал теңдеулер және олардың жүйелері» тақырыбына есептер шығарту

Мақсаты

Иррацонал теңдеулерді шешу әдістерін меңгереді және оны есептер шығару барысында тиімді қолдана білуге дағдыланады.

Қолданылатын

Әдіс-тәсілдер

1. Диалог, 2. Сын тұрғысынан ойлау, 3. АКТ, 4.Топтық жұмыс.5.Тест





Сілтемелер

Ғаламтор материалдары, интерактивті тақта, оқулық, қосымша есептер жинағы.

Көрнекілігі және құрал-жабдықтары

Интерактивті тақта, түрлі түсті маркерлер, А4 форматы, суреттер .

Сабақ барысы

Кезеңдері

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ұйымдастыру










Үй тапсырмасына кері байланыс


1.Жағымды психологиялық орта қалыптастыру.


2. Топқа бөлу: Мозайка стратегиясы стикерлер таратылады

Бағалау парақшасын критерий бойынша тарату.


Үй тапсырмасын

интерактивті тақтада жауабын көрсете отырып тексеру.


Бір біріне үш тілде тілек айту.


Формула арқылы топқа бөлінді. Топтасып отырады. Топ басшысын сайлайды.


Бір-бірімен дәптер ауыстырып үй жұмысын интерактивті тақтада көрсетілген жауабы арқылы тексереді.

Оқушылар жұптық жұмыс жасау арқылы бір-бірін тексереді, бағалайды.








Формативті бағалау









критерий арқылы жұптық бағалау

Қызығушылық

ты ояту

«Миға шабуыл»

Мақсат қою кезеңі


1. Ауызша сұрақтар


2.Жұптық жұмыс , бірлесе отырып №129(1;3)

Қойған мақсаттарын жазып қояды. Жауап береді, берген жауаптарын талдайды.

Оқушылар жұптық жұмыс жасау арқылы бір-бірін тексереді, бағалайды.

Формативті бағалау.



Жұптық бағалау



Мағынаны тану


1)Теорияны қайталау БиС арқылы жүргізіледі:



ТҚШ

(x+1)

АҚШ

ЖҚШ

2) Сергіту сәті

3)БиС қорытындысы бойынша топқа бөлу

4)Деңгейлік тапсырмалар беру
( қосымша материал)

-№11,


Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады.

3 ұпай жинаса– баға «5»

2 ұпай –баға «4»

1 ұпай -баға «3»







Оқушылар логикалық есептер шешеді



Топтық жұмыс

Әр топтан бір оқушы шығып, шығарған есептерін қорғайды.

критерий арқылы жұптық бағалау












Топ жетекшісі критерий бойынша бағалайды


 «Қас – қағым сәт» (тест тапсырмасы)
1.

А) 1;-2 В ) 0;5 Д) 7;1

2.

А)1 В) 5 Д)-7

3.

А)549 В)729 120 Д)225

Жауаптары: 1.В; 2.Д 3.В

Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады.

Оқушы өзін-өзі бағалайды.

3 ұпай жинаса– баға «5»

2 ұпай –баға «4»

1 ұпай -баға «3»

Формативті, топтық бағалау, өзін-өзі бағалау. Топ жетекшілерінің бағалауы


Кері байланыс:



Рефлексия (керек сөздің астын сыз)-
1. Осы сабақ барысында мен көмектестім, маған көмектесті.
2. Есептер оңай, қиын, қызықты болды. 
3. Бүгінгі сабақ пайдалы, пайдасыз, қызықты, қызықсыз өтті?


Әр оқушы берілген дескриптор арқылы өзін бағалайды, кері байланыс жасайды. Бүгінгі сабақта алған білімдерін бекітіп, келесі сабақта қолданады.

Үйге тапсырма


242 (1,3,5) №240










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!