Мерзімі : | Сыныбы :11 «Ә» | Пәні: алгебра | Пән мұғалімі:Калиева М.С. |
Тақырыбы: | «Иррационал теңдеулер және олардың жүйелері» тақырыбына есептер шығарту |
Мақсаты | Иррацонал теңдеулерді шешу әдістерін меңгереді және оны есептер шығару барысында тиімді қолдана білуге дағдыланады. |
ҚолданылатынӘдіс-тәсілдер | 1. Диалог, 2. Сын тұрғысынан ойлау, 3. АКТ, 4.Топтық жұмыс.5.Тест |
|
|
|
|
Сілтемелер | Ғаламтор материалдары, интерактивті тақта, оқулық, қосымша есептер жинағы. |
Көрнекілігі және құрал-жабдықтары | Интерактивті тақта, түрлі түсті маркерлер, А4 форматы, суреттер . |
Сабақ барысы |
Кезеңдері | Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау |
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасына кері байланыс | 1.Жағымды психологиялық орта қалыптастыру.
2. Топқа бөлу: Мозайка стратегиясы стикерлер таратылады Бағалау парақшасын критерий бойынша тарату.
Үй тапсырмасын интерактивті тақтада жауабын көрсете отырып тексеру.
| Бір біріне үш тілде тілек айту.
Формула арқылы топқа бөлінді. Топтасып отырады. Топ басшысын сайлайды.
Бір-бірімен дәптер ауыстырып үй жұмысын интерактивті тақтада көрсетілген жауабы арқылы тексереді.Оқушылар жұптық жұмыс жасау арқылы бір-бірін тексереді, бағалайды.
|
Формативті бағалау
критерий арқылы жұптық бағалау |
Қызығушылықты ояту«Миға шабуыл»Мақсат қою кезеңі | 1. Ауызша сұрақтар
2.Жұптық жұмыс , бірлесе отырып №129(1;3) | Қойған мақсаттарын жазып қояды. Жауап береді, берген жауаптарын талдайды.Оқушылар жұптық жұмыс жасау арқылы бір-бірін тексереді, бағалайды. | Формативті бағалау.
Жұптық бағалау
|
Мағынаны тану
| 1)Теорияны қайталау БиС арқылы жүргізіледі:
2) Сергіту сәті 3)БиС қорытындысы бойынша топқа бөлу 4)Деңгейлік тапсырмалар беру( қосымша материал) -№11,
| Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады.3 ұпай жинаса– баға «5»2 ұпай –баға «4»1 ұпай -баға «3»
Оқушылар логикалық есептер шешеді
Топтық жұмыс Әр топтан бір оқушы шығып, шығарған есептерін қорғайды. | критерий арқылы жұптық бағалау
Топ жетекшісі критерий бойынша бағалайды |
| «Қас – қағым сәт» (тест тапсырмасы) 1.А) 1;-2 В ) 0;5 Д) 7;1 2.А)1 В) 5 Д)-73. А)549 В)729 120 Д)225Жауаптары: 1.В; 2.Д 3.В | Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады. Оқушы өзін-өзі бағалайды.3 ұпай жинаса– баға «5»2 ұпай –баға «4»1 ұпай -баға «3» | Формативті, топтық бағалау, өзін-өзі бағалау. Топ жетекшілерінің бағалауы
|
Кері байланыс:
| Рефлексия (керек сөздің астын сыз)-1. Осы сабақ барысында мен көмектестім, маған көмектесті.2. Есептер оңай, қиын, қызықты болды. 3. Бүгінгі сабақ пайдалы, пайдасыз, қызықты, қызықсыз өтті?
| Әр оқушы берілген дескриптор арқылы өзін бағалайды, кері байланыс жасайды. Бүгінгі сабақта алған білімдерін бекітіп, келесі сабақта қолданады. |
Үйге тапсырма | №242 (1,3,5) №240 |
|