Ашық сабақ " Келтіру формулалары" 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ " Келтіру формулалары" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра сабағында қайталау есептері негізінде жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сынып: 9 «Б»

Сабақтың тақырыбы:. Келтіру формулалары тақырыбына есептер шығару

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушыларды сүйір бұрыштың тригонометриялық функциясының әрбір бұрышындағы синустың, косинустың, тангенстің, котангенстің келтіру формулаларын тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде және есептерді шығару кезінде қолдануды үйрету;

Дамытушылық: Оқушылардың ақыл-ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру.

Тәрбиелік: Оқушылардың алгебра пәніне қызығушылығын арттыру, оқушыларды алғырлыққа, шапшандыққа тәрбиелеу.

Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: интерактивті тақта, оқулық, кеспе қағаздар, формула жазылған плакат


Сабақтың әдіс-тәсілдері: көрнекіліктерді қолдану. Әңгімелеу, баяндау. 

Сабақтың типі: жаңа сабақ


Сабақтың жоспары:

І. Ұйымдастыру.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Жаңа сабақ. “Ой қозғау”

ІҮ. Бекіту бөлімі.

1.Сәйкестендіру тесті

2.“Математикалық жәрмеңке” деңгейлік тапсырмалар

Ү. Бағалау


Сабақ барысы: 

І. Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу және өзімді таныстыра кету. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.


ІІ. “Ой қозғау” (Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ-жауаптар)

1-сұрақ :

Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар.?

Жауап: -градустық өлшем , а-радиандық өлшем





2 тапсырма :

Оң және сол бөліктерде тұрған тұжырымдарды сәйкестендіріп бағыт арқылы анықтама шығатындай етіп қосыңдар.




бұрышының синусы деп

Внүктесінің ординатасының абсциссасына қатынасын атайды




бұрышының косинусы деп

В нүктесінің ординатасының радиусқа қатынасын атайды




В нүктесінің абсциссасының ординатасына қатынасын атайды


бұрышының тангенсі деп




В нүктесінің абсциссасының радиусқа қатынасын атайды


бұрышының котангенсі деп





Жауап:

бұрышының синусы деп

В нүктесінің ординатасының абсциссасына қатынасын атайды


DrawObject1

DrawObject2

бұрышының косинусы деп

В нүктесінің ординатасының радиусқа қатынасын атайды



DrawObject3

В нүктесінің абсциссасының ординатасына қатынасын атайды


бұрышының тангенсі деп


DrawObject4


В нүктесінің абсциссасының радиусқа қатынасын атайды


бұрышының котангенсі деп





Тапсырма №3

бұрышы қай ширекке тиісті екенін бағыт арқылы қосып көрсетіңдер / сәйкес жауаптарды байланыстырыңдар/


І ширек





е tg >0

ІІ ширек



ctg >0 ж/е sin <0

ІІІ ширек



Cos <0 ж/е tg <0


ІV ширек





Жауап:

DrawObject5

е tg >0

ctg >0 ж/е sin <0

Cos <0 ж/е tg <0

І ширек

ІІ ширек

ІІІ ширек

ІV ширек


4 – сұрақ

Қандай тригонометриялық функцияларды жұп функциялар қайсысын тақ функциялар деп атаймыз?

Жауап:

Жұп функция- косинус,ал тақ функциялар :синус, тангенс, котангенс

5 –тапсырма

Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктерді жалғастырыңыздар :


Жауап:

1+

1




ІІІ. Жаңа сабақ.

Келтіру формуласын пайдаланып есептер шығару


Егер бұрышының функциялары берілсе, онда оларды α бұрышына байланысты тригонометриялық функцияларға келтіру ыңғайлы. Ол үшін арнайы берілген келтіру формулаларын қолданамыз.


Есте сақта!!!

  • Егер келтірілген тригонометриялық функция-ның аргументі (бұрышы) π ±α (180 ±α), 2π ±α (360 ±α) түрінде болса, онда оның аты өзгермейді.

  • Егер келтірілген тригонометриялық функция-ның аргументі (бұрышы) π/2 ±α (90 ±α), 3π/2 ±α (270 ±α) түрінде болса, онда синус косинусқа, косинус синусқа, тангенс котангенске, котангенс тангенске өзгереді;

  • Келтіру формуласының оң жағының таңбасы сәйкес ширектегі келтірілген функцияныі таңбасымен бірдей жазылады.

  • Келтіру формулалары:

  • Оқулықпен жұмыс!!!

340 Егер а)


мұндағы





341. Өрнектің мәнін табыңдар:

б).


Бекіту бөлімі:

1. Сәйкестендіру тесті


tg(π-α)

cos α

ctg(π+α)

tg α

sin(360-α)

-tgα

cos(360-α)

ctgα

ctg(360-α)

- sinα

tg(360+α)

- ctgα


2. “Математикалық жәрмеңке” (Өзіндік жұмыс)








Үйге тапсырма: §21-оқу, №339 есептер.


Бағалау.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.06.2018
4484
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі