Оқушыларды сапқа тұрғызу,
сәлемдесу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақта жоқ балаларды
түгендеу.
«Сақ
құлақ» ойын арқылы сабақтың тақырыбын
табу.
«Сақ құлақ» ойынын
қазір көбінесе «Телефон» деп атап жүр.Мұғалім сабақтың тақырыбына
байланысты сөзді, саптын басында тұрған оқушыға сыбырлайды. Ойын
ережесінің сақталуын
қадағалау.
Сабақтың мақсатың
түсіндіру
« Конверттегі сұрақ» әдісі
арқылы сабақтың мақсатын
түсіндіру.
Қойылған сұраққа жауаптың
дұрыс болуын қадағалау және
толықтыру.
Саптық жаттығулар
жасату.
«Оңға!», «Солға!», «Артқа
айнал!», «Алға бас!»
Мұғалім барлық
тапсырмаларды көрсетіп
тұрады
Жүру
жаттығулары:
1.Қол жоғары, аяқтың ұшымен
жүру.
2.Қол белде, өкшемен
жүру
3.Отырып
жүру
4. Спорттық тәсілімен
жүру
Мұғалім барлық тапсырмаларды
көрсетіп тұрады
Жүгіру
жаттығулары:
А) тізені көтеріп
жүгіру
Б) аяқты артқа сермеп
жүгіру
В) оң жақ
қырымен
Г) сол жақ
қырымен
Д) арқамен алдыға қарап
жүгіру
.
Жалпы дамыту
жаттығулары
“Менің артымнан
қайтала”әдісі арқылы жаттығу жасау. Әр оқушының
көрсеткен жаттығуларының дұрыстығын және қалған оқушылардың дұрыс
орындауын
қадағалау.
Өткен сабақты
қайталау мақсатында- « Доптардың щеңбер
ішіндегі қуаласпағы». Мақсаты: допты жылдам беру тәсілдерін
дамыту.
Оқушылардың ереженің
бұзбай, адал ойынауын
қадағалау.
Жаңа сабақты меңгеру
мақсатында « Қозлғалмалы ойындар»
тәсілі.
Саралау:
А
–төмен
В-
орташа
С-
қабілетті
деңгейіне бөлу, деңгейлеріне
қарай тапсырма беру.
А-
денгейлі оқушылардың
ойыны
«
Айна» ойыны
.
Тапсырмалардың дұрыс
орындалуын қадағалау
В-
денгейлі
оқушылардың
« Допқа
қара»
ойыны.
Барлық
тапсырмалардың дұрыс және ретімен орындалуын
қадағалау
С-
денгейлі оқушылардың
ойыны
« Түн мен күн»
ойыны Барлық тапсырмалардың дұрыс
және ретімен орындалуын қадағалау. Ойын шартын
түсіндіру
«Екі жақты
ойын» әдісі
Ойынға төрешілік
ету.
Бағалау
критерийі
Білім
алушы
-
Өзгермелі жағдайларға жауап
қайтара алады. 2. Ойын барысында амалдарды шешудің қарапайым балама
жолдарын ұсынады.
Дескриптор;
Білім алушы
-
Допты алып жүру жаттығуларын
орындайды.
-
Ойын кезінде әдіс-тәсілдерді
қолданады.
Жаттығуларды сауатты
орындайды
Жаңа материалды
бекіту.
«Сұрақтар
топтамсы» әдісі
Топ басшының негізгі
міндеттері қандай?
Топ басшы болған
кезде өздеріңді қалай
сезінесіңдер?
Үй
тапсырмасы
Кері
байланыс:
«Жетістік
баспалдағы» әдісі
|