«Ойыншықтар әлеміне саяхат»
Тақырыбы: «Ойыншықтар әлеміне саяхат»
Ашық оқу қызметі
мақсаты: Балалар бұрыңғы меңгерген білімдерін тиянақтау, ойлау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту.Ұқыптылыққа,тазалыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Әр түрлі ойыншықтар, тақпақтар, ойындар,слайд сызбасы.
Әдіс – тәсілдер: Әңгімелету, түсіндіру, көрсету және сергіту.
Сөздік: Ағаштан, шүберек, резеңкеден.
Шаттық шеңбері:
Ойыншықпенен денеміз,
Шынығамыз өсеміз.
Жылдан жылға бір жылға,
Үлкен болып өсеміз.
Тәрбиеші: Балалар сендер немен ойнайсыңдар?
Балалар: Ойыншықпен
Тәрбиеші: Қане, балалар сүйікті ойыншығымызды атайықшы.
Балалар: Қуыршақ, машина, доп т.б.
Тәрбиеші: Балалар саяхатқа шыққанды ұнатасыңдар ма?
Балалар: Ия,ұнайды.
Тосын сәт: Осы кезде Ақзере жылап келеді ойыншығын
жоғалтып алып.
Тәрбиеші: Балалар Ақзереге көмектесеміз ба
ойыншығын тауып беруге және ойыншығын табу үшін
өзімізбен бірге саяхатқа алып шығамыз ба?
Балалар: Ия, алып шығамыз.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар ендеше
ойыншықтар әлеміне саяхатқа жол тартайық.
Үш столда ағаштан, резеңкеден және пластмасса
мен шүберектен жасалған ойыншықтар тұрады.
Балалар мына жердегі не екен қарайықшы
жаймендеп бетін ашайықшы және Ақзеренің
ойыншығын іздейік?
Балалар: Ия қарайықшы.
Балалар: Бұл доп. Пішіні дөңгелек. Резеңкеден жасалған. Түсі сары.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, ендеше мына столдағына еөрейік. Мынау қандай ойыншық? Пішіні қандай? Неден жасалған? Түсі қандай? Ақзере осының ішінде сенің ойыншығың бар ма?
Домбыра. Сопақ пішінді. Ағаштан жасалған.Сары. Сандық. Төрт бұрышты. Ағаштан жасалған. Түсі көк.
Тәрбиеші: Үшінші столды қарайықшы
Балалар мынау қандай ойыншықтар? Неден
жасалған? Түстері қандай? Ақзере осының
ішінде сенің ойыншығың бар ма?
Алақай, менің ойыншығым табылды.
Мынау менің ойыншығым. Балалар рахмет сендерге ойыншығымды табуға көмектескендеріңе.
Балалар: Машина, қуыршақ. Машина темірден жасалған қатты. Қуыршақ шүберектен жасалған жұмысақ.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар әр түрлі ойыншық түрлерін көрдік. Бұлар жай ойыншықтар емес сиқырлы ойыншықтар. Ендеше балалар ойыншықтар түрлерін көрдік, сипаттама бердік. Енді ойыншықтар тц\уралы тақпақтарымызды айтайықшы.
Зере : Добым, добым домалақ,
Қайда кеттің домалап.
Қызыл, жасыл, сары көк,
Сенімен ойнайтын бала көп.
Азамат : Ойыншықтар қандай, қандай,
Қызыл, жасыл, сары, көк,
Түрлі – түсті түстері
Көз тартады өздері.
Раянна : Добым, добым, домалақ
Қайда кеттің домалап.
Секіртейін келе ғой,
Маған билеп бере ғой.
Слайд сызбасы:
Қорытынды:
Тәрбиеші: Ойыншықпен не істейміз?
Балалар: Ойнаймыз.
Тәрбиеші: Ойыншықтармен біз ойнап болғаннан кейін, оларды жинап орнына апарамыз. Біздің ойыншықтар таза. Олар бізге ренжімиді.
Ойын: «Поезд» тақпағымен ойын ойнау
Білім саласы: «Таным,
Қатынас»
Бөлімі: «Тіл дамыту,. қоршаған
орта,сенсорика»
Тақырыбы: «Ойыншықтар
сыры»
Ашық іс әрекет
мақсаты:
Балалар білімдерін тиянақтау, ойлау
қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын
молайту.
Не? Нелер? Қайдан алуға болады? Қандай? Неден
жасалған сұрақтарына жауап беруге, байланыстырып сөйлеуге
үйрету.
Ұқыптылыққа,тазалыққа, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Әр түрлі
ойыншықтар,сандықша.
Әдіс – тәсілдер: Әңгімелеу,
түсіндіру,сұрақ-жауап, көрсету және
сергіту.
Сөздік: пластмассадан, шүберек,
резеңкеден.
Билингвалдық компонент: ойыншық-игрушка,
қуыршақ-кукла, доп-мяч,
Инклюзтвтік әлеумет: Марлен, Дидар,
Қарақаттармен жеке жұмыс.
Іс - әрекет
Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациалық қозғаушы Шаттық
шеңбер:
Біз ерекше
баламыз
Айтқан тілді
аламыз
Достарымды
көргенде
Қуана қарсы
аламын
Сәлем!Сәлем!Сәлем!
Балалар,бізге
көптеген қонақтар келген екен,қане қонақтармен
амандасайық.
Балалар бәрімен сәлемдесіп, орындарына
отырады.
Сәлеметсіздер
ме?
Ізденіс
ұйымдастырушы
Добым, добым
домала
Балшыққа сен
жолама,
Бүлдіресің
қолымды
Жек көремін
оныңды.
Балалар, тақпақ не
туралы екен?
Иә, дұрыс
айтасыңдар.
Балалар сендер балабақшаға келгенде немен
ойнайсыңдар? Қане балалар сүйікті ойыншықтарымызды айтайықшы. Бұл
ойыншықтарды қайдан алуға болады? Балалар сендер саяхатқа шыққанды
ұнатасыңдар ма?
Осы кезде есіктен Қызыл телпек жылап
келеді.Ол ойыншығын жоғалтып алған
екен.
Балалар Қызыл телпекке ойыншығын тауып
береміз бе? Көмектесеміз бе? Өзімізбен бірге саяхатқа алып барамыз
ба? Мүмкін ойыншығын тауып алар.
Жарайсыңдар, ендеше ойыншықтар әлеміне
саяхатқа жол тартайық.
Үш столда ағаштан, резеңкеден, пластмасса мен
шүберектен және жұмсақ ойыншықтар тұрады. Беттері
жабылған.
Қызыл Телпек бірінші столдың бетін ашып
көріп:
Қарайықшы , менің ойыншығым бар ме екен,
іздеп көрейікші. Мынау қандай ойыншық? неден жасалған? пішіні,түсі
қандай? Дауыстарын салайықшы?
Балалар аталған жануарлардың дауыстарын
салады.
Бірінші столдан Қызыл телпек ойыншығын таба
алмайды.
Екінші столдың
бетін ашып көрейік.Мынау қандай ойыншық,түсі қандай,пішіні
қандай,неден жасалған?
Екінші столдан да Қызыл телпек өз ойыншығын
таба алмады.
Үшінші столдың
бетін ашып қарайық,мынау қандай ойыншық, түсі қандай,пішіні
қандай?
Мынау машиналар,мынау мұнара, ал мынау
қуыршақ, бұл пластмассадан,көйлегі шүберектен. Сол кезде Қызыл
телпек өз ойыншығын қуыршақты тауып алады.Қызыл телпек балаларға
рахметін айтады.
Балалар жарайсыңдар, біз әр түрлі ойыншық
түрлерін көрдік.
Сергіту
сәті:
Қолға алып
шарды,
Үрлейміз біз
былай:
Уф-ф-ф,
уф-ф-ф.
Үрлейміз деп
қатты
Жарып алдық
шарды:
Пах, пах.
Енді тілдерімізді
жаттықтыру үшін мына сөздерді айтайық: Қуыршақ-кукла, доп-мяч,
шар-шарик,ойыншықтар-игрушки.
Ойыншықтармен не
істейміз?
Балалар бізге
ойыншықтар ренжімеу үшін не істеуіміз керек? Ойыншықпен ойнап
болған соң оларды орнына қайта жинап қоюымыз
керек.
Д/О «Бұл
не?»
Ойын мақсаты: Сандықшадағы ойыншықтардың атын
атап, оларға жеке-жеке сипаттама
береді.
Доп
туралы.
Ойыншықтармен.
Қуыршақ, доп,
машина, шар.
Дүкеннен
аламыз.
Иә,
ұнатамыз.
Иә, тауып
берейік.
Иә,алып
барайық.
Иә,қарайықшы.
Бұл жұмсақ
ойыншық,мысық,ат.
Аю,қой,қозы,сиыр,
Бұл
домбы-ра,сандық.Олар ағаштан жасалған. Түсі жасыл, сары.Пішіні
сопақ, төртбұрыш.
Бұл доп, Пішіні
домалақ,түсі сары.Резеңкеден жасалған.Ал мыналар пластмас-садан
жасалған
Сергіту сәтін
балалар 2-3 рет қайталайды.
Қуыршақ-кукла,
доп-мяч,шар-шарик ойыншықтар-
игрушки
Ойнаймыз.
Сындармауымыз
керек,лақтырмаймыз, жуамыз,таза
ұстаймыз.
Рефлексивті түзетулер Балалар, бізге кім
қонаққа келді? Қызыл Телпек не іздеп келді? Жарайсыңдар. Қандай
ақылды балаларсыңдар! Енді келген қонақтармен қоштасатын кез келді,
қане, сау болыңыздар деп, қоштасайық. Қызыл Телпек
келдң.
Жоғалтқан ойыншығын іздеп келді. Сау
болыңыздар!
Күтілетін
нәтижелер:
Не білді? Балалар
әр түрлі ойыншықтармен танысады және сипаттама
береді.
Не алды? Ойыншықтардың қайдан келетінін,
неден жасалғанын, түсін, пішінін айта
алады.
Не істей алды? Ойыншықтарды күтіп, сындырмай
ойнау керектігін түсінедң.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ : "Ойыншықтар әлеміне саяхат " І кіші топ
Ашық сабақ : "Ойыншықтар әлеміне саяхат " І кіші топ
«Ойыншықтар әлеміне саяхат»
Тақырыбы: «Ойыншықтар әлеміне саяхат»
Ашық оқу қызметі
мақсаты: Балалар бұрыңғы меңгерген білімдерін тиянақтау, ойлау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту.Ұқыптылыққа,тазалыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Әр түрлі ойыншықтар, тақпақтар, ойындар,слайд сызбасы.
Әдіс – тәсілдер: Әңгімелету, түсіндіру, көрсету және сергіту.
Сөздік: Ағаштан, шүберек, резеңкеден.
Шаттық шеңбері:
Ойыншықпенен денеміз,
Шынығамыз өсеміз.
Жылдан жылға бір жылға,
Үлкен болып өсеміз.
Тәрбиеші: Балалар сендер немен ойнайсыңдар?
Балалар: Ойыншықпен
Тәрбиеші: Қане, балалар сүйікті ойыншығымызды атайықшы.
Балалар: Қуыршақ, машина, доп т.б.
Тәрбиеші: Балалар саяхатқа шыққанды ұнатасыңдар ма?
Балалар: Ия,ұнайды.
Тосын сәт: Осы кезде Ақзере жылап келеді ойыншығын
жоғалтып алып.
Тәрбиеші: Балалар Ақзереге көмектесеміз ба
ойыншығын тауып беруге және ойыншығын табу үшін
өзімізбен бірге саяхатқа алып шығамыз ба?
Балалар: Ия, алып шығамыз.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар ендеше
ойыншықтар әлеміне саяхатқа жол тартайық.
Үш столда ағаштан, резеңкеден және пластмасса
мен шүберектен жасалған ойыншықтар тұрады.
Балалар мына жердегі не екен қарайықшы
жаймендеп бетін ашайықшы және Ақзеренің
ойыншығын іздейік?
Балалар: Ия қарайықшы.
Балалар: Бұл доп. Пішіні дөңгелек. Резеңкеден жасалған. Түсі сары.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, ендеше мына столдағына еөрейік. Мынау қандай ойыншық? Пішіні қандай? Неден жасалған? Түсі қандай? Ақзере осының ішінде сенің ойыншығың бар ма?
Домбыра. Сопақ пішінді. Ағаштан жасалған.Сары. Сандық. Төрт бұрышты. Ағаштан жасалған. Түсі көк.
Тәрбиеші: Үшінші столды қарайықшы
Балалар мынау қандай ойыншықтар? Неден
жасалған? Түстері қандай? Ақзере осының
ішінде сенің ойыншығың бар ма?
Алақай, менің ойыншығым табылды.
Мынау менің ойыншығым. Балалар рахмет сендерге ойыншығымды табуға көмектескендеріңе.
Балалар: Машина, қуыршақ. Машина темірден жасалған қатты. Қуыршақ шүберектен жасалған жұмысақ.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар әр түрлі ойыншық түрлерін көрдік. Бұлар жай ойыншықтар емес сиқырлы ойыншықтар. Ендеше балалар ойыншықтар түрлерін көрдік, сипаттама бердік. Енді ойыншықтар тц\уралы тақпақтарымызды айтайықшы.
Зере : Добым, добым домалақ,
Қайда кеттің домалап.
Қызыл, жасыл, сары көк,
Сенімен ойнайтын бала көп.
Азамат : Ойыншықтар қандай, қандай,
Қызыл, жасыл, сары, көк,
Түрлі – түсті түстері
Көз тартады өздері.
Раянна : Добым, добым, домалақ
Қайда кеттің домалап.
Секіртейін келе ғой,
Маған билеп бере ғой.
Слайд сызбасы:
Қорытынды:
Тәрбиеші: Ойыншықпен не істейміз?
Балалар: Ойнаймыз.
Тәрбиеші: Ойыншықтармен біз ойнап болғаннан кейін, оларды жинап орнына апарамыз. Біздің ойыншықтар таза. Олар бізге ренжімиді.
Ойын: «Поезд» тақпағымен ойын ойнау
Білім саласы: «Таным,
Қатынас»
Бөлімі: «Тіл дамыту,. қоршаған
орта,сенсорика»
Тақырыбы: «Ойыншықтар
сыры»
Ашық іс әрекет
мақсаты:
Балалар білімдерін тиянақтау, ойлау
қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын
молайту.
Не? Нелер? Қайдан алуға болады? Қандай? Неден
жасалған сұрақтарына жауап беруге, байланыстырып сөйлеуге
үйрету.
Ұқыптылыққа,тазалыққа, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Әр түрлі
ойыншықтар,сандықша.
Әдіс – тәсілдер: Әңгімелеу,
түсіндіру,сұрақ-жауап, көрсету және
сергіту.
Сөздік: пластмассадан, шүберек,
резеңкеден.
Билингвалдық компонент: ойыншық-игрушка,
қуыршақ-кукла, доп-мяч,
Инклюзтвтік әлеумет: Марлен, Дидар,
Қарақаттармен жеке жұмыс.
Іс - әрекет
Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациалық қозғаушы Шаттық
шеңбер:
Біз ерекше
баламыз
Айтқан тілді
аламыз
Достарымды
көргенде
Қуана қарсы
аламын
Сәлем!Сәлем!Сәлем!
Балалар,бізге
көптеген қонақтар келген екен,қане қонақтармен
амандасайық.
Балалар бәрімен сәлемдесіп, орындарына
отырады.
Сәлеметсіздер
ме?
Ізденіс
ұйымдастырушы
Добым, добым
домала
Балшыққа сен
жолама,
Бүлдіресің
қолымды
Жек көремін
оныңды.
Балалар, тақпақ не
туралы екен?
Иә, дұрыс
айтасыңдар.
Балалар сендер балабақшаға келгенде немен
ойнайсыңдар? Қане балалар сүйікті ойыншықтарымызды айтайықшы. Бұл
ойыншықтарды қайдан алуға болады? Балалар сендер саяхатқа шыққанды
ұнатасыңдар ма?
Осы кезде есіктен Қызыл телпек жылап
келеді.Ол ойыншығын жоғалтып алған
екен.
Балалар Қызыл телпекке ойыншығын тауып
береміз бе? Көмектесеміз бе? Өзімізбен бірге саяхатқа алып барамыз
ба? Мүмкін ойыншығын тауып алар.
Жарайсыңдар, ендеше ойыншықтар әлеміне
саяхатқа жол тартайық.
Үш столда ағаштан, резеңкеден, пластмасса мен
шүберектен және жұмсақ ойыншықтар тұрады. Беттері
жабылған.
Қызыл Телпек бірінші столдың бетін ашып
көріп:
Қарайықшы , менің ойыншығым бар ме екен,
іздеп көрейікші. Мынау қандай ойыншық? неден жасалған? пішіні,түсі
қандай? Дауыстарын салайықшы?
Балалар аталған жануарлардың дауыстарын
салады.
Бірінші столдан Қызыл телпек ойыншығын таба
алмайды.
Екінші столдың
бетін ашып көрейік.Мынау қандай ойыншық,түсі қандай,пішіні
қандай,неден жасалған?
Екінші столдан да Қызыл телпек өз ойыншығын
таба алмады.
Үшінші столдың
бетін ашып қарайық,мынау қандай ойыншық, түсі қандай,пішіні
қандай?
Мынау машиналар,мынау мұнара, ал мынау
қуыршақ, бұл пластмассадан,көйлегі шүберектен. Сол кезде Қызыл
телпек өз ойыншығын қуыршақты тауып алады.Қызыл телпек балаларға
рахметін айтады.
Балалар жарайсыңдар, біз әр түрлі ойыншық
түрлерін көрдік.
Сергіту
сәті:
Қолға алып
шарды,
Үрлейміз біз
былай:
Уф-ф-ф,
уф-ф-ф.
Үрлейміз деп
қатты
Жарып алдық
шарды:
Пах, пах.
Енді тілдерімізді
жаттықтыру үшін мына сөздерді айтайық: Қуыршақ-кукла, доп-мяч,
шар-шарик,ойыншықтар-игрушки.
Ойыншықтармен не
істейміз?
Балалар бізге
ойыншықтар ренжімеу үшін не істеуіміз керек? Ойыншықпен ойнап
болған соң оларды орнына қайта жинап қоюымыз
керек.
Д/О «Бұл
не?»
Ойын мақсаты: Сандықшадағы ойыншықтардың атын
атап, оларға жеке-жеке сипаттама
береді.
Доп
туралы.
Ойыншықтармен.
Қуыршақ, доп,
машина, шар.
Дүкеннен
аламыз.
Иә,
ұнатамыз.
Иә, тауып
берейік.
Иә,алып
барайық.
Иә,қарайықшы.
Бұл жұмсақ
ойыншық,мысық,ат.
Аю,қой,қозы,сиыр,
Бұл
домбы-ра,сандық.Олар ағаштан жасалған. Түсі жасыл, сары.Пішіні
сопақ, төртбұрыш.
Бұл доп, Пішіні
домалақ,түсі сары.Резеңкеден жасалған.Ал мыналар пластмас-садан
жасалған
Сергіту сәтін
балалар 2-3 рет қайталайды.
Қуыршақ-кукла,
доп-мяч,шар-шарик ойыншықтар-
игрушки
Ойнаймыз.
Сындармауымыз
керек,лақтырмаймыз, жуамыз,таза
ұстаймыз.
Рефлексивті түзетулер Балалар, бізге кім
қонаққа келді? Қызыл Телпек не іздеп келді? Жарайсыңдар. Қандай
ақылды балаларсыңдар! Енді келген қонақтармен қоштасатын кез келді,
қане, сау болыңыздар деп, қоштасайық. Қызыл Телпек
келдң.
Жоғалтқан ойыншығын іздеп келді. Сау
болыңыздар!
Күтілетін
нәтижелер:
Не білді? Балалар
әр түрлі ойыншықтармен танысады және сипаттама
береді.
Не алды? Ойыншықтардың қайдан келетінін,
неден жасалғанын, түсін, пішінін айта
алады.
Не істей алды? Ойыншықтарды күтіп, сындырмай
ойнау керектігін түсінедң.
шағым қалдыра аласыз













