|
Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мектеп: |
Ақтөбе облысы ,Әйтеке би ауданы, «Талдысай жалпы орта білім беретін мектебі»КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім атауы: |
Бөліп шығару |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдері,Фотосинтез және тыныс алу бастапқы және соңғы өнімдері. №8. Зертханалық жұмыс «Өнген тұқымның мысалында өсімдіктердің бөліп шығару ерекшеліктерін зерттеу». |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сырмаханова Лаура Кожабеккызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні |
Биология |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:7 |
Қатысқандар- оқушы, қатыспағандар- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
7.1.5.2-Өсімдіктердегі бөліп шығару ерекшеліктерін зерттеу . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерінің ерекшеліктерін зерттейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерінің ерекшеліктерін және фотосинтез үдерісіндегі соңғы өнімдерді ажырату арқылы зерттеп талдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өсімдіктердегі бөліп шығару ерекшеліктерін зерттейді, қорытынды жасай алады және өмірмен байланыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдеріне мысал келтіре алады. 2.Фотосинтез үдерісіндегі соңғы өнімдерді ажырата алады. 3.Өсімдіктердің тыныс алу мүшелері мен бөліп шығару өнімдерін зерттей алады . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерін анықтайды және ауызша сипаттау кезінде, айтылым дағдыларын дамытады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар сабақ
барысында термин сөздерді орынды
қолданады. Демек, өсімдік тыныс алу кезінде бөледі ..... Өсімдік буландыру кезінде бөледі..... Лептесік дегеніміз- ...... Жасымықша дегеніміз- ...... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тыныс алу маңызы? Өмірде қайда кездестіруге болады ? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Құрмет: оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмейді. Мұғалімнің және өзгенің пікірін тыңдап, өз ойын білдіреді. Өмір бойы оқу: зертханалық жұмыс жасау барысында, зерттеушілік дағдыларын дамытады. Жасаған зерттеушілік жұмысына өзіндік рефлексия жасайды. Азаматтық: өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерінің қоршаған ортаға маңыздылығын зерттеп түсінеді . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Химия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: (3-4 мин) |
«Ашық микрофон» әдісі. Шарты: Алдыңғы білімді пысықтау мақсатында оқушылар үйге берілген «Жануарлар мен өсімдіктердің бөліп шығару өнімдері » т уралы қосымша мәліметтерін шығып оқиды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (5-7 мин) |
Топқа бөлу: Шарты: 1. «Мозайка» әдісі арқылы арқылы 4-топқа бөлінеді. Ой шақыру сәті. «Миға шабуыл » әдісі Құрастырған суреттердегі ағзаның аты? Қандай үдерісті байқадыңдар ? - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар ? « Теминдер кестесі » әдісі Шарты: оқушыларға интерактивті тақтадан сабаққа қатысты термин сөздер кестесі көрсетіледі.
Оқушылар қайталайды, есте сақтайды.
|
Сурет қиындылары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (20-25 мин) |
Дұрыс жауап: Бұл сұраққа дұрыс жауап беру үшін, оқушылар гүлдің тозаңданусыз дәнді жасай алмайтынын растайтын немесе тұспалдайтын түсіндірме беруі тиіс. Бұл элемент үшін құзырет "Құбылысты ғылыми тұрғыда түсіндіру" тиісті. Қ.Б: « Үш шапалақ » әдісі
С.№2 тапсырма ««Атаулар туралы 4 сұрақ» »әдісі Шарты: әр топқа жаңа тақырып бойынша берілген атауларға қатысты мынандай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады. 1-топқа-Өсімдік сабағы бөліп шығаруы 2- топқа –Жапырақ бөліп шығаруы 3-топқа- Гүлдің бөліп шығару 4- топқа Шықшылдық өсімдігі бөліп шығару.
Дескриптор: 1. Кестедегі тапсырманы орындайды. 2.Сұрақтарға толық жауап береді. 3. Термин сөздерді қолданады. 4. Өмірмен байланыстырады. Қ.Б: «Коментарий» әдісі /ауызша/
ЖЖ.№2 тапсырма «Ой жалғау » әдісі Шарты: Жұптаса отырып, кестенің бос бөліктерін толықтырады.
Дискриптор: 1.Кестенің бос бөліктерін толықтырады 2.Толықтыра отырып, салыстырады. Қ.Б : «Ризашылық білдіру» әдісі (қолдау формасы)
Ж.ж 4-тапсырма зертханалық жұмыс «Өсімдіктер лотосы» әдісі Шарты : өсімдіктегі оттегі, көмірқышқыл газы мен судың бөлінуі туралы зертханалық жұмыстың маңызын талдап жазу.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















