Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Мектеп:

    Ақтөбе облысы ,Әйтеке би ауданы,

    «Талдысай жалпы орта білім беретін мектебі»КММ

    Бөлім атауы:

    Бөліп шығару

    Сабақтың тақырыбы:

    Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдері,Фотосинтез және тыныс алу бастапқы және соңғы өнімдері.

    №8. Зертханалық жұмыс «Өнген тұқымның мысалында өсімдіктердің бөліп шығару ерекшеліктерін зерттеу».

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Сырмаханова Лаура Кожабеккызы

    Пәні

    Биология

    Сынып:7

    Қатысқандар- оқушы, қатыспағандар-

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

    7.1.5.2-Өсімдіктердегі бөліп шығару ерекшеліктерін зерттеу .

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерінің ерекшеліктерін зерттейді.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерінің ерекшеліктерін және фотосинтез үдерісіндегі соңғы өнімдерді ажырату арқылы зерттеп талдайды.


    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Өсімдіктердегі бөліп шығару ерекшеліктерін зерттейді, қорытынды жасай алады және өмірмен байланыстырады.


    Бағалау критерийі

    1.Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдеріне мысал келтіре алады.

    2.Фотосинтез үдерісіндегі соңғы өнімдерді ажырата алады.

    3.Өсімдіктердің тыныс алу мүшелері мен бөліп шығару өнімдерін зерттей алады .

    Тілдік мақсат:

    Оқушылар орындай алады:

    Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерін анықтайды және ауызша сипаттау кезінде, айтылым дағдыларын дамытады.


    Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:

    water

    су

    respiration

    тыныс алу

    gas exchange

    газ алмасу

    excretion

    бөліп шығару

    glucose

    глюкоза

    oxygen

    оттегі

    carbon dioxide

    көмірқышқыл газы

    stomata

    лептесік

    photosynthesis

    фотосинтез

    evaporation

    булану



    Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы:


    Кейбір оқушылар сабақ барысында термин сөздерді орынды қолданады.
    Менің ойымша, фотосинтез кезінде өсімдік бөледі ....

    Демек, өсімдік тыныс алу кезінде бөледі .....

    Өсімдік буландыру кезінде бөледі.....

    Лептесік дегеніміз- ......

    Жасымықша дегеніміз- ......

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Тыныс алу маңызы?

    Өмірде қайда кездестіруге болады ?


    Құндылықтарға баулу:

    Құрмет: оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмейді. Мұғалімнің және өзгенің пікірін тыңдап, өз ойын білдіреді.

    Өмір бойы оқу: зертханалық жұмыс жасау барысында, зерттеушілік дағдыларын дамытады. Жасаған зерттеушілік жұмысына өзіндік рефлексия жасайды.

    Азаматтық: өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерінің қоршаған ортаға маңыздылығын зерттеп түсінеді .

    Пәнаралық байланыс:

    Химия

    Алдыңғы оқу:

    (3-4 мин)

    «Ашық микрофон» әдісі.

    Шарты: Алдыңғы білімді пысықтау мақсатында оқушылар үйге берілген «Жануарлар мен өсімдіктердің бөліп шығару өнімдері » т уралы қосымша мәліметтерін шығып оқиды.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5-7 мин)

    Топқа бөлу:

    Шарты:

    1. «Мозайка» әдісі арқылы арқылы 4-топқа бөлінеді.


    Ой шақыру сәті. «Миға шабуыл » әдісі

    Құрастырған суреттердегі ағзаның аты?

    Қандай үдерісті байқадыңдар ?

    - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар ?

    « Теминдер кестесі » әдісі

    Шарты: оқушыларға интерактивті тақтадан сабаққа қатысты термин сөздер кестесі көрсетіледі.

    1. Мұғалім оқиды.

    Оқушылар қайталайды, есте сақтайды.

    1. Бейнебаян көрсету арқылы оқушылардың білімін толықтырады.






    Сурет қиындылары




    Сабақтың ортасы

    (20-25 мин)

    Shape1
    С.№ 1-тапсырма

    Дұрыс жауап: Бұл сұраққа дұрыс жауап беру үшін, оқушылар гүлдің тозаңданусыз дәнді жасай алмайтынын растайтын немесе тұспалдайтын түсіндірме беруі тиіс. Бұл элемент үшін құзырет "Құбылысты ғылыми тұрғыда түсіндіру" тиісті.


    Қ.Б: « Үш шапалақ » әдісі


    С.№2 тапсырма ««Атаулар туралы 4 сұрақ»

    »әдісі

    Шарты: әр топқа жаңа тақырып бойынша берілген атауларға қатысты мынандай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады.

    1-топқа-Өсімдік сабағы бөліп шығаруы

    2- топқа –Жапырақ бөліп шығаруы

    3-топқа- Гүлдің бөліп шығару

    4- топқа Шықшылдық өсімдігі бөліп шығару.


    Не?

    Бұл атау туралы не білесің?

    Қалай?

    Үдеріс қалай жүреді?

    Қандай және қалай?

    Бөліп шығару өнімдері қандай боладыжәне термин атауы ағылшын тілінде қалай аталады?



    Қайда?

    Өмірде қайда кездестіруге болады ?




    Дескриптор:

    1. Кестедегі тапсырманы орындайды.

    2.Сұрақтарға толық жауап береді.

    3. Термин сөздерді қолданады.

    4. Өмірмен байланыстырады.


    Қ.Б: «Коментарий» әдісі /ауызша/


    ЖЖ.№2 тапсырма «Ой жалғау » әдісі

    Шарты:

    Жұптаса отырып, кестенің бос бөліктерін толықтырады.


    Фотосинтез

    Салыстыру элементтері

    Тыныс алу


    1.Өтілу уақыты



    2.Өтілу орны



    3.Оттегі



    4.Көміртегі



    5.Органикалық заттар



    6.Энергия


    Дискриптор:

    1.Кестенің бос бөліктерін толықтырады

    2.Толықтыра отырып, салыстырады.

    Қ.Б : «Ризашылық білдіру» әдісі (қолдау формасы)


    Ж.ж 4-тапсырма зертханалық жұмыс «Өсімдіктер лотосы» әдісі


    Шарты : өсімдіктегі оттегі, көмірқышқыл газы мен судың бөлінуі туралы зертханалық жұмыстың маңызын талдап жазу.


    Өсімдік атауы және ол туралы не білесің?

    Өсімдік үшін суды, оттегіні, көмірқышқыл газын бөліп шығарудың маңызы қандай?


    Бөліп шығаруда өсімдіктің қандай мүшесі негізгі қызметті атқарады?


    Бақылауға дейін болжамы

    Бақылаудан кейінгі қорытыныдысы және алдыңғы біліммен байланыстыруы.




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сырмаханова Лаура Кожабеккызы
    03 Қараша 2020
    965
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ . Өсімдіктердің бөліп шығару мүшелері .7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ . Өсімдіктердің бөліп шығару мүшелері .7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Мектеп:

    Ақтөбе облысы ,Әйтеке би ауданы,

    «Талдысай жалпы орта білім беретін мектебі»КММ

    Бөлім атауы:

    Бөліп шығару

    Сабақтың тақырыбы:

    Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдері,Фотосинтез және тыныс алу бастапқы және соңғы өнімдері.

    №8. Зертханалық жұмыс «Өнген тұқымның мысалында өсімдіктердің бөліп шығару ерекшеліктерін зерттеу».

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Сырмаханова Лаура Кожабеккызы

    Пәні

    Биология

    Сынып:7

    Қатысқандар- оқушы, қатыспағандар-

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

    7.1.5.2-Өсімдіктердегі бөліп шығару ерекшеліктерін зерттеу .

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерінің ерекшеліктерін зерттейді.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерінің ерекшеліктерін және фотосинтез үдерісіндегі соңғы өнімдерді ажырату арқылы зерттеп талдайды.


    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Өсімдіктердегі бөліп шығару ерекшеліктерін зерттейді, қорытынды жасай алады және өмірмен байланыстырады.


    Бағалау критерийі

    1.Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдеріне мысал келтіре алады.

    2.Фотосинтез үдерісіндегі соңғы өнімдерді ажырата алады.

    3.Өсімдіктердің тыныс алу мүшелері мен бөліп шығару өнімдерін зерттей алады .

    Тілдік мақсат:

    Оқушылар орындай алады:

    Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерін анықтайды және ауызша сипаттау кезінде, айтылым дағдыларын дамытады.


    Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:

    water

    су

    respiration

    тыныс алу

    gas exchange

    газ алмасу

    excretion

    бөліп шығару

    glucose

    глюкоза

    oxygen

    оттегі

    carbon dioxide

    көмірқышқыл газы

    stomata

    лептесік

    photosynthesis

    фотосинтез

    evaporation

    булану



    Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы:


    Кейбір оқушылар сабақ барысында термин сөздерді орынды қолданады.
    Менің ойымша, фотосинтез кезінде өсімдік бөледі ....

    Демек, өсімдік тыныс алу кезінде бөледі .....

    Өсімдік буландыру кезінде бөледі.....

    Лептесік дегеніміз- ......

    Жасымықша дегеніміз- ......

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Тыныс алу маңызы?

    Өмірде қайда кездестіруге болады ?


    Құндылықтарға баулу:

    Құрмет: оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмейді. Мұғалімнің және өзгенің пікірін тыңдап, өз ойын білдіреді.

    Өмір бойы оқу: зертханалық жұмыс жасау барысында, зерттеушілік дағдыларын дамытады. Жасаған зерттеушілік жұмысына өзіндік рефлексия жасайды.

    Азаматтық: өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерінің қоршаған ортаға маңыздылығын зерттеп түсінеді .

    Пәнаралық байланыс:

    Химия

    Алдыңғы оқу:

    (3-4 мин)

    «Ашық микрофон» әдісі.

    Шарты: Алдыңғы білімді пысықтау мақсатында оқушылар үйге берілген «Жануарлар мен өсімдіктердің бөліп шығару өнімдері » т уралы қосымша мәліметтерін шығып оқиды.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5-7 мин)

    Топқа бөлу:

    Шарты:

    1. «Мозайка» әдісі арқылы арқылы 4-топқа бөлінеді.


    Ой шақыру сәті. «Миға шабуыл » әдісі

    Құрастырған суреттердегі ағзаның аты?

    Қандай үдерісті байқадыңдар ?

    - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар ?

    « Теминдер кестесі » әдісі

    Шарты: оқушыларға интерактивті тақтадан сабаққа қатысты термин сөздер кестесі көрсетіледі.

    1. Мұғалім оқиды.

    Оқушылар қайталайды, есте сақтайды.

    1. Бейнебаян көрсету арқылы оқушылардың білімін толықтырады.






    Сурет қиындылары




    Сабақтың ортасы

    (20-25 мин)

    Shape1
    С.№ 1-тапсырма

    Дұрыс жауап: Бұл сұраққа дұрыс жауап беру үшін, оқушылар гүлдің тозаңданусыз дәнді жасай алмайтынын растайтын немесе тұспалдайтын түсіндірме беруі тиіс. Бұл элемент үшін құзырет "Құбылысты ғылыми тұрғыда түсіндіру" тиісті.


    Қ.Б: « Үш шапалақ » әдісі


    С.№2 тапсырма ««Атаулар туралы 4 сұрақ»

    »әдісі

    Шарты: әр топқа жаңа тақырып бойынша берілген атауларға қатысты мынандай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады.

    1-топқа-Өсімдік сабағы бөліп шығаруы

    2- топқа –Жапырақ бөліп шығаруы

    3-топқа- Гүлдің бөліп шығару

    4- топқа Шықшылдық өсімдігі бөліп шығару.


    Не?

    Бұл атау туралы не білесің?

    Қалай?

    Үдеріс қалай жүреді?

    Қандай және қалай?

    Бөліп шығару өнімдері қандай боладыжәне термин атауы ағылшын тілінде қалай аталады?



    Қайда?

    Өмірде қайда кездестіруге болады ?




    Дескриптор:

    1. Кестедегі тапсырманы орындайды.

    2.Сұрақтарға толық жауап береді.

    3. Термин сөздерді қолданады.

    4. Өмірмен байланыстырады.


    Қ.Б: «Коментарий» әдісі /ауызша/


    ЖЖ.№2 тапсырма «Ой жалғау » әдісі

    Шарты:

    Жұптаса отырып, кестенің бос бөліктерін толықтырады.


    Фотосинтез

    Салыстыру элементтері

    Тыныс алу


    1.Өтілу уақыты



    2.Өтілу орны



    3.Оттегі



    4.Көміртегі



    5.Органикалық заттар



    6.Энергия


    Дискриптор:

    1.Кестенің бос бөліктерін толықтырады

    2.Толықтыра отырып, салыстырады.

    Қ.Б : «Ризашылық білдіру» әдісі (қолдау формасы)


    Ж.ж 4-тапсырма зертханалық жұмыс «Өсімдіктер лотосы» әдісі


    Шарты : өсімдіктегі оттегі, көмірқышқыл газы мен судың бөлінуі туралы зертханалық жұмыстың маңызын талдап жазу.


    Өсімдік атауы және ол туралы не білесің?

    Өсімдік үшін суды, оттегіні, көмірқышқыл газын бөліп шығарудың маңызы қандай?


    Бөліп шығаруда өсімдіктің қандай мүшесі негізгі қызметті атқарады?


    Бақылауға дейін болжамы

    Бақылаудан кейінгі қорытыныдысы және алдыңғы біліммен байланыстыруы.




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 7 сынып
    03.11.2020
    965
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сырмаханова Лаура Кожабеккызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации