Еңбекке баулу 4 – сынып
Пән
мұғалімі:Досметова А.Х
Сабақ тақырыбы:
Қағаздан мозайка жасау.
Мақсаты:
Қағаз
қиындыларынан, геометриялық пішіндерден құрастырып мозайка жасауды
үйренеді. үйрену. Қағаздан тізбек жұмыс істеудің әдіс-тәсілімен
танысады. Қағазбен. Желіммен жұмыс істеуге үйрету.
Оқыту
нәтижелері
Оқушылар
қайшымен, үшкір заттармен, желіммен, арнайы әзірленген дайын пішін,
қалып үлгі бойынша жұмыс істеуді үйренеді, өзі ой
қорытады.
Әдіс-тәсілдері:
«Шеңбер бойымен
әңгімелеу», Венн диаграммасы
Сабақтың
түрі:
Жаңа тақырыпты
түсіндіру
Көрнекі
қуралдар:
Негізгі
ресурстар
Әр турлі
үлгілер, картон, түрлі-түсті қағаз, желім, қайшы, жәй қарындаш,
оқулық, суреттер.
Түйінді идея:
Оқушылардың қызығушылығы, қиялы, ой – өрісі кенейтіледі.
Қауіпсіздік ережесін сақтап, фигураларды сызып үйрену арқылы
оқушылардың қас икемділіктерін дамытылады.
Сабақтың
барысы
Кезеңдері
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Ұйымдастыру
кезеңі
Ынтымақтастық
атмосферасын орнату. Оқушылармен сәлемдесу. Қажетті оқу –
құралдарды тексеру. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
Топқа
бөлу
Шеңберге
тұру:
Армысың асыл
күн!
Армысың асыл жер!
Армысың
көк аспан!
Армысың жан
досым!
Пішіндер
бойынша топқа бөлу.
Үй жұмысын
тексеру
Шеңбер бойымен
әңгімелеу. Қауіпсіздік ережесін қайталату
Геометриялық
пішіндердің түрлерін айтқызу
«Шеңбер бойымен
әңгімелеу» әдісі арқылы Еңбек қауіпсіздік ережесін жатқа
айтады.
Пішіндерді
қайталап айтады
Жаңа сабаққа
дайындық
"Қызығушылықты ояту "
Мозайка дегеніміз не?
Түсіндіру.
Суреттегі фигуралар қандай
геометриялық пішіндерден құрастырылған?
Қалып үлгі - бұйымдар жасау үшін
арнайы әзірленген дайын пішін көрсету.
Оқушылар топ бойынша өз ой-пікір- лерін
айтады.
Пішіндерді
атайды.
Жаңа
сабақ
Қалып үлгіні
қатырма қағаздан қиып алып, олардың пішіндері әр түрлі болып
келетіндігін үйрету.
Қалып үлгіні
пайдаланып геометриялық пішіндер сызып, қыйып
құрастырады.
Сергіту
сәті
Достар бірге
жүреміз
Міне біздер
қандаймыз
Бірге ойнаймыз
күлеміз Бөлінбейді іргеміз
Бірге балық
аулаймыз Әрқашанда біргеміз
Орындарынан
тұрып, қайталайды
Бекіту
Суреттер
бойынша жұмыс жасату, қағаздан әр түрлі қиындылар
қиғызу.
Оқушыларға
деңгейлік тапсырмалар беру.
Топпен
мозаикасын жасап, пішіндерді қиып алып, үлкен бөліктен бастап
жапсырады. Оған ұсақ бөліктерді қосып, апликацияны
безендіреді
Рефлексия
Кішкентай
пішіндерді қалай желімдеуге болады? Шаршыдан пішіндер
құрастыруға бола ма?
Біз не жасауды үйрендік?
Қиып алған фигуралардан не жасауға
болатынын айтып, жауап береді.
Бағалау
Оқушылардың
жұмысын салыстыра отырып, еңбегін бағалау
Топтар
бір-бірін «От шашу», «Күлегештер» арқылы бағалайды.
Үй
тапсырмасы
Мозаика жасап
үйрену
Суреттер бойынша жұмыс жасау.
Қағаздан әр
түрлі қиындылар қию.
Апликацияны безендір
VII. Қорытындылау: