Сабақтың
басы
2
мин
5 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
- ZOOM платформасына
сілтеме беру
https://us04web.zoom.us/j/4119093588?pwd=R1c1cnV5MHFmNnhiZnd6V2wyNXpSQT09
Идентификатор
: 411 909
3588
Код
: 7W2nSp
- Оқушылармен
амандасу.
- Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Білім
алушылардың назарын сабаққа
шоғырландыру «Бос орынды
толтыру» әдісі арқылы жүзеге асырылады.
Білім алушыларға Jamboard арқылы толық емес ережелер беріледі, олар
бос орындағы сөздері тауып, жазып шығады.
1. Екі өрнектің
.................... олардың айырымы мен
қосындысының ........... тең.
2. Екі өрнектің қосындысының
квадраты бірінші
өрнектің квадратына, ..... екі еселеген бірінші және екінші
өрнектің көбейтіндісіне, плюс
.........................................
тең.
3. Екі
өрнектің ……………… бірінші өрнектің ………., минус екі еселеген
бірінші және екінші өрнектің көбейтіндісіне, плюс екінші өрнектің
квадратына тең.
Дескриптор:
Ережелерді толықтыра алдым,
жауаптарды бағалай алдым.
Ережелерге толық жауап
бермедім, жауаптарды бағалауда қателестім.
Ережелерді толықтыра алмадым ,
жауаптарды бағалауда қиналдым.
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты
мен бағалау критерийлерін анықтап, талдау.
7.2.1.10 қысқаша көбейту
формулаларын білу және қолдану;
7.1.2.14 тиімді есептеу үшін
қысқаша көбейту формулаларын
қолдану.
|
- ZOOM платформасына
қосылады
- Мұғаліммен
амандасады.
- Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
- Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады:
Кем дегенде бір анықтаманы
толықтырады, басқа білім алушыларды
бағалайды
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады:
Кем дегенде екі анықтаманы
толықтырады, басқа білім алушыларды
бағалайды
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Барлық анықтаманы толықтырады,
басқа білім алушыларды бағалайды
|
ҚБ: «Өзара
бағалау»
|
https://jamboard.google.com/d/1V7kvDcIZJK1hJy7xsi6zbfJJxUAuwy5ag3HBBWSwOdc/edit?usp=sharing
|
Сабақтың
ортасы
7 мин
13 мин
5 мин
|
1-тапсырма. Жеке
жұмыс
Есептеңіздер:
А)
232
–
172
В) 38 ∙
42
С)
Дескриптор:
2-тапсырма. Топтық
жұмыс
І
топ: Есептеңіз: 5182 –
4822
ІІ
топ: Есептеңіз: 5482 –
4522
ІІI
топ: Есептеңіз: 4332 –
3672
Дескриптор:
3- тапсырма. «Сыныптан шығу
билеті» әдісі. Жеке
жұмыс
а )43∙5 =
(50- )(50 + )
b )7 ∙8
= (80- 2 )(80 + )
Дескриптор:
|
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады: Екі өрнектің квадраттарының
айырымын көбейткіштерге жіктейді
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады: Көбейтіндіні екі өрнектің
қосыныдысы мен айырымын көбейтіндісіне келтіріп, екі өрнектің
квадраттарының айырымы түрінде жазады және
есептейді.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Есептеу барысында қысқаша
көбейту формулаларын тиімді қолданып, шығару жолын
талдайды
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады: Екі өрнектің квадраттарының
айырымын көбейткіштерге жіктейді
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады: Көбейтіндіні екі өрнектің
қосыныдысы мен айырымын көбейтіндісіне келтіріп, екі өрнектің
квадраттарының айырымы түрінде жазады және
есептейді.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Есептеу барысында қысқаша
көбейту формулаларын тиімді қолданып, шығару жолын
талдайды
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады: «А» есебіндегі белгісіз екінші
көбейткіштің бірлігін анықтайды
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады: «А», «В» есептеріндегі
белгісіз көбейткіштердің бірліктерін анықтайды
.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
«А», «В» есептеріндегі барлық
белгісіздерді табады
|
ҚБ: «Өзара
бағалау»
ҚБ: «Әткеншек» әдісімен
топтар бір-бірін дескриптор бойынша бағалайды.
ҚБ: Дұрыс жауап арқылы «Өзін-өзі»
бағалау
|
Слайд
ZOOM платформасы
(Whiteboard), секциондық зал
Презентация
|