Сабақтың басы
15 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:
сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
Жағымды психологиялық ахуал
туғызу.
Рапорт орнату
Топқа бөлу
«Кір жаятын жіп» әдісі
Зат
есім : ғалым, саяхат, суретші, зерттеу,
дос
Сын
есім : атақты, қызық, дарынды, жақсы,
ғылыми
«Мюссенберг» әдісі арқылы берілген әріптер арасынан мағыналы
сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар
ТАЬТПОРШОҚАНРОЛААГГ
УӘЛИХАНОВАПРЖОНҒАРИЯНМЫВЕҚҰҮҢРСОЧЕРКТЕРІЦДКЦЧЬЫВ
-
Қандай сөз шықты? (Шоқан Уәлиханов «Жоңғария
очерктері»)
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен
таныстырады.
Сөздікпен жұмыс жүргізу
ұсынылады
(мұғалімнің көмегімен)
Жаңа сөз – мағынасы - аудармасы
Ағартушы– просветитель
Атақоныс – земля отцов
Алғыр – хваткий, ловкий
Өлкетану – краеведение
Танымдық - познавательный
Жаңа сөздерге байланысты сөз тіркестерін
ішінара айтқызамын.
|
Ширату жаттығуларын жасайды
Сәлем! Қалайсың? Саған жүрек сыйлаймын. Мықтысың.
Кереметсің!
Берілген сөзерден сөз тіркестерін құрастырып, сөз
таптарын анықтай отырып, топтарға бөлінеді.
Тақырыпты ашады
-
Тақтадағы жаңа сөздерді жазып алады,
қайталайды.
Жаңа сөздерді қатыстырып сөз тіркестерін
айтады.
-Жаңа сөздерді
қайталайды
|
|
Тақта, оқулық, сөздік дәптер
Оқулық, слайд
|
Сабақтың ортасы
25 минут
|
Падлет тақтасы
Планшетке тақтадағы мәтіндерді түсіреді. Әр топқа
мәтін беріледі Ш.Уәлихановтың өмірбаяны, «Жоңғария очерктерінен»
үзінді
Дескриптор
-оқушы планшеттен тапсырманы аша
алады
-Сөйлемдерді тізбектеп, мәнерлеп
оқиды.
«Журнал» әдісі
Дескриптор
-
Берілген мәліметтер мен суреттерді қолада отырып журнал
дайындайды.
-Келесі топпен таныстырады.
«Жауап тап» әдісі
Дескриптор
-
Схема бойынша сұрақтарға дұрыс жауап береді.
-Сөз таптарын анықтайды
«Пликерс» әдісі арқылы бағалау
Дескриптор
-өткен тақырып бойынша сұрақтарга дұрыс жауап
таңдайды
|
Оқушылар emailға
келген сілтемені ашып, мәтінді тізбектеп оқиды.
Берілген мәліметтер мен суреттерді қолада отырып
журнал дайындайды. Келесі топпен таныстырады.
-
Схема бойынша сұрақтарға дұрыс жауап береді.
-Сөз таптарын анықтайды
QR
код бойынша тест сұрақтарына жауап
береді
|
Тест жауаптары арқылы
бағаланады
|
|
Сабақтың соңы
5 минут
|
Рефлексия
«Падлет» тақтасы планшет арқылы жазу
Үй
жұмысы: 10 тапсырма – 142 бет
Ғалымның күнделігін негізге ала отырып,
саяхаттаған жерің туралы күнделік жаз
|
Рефлексия жасайды
Сау болыңыз!
|
|
|