Бастауыш сынып
мұғалімі
КММ «№19 жалпы орта білім
беретін мектеп»
4
сынып
Пәні:
дүниетану
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Суды
қорғау
|
Сілтеме
|
Атамұра.
/Дүниетану/61-63бет
|
Жалпы
мақсаты
|
Суды қорғау тақырыбын
түсіндіру.
Картамен жұмыс жасау
қабілеттерін дамыту.
Айналаны қоршаған табиғаттың
әрбір бөлшегін үнемдеп, тазалап, тиімді пайдалануға, адамгершілікке
тәрбиелеу.
|
Оқыту
нәтижесі
|
Су туралы алған білімдерін
бекітеді. Арал мен Балқаш көлдерінің тартылып кету себебін және
болашақ ұрпақ осы көлдерді сақтап қалу үшін күрес жүргізуі
керектігін түсінеді. Өз ойын толық
жеткізеді.
|
Негізгі
идеялары
|
Оқушыларға сабақ кезеңдерінде
берілген тапсырмалар барысында топпен жұмыс істеуге, берілген
тапсырмаларды түсініп орындауға, өз жұмысына баға бере білуге
үйрету.
|
Тапсырмалар
|
Мұғалім тарапынан берілетін
тапсырмалар
|
Оқушыдан күтілетін
іс-әрекет, нәтиже
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушыларды
ұйымдастыру.
«Сағат бойынша
достар»
Топтарға
бөлу.
|
Сағат бойынша іс-әрекеттерді
жасайды, топтарға бөлінеді
|
Бағалау
критерийлері
|
Топ мүшелерін топ басшылары әр
тапсырма сайын бағалайды.
|
|
І.Қызығушылығын
ояту
|
Өткен сабақ бойынша
тапсырмалар:
1-топ: Өзен мен
көлдерді
Т кестесінде
салыстыру;
2-топ:Номенклатура;
Картамен
жұмыс
3-топ:Қатесін
тап!
4-топ:Сәйкестендіру;
|
Өзен мен көлдің ұқсастықтары
мен айырмашылықтарын салыстырады.
Картадан өзен, көлдердің
орындарын белгілейді.
Берілген мәтінді оқи отырып,
қате берілген деректерді тауып,
түзетеді.
Өзен көл атауларын орналасқан
қалалармен сәйкестендіреді.
|
ІI. Ой
қозғау
|
Әр топқа тапсырмалар
беріледі:
1-топ:Су туралы
кластер;
2-топ:Су, өзен, көл туралы
өлең, мақал- мәтелдер жинақтау;
3-топ: «Су-тіршілік көзі»
постер дайындау;
4-топ: «Егер жер бетінде су
болмаса...» ойды аяқтау.
|
Әр топ тапсырмаларды
орындайды.
Су туралы білетіндерін
жазады.
Әдебиет сабағынан өткен
шығармаларды еске түсіреді.
Постер жасау арқылы, судың
маңыздылығын көрсетеді.
Су болмаса тіршілік
тоқтайтынын дәлелдейді.
|
ІIІ. Мағынаны
тану
|
Мәтінмен
жұмыс:
ДЖИГСО әдісі бойынша мәтінді
талдау.
|
Оқушылар мәтінді бөліктері
бойынша жұбымен,
шағынтоптарда
талдап, әр топтан бір бала өз бөлігін
басқаларға түсіндіреді.
|
Сергіту сәтін
өткізу
|
ІV.
Ой-толғаныс
|
1-топ:
Синквейн;
2-топ:Фишбоум;
3-топ:
РАФТ-кейіпкерге хат
жазу;
4-топ: Топтарға сұрақ
дайындау.
|
Су туралы 5 жолды өлең
жазады.
Су туралы жазған себептерге
айғақтар келтіреді.
Су ретінде адамзатқа хат
жазады.
Жаңа тақырып бойынша басқа
топтарға сұрақ дайындайды.
|
Тесттік
тапсырмалар
«Балық
аулау»
|
Оқушыларға ноутбуктарына 2
нұсқада тест сұрақтары ұсынылады
|
Оқушылар тест сұрақтарына
жауап береді
|
Кері байланыс
жасау
|
BLOBағашы
|
Оқушылар өздерінің сабақтан
қандай әсер алғандығын бояп
көрсетеді
|
Оқушыларды
бағалау
|
Бағалау критерийлары бойынша
оқушыларды бағалау
|
|
Үйге тапсырма
беру
|
62-63
мазмұндау,
«Суды қорғау» тақырыбына эссе
жазу.
|
|