Материалдар / Ашық сабақ . Түбір мен қосымша 2 "В" сыныбы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ . Түбір мен қосымша 2 "В" сыныбы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2020
453
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өскемен қаласы әкімдігінің

«№ 45 бейімделген орта мектеп» КММ





Қазақ тілі


Shape1

Тақырыбы: Түбір мен қосымша

Шынықсаң шымыр боласың









Мұғалім: Елеусизова А.С

2 «В» сынып








Өскемен қаласы

28.01.2020 жыл.


Сабақтың тақырыбы:

Түбір мен қосымша

Шынықсаң шымыр боласың

52-56 жаттығулар

Мұғалімнің аты-жөні:Елеуизова А .С

Күні:28.01.2020


СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, әдебиеттік оқу,дене тәрбиесі

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут


Шаттық шеңбері













Сәлемдесу.

Деніміз сау болсын,

Спорт досымыз болсын

Гүлдей жайнайық

Спортпен шұғылданайық

Топқа бөлемін : «Түрлі –түсті кеглилер»арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды кеглиларды алып, 1,2,3 ,4 топтарға бөлініп отырады.

1-топ Шаңғышылар

1-топ Хоккейшілер

3-топ Конькишілер

4-топ Биатлоншылар

Әр топ өз аттарын жасырынғн суреттер арқылы тауып алуы тиіс

1-тапсырма: Әр топ өз спорт түріне сәйкес ассосациялар ойлап жазады;

Түбір сөз

Қосымша

Сөз

хоккей

-ші

хоккейші

коньки

-ші

конькиші

шаңғы

-шы

шаңғышы

биатлон

-шы

биатлоншы

Топ ережесімен таныстыру

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Ия, қыс мезгілі екен.

-Абай Құнанбаев туралы не білеміз?

-Жылдың төрт мезгіліне де арналған өлеңі бар

-Қазір Ерасылдың «Қыс»өлеңін оқып береді.

-Ұлы ұстаз Ыбырай атамыздың мына өлеңіне құлақ түріңдерші

Ат өнері білінбес

Бәйгеге түсіп жарыспай,

Желкілдеп шыққан көк шөптей

Жаңа өспірім достарым

Үміт еткен достарым

Сендерге бердім батамды

Балалар бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болады,өйткені біздің бүгінгі қазақ тілі сабағымыз қыстық олимпиада түрінде болады .Қай топ берілген тапсырмаларды тыңғылықты ,сабырлы , тиянақты орындап отырса сол топ сабақ аяғында жеңіске жетеді.




























Қызығушы-

-лықты ояту

















«Миға шабуыл»

Стратегияс

«Кофе таяқшалар»

әдісі



Жаңа білім

10 минут










Саралау тәсілі


Спорт сайысының сызбасы ілінеді:

1.Әр кезең белгіленіп тұрады, кезеңнен өткен сайын жалауша жылжып отырады;

2. «Алтын», «күміс», «қола» жетондармен бағаланады;

3. «Жүлделер қоржыны» тақтасы ілінеді; (маркермен тақтаға қорытындыны жазып отырамын)


1тапсырма

-Түбір дегеніміз не?

-Қосымша дегеніміз не?

-Омоним,синоним,антоним туралы не білеміз?

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады

2-тапсырма

52. Сурет бойынша әңгіме құра.

«Зуылдақ» әдісі

Ортақ тақырып беріледі

Тақырып бойынша берілген уақыт ішінде ойларына келген сөздерді айтып шығады

Тез, түсінікті сөйлеуге үйренеді, сөздік қорлары дамиды, ойлау қабілеттері артады.

Қысқы ойын түрлері бойынша жүлдеген атанған қандай қазақстандық ойыншыларды білесің?

Мәнерлеп сырғанау спорты туралы не білесің?

-Балалар бұл сұраққа біздің Еркежан мен Сұлтан айтып береді

-Денис Тен жайлы мәлімет Еркінова Еркежан

- Алексей Полтаранин туралы мәлімет Мұқатй Сұлтан




Кеглилер арқылы топтарға бөлу.


Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түсті алады









«Абай Құнанбаевқа»

қысқаша тоқталу











«Кофе таяқшалары» арқылы топ оқушыларынан іріктеп сұрау









Оқулық,

мәтіндер.







Слайд


Сергіту сәті

2 минут











Ортасы

10 минут


Сергіту сәті. 53-жаттығу(музыка ырғағымен)

Бойды сергек ,тік ұста,

Емін-еркін тыныста.

Деміңді ішке тез ал да,

Оң қолыңды соз алға

Қол ұшына қара да,

Ұшбұрыш сыз ауада.

Сол қол босқа тұрмасын,

Шеңбер жасап ,тынбасын!

Деміңді ішке тез ал да,

Соз қолыңды соз алға!


3-тапсырма

Орыс тілі тапсырмасы

Слушание аудиозапись «5 помощников человека»


Прием «Послушай, повтори, ответь»

- что мы называем осязанием и обонянием?

- что мы должны делать,чтобы все эти органы были здоровыми и целыми?


3. Работа по электронному учебнику и интерактивной доске


4. Групповая работа с текстом на определение жанра текста

1 группа -подчеркнуть слова – предметы

2 группа подчеркнуть слова – признаки

3 группа подчеркнуть слова – действия

4 группа – найти слова –рифмы


Қолдану

4-тапсырма

Дәптермен жұмыс.

54. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып,өлеңді көшіріп жазу

Жаттығуды интерактивті тақтада орындайды

-Өлең қай спорт түріне жатады ?

-Спорт комментаторы деген кім ол балалар ?

-Иә ол кісілер осы болып жатқан ойынды хабарлап айтып отыратын адам екен

-Осы өлеңді спорт хабарын жүргізуші ретінде оқып көрейік

«Спорт комментаторы» ойыны. (дыбыссыз видеоны хабарлау)

Оқушылар би билеп сергіп қалады


























Бейнефильм көрсету

«Барыс»хоккей лигасы


Микрофон



Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут














5-тапсырма Ой қорыту

топтық жұмыс

1-топ Сөздер беріледі сол сөздерге тиісті қосымшалар жалғайды

2-топ Сөзжұмбақ шешеді

3-топ Ойлан тап

4-тап Артығын алып тастау






Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Топтық жұмысқа арналған ресурстар





«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі









Бағалау


5 минут











Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.




Рефлексия парағы



Кері байланыс

3 минут


1. «Алтын», «күміс», «қола» жетондармен бағаланады;

2. «Жүлделер қоржыны» тақтасы ілінеді; (маркермен тақтаға қорытындыны жазып отырамын)

3.Жүлделер сапасы мен санына сәйкес қорытындылап, топтарға жүлделі орындар мен медальдар беріледі


Көңіл-күй лайктері арқылы сабаққа көзқарасын білдіреді.

Өз есімдері жазылған стикерді орналыстырады

Жеңген топтарды марапаттау

Медалдарын тағу,кітапшалар тарату


марапаттау

Үйге тапсырма: №56, 25-бетте.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!