Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ . Түбір мен қосымша 2 "В" сыныбы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өскемен қаласы әкімдігінің
«№ 45 бейімделген орта мектеп» КММ
Қазақ тілі
Тақырыбы: Түбір мен қосымша
Шынықсаң шымыр боласың
Мұғалім: Елеусизова А.С
2 «В» сынып
Өскемен қаласы
28.01.2020 жыл.
Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша Шынықсаң шымыр боласың 52-56 жаттығулар |
Мұғалімнің аты-жөні:Елеуизова А .С Күні:28.01.2020 |
|||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
|||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, әдебиеттік оқу,дене тәрбиесі |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут Шаттық шеңбері
|
Сәлемдесу. Деніміз сау болсын, Спорт досымыз болсын Гүлдей жайнайық Спортпен шұғылданайық Топқа бөлемін : «Түрлі –түсті кеглилер»арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды кеглиларды алып, 1,2,3 ,4 топтарға бөлініп отырады. 1-топ Шаңғышылар 1-топ Хоккейшілер 3-топ Конькишілер 4-топ Биатлоншылар Әр топ өз аттарын жасырынғн суреттер арқылы тауып алуы тиіс 1-тапсырма: Әр топ өз спорт түріне сәйкес ассосациялар ойлап жазады;
Топ ережесімен таныстыру -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Ия, қыс мезгілі екен. -Абай Құнанбаев туралы не білеміз? -Жылдың төрт мезгіліне де арналған өлеңі бар -Қазір Ерасылдың «Қыс»өлеңін оқып береді. -Ұлы ұстаз Ыбырай атамыздың мына өлеңіне құлақ түріңдерші Ат өнері білінбес Бәйгеге түсіп жарыспай, Желкілдеп шыққан көк шөптей Жаңа өспірім достарым Үміт еткен достарым Сендерге бердім батамды Балалар бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болады,өйткені біздің бүгінгі қазақ тілі сабағымыз қыстық олимпиада түрінде болады .Қай топ берілген тапсырмаларды тыңғылықты ,сабырлы , тиянақты орындап отырса сол топ сабақ аяғында жеңіске жетеді.
|
|
||||||||||||||||||||
Қызығушы- -лықты ояту
«Миға шабуыл» Стратегияс «Кофе таяқшалар» әдісі
Жаңа білім 10 минут
Саралау тәсілі
|
Спорт сайысының сызбасы ілінеді: 1.Әр кезең белгіленіп тұрады, кезеңнен өткен сайын жалауша жылжып отырады; 2. «Алтын», «күміс», «қола» жетондармен бағаланады; 3. «Жүлделер қоржыны» тақтасы ілінеді; (маркермен тақтаға қорытындыны жазып отырамын)
1тапсырма -Түбір дегеніміз не? -Қосымша дегеніміз не? -Омоним,синоним,антоним туралы не білеміз? Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады 2-тапсырма №52. Сурет бойынша әңгіме құра. «Зуылдақ» әдісі Ортақ тақырып беріледі Тақырып бойынша берілген уақыт ішінде ойларына келген сөздерді айтып шығады Тез, түсінікті сөйлеуге үйренеді, сөздік қорлары дамиды, ойлау қабілеттері артады. Қысқы ойын түрлері бойынша жүлдеген атанған қандай қазақстандық ойыншыларды білесің? Мәнерлеп сырғанау спорты туралы не білесің? -Балалар бұл сұраққа біздің Еркежан мен Сұлтан айтып береді -Денис Тен жайлы мәлімет Еркінова Еркежан - Алексей Полтаранин туралы мәлімет Мұқатй Сұлтан
|
Кеглилер арқылы топтарға бөлу.
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түсті алады
«Абай Құнанбаевқа» қысқаша тоқталу
«Кофе таяқшалары» арқылы топ оқушыларынан іріктеп сұрау
Оқулық, мәтіндер.
Слайд
|
||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 2 минут
Ортасы 10 минут
|
Сергіту сәті. 53-жаттығу(музыка ырғағымен) Бойды сергек ,тік ұста, Емін-еркін тыныста. Деміңді ішке тез ал да, Оң қолыңды соз алға Қол ұшына қара да, Ұшбұрыш сыз ауада. Сол қол босқа тұрмасын, Шеңбер жасап ,тынбасын! Деміңді ішке тез ал да, Соз қолыңды соз алға!
3-тапсырма Орыс тілі тапсырмасы Слушание аудиозапись «5 помощников человека»
Прием «Послушай, повтори, ответь» - что мы называем осязанием и обонянием? - что мы должны делать,чтобы все эти органы были здоровыми и целыми?
3. Работа по электронному учебнику и интерактивной доске
4. Групповая работа с текстом на определение жанра текста 1 группа -подчеркнуть слова – предметы 2 группа подчеркнуть слова – признаки 3 группа подчеркнуть слова – действия 4 группа – найти слова –рифмы
Қолдану 4-тапсырма Дәптермен жұмыс. №54. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып,өлеңді көшіріп жазу Жаттығуды интерактивті тақтада орындайды -Өлең қай спорт түріне жатады ? -Спорт комментаторы деген кім ол балалар ? -Иә ол кісілер осы болып жатқан ойынды хабарлап айтып отыратын адам екен -Осы өлеңді спорт хабарын жүргізуші ретінде оқып көрейік «Спорт комментаторы» ойыны. (дыбыссыз видеоны хабарлау) |
Оқушылар би билеп сергіп қалады
Бейнефильм көрсету «Барыс»хоккей лигасы
Микрофон
|
||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
5-тапсырма Ой қорыту топтық жұмыс 1-топ Сөздер беріледі сол сөздерге тиісті қосымшалар жалғайды 2-топ Сөзжұмбақ шешеді 3-топ Ойлан тап 4-тап Артығын алып тастау
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
||||||||||||||||||||
Бағалау
5 минут
|
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
Рефлексия парағы
|
||||||||||||||||||||
Кері байланыс 3 минут |
1. «Алтын», «күміс», «қола» жетондармен бағаланады; 2. «Жүлделер қоржыны» тақтасы ілінеді; (маркермен тақтаға қорытындыны жазып отырамын) 3.Жүлделер сапасы мен санына сәйкес қорытындылап, топтарға жүлделі орындар мен медальдар беріледі
Көңіл-күй лайктері арқылы сабаққа көзқарасын білдіреді. Өз есімдері жазылған стикерді орналыстырады Жеңген топтарды марапаттау Медалдарын тағу,кітапшалар тарату |
марапаттау |
||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма: №56, 25-бетте. |
||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |