Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өскемен қаласы әкімдігінің

    «№ 45 бейімделген орта мектеп» КММ





    Қазақ тілі


    Shape1

    Тақырыбы: Түбір мен қосымша

    Шынықсаң шымыр боласың









    Мұғалім: Елеусизова А.С

    2 «В» сынып








    Өскемен қаласы

    28.01.2020 жыл.


    Сабақтың тақырыбы:

    Түбір мен қосымша

    Шынықсаң шымыр боласың

    52-56 жаттығулар

    Мұғалімнің аты-жөні:Елеуизова А .С

    Күні:28.01.2020


    СЫНЫП: 2


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны: 0

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, әдебиеттік оқу,дене тәрбиесі

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут


    Шаттық шеңбері













    Сәлемдесу.

    Деніміз сау болсын,

    Спорт досымыз болсын

    Гүлдей жайнайық

    Спортпен шұғылданайық

    Топқа бөлемін : «Түрлі –түсті кеглилер»арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды кеглиларды алып, 1,2,3 ,4 топтарға бөлініп отырады.

    1-топ Шаңғышылар

    1-топ Хоккейшілер

    3-топ Конькишілер

    4-топ Биатлоншылар

    Әр топ өз аттарын жасырынғн суреттер арқылы тауып алуы тиіс

    1-тапсырма: Әр топ өз спорт түріне сәйкес ассосациялар ойлап жазады;

    Түбір сөз

    Қосымша

    Сөз

    хоккей

    -ші

    хоккейші

    коньки

    -ші

    конькиші

    шаңғы

    -шы

    шаңғышы

    биатлон

    -шы

    биатлоншы

    Топ ережесімен таныстыру

    -Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

    -Ия, қыс мезгілі екен.

    -Абай Құнанбаев туралы не білеміз?

    -Жылдың төрт мезгіліне де арналған өлеңі бар

    -Қазір Ерасылдың «Қыс»өлеңін оқып береді.

    -Ұлы ұстаз Ыбырай атамыздың мына өлеңіне құлақ түріңдерші

    Ат өнері білінбес

    Бәйгеге түсіп жарыспай,

    Желкілдеп шыққан көк шөптей

    Жаңа өспірім достарым

    Үміт еткен достарым

    Сендерге бердім батамды

    Балалар бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болады,өйткені біздің бүгінгі қазақ тілі сабағымыз қыстық олимпиада түрінде болады .Қай топ берілген тапсырмаларды тыңғылықты ,сабырлы , тиянақты орындап отырса сол топ сабақ аяғында жеңіске жетеді.




























    Қызығушы-

    -лықты ояту

















    «Миға шабуыл»

    Стратегияс

    «Кофе таяқшалар»

    әдісі



    Жаңа білім

    10 минут










    Саралау тәсілі


    Спорт сайысының сызбасы ілінеді:

    1.Әр кезең белгіленіп тұрады, кезеңнен өткен сайын жалауша жылжып отырады;

    2. «Алтын», «күміс», «қола» жетондармен бағаланады;

    3. «Жүлделер қоржыны» тақтасы ілінеді; (маркермен тақтаға қорытындыны жазып отырамын)


    1тапсырма

    -Түбір дегеніміз не?

    -Қосымша дегеніміз не?

    -Омоним,синоним,антоним туралы не білеміз?

    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады

    2-тапсырма

    №52. Сурет бойынша әңгіме құра.

    «Зуылдақ» әдісі

    Ортақ тақырып беріледі

    Тақырып бойынша берілген уақыт ішінде ойларына келген сөздерді айтып шығады

    Тез, түсінікті сөйлеуге үйренеді, сөздік қорлары дамиды, ойлау қабілеттері артады.

    Қысқы ойын түрлері бойынша жүлдеген атанған қандай қазақстандық ойыншыларды білесің?

    Мәнерлеп сырғанау спорты туралы не білесің?

    -Балалар бұл сұраққа біздің Еркежан мен Сұлтан айтып береді

    -Денис Тен жайлы мәлімет Еркінова Еркежан

    - Алексей Полтаранин туралы мәлімет Мұқатй Сұлтан




    Кеглилер арқылы топтарға бөлу.


    Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түсті алады









    «Абай Құнанбаевқа»

    қысқаша тоқталу











    «Кофе таяқшалары» арқылы топ оқушыларынан іріктеп сұрау









    Оқулық,

    мәтіндер.







    Слайд


    Сергіту сәті

    2 минут











    Ортасы

    10 минут


    Сергіту сәті. 53-жаттығу(музыка ырғағымен)

    Бойды сергек ,тік ұста,

    Емін-еркін тыныста.

    Деміңді ішке тез ал да,

    Оң қолыңды соз алға

    Қол ұшына қара да,

    Ұшбұрыш сыз ауада.

    Сол қол босқа тұрмасын,

    Шеңбер жасап ,тынбасын!

    Деміңді ішке тез ал да,

    Соз қолыңды соз алға!


    3-тапсырма

    Орыс тілі тапсырмасы

    Слушание аудиозапись «5 помощников человека»


    Прием «Послушай, повтори, ответь»

    - что мы называем осязанием и обонянием?

    - что мы должны делать,чтобы все эти органы были здоровыми и целыми?


    3. Работа по электронному учебнику и интерактивной доске


    4. Групповая работа с текстом на определение жанра текста

    1 группа -подчеркнуть слова – предметы

    2 группа подчеркнуть слова – признаки

    3 группа подчеркнуть слова – действия

    4 группа – найти слова –рифмы


    Қолдану

    4-тапсырма

    Дәптермен жұмыс.

    №54. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып,өлеңді көшіріп жазу

    Жаттығуды интерактивті тақтада орындайды

    -Өлең қай спорт түріне жатады ?

    -Спорт комментаторы деген кім ол балалар ?

    -Иә ол кісілер осы болып жатқан ойынды хабарлап айтып отыратын адам екен

    -Осы өлеңді спорт хабарын жүргізуші ретінде оқып көрейік

    «Спорт комментаторы» ойыны. (дыбыссыз видеоны хабарлау)

    Оқушылар би билеп сергіп қалады


























    Бейнефильм көрсету

    «Барыс»хоккей лигасы


    Микрофон



    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут














    5-тапсырма Ой қорыту

    топтық жұмыс

    1-топ Сөздер беріледі сол сөздерге тиісті қосымшалар жалғайды

    2-топ Сөзжұмбақ шешеді

    3-топ Ойлан тап

    4-тап Артығын алып тастау






    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

    Топтық жұмысқа арналған ресурстар





    «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі









    Бағалау


    5 минут











    Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.




    Рефлексия парағы



    Кері байланыс

    3 минут


    1. «Алтын», «күміс», «қола» жетондармен бағаланады;

    2. «Жүлделер қоржыны» тақтасы ілінеді; (маркермен тақтаға қорытындыны жазып отырамын)

    3.Жүлделер сапасы мен санына сәйкес қорытындылап, топтарға жүлделі орындар мен медальдар беріледі


    Көңіл-күй лайктері арқылы сабаққа көзқарасын білдіреді.

    Өз есімдері жазылған стикерді орналыстырады

    Жеңген топтарды марапаттау

    Медалдарын тағу,кітапшалар тарату


    марапаттау

    Үйге тапсырма: №56, 25-бетте.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Елеусизова Асел Сериковна
    08 Желтоқсан 2020
    508
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ . Түбір мен қосымша 2 "В" сыныбы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ . Түбір мен қосымша 2 "В" сыныбы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өскемен қаласы әкімдігінің

    «№ 45 бейімделген орта мектеп» КММ





    Қазақ тілі


    Shape1

    Тақырыбы: Түбір мен қосымша

    Шынықсаң шымыр боласың









    Мұғалім: Елеусизова А.С

    2 «В» сынып








    Өскемен қаласы

    28.01.2020 жыл.


    Сабақтың тақырыбы:

    Түбір мен қосымша

    Шынықсаң шымыр боласың

    52-56 жаттығулар

    Мұғалімнің аты-жөні:Елеуизова А .С

    Күні:28.01.2020


    СЫНЫП: 2


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны: 0

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, әдебиеттік оқу,дене тәрбиесі

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут


    Шаттық шеңбері













    Сәлемдесу.

    Деніміз сау болсын,

    Спорт досымыз болсын

    Гүлдей жайнайық

    Спортпен шұғылданайық

    Топқа бөлемін : «Түрлі –түсті кеглилер»арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды кеглиларды алып, 1,2,3 ,4 топтарға бөлініп отырады.

    1-топ Шаңғышылар

    1-топ Хоккейшілер

    3-топ Конькишілер

    4-топ Биатлоншылар

    Әр топ өз аттарын жасырынғн суреттер арқылы тауып алуы тиіс

    1-тапсырма: Әр топ өз спорт түріне сәйкес ассосациялар ойлап жазады;

    Түбір сөз

    Қосымша

    Сөз

    хоккей

    -ші

    хоккейші

    коньки

    -ші

    конькиші

    шаңғы

    -шы

    шаңғышы

    биатлон

    -шы

    биатлоншы

    Топ ережесімен таныстыру

    -Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

    -Ия, қыс мезгілі екен.

    -Абай Құнанбаев туралы не білеміз?

    -Жылдың төрт мезгіліне де арналған өлеңі бар

    -Қазір Ерасылдың «Қыс»өлеңін оқып береді.

    -Ұлы ұстаз Ыбырай атамыздың мына өлеңіне құлақ түріңдерші

    Ат өнері білінбес

    Бәйгеге түсіп жарыспай,

    Желкілдеп шыққан көк шөптей

    Жаңа өспірім достарым

    Үміт еткен достарым

    Сендерге бердім батамды

    Балалар бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болады,өйткені біздің бүгінгі қазақ тілі сабағымыз қыстық олимпиада түрінде болады .Қай топ берілген тапсырмаларды тыңғылықты ,сабырлы , тиянақты орындап отырса сол топ сабақ аяғында жеңіске жетеді.




























    Қызығушы-

    -лықты ояту

















    «Миға шабуыл»

    Стратегияс

    «Кофе таяқшалар»

    әдісі



    Жаңа білім

    10 минут










    Саралау тәсілі


    Спорт сайысының сызбасы ілінеді:

    1.Әр кезең белгіленіп тұрады, кезеңнен өткен сайын жалауша жылжып отырады;

    2. «Алтын», «күміс», «қола» жетондармен бағаланады;

    3. «Жүлделер қоржыны» тақтасы ілінеді; (маркермен тақтаға қорытындыны жазып отырамын)


    1тапсырма

    -Түбір дегеніміз не?

    -Қосымша дегеніміз не?

    -Омоним,синоним,антоним туралы не білеміз?

    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады

    2-тапсырма

    №52. Сурет бойынша әңгіме құра.

    «Зуылдақ» әдісі

    Ортақ тақырып беріледі

    Тақырып бойынша берілген уақыт ішінде ойларына келген сөздерді айтып шығады

    Тез, түсінікті сөйлеуге үйренеді, сөздік қорлары дамиды, ойлау қабілеттері артады.

    Қысқы ойын түрлері бойынша жүлдеген атанған қандай қазақстандық ойыншыларды білесің?

    Мәнерлеп сырғанау спорты туралы не білесің?

    -Балалар бұл сұраққа біздің Еркежан мен Сұлтан айтып береді

    -Денис Тен жайлы мәлімет Еркінова Еркежан

    - Алексей Полтаранин туралы мәлімет Мұқатй Сұлтан




    Кеглилер арқылы топтарға бөлу.


    Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түсті алады









    «Абай Құнанбаевқа»

    қысқаша тоқталу











    «Кофе таяқшалары» арқылы топ оқушыларынан іріктеп сұрау









    Оқулық,

    мәтіндер.







    Слайд


    Сергіту сәті

    2 минут











    Ортасы

    10 минут


    Сергіту сәті. 53-жаттығу(музыка ырғағымен)

    Бойды сергек ,тік ұста,

    Емін-еркін тыныста.

    Деміңді ішке тез ал да,

    Оң қолыңды соз алға

    Қол ұшына қара да,

    Ұшбұрыш сыз ауада.

    Сол қол босқа тұрмасын,

    Шеңбер жасап ,тынбасын!

    Деміңді ішке тез ал да,

    Соз қолыңды соз алға!


    3-тапсырма

    Орыс тілі тапсырмасы

    Слушание аудиозапись «5 помощников человека»


    Прием «Послушай, повтори, ответь»

    - что мы называем осязанием и обонянием?

    - что мы должны делать,чтобы все эти органы были здоровыми и целыми?


    3. Работа по электронному учебнику и интерактивной доске


    4. Групповая работа с текстом на определение жанра текста

    1 группа -подчеркнуть слова – предметы

    2 группа подчеркнуть слова – признаки

    3 группа подчеркнуть слова – действия

    4 группа – найти слова –рифмы


    Қолдану

    4-тапсырма

    Дәптермен жұмыс.

    №54. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып,өлеңді көшіріп жазу

    Жаттығуды интерактивті тақтада орындайды

    -Өлең қай спорт түріне жатады ?

    -Спорт комментаторы деген кім ол балалар ?

    -Иә ол кісілер осы болып жатқан ойынды хабарлап айтып отыратын адам екен

    -Осы өлеңді спорт хабарын жүргізуші ретінде оқып көрейік

    «Спорт комментаторы» ойыны. (дыбыссыз видеоны хабарлау)

    Оқушылар би билеп сергіп қалады


























    Бейнефильм көрсету

    «Барыс»хоккей лигасы


    Микрофон



    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут














    5-тапсырма Ой қорыту

    топтық жұмыс

    1-топ Сөздер беріледі сол сөздерге тиісті қосымшалар жалғайды

    2-топ Сөзжұмбақ шешеді

    3-топ Ойлан тап

    4-тап Артығын алып тастау






    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

    Топтық жұмысқа арналған ресурстар





    «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі









    Бағалау


    5 минут











    Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.




    Рефлексия парағы



    Кері байланыс

    3 минут


    1. «Алтын», «күміс», «қола» жетондармен бағаланады;

    2. «Жүлделер қоржыны» тақтасы ілінеді; (маркермен тақтаға қорытындыны жазып отырамын)

    3.Жүлделер сапасы мен санына сәйкес қорытындылап, топтарға жүлделі орындар мен медальдар беріледі


    Көңіл-күй лайктері арқылы сабаққа көзқарасын білдіреді.

    Өз есімдері жазылған стикерді орналыстырады

    Жеңген топтарды марапаттау

    Медалдарын тағу,кітапшалар тарату


    марапаттау

    Үйге тапсырма: №56, 25-бетте.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    08.12.2020
    508
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Елеусизова Асел Сериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации