Сабақтың
басы
2
мин
5
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
- ZOOM платформасына
сілтеме беру
https://us04web.zoom.us/j/4119093588?pwd=R1c1cnV5MHFmNnhiZnd6V2wyNXpSQT09
Идентификатор
: 411
909
3588
Код
: 7W2nSp
- Оқушылармен
амандасу.
- Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Білім
алушылардың назарын сабаққа
шоғырландыру «Ақиқат,
жалған» әдісі арқылы жүзеге
асырылады.
|
А
|
Ж
|
Тікбұрышты
үшбұрыштың сүйір бұрыштарының
қосындысы
180°
|
|
+
|
Теңқабырғалы
үшбұрыштың барлық бұрыштары
60°-тан
|
+
|
|
Үшбұрыштың
сыртқы бұрышы оған сыбайлас емес екі бұрышының қосындысына
тең
|
+
|
|
Үшбұрыштың
сыртқы бұрыштарының
қосындысы
180°-қа
тең
|
|
+
|
Теңбүйірлі
үшбұрыштың табанындағы бұрыштары
тең
|
+
|
|
Дескриптор:
-
үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы
теоремасы мен оның салдарын
біледі
-
үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы
біледі
-
теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін
біледі
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты
мен бағалау критерийлерін анықтап, талдау.
7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі
бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер
шығаруда қолдану;
7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы
бұрышы туралы теореманы қолдану.
|
- ZOOM платформасына
қосылады
- Мұғаліммен
амандасады.
- Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
- Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады: теңбүйірлі үшбұрыштың
қасиеттерін біледі
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады:
үшбұрыштың сыртқы бұрышы
туралы теореманы біледі
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы туралы теоремасы мен оның салдарын
біледі
|
ҚБ: дұрыс жауап
арқылы
|
Kahoot:
|
Сабақтың
ортасы
5 мин
13 мин
5 мин
|
1-тапсырма. Ұжымдық
жұмыс
Суретте QPR үшбұрышы берілген.
Q және R бұрыштарын табыңдар.

Шешуі: 50°
+ x+40° +x+10°= 180°
2x+
100°= 180°
2x=
80°
x
= 40°
∠Q=
40° + 40°=80°
∠R=
40° + 10°= 50°
Жауабы: ∠Q=
80°, ∠R=
50°
Дескриптор Білім
алушы
- ішкі бұрыштардың қосындысы
туралы теореманы қолданады;
- теңдеу
құрады;
- теңдеуді
шешеді;
- белгісіз бұрыштарды
анықтайды.
2-тапсырма. Топтық
жұмыс
Белгісіз бұрыштарды
табыңдар
І
топ:

Дескриптор Білім
алушы
- ішкі бұрыштардың қосындысы
туралы теореманы қолданады;
- теңдеу
құрады;
- теңдеуді
шешеді;
- белгісіз бұрыштарды
анықтайды
ІІ
топ:

Дескриптор Білім
алушы
- үшбұрыштың сыртқы бұрышы
туралы теореманы қолданады;
- теңдеу
құрады;
- теңдеуді
шешеді;
- белгісіз бұрыштарды
анықтайды
ІІI
топ:

Дескриптор Білім
алушы
- ішкі бұрыштардың қосындысы
туралы теореманы қолданады;
- теңдеу
құрады;
- теңдеуді
шешеді;
- белгісіз бұрыштарды
анықтайды
3- тапсырма. «Жұбын
тап» әдісі. Жеке
жұмыс
1)
2)

3) 4)

Жауаптары: 68°; 74°; 113°; 66°
Дескриптор:
|
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады: Екі өрнектің квадраттарының
айырымы формуласын қолданып, көпмүшеге
келтіреді
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады: Екі өрнектің
айырмасының/қосындысының квадраты форуласы арқылы көпмүше түрінде
жазады
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Қажет қысқаша көбейту
формуланы қолданып түрлендіруді орындайды және мәнін
табады.
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады:
ішкі бұрыштардың қосындысы
туралы теореманы қолданып теңдеу құрады;
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады:
Бір айнымалысы бар сызықтық
теңдеудің түбірлерін табады
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Белгісіз бұрыштарды
анықтайды
|