Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ ә дыбысы мен әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән атауы: «Сауат ашу» |
Мектеп: №8 ЖББ орта мектеп |
|
||
Мұғалім: Әдіскер: Машықкер: |
Рысқұлова С.Қ. Жахметова Б.К. Абдильдина Ж.М. |
|
||
Сынып: 1 «Ә» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||
Сабақтың тақырыбы: |
«Х х» дыбысы мен әріпі. |
|
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): |
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіруЕБҚ 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызыған сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу;ЕБҚ |
|
||
Сабақтың мақсаттары: |
Барлығы: жаңа білімді меңгереді: Көбі: тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: алған білімді өмірде қолдана алады. |
|
||
Жетістік критерийлері: |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|
||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба, таныстырылым. |
|
||
Тілдік құзыреттілік |
|
|
||
Сабақтың барысы: |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут Өткенді қайталау Сабақты басы 8 минут Сергіту сәті Дәптермен жұмыс Сабақтың соңы Дифференциация- оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
-Сәлеметсіңдер ме, оқушылар. -Отырыңдар. -Көңіл-күйлерің қалай? -Бүгінгі сауат ашу пәнінен мен – Абдильдина Жаннур беремін. Сабағымызды жақсы көңіл күймен бастау үшін, қазір барлығымыз шаттық шеңберге тұрып, дайындық өткізейік. Мен бәріңе Денсаулық тілеймін! Мен бәріңе Қуаныш тілеймін! Мен бәріңе Мейірім тілеймін! Мен бәріңе шуақты күн тілеймін! Мен бәріңе көңілді Күн тілеймін! -Бір-бірімізге бүгінгі күнге сәттілік тілейік. -Жарайсыңдар! Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! -Балалар, өткен сабақта біз қандай әріппен таныстық? -Кімнің есінде, қане кім айтады? -Жарайсыңдар! -балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбын білу үшін қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын. Жұмбақты шешу арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын білетін боламыз.
«Қарада» жоқ «ханда»
бар Хх дыбысы мен әрпі? Жақсы. Енді сол әріпке байланысты бүгін тапсырмаларын орындайтын боламыз. Балалар, сендер Х әріпінен басталатын қандай сөздер білесіңдер? 1.Тыңда.
Хат халат хайуан Хабар шахмат хайуанат -Жарайсыңдар, балалар! 2.Өлеңді мәнерлеп оқы. Халел қарап қалмайды, Хамитқа хат арнайды. «Хоккей добы керек!» - деп, Хабарлайды хал-жайды. Ермек Өтетілеу -Жарайсыңдар, балалар! 3.Сұрақтардың жауабын болжа. Диалогті рөлге бөліп оқыңдар.
-Сен кітапханада болдың ба? -... . -Қандай кітаптар алдың? -... . -Кітаптарды таңдауыңа кім көмектесті? -... .
-Жарайсыңдар, балалар! -Балалар, бәріміз шаршаған сияқтымыз. Сондықтан орнымыздан тұрып бір сергіп алайық, жарайды ма? Сағаттың тіліндей Иіліп оңға бір, Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір, Оң аяқ,сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. Балалар, олай болса берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайық. Хат, халат, хайуан, хабар, шахмат, хайуанат. Рефлексия Бүгінгі сбақата болған көңіл-күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. Бағалау-оқушылардың материалы меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл-күйлерін айтады.(қуанышты, көңілді, көңілсіз) |
Шаттық шеңбері Таныстырылым оқулықпен жұмыс Сергіту сәтіне арналған жинақ Түрлі тапсырмалалар Бас бармақтар Пәнаралық байланыс денсаулық және қауіпсіздік техникасының ақталуы АКТ Құндылықтармен ьайланыс (тәрбие) Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Әдіскер:
Мұғалім:
Баға: