Күні:
19.01
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы
мен әрпі.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.7 Тыңдалған материал
бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа
әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс
айту
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:Табиғатқа саяхат. Ә
дыбысы мен әрпі туралы жаңа білімді
меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп,
тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді
өмірде қолдануға үйренеді.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі, орыс тілі,
ағылшын тілі сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Әтеш-петух-hen.
Оқулық-книга- book
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5
минут
|
Күлімдеп күн
бүгін,
Қарады маған
да.
Күлімдеп күн
бүгін,
Қарады саган
да.
Шуақ пен нұр
төгіп
Көңілді кетті
көтеріп.
– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
басы
8
минут
|
Қайталау – білім
анасы
Торғай, торғай,
торғайсың,
Таяу келіп қонғайсың.
Жем шашайын тойып ал,
Сонда аязға тоңбайсың. (Тт)
Нан уағын шашпаңдар,
Жерде жатса баспаңдар.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар. Нн
Ретін сенде білесің,
Көліктің қайсысын таңдайсың?
Автобусқа мінгесін,
Айтқызбай билет алғайсың. Рр
Жалт – жұлт етіп лақ,
Жағалайсың бұлақ,
Секірем деп бірақ,
Қала көрме құлап. Лл
- Бұрап қойған
сағаттай,
Айқайлайды таң атпай. Әтеш
Таныстырар әріппен
Мынау кітап – әліппең
«Әліппе» деген аты оның
Басталған қай әріппен? Әліппе
Үш тілді
қамту
Әтеш-петух,hen.
Оқулық-книга- book
|
Таныстырылым
|
Сабақтың
ортасы
|
Бағандағы сөздерді
оқу Ән,сән,дән,әке,Сәкен,
тәтті,дәрі
Ассоциация
құру.
— Шана деген сөзді естігенде
ойларыңа не келеді?
Мәтінмен
жұмыс. «ШАНА»
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
(Қимыл-қозғалыс
биі)
|
Сергіту сәтіне арналған
топтама
|
Аяқталуы
Қызықты
тапсырма
8
минут
16
минут
|
№3 Әріптерден сөз
құра.
Оларға сәйкес суретті
таңда.
Дәрігер,әтеш,Дәурен деген
сөз шығады.
Дәптермен
жұмыс
«ТОППЕН
ЖҰМЫС»
1-топ: Әә дыбысына қатысты
сөздерді жазу
2-топ: Әә дыбысына ертегі
құрастыру
3-топ:
Әткеншектің суретін салу
|
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Оқушылар «Еркін
микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері
байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының
жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және
ұсыныстарын берді.
|
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі, орыс,
ағылшын тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|