Күні: 19.01Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі туралы жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдануға үйренеді. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі, орыс тілі, ағылшын тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Әтеш-петух-hen. Оқулық-книга- book |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Күлімдеп күн бүгін, Қарады маған да. Күлімдеп күн бүгін, Қарады саган да. Шуақ пен нұр төгіп Көңілді кетті көтеріп. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
Сабақтың басы8 минут
| Қайталау – білім анасыТорғай, торғай, торғайсың,Таяу келіп қонғайсың.Жем шашайын тойып ал,Сонда аязға тоңбайсың. (Тт)Нан уағын шашпаңдар,Жерде жатса баспаңдар.Теріп алып қастерлеп,Торғайларға тастаңдар. Нн Ретін сенде білесің,Көліктің қайсысын таңдайсың?Автобусқа мінгесін,Айтқызбай билет алғайсың. Рр Жалт – жұлт етіп лақ,Жағалайсың бұлақ,Секірем деп бірақ,Қала көрме құлап. Лл - Бұрап қойған сағаттай,Айқайлайды таң атпай. ӘтешТаныстырар әріппенМынау кітап – әліппең«Әліппе» деген аты оныңБасталған қай әріппен? ӘліппеҮш тілді қамтуӘтеш-петух,hen. Оқулық-книга- book |
Таныстырылым |
Сабақтың ортасы | Бағандағы сөздерді оқу Ән,сән,дән,әке,Сәкен, тәтті,дәріАссоциация құру. — Шана деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді? Мәтінмен жұмыс. «ШАНА» | Оқулық, дәптерлер.
|
Сергіту сәті1 минут | (Қимыл-қозғалыс биі) | Сергіту сәтіне арналған топтама |
АяқталуыҚызықты тапсырма8 минут
16 минут | №3 Әріптерден сөз құра. Оларға сәйкес суретті таңда. Дәрігер,әтеш,Дәурен деген сөз шығады.Дәптермен жұмыс«ТОППЕН ЖҰМЫС»1-топ: Әә дыбысына қатысты сөздерді жазу 2-топ: Әә дыбысына ертегі құрастыру 3-топ: Әткеншектің суретін салу |
|
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі, орыс, ағылшын тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |