|
Сынып: |
|||
|
Күні: |
10. 11. 2020 |
||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Смаилова М.К. |
||
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Абай. «Ғылым таппай мақтанба» |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: |
А. 5.2.5.1 – берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу Т. 5.5.1.5 – болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орында қолдану. |
||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлығы: мәтінді түсінеді, диалогке қатысады. Көбі: сұрақтарға жауап береді, диалог құрастырады Кейбірі: диалог құрастыруда болымды, болымсыз етістіктерді ажыратып жазады. |
||
|
Құндылықтарды игерту: |
Абай шығармаларының құндылығын ұғындыру. Талап, еңбек, терең ой, қанағатшылдық, рақымшылық құндылықтарын насихаттау.
|
||
|
Пәнаралық байланыс |
Орыс тілі, әдебиет |
||
|
Бағалау критерийлері |
Берілген сұрақтарды түсінеді; Сұрақтарға дұрыс жауап береді; Тірек сөздерді қолданады; Шағын диалогке түсе алады; ортақ ой, шешім шығара алады; болымды және болымсыз етістіктерді ажырата біледі |
||
|
Дескрипторлар |
|
||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пән лексикасы және терминология: Қашық бол, бес
дұшпаннәфрәтлі,ғибрәтлі
т.б.
Қорыта келгенде; |
||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Ірі кітапханалар |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Жаңа тақырыпты ашу: Тақтада Абай Құнанбайұлының суреті ілініп тұрады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Абайға кластер құрастырады. Оқушылар өлең тыңдау арқылы, өлеңін оқу арқылы, аудармаларымен танысу арқылы оның кім екенін анықтайды. |
Дәптер, оқулық Оқушылар тақырыпты ашады. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма: Оқушы «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін оқиды. Тақтаға адамның жақсы / жаман қассиеттерін ажыратып жазады. Өсек, талап, өтірік, еңбек, мақтаншақ, еріншек, терең ой, қанағат, бекер мал шашпақ, рақым Тақтаға екіге бөліп жапсырады Тапсырма: Ақпараттың дұрыс / бұрыстығын тексереді.
Оқушылар тапсырманы жұпта тексереді. Бір-бірін бағалайды.
Тапсырма: Абай Құнанбайұлы тақырыбында диалог құрастырады. Критерийлер:
|
|
|
|
Сабақтың соңы: |
Рефлексия: «Тазалық» әдісі арқылы бағалаймыз. Үй тапсырмасы: |
|
|
Өсек
Талап
Өтірік
Еңбек
Мақтаншақ
Еріншек
терең ой
қанағат
бекер мал шашпақ
рақым
|
№ |
Ақпарат |
Дұрыс |
Дұрыс емес |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Ғылым таппай мақтан. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Бес нәрседен қашық бол. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Бес нәрсеге асық болма. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Адам болам десеңіз |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Бес дұшпаның: өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ.. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ |
Ақпарат |
Дұрыс |
Дұрыс емес |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Ғылым таппай мақтан. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Бес нәрседен қашық бол. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Бес нәрсеге асық болма. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Адам болам десеңіз |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Бес дұшпаның: өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ.. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ |
Ақпарат |
Дұрыс |
Дұрыс емес |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Ғылым таппай мақтан. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Бес нәрседен қашық бол. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Бес нәрсеге асық болма. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Адам болам десеңіз |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Бес дұшпаның: өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ.. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ |
Ақпарат |
Дұрыс |
Дұрыс емес |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Ғылым таппай мақтан. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Бес нәрседен қашық бол. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Бес нәрсеге асық болма. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Адам болам десеңіз |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Бес дұшпаның: өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ.. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ |
Ақпарат |
Дұрыс |
Дұрыс емес |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Ғылым таппай мақтан. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Бес нәрседен қашық бол. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Бес нәрсеге асық
болма Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Сынып: Күні: 10. 11.
2020 Мұғалімнің
аты-жөні: Смаилова
М.К. Қатысқандар
саны: Қатыспағандар
саны: Сабақтың
тақырыбы: Абай. «Ғылым таппай
мақтанба» Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаты: А. 5.2.5.1 – берілген сұрақты
дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке
қатысу Т. 5.5.1.5 – болымды, болымсыз
етістіктерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орында
қолдану. Сабақ
мақсаты: Барлығы: мәтінді түсінеді, диалогке
қатысады. Көбі: сұрақтарға жауап береді,
диалог құрастырады Кейбірі: диалог құрастыруда болымды,
болымсыз етістіктерді ажыратып
жазады. Құндылықтарды
игерту: Абай шығармаларының құндылығын
ұғындыру. Талап, еңбек, терең
ой, қанағатшылдық, рақымшылық
құндылықтарын насихаттау.
Пәнаралық
байланыс Орыс тілі,
әдебиет Бағалау
критерийлері Берілген сұрақтарды
түсінеді; Сұрақтарға дұрыс жауап
береді; Тірек сөздерді
қолданады; Шағын диалогке түсе
алады; ортақ ой, шешім шығара
алады; болымды және болымсыз
етістіктерді ажырата біледі Дескрипторлар Тірек сөздер арқылы жаңа
тақырыпты анықтайды; Сұрақтарға жауап
береді; Мәтінмен
танысады; Адамның жақсы қасиеттері мен
жаман қасиеттерін ажыратып
жазады; Ақпараттың дұрыс-бұрыстығын
тексереді; Диалог
құрастырады. Тілдік
мақсаттар: Пән лексикасы және
терминология: Қашық бол, бес
дұшпаннәфрәтлі,ғибрәтлі
т.б. Менің
ойымша; Менің
пікірімше; Қорыта
келгенде; Осыған дейін меңгерілген
білім Ірі
кітапханалар Жоспар Жоспарланатын
уақыт Жоспар бойынша орындалуы
тиіс іс-әрекеттер Ресурстар Сабақтың
басы
Оқушылармен
сәлемдесу
Кезекшімен
сұхбат
Үй тапсырмасын
тексеру
Жаңа тақырыпты
ашу:
Тақтада Абай
Құнанбайұлының суреті ілініп
тұрады.
Мұғалім сабақтың
мақсатымен таныстырады.
Абайға кластер құрастырады. Оқушылар өлең тыңдау арқылы,
өлеңін оқу арқылы, аудармаларымен танысу арқылы оның кім екенін
анықтайды.
Дәптер,
оқулық Оқушылар тақырыпты
ашады. Сабақтың
ортасы
Тапсырма:
Оқушы «Ғылым таппай
мақтанба» өлеңін оқиды. Тақтаға адамның жақсы / жаман қассиеттерін
ажыратып жазады.
Өсек, талап, өтірік,
еңбек, мақтаншақ, еріншек, терең ой, қанағат, бекер мал шашпақ,
рақым
Тақтаға екіге бөліп
жапсырады
Тапсырма:
Ақпараттың дұрыс /
бұрыстығын тексереді.
Ғылым таппай
мақтан.
Бес нәрседен қашық
бол.
Бес нәрсеге асық
болма.
Адам болам
десеңіз
Бес дұшпаның: өсек,
өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ..
Оқушылар тапсырманы
жұпта тексереді. Бір-бірін
бағалайды.
Тапсырма:
Абай Құнанбайұлы
тақырыбында диалог
құрастырады.
Критерийлер:
Тақырыпқа
сәйкестілігі;
Орфографиялық
нормалардың сақталуы; Оқу
мәнері. Сабақтың
соңы:
Рефлексия:
«Тазалық» әдісі арқылы
бағалаймыз.
Үй
тапсырмасы: Өсек Талап Өтірік Еңбек Мақтаншақ Еріншек терең
ой қанағат бекер мал
шашпақ рақым № Ақпарат Дұрыс Дұрыс
емес 1 Ғылым таппай
мақтан. 2 Бес нәрседен қашық
бол. 3 Бес нәрсеге асық
болма. 4 Адам болам
десеңіз 5 Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ.. № Ақпарат Дұрыс Дұрыс
емес 1 Ғылым таппай
мақтан. 2 Бес нәрседен қашық
бол. 3 Бес нәрсеге асық
болма. 4 Адам болам
десеңіз 5 Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ.. № Ақпарат Дұрыс Дұрыс
емес 1 Ғылым таппай
мақтан. 2 Бес нәрседен қашық
бол. 3 Бес нәрсеге асық
болма. 4 Адам болам
десеңіз 5 Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ.. № Ақпарат Дұрыс Дұрыс
емес 1 Ғылым таппай
мақтан. 2 Бес нәрседен қашық
бол. 3 Бес нәрсеге асық
болма. 4 Адам болам
десеңіз 5 Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ.. № Ақпарат Дұрыс Дұрыс
емес 1 Ғылым таппай
мақтан. 2 Бес нәрседен қашық
бол. 3 Бес нәрсеге асық
болма | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













