Материалдар / Ашық сабақ "Абай жолы" романы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Абай жолы" романы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Отан –отбасынан басталады Әуезов "Абай жолы" романы, "Қайтқанда" тарауы(үзінді) Сынып: 6 Т2
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2021
520
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: қазақ тілі мен әдебиеті

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Отан –отбасынан басталады

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6 Т2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

М. Әуезов «Абай жолы» романы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу

6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: тыңдалым бойынша сұрақтарға жауап береді; көтерілген мәселе бойынша өз пікірін білдіре алады.

Көпшілігі: тыңдалым бойынша сұрақтарға нақты жауап береді; көтерілген мәселе бойынша өз пікірін ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын сақтай отырып білдіре алады.

Кейбірі: тыңдалым бойынша сұрақтарға ұтымды жауап береді; көтерілген мәселе бойынша өз пікірін ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын еркін сақтай отырып білдіре алады.

Бағалау критерийлері

  • Тақырыпты, көтерілетін мәселені болжай алады.

  • Ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын сақтап, диалогке түсе алады.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: бала шәкірт,құла бесті, ағайын, қайтқанда, асығу, басқару тетігі, отбасылық бақыт, Қарға баласын аппағым дер, кірпі баласын жұмсағым дер.

Диалог үшін қажетті сөздер мен сөз тіркестер: менің ойымша, менің пайымдауымша, себебі, мысалы, сондықтан.

Құндылықтарды дарыту

Өзара сыйластыққа тәрбиелеу

Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. Топта жұмыс істей алады.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ әдебиеті

Осыған дейін меңгерілген білім

Мұхтар Әуезов

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөз дер

Сабақтың басы


Миға шабуыл. Кітап суреттерін байланыстырып сабақ не жайында екенін болжайды. Сұрақтар:

-Абай Құнанбаев туралы не білесің?

-Абайдың тәрбиесіне кімдер көбірек көңіл бөлді?

-Отбасында әкенің орны қандай?

-«Абай жолы»роман эпопеясы жайлы не білесіңдер? -М.Әуезов кім?

-Қандай шығармаларын білесіңдер?

-Ендеше, бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ? Бүгінгі тақырып: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» үзінді.

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері түсіндіріледі.

Қосымша материалдар

1. Абай Құнанбайұлы өмірінен қызықты деректер

- Абай Құнанбайұлының шын есімі - Ибраһим. Әжесі Зере "Абай" деп еркелеткендіктен, Абай атанып кеткен.

- Абай Құнанбайұлы - қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы.

- Абай Құнанбайұлы көптеген өлеңдеріне өзі ән жазған. Олардың ішіндегі танымалы - "Көзімнің қарасы" әні.

- Абай Құнанбайұлы 13 жасынан ел ісіне араласа бастаған. 

- Абай Құнанбайұлы алғашқы уақыттарда өлеңдерін Көкбайдың атынан жариялап жүрген.

2. Абай өскен орта

Текті ортадан шыққан Құнанбай мен Ұлжаннан туған төрт ұлдың бірі Абай жастайынан ақ ерекше қабілетімен, ақылдылығымен көзге түседі. Балаға сыншы әкесі осы баласынан қатты үміт етеді. Әкесі оның зеректігін байқағаннан кейін, 10 жасқа толған соң Семейдегі Ахмет Риза медресесіне береді.Медреседе төрт жыл оқығаннан кейін, оқудан шығарып алып, қасында ұстап, ел басқару ісіне баули бастайды. Әкесінің төңірегінде ел жақсыларымен араласып, өз халқының рухани мәдениет жүйелерімен жете танысады. Өзі билер үлгісінде шешен сөйлеуге төселеді. Ұтымды сөзімен, әділ билігімен елге танылып, аты шығады. Көп ұзамай, жетпісінші жылдардың бас кезінде Қоңыр Көкше дейтін елге болыс болады. Билікке араласып, біраз тәжірибе жинақтағаннан кейін ол халық тұрмысындағы көлеңкелі жақтарға сәуле түсіруге күш салып бағады. Бірақ онысынан пәлендей көңіл тоятындай нәтиже шығара алмайды. Сондықтан халқына пайдалы деп тапқан істерін көркем сөзбен, әсіресе, өлеңмен насихаттамақ болады.

Таныстырылым

Сабақтың ортасы


























































Тыңдалым алды тапсырмасы

Тірек сөздермен жұмыс.

Берілген сөздер

анықтама

1

Бала шәкірт


2

шәкірт


3

ағайын


4

сағыныш


5

асығу


Тапсырма дескрипторы

  • Тірек сөздердің мағынасын дұрыс түсінді

  • Белсенді жұмыс жасады

Тыңдалым тапсырмасы. Мәтіні үзіндісі.

Мұғалім М.Әуезовтің « Абай жолы» романының 1-кітап «Қайтқанда» бөлімін түсініп оқу , 2 тапсырма 12 бет

3 тапсырма

-Абай алдымен кімге сәлем берді?

-Әке қадірін көрсететін тұсты мәтіннен тауып оқыңдар.

- Әкесі Абайға қарап не деді?

- Қалай ойлайсыңдар, әкесі Құнанбайдың қаталдығы байұала ма?

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар


тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін оқу арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау

  • Тірек сөздерді пайдалана алады.

  • Мәтінді мазмұнын дұрыс түсінеді

  • Тақырыпты, мәселені болжайды.


Кері байланыс

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

Жұптық тапсырма

1-тапсырма. Сұраққа сәйкес сұхбат жасаңыз



  1. Бала шәкірт ұзап кеткенде артынан еріксіз шауып келе жатқан кімдер?

  2. «Әйтеуір сендерден дәрмен жоқ екен, ендеше бірге жүрдім не, жеке жүрдім не? Ал кеттім! - деп», соқтырта жөнелуінің себебі не бала шәкірттің?

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар


Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу

Диалогті жалғастыра алады.

Сөздерді орынды қолданып, сөз әдебін сақтай алады.


Жұптық бағалау

Кері байланыс

Қорыту

Оқу мақсатына жету деңгейін анықтау мақсатында әр оқушы стикерге өзіне түсініксіз болған бір сұрақ жазады. Егер бәрі түсінікті болса, қызықты сұрақ құрастыруға болады. Сұрақтарға қалаған оқушы жауап бере алады.

Кері байланыс



Таныстырылым

























Түсіндірме сөздік

















































Сабақтың соңы



Үй тапсырмасы

М.Әуезов «Абай жолы» романының «Қайтқанда» тарауын оқып келу

Рефлексия «3 Ұ» стратегиясы

  • Бүгінгі сабақта не ұнады?

  • Бүгінгі сабақта не ұнамады?

  • Бүгінгі сабақ бойынша қандай ұсынысың бар?




Стикерлер

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді ( оқытуды да, оқуды да қатар қар

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!