Сабақ
тың
басы:
|
-Ұландармен амандасу.
Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру.
-Бүгінгі жаңа сабақ оқу
мақсаттарымен таныстырамын.
-Назарын
шоғырландыру
Ой түрткі.
1-тапсырма. “Масғұт”
поэмасынан оқи отырып, қандай ой
түйдіңіздер? Сұрақтарға жауап беріңіздер.
Назарын
шоғырландыру сұрақтары:
1. Поэманың бас кейіпкері кім? Ол қандай
қасиетімен ерекшеленеді?
2. Абай “Масғұт” поэмасы қандай шығарманың
желісімен жазды?
Оған не түрткі болды?
3. Поэмада қандай мәселе сөз
болады?
4. Поэманың идеясы қандай?
5. Кейіпкердің қызыл жемісті таңдауынан
қандай ой түйдіңіздер?
6. Поэмада
өлмейтін, мәңгі жасайтын жалғыз жан кім?
|
Қойылған сұраққа жауап
айтады. WhatsApp әлеуметтік желісі
арқылы сұрақтарға жауаптарын жазбаша және айтылым дағдысы арқылы
жібереді.
Дескриптор
1-тапсырма бойынша:
-Поэманың идеясын айта алады.
-Сұрақтарға жауап бере алады.
|
Whats
App әлеуметтік желісі
арқы
лы ауыз
ша кері байла
ныс және жазба
ша кері байланыс беру арқы
лы баға
лай
мын.
|
Сурет
тер, элек
трон
ды оқу
лық
|
Сабақ
тың орта
сы:
|
Оқылым. Жазылым.
Айтылым.
2-тапсырма
4-тапсырма. “Кейіпкер сыры” әдісі
бойынша поэмадағы басты кейіпкер Масғұтқа мінездеме беріп,
іс-әрекетін даралап айтыңыз.
1. Масғұттың бойындағы жақсы мен жаман
қасиеттерін атаңыз.
2. Масғұттың ақ және сары жемістен бас
тарту себебін айтыңыз.
3. Масғұттың қызыл жемісті таңдаудағы
себебі.
4.Масғұттың
іс-әрекетіне қатысты және хан мен Масғұттың әрекетіне қандай баға
берер едіңдер? (өз пікірлеріңіз)
5.Поэиадағы Масғұт пен
Ақын Абайдың болмыстарында ұқсастық барма?
5тапсырма
6-тапсырма. “Жағдаяттық
тапсырма”
1. Поэманың негізгі идеясында ақын атап
көрсеткендей, ер адамның жанындағы жолдасы, ақылшы,жанашыры әйел
болатынын
Масғұттың қызыл жегенінен көреміз. Осы
оқиғаны өз ойларыңмен ары қарай жалғастырыңдар. Поэманы өздерің
қалай аяқтар едіңдер? Өз ойларыңды айтып беріңдер?
2.Бір күні сендерге де Қыдыр ата кезігіп,
ақыл, байлық, әйел үшеуінің біреуін таңдауыңызды сұраса, сіз қайсын
таңдар едіңіз?
|
Ұландар сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын
ортаға салады.
2-тапсырма бойынша:
-Поэманың мазмұнын түсінеді.
- Сюжеттік- композициялық құрлымын өз
бетінше талдай алады.
-Поэмадағы маңызды оқиғаларды
анықтайды.
-3-тапсырма
бойынша:
-Сәкестендіру жұмысын жүргізе
алады.
4-тапсырма бойынша:
-Басты кейіпкердің бойындағы қасиеттерге
мінездеме бере алады.
5-тапсырма бойынша:
-Қорытынды жасай алады.
6-тапсырма бойынша:
-Жағдаяттан шыға алады.
|
Whats
App әлеу
меттік желісі арқы
лы ауыз
ша кері байла
ныс және жазба
ша кері байла
ныс беру арқы
лы баға
лаймын
Смай
лик
тер арқы
лы
бағалаймын.
|
Оқу
лық, ұлан
дар
дың жұмыс
дәптерлері
|
Сабақ
тың соңы:
|
|
Керібайланыс:
Өз пікірлерін
3-4 сөйлеммен жазбаша
жазып, әлеуметтік желі арқылы жіберіп, айтылым дағдысын
жүргізеді.
Өзін-өзі бағалау.
Дескрипторларға
сүйене отырып,
баллдық жүйемен өздеріне баға береді.
|
Whats
App әлеуметтік желісі
арқылы ауызша кері байла
ныс және жазба
ша кері байла
ныс беру арқылы бағалаймын.
Смай
ликтер арқылы
бағалаймын.
|
Ситуацияға арналған суреттер, оқулық, слайдтар
.
|