Материалдар / Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы (7 «В» орыс сыныбындағы ашық сабақ жоспары)

Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы (7 «В» орыс сыныбындағы ашық сабақ жоспары)

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Қазақ халқының ұлы ақыны Абай Құнанбайұлы туралы бұрыннан алған білімдерін толықтыру және түсініктерін нығайту; Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын байыта отырып, ойлай білуге, өз ойын нақтылап жеткізе білу дағдысын дамыта отырып, жазу, оқу, аудару және қорыта білуге дағдыландыру, өзіндік ой түю, пікірін дәлелдей білу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Ұлы ақын жайлы мәлімет бере отырып, адамгершілікке, ұлтжандылыққа, білім мен өнерге деген құштарлыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2018
1089
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімі № 11 мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі.





















Тақырыбы:Абай Құнанбайұлы(7 «В» орыс сыныбындағы ашық сабақ жоспары)









Пән мұғалімі: Қилыбаева М. К.











Тараз қаласы 2014 жылСабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы (69 бет)Сабақтың мақсаты: Білімділік: Қазақ халқының ұлы ақыны Абай Құнанбайұлы туралы бұрыннан алған білімдерін толықтыру және түсініктерін нығайту; Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын байыта отырып, ойлай білуге, өз ойын нақтылап жеткізе білу дағдысын дамыта отырып, жазу, оқу, аудару және қорыта білуге дағдыландыру, өзіндік ой түю, пікірін дәлелдей білу қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік: Ұлы ақын жайлы мәлімет бере отырып, адамгершілікке, ұлтжандылыққа, білім мен өнерге деген құштарлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: жаңа сабақты игерту сабағыСабақтың түрі: аралас сабақСабақтың көрнекілігі: слайдтар,түрлі-түсті қима қағаздар, электронды оқулық.Сабақтың-әдіс-тәсілі: түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелеу,тыңдау,аудару,мәнерлеп оқу,топтастыру әдісі, ойын элементтері.Болжамдап отырған нәтиже: жаңа үйренген сөздерді қолдана отырып, айтар ойын мемлекеттік тілде еркін жеткізе алатын тұлға қалыптасады.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі,қазақ әдебиеті, география.Сабақтың жоспары: (слайдта безендірілген) І. Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу, түгелдеу. 2.Оқушылардың назарын сабаққа аудару, топтап отырғызу жұмысын жүргізу.10 мин 3.Сабақтың құрлымымен таныстыру. 4.Тіл дамыту,қорытынды. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру,сұрау: 1.10 мақал- мәтел жаттап келу 2.қорытынды.10 мин ІІІ. Жаңа сабақ. 1.Жаңа сөздікпен жұмыс5 мин 2. Мұғалімнің түсіндірмесі 3.Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс (І деңгей интерактивтік тақтамен, ІІ деңгей ауызша) 4.Сергіту сәті(видео)15 мин 5.дәптермен жұмыс (өлең құрлысына талдау) 6.тест тапсырмасы (ауызша) 7.қорытындылау ІV.Сабақты бекіту: 1.Абайдың әні «Көзімнің қарасы» хормен орындау. 2.қорытынды.3 мин V.Бағалау: 1.жинаған жетондарын есептей отырып бағалау. 2.Тілек-жаршы сөз.(мұғалімнің шәкірттеріне деген ризашылық белгісі) VІ.Үйге тапсырма:2 мин Абайдың әні «Көзімнің қарасы» жаттап келу.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу,түгелдеу. 2.Оқушылардың назарын сабаққа аудару,топтап отырғызу жұмысын жүргізу. (таратылып берілген суреттерге қарап,топқа бөліп отырғызу жұмыстарын жүргізу) 3.Сабақтың құрылымымен таныстыру. 4. Тіл дамыту.«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы жүзеге асыру.
  • Қазақ әдебиетін неше топқа бөліп қарастырамыз.
  • Қай әдебиет бірінші пайда болды?
  • Халық ауыз әдебиетінің нақты авторлары бар ма?
  • Жазба әдебиетінің нақты авторлары бар ма?
  • Халық ауыз әдебиетінің түрлеріне нелер жатады?
5.қорытынды.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, сұрау:

  • 10 мақал-мәтелді жатқа айту
  • қорытынды.Мақал-мәтелдердің түрлеріне тоқталып өту.
  • «Кім жылдам?» ойыны. (жалғасын тап)


Туған жердей жер болмас, ...Өз елім- ...Еңбек түбі- береке, ...Батыр туса- ел ырысы, ...Атаңның баласы болма, ...Алтау ала болса, ауыздағы кетеді. ...ІІІ. Жаңа сабақ. Абай Құнанбайұлы туралы біз 5-ші сыныптан бері білеміз.Олай болса «Ойлан,тап!» ойынын ойнайық.Тақтадағы суретке қарап Абай атамызды тауып көрейік.









Ендеше, Абай атамыз туралы бұрыннан білетінімізді топтастырайық.«Топтастыру» әдісі

1.Жаңа сөздікпен жұмыс жасау.ғалам- мирұлы- великиймедресе –мусульманская духовная школаөз бетінше –самостоятельномәдениет-культураынталы –прилежныйкейін-потомжасынан –с детстваОрындалатын тапсырма: 1) хормен қайталау 2) 2-3 сөзге сөз тіркесін жасау,сөйлем құрастыру. 3) қорытынды.2. Мұғалім түсіндірме сөзі:





Сұрақтар:
  • Қазақстан неше аймаққа бөлінеді?
  • Төрт аймаққа бөлінеді.Олар:Оңтүстік Қазақстан,Солтүстік Қазақстан, Батыс Қазақстан, Шығыс Қазақстан және Орталық Қазақстан.
Міне Абай атамыз ШҚО(бұрынғы Семей),Абай ауданы, Қасқабұлақ деген жерде 1845 жылы дүниеге келді. Ол- ақын, ойшыл, жазба әдебиетінің негізін салушы, аудармашы, ағартушы-ұстаз, би, қоғам қайраткері.Әжесі Зере мен шешесі Ұлжанның әңгіме, ертегі-жыр тыңдап өсті.Әкесі Құнанбай да шешен, терең ойлы, әділ ел басқарып, жұртына жақсылық жасаған. Ғабитхан молдадан сауат ашады.Әкесі Семейдегі Ахмет Риза медресесіне оқуға жібереді.13 жасынан бастап ел басқару ісіне араласады.Халқының отаршыл Ресейдің қол астындағы ауыр тағдырын көріп өседі.













Абайдың шығармалары
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ