Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба" өлеңі 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба" өлеңі 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба" өлеңі 5 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________


САБАҚ: қазақ тілі

Мектеп: №71 ЖОМ

Күні:27.12.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.Ж5.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

Бағалау критерийлері

Мәтін мазмұнын терең түсінеді

Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырып айтады

Мәтінге сай мақал-мәтел айтады, мәтінмен байланыстырады

Өз ойлары мен өлеңдегі ойды салыстырып, қорытынды шығарады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Пән лексикасы және терминология:өнер, білі, көзі ашық, жаман, жақсы қасиеттер, бес асыл іс, бес жаман іс т.с.с

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер;

Менің ойымша...., мен оны былай түсіндіремін....., себебі....., оған мынандай дәлел келтіре аламын...., мәселенің шешеу жолдарын ұсынар болсам,...., қорыта келе,.......

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

Дереккөздер

Сабақтың басы

5мин

Қызығушылықты ояту


Ортаға бір оқушы шығады. Оқушының шекесіне «бес» сөзі жазылған стикер жапсырылады. Стикердегі сөзді табу үшін оқушы сыныпта отырған оқушыларға 5сұрақ қояды. Сөзді анықтайтын сұрақтар қоя алмаса, мұғалім көмек береді.

Неге «5» сөзі жасырылды? «5»-ке байланысты ассосацияларыңыз қандай?


Сабақтың ортасы

5мин






































20мин







































































10мин
















Тыңдалым алды тапсырмасы

Т/ЖЖ

Тапсырма топқа беріледі, топтар жұпқа бөлінеді. Әр топтағы жұпқа жеке тапсырмалар беріледі.

1-3 топ үшін:

1-жұп Өсек

2-жұп өтірік

3-жұп мақтаншақ

4-жұп еріншек

5-жұп мал шашу

сөздеріне түсінік береді. Жұпқа берілген сөздерді өмірмен байланыстырып айтады. Жұпқа берілген сөзге сай мақал айтады.

Тапсырма.

  1. Сіздерге берілген сөздерге түсінік беріңіз

  2. Сіздерге берілген сөзді өмірмен байланыстырып айтыңыз.

  3. Сіздерге берілген сөзге байланысты мақал-мәтел айтыңыз.

2-4- топ үшін:

1-жұп. Талап

2-жұп. Еңбек

3-жұп. Терең ой
4-жұп Қанағат

5-жұп. Рақым

сөздеріне түсінік береді. Ойларын өмірмен байланыстырып айтады. Тақырыпқа сай мақал айтады.

Тапсырма.

  1. Сіздерге берілген сөздерге түсінік беріңіз

  2. Сіздерге берілген сөзді өмірмен байланыстырып айтыңыз.

  3. Сіздерге берілген сөзге байланысты мақал-мәтел айтыңыз.

Бағалау критерийі:

Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсінеді


Мәтін мазмұнын терең түсінеді


Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырып айтады


Мәтінге сай мақал-мәтел айтады, мәтінмен байланыстырады





Тыңдалым тапсырмасы

Бір оқушы тақтаға шығып өлең үзіндісін дауыстап, мәнерлеп сыныпқа оқиды.

Өлеңді тыңдап болған соң, жұпта талқылаған ойлары мен өлеңдегі ойды салыстырады. Қорытынды шығарады.

Бес асыл іс


Пайдасыз нәрселерден аулақ

бол

Жамандық көрсең нәфрәтлі


Өсек, өтірік, мақтаншақ,

Еріншек, бекер мал шашпақ

Жақсылық көрсең ғибрәтлі



Талап, еңбек, терең ой,

Қанағат, рақым

Бес дұшпан


Пайдалы нәрседен үлгі

-өнеге ал

Білім алушы :

Дескриптор:

-мәтін бойынша ақпаратты сәйкестендіреді.

-шығарманың мазмұнын түсінеді;

Кері байланыс

(Т). «Дара диаграмма» арқылы жақсы адам қандай болу керектігін сипаттайды


Shape3

Сергіту сәті

Күніміз жарық болсын,

Аспанымыз ашық болсын

Ғылым қуып әрдайым

Іздегенін білім болсын!

(Т) Тыңдалған мәтіннен болымды және болымсыз етістіктерді теріп жазу.

(Қ). Мұғалім ең көп терілген етістіктер бойынша бағалайды

(ЖЖ) Жұбыңызға өлең бойынша 5 сұрақ дайындау. Оқушылар өзара шағын диалогке түседі.

  1. Ақын жастарды неге шақырады?

  2. Қандай нәрселерден қашық бол дейді?

  3. Абайдың бес асыл іс деп отырғаны нелер?

  4. Нағыз адам болу үшін қандай болу керек?

  5. Оқыған өлеңіміз неше шумақтан тұрады?

Дескриптор: Білім алушы

-Сұрақты қоя алады;

-Сұраққа лайықты жауап береді;

-Шағын диалогқа қатысады.

Мұнда: Нәфрәтлі – жеркенішті деген сөз.
Ғибрәтлі – үлгі деген сөз


Тапсырма.

  1. Диагармманың қызыл түсіне жұпта талқылаған ойларыңызды жазыңыз.

  2. Көк түске өлеңдегі негізгі оды жазыңыз.

  3. Сары түске екі ойдың ұқсастығын жазыңыз

  4. Жасыл түске екі ойдың айырмашылығын жазыңыз

  5. Ойларыңызды жинақтап, қорытынды шығарыңыз.


Бағалау критерий


Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсінеді

Өлең ойы мен өз ойларын салыстырып айтады


Қорытынды шығарады

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

Ж

Оқушы тапсырманы жеке орындайды.

«5 минуттық эссе» жазады.

Менің ойымша өлеңде........ айтылады.

Себебі.......

Оған мен мынандай дәлелдер келтіремін.....

Қорыта айтқанда, .......



Өзін-өзі бағалау.

Өлеңнің мазмұнын түсіну

Өлеңге байланысты пікір білдіре алдым

Пікірімнің себебін түсіндіре алдым

Пікіріме дәлел келтіре алдым

Ойымды қорытындылай алдым









https://www.zharar.com/kz/olen/1203-abay_kunanbaev.html
















Сабақтың соңы

5мин

Кері байланыс:


Ауызша кері байланыс

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.00.2018
655
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі