Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________
|
САБАҚ: қазақ тілі |
Мектеп: №71 ЖОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:27.12.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.Ж5.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Мәтін мазмұнын терең түсінеді Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырып айтады Мәтінге сай мақал-мәтел айтады, мәтінмен байланыстырады Өз ойлары мен өлеңдегі ойды салыстырып, қорытынды шығарады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Пән лексикасы және терминология:өнер, білі, көзі ашық, жаман, жақсы қасиеттер, бес асыл іс, бес жаман іс т.с.с Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер; Менің ойымша...., мен оны былай түсіндіремін....., себебі....., оған мынандай дәлел келтіре аламын...., мәселенің шешеу жолдарын ұсынар болсам,...., қорыта келе,....... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин |
Қызығушылықты ояту Ортаға бір оқушы шығады. Оқушының шекесіне «бес» сөзі жазылған стикер жапсырылады. Стикердегі сөзді табу үшін оқушы сыныпта отырған оқушыларға 5сұрақ қояды. Сөзді анықтайтын сұрақтар қоя алмаса, мұғалім көмек береді. Неге «5» сөзі жасырылды? «5»-ке байланысты ассосацияларыңыз қандай? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5мин 20мин 10мин |
Тыңдалым алды тапсырмасы Т/ЖЖ Тапсырма топқа беріледі, топтар жұпқа бөлінеді. Әр топтағы жұпқа жеке тапсырмалар беріледі. 1-3 топ үшін: 1-жұп Өсек 2-жұп өтірік 3-жұп мақтаншақ 4-жұп еріншек 5-жұп мал шашу сөздеріне түсінік береді. Жұпқа берілген сөздерді өмірмен байланыстырып айтады. Жұпқа берілген сөзге сай мақал айтады. Тапсырма.
2-4- топ үшін: 1-жұп. Талап 2-жұп. Еңбек 3-жұп. Терең ой 5-жұп. Рақым сөздеріне түсінік береді. Ойларын өмірмен байланыстырып айтады. Тақырыпқа сай мақал айтады. Тапсырма.
Бағалау критерийі:
Тыңдалым тапсырмасы Бір оқушы тақтаға шығып өлең үзіндісін дауыстап, мәнерлеп сыныпқа оқиды. Өлеңді тыңдап болған соң, жұпта талқылаған ойлары мен өлеңдегі ойды салыстырады. Қорытынды шығарады.
Білім алушы : Дескриптор: -мәтін бойынша ақпаратты сәйкестендіреді. -шығарманың мазмұнын түсінеді; Кері байланыс (Т). «Дара диаграмма» арқылы жақсы адам қандай болу керектігін сипаттайды
Сергіту сәті Күніміз жарық болсын, Аспанымыз ашық болсын Ғылым қуып әрдайым Іздегенін білім болсын! (Т) Тыңдалған мәтіннен болымды және болымсыз етістіктерді теріп жазу. (Қ). Мұғалім ең көп терілген етістіктер бойынша бағалайды (ЖЖ) Жұбыңызға өлең бойынша 5 сұрақ дайындау. Оқушылар өзара шағын диалогке түседі.
Дескриптор: Білім алушы -Сұрақты қоя алады; -Сұраққа лайықты жауап береді; -Шағын диалогқа қатысады.
Мұнда: Нәфрәтлі – жеркенішті деген сөз. Тапсырма.
Бағалау критерий
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Ж Оқушы тапсырманы жеке орындайды. «5 минуттық эссе» жазады. Менің ойымша өлеңде........ айтылады. Себебі....... Оған мен мынандай дәлелдер келтіремін..... Қорыта айтқанда, ....... Өзін-өзі бағалау.
|
https://www.zharar.com/kz/olen/1203-abay_kunanbaev.html
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Кері байланыс:
|
Ауызша кері байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба" өлеңі 5 сынып
Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба" өлеңі 5 сынып
Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________
|
САБАҚ: қазақ тілі |
Мектеп: №71 ЖОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:27.12.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.Ж5.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Мәтін мазмұнын терең түсінеді Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырып айтады Мәтінге сай мақал-мәтел айтады, мәтінмен байланыстырады Өз ойлары мен өлеңдегі ойды салыстырып, қорытынды шығарады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Пән лексикасы және терминология:өнер, білі, көзі ашық, жаман, жақсы қасиеттер, бес асыл іс, бес жаман іс т.с.с Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер; Менің ойымша...., мен оны былай түсіндіремін....., себебі....., оған мынандай дәлел келтіре аламын...., мәселенің шешеу жолдарын ұсынар болсам,...., қорыта келе,....... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин |
Қызығушылықты ояту Ортаға бір оқушы шығады. Оқушының шекесіне «бес» сөзі жазылған стикер жапсырылады. Стикердегі сөзді табу үшін оқушы сыныпта отырған оқушыларға 5сұрақ қояды. Сөзді анықтайтын сұрақтар қоя алмаса, мұғалім көмек береді. Неге «5» сөзі жасырылды? «5»-ке байланысты ассосацияларыңыз қандай? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5мин 20мин 10мин |
Тыңдалым алды тапсырмасы Т/ЖЖ Тапсырма топқа беріледі, топтар жұпқа бөлінеді. Әр топтағы жұпқа жеке тапсырмалар беріледі. 1-3 топ үшін: 1-жұп Өсек 2-жұп өтірік 3-жұп мақтаншақ 4-жұп еріншек 5-жұп мал шашу сөздеріне түсінік береді. Жұпқа берілген сөздерді өмірмен байланыстырып айтады. Жұпқа берілген сөзге сай мақал айтады. Тапсырма.
2-4- топ үшін: 1-жұп. Талап 2-жұп. Еңбек 3-жұп. Терең ой 5-жұп. Рақым сөздеріне түсінік береді. Ойларын өмірмен байланыстырып айтады. Тақырыпқа сай мақал айтады. Тапсырма.
Бағалау критерийі:
Тыңдалым тапсырмасы Бір оқушы тақтаға шығып өлең үзіндісін дауыстап, мәнерлеп сыныпқа оқиды. Өлеңді тыңдап болған соң, жұпта талқылаған ойлары мен өлеңдегі ойды салыстырады. Қорытынды шығарады.
Білім алушы : Дескриптор: -мәтін бойынша ақпаратты сәйкестендіреді. -шығарманың мазмұнын түсінеді; Кері байланыс (Т). «Дара диаграмма» арқылы жақсы адам қандай болу керектігін сипаттайды
Сергіту сәті Күніміз жарық болсын, Аспанымыз ашық болсын Ғылым қуып әрдайым Іздегенін білім болсын! (Т) Тыңдалған мәтіннен болымды және болымсыз етістіктерді теріп жазу. (Қ). Мұғалім ең көп терілген етістіктер бойынша бағалайды (ЖЖ) Жұбыңызға өлең бойынша 5 сұрақ дайындау. Оқушылар өзара шағын диалогке түседі.
Дескриптор: Білім алушы -Сұрақты қоя алады; -Сұраққа лайықты жауап береді; -Шағын диалогқа қатысады.
Мұнда: Нәфрәтлі – жеркенішті деген сөз. Тапсырма.
Бағалау критерий
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Ж Оқушы тапсырманы жеке орындайды. «5 минуттық эссе» жазады. Менің ойымша өлеңде........ айтылады. Себебі....... Оған мен мынандай дәлелдер келтіремін..... Қорыта айтқанда, ....... Өзін-өзі бағалау.
|
https://www.zharar.com/kz/olen/1203-abay_kunanbaev.html
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Кері байланыс:
|
Ауызша кері байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















