Материалдар / Ашық сабақ "Абайдың бірінші қара сөзі" 6 сынып

Ашық сабақ "Абайдың бірінші қара сөзі" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
3730
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:ІІ бөлім:Абайды оқы, таңырқа!Мектеп: № 7 мектеп –лицейі
Күні: 29.11.18 жылМұғалімнің аты-жөні: Тикишева Рахия Жанибековна
Сынып: 6 «Б»Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыАбай Құнанбайұлы «Бірінші сөзі»
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыА/И4. Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу
Сабақтың мақсаттары

Бағалау критерийлері
  • Көркемдегіш құралдарды пайдаланып, шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады
  • Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жер ортасы, күйік, кездеме, кез, шер тарқатысу, ақ қағаз бен көк сия,
    Сабақта қамтылатын құндылықтарӨмір бойы оқу: білуге құштарлық, шығармашылық және оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу;Еңбек және шығармашылық: берілген қара сөздерді оқу, берілген мақсаттарды меңгеру барысында шығармашылық жұмыстар атқарады, шығармашылық танытады.
    Пәнаралық байланысТарих, қазақ тілі
    АКТ қолдану дағдыларыОсы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. Медиақұрал арқылы бейнероликтеркөреді.
    Осыған дейін меңгерілген білімАлдыңғы сабақта оқушылар шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтаған болатын
    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
    Сабақтың басы7 минут

    Қызығушылықты ояту кезеңі1. «Ең,ең...»Сабақ басталмас бұрын парта ұяшықтарына түрлі сұрақтар жазылғанстикерлер жабыстырылады. Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді.Сұрақтар:
  • Сіздің ең сүйікті ақыныңыз кім?
  • Абай шығармаларынан ең қатты ұнайтыны қайсы?
  • Адамды бұзатын ең жаман қасиеттерді атаңыз.
  • Адамды бақытқа жетелейтін ең ізгі қасиеттерді атаңыз
  • ЖЖ. Үй тапсырмасы «Сиқырлы таяқша» әдісі бойынша тексеріледі.Инфографиканы пайдалана отырып, тақырыпты болжаңыз.Дескриптор Білім алушы
  • инфографиканы пайдаланады;
  • тақырыпта болжайды.
  • Бағалау «3-2-1»Оқушыларды оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру, күтілетін нәтижені талқылау;
    Суреттер

    Сабақтың ортасы8 минут















































    5 минут

























































































    5 минут













    10 минут













    Мағынаны тану кезеңіТЖ.Тұжырымдамалық кестеОқушылар төрт немесе бес адамнан құралған топтарға бөлініп жұмыс істейді. Әр топта флипчартқа арналған қағаз бен маркер беріледі. Олар Абай Құнанбайұлы туралы не білетінін шамалап көрсету үшін тұжырымдамалық карта жасайды. Тұжырымдамалық карталар жасалып болған соң, әр топтың мүшесі өздерінің жұмысын таныстырады.







    Дескриптор Білім алушы
  • тақырып туралы біледі;
  • өз тұжырымын талқылайды.


  • Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»

    С.1-тапсырмаТыңдалым. Абай Құнанбайұлының «Бірінші қара сөзін» тыңдату әрі мәтінін оқуға ұсыну

    Бірінші қара сөзБұл жасқа келгенше жақсы өткіздік пе, жаман өткіздік пе, бірталай өмірді өткіздік; алыстық, жұлыстық, тартыстық, әурешілікті де көрдік. Енді жер ортасы жасқа келдік, қажыдық, жалықтық, ісіміздің баянсызын, байлаусызын көрдік, бәрі де қоршылық екенін білдік. Қалған өмірді қалай, қайтіп, не істеп өткіземіз? Соны таба алмай өзім де қайранмын.Ел бағу? Тек елге бағым жоқ. Бағусыз дертке ұшырайын деген кісі бақпаса, не албыртқан, көңілі басылмаған жастар бағамын демесе, бізді құдай сақтағай!Мал бағу? Жоқ, баға алмаймын. Керегінше өздері бағар. Қартайғанда қызығын өзің түгел көре алмайтұғын, ұры, залым, тілемсектердің азығын бағып беремін деп, қалған аз ғана, өмірімді қор қылар жайым жоқ.Ғылым бағу? Жоқ, ғылым бағарға да ғылым сөзін сөйлесер адам жоқ. Білгеңінді кімге үйретерсің, білмегеніңді кімнен сұрарсың? Елсіз-күнсізде кездемені жайып салып, қолына кезін алып отырғанның не пайдасы бар? Мұңдасып, шер тарқатысар кісіболмаған соң,ғылым өзі бір тез ескіретін күйік.Софлық қылып, дін бағу? Жоқ, оның да болмайды. Оған да тыныштық керек-ақ қой. Не көңілде, не көрген күніңде бір тыныштық жоқ. Осы елге, осы жерде не қылған софлық, қайдан шыққан?!Балаларды бағу? Жоқ, балаларды баға алмаймын. Бағар едім, қалайша бағудың мәнісін де білмеймін, не болсын деп бағам, қай елге қосайын, қай харекетке қосайын бұны? Балаларымның өзіне ілгері өмірімнің, білімнің пайдасын тыныштықпен көрерлік орын тапқаным жоқ.Қайда бар, не қыл дерімді біле алмай отырып, не бол деп, кім бол деп бағам? Бұны да бір ермек қыла алмадым.Ақыры ойландым, осы бір ойыма келген нәрселерді қағазға жаза берейін, жаза беріп, ақ қағаз бен көк сияны ермек қылып, ішінен керекті сөздерді, ойларды тапса, жазып алсын. Я болмаса оқысын, керек емес десе, өзімнің сөзім деп, ақыры осыған ойланып, байландым, басқа ешбір жұмысым жоқ.

    ЖЖ. “Түртіп алу” әдісі: Мәтіннен көркемдегіш құралдарды түртіп алады. Жұптық жұмыс барысында көркемдегіш құралдар түрі талқыланады.

    Мысалы: жер ортасы, күйік, кездеме, кез, шер тарқатысу, ақ қағаз бен көк сия, т.б.

    Дескриптор Білім алушы
  • көркемдегіш құралдарды анықтайды;
  • көркемдегіш құрал мазмұнын түсіндіреді.


  • Ж.2-тапсырмаШығарма кейіпкері туралы ойыңыз қандай? Неге? Көркемдегіш құралдарды пайдала отарып, кейіпкер болмысын сипаттаңыз.

    ДескрипторБілім алушы
  • кейіпкер бейнесін сипаттайды;
  • көркемдегіш құралдарды пайдаланады.


  • Бағалау «Бас бармақ»
    Флипчарт, маркер

































































    Сабақтың соңы5 минутОй-толғаныс кезеңіРефлексия. «Не қиын? Не оңай? Не жеңіл?»Бағалау. Балалардың және мұғалімнің кері байланысы, бағалау критерийі негізінде жүргізіледі. Үйге тапсырма: Бірінші қара сөзді жаттау.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ