Материалдар / Ашық сабақ "Абайдың жетінші қара сөзі" 6 сынып

Ашық сабақ "Абайдың жетінші қара сөзі" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
2385
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ІІ бөлім:... Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлының жетінші қарасөзі
Сабақ : 1

Мектеп:
Күні : 06.12.2018 жылМұғалім: Тикишева Рахия Жанибековна
Сынып: 6 «Б»Қатысқан оқушылар саны: 24Қатыспағандар: -
Сабақ мақсатыӘдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

Құндылықтарды игерту:
  • адамгершілік
  • сыйластық
  • құрмет
  • Бағалау критерийлері:
  • Қарасөзде көтерілген мәселені анықтау
  • Идеясын білу
  • Тілдік мақсаттар:Тірек сөздер Ойға жию, балалықты қию, сәнқой, даңғой
    Осыған дейін меңгерілген білімА.Құнанбайұлы «Бірінші қара сөзі»

    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер



    Сабақтың басы

    5 – 7 минут

    Қызығушылықты ояту кезеңіЖетінші қарасөзді тыңда. Қандай ойлар айтылды?Тыңдап болған соң жетінші қарасөздің мәтінін өздері оқиды. Жазбасымен салыстырады.





    Сабақтың ортасы

    5 – 7 минут











    5 минут





    7минут





    Ауызша кері байланыс 3 мин











    10минут





    Ауызшакері байланыс беру2-минут



    Саралау тапсырмасы
    Мағынаны тану кезеңі1-тапсырмаЖас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады; біреуі, ішсем, жесем, ұйықтасам деп, ал біреуі; білсем, көрсем, танысам екен деп..Ақын басымдылықты адамның қай мінезіне береді, не себепті? Дәлел келтір.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2- тапсырмаДүние көрінген сырын түгендеп, білмесе де, орны болмайды.Білмеген соң, ол жан адамы жаны болмай, хайуан жаны болады.Ақын пікірін қолдап немесе қарсы шығып пікір білдір. Жұпта талқыла. Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жүйілі жеткіз.4» сөйлем тәсілі бойынша жауап береді, бұл тәсіл оқушының ойын жинақтап, дәлелді сөйлеуге бағыттайды.Төрт сөйлем 1. Пікір. Ақын көзқарасы туралы пікірін бір сөйлеммен айтады. 2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады

    3- тапсырмаАвтордың жетінші қарасөзінде айтқысы келген ойын өз сөзіңмен жаз.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Бағалау дескрипторыБұл тапсырма жұппен/топпен/сыныппен орындалады.Мұғалім қолдауын қажет ететін оқушыларға арналған тапсырма:«Білім емес, байлық жиғандар саны артып келеді» деген тақырыпта Абай ізімен қарасөз жазар болсаң, қандай сөз тіркесін пайдаланар едің? Он сөз тіркесін жаз_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________










































    презентация
    Сабақтың соңы3 минут Сабақ рефлексиясыОқушыларға қозғалыс арқылы рефлексиялық сараптау түрлерін ұсынуға болады:- Жартылай отыру - өте аласа сараптау, жағымсыз қатынас;
  • отыру, яғни тізелерді аз бүгіп отыру - орта сараптау, немғұрайлы қатынас;
  • - әдеттегі қалыпты тұрыс, қолдары тігістерде ұстау - қанағаттанарлық сараптау, байсалды қатынас;- қолдарын шынтақтарға қойып көтеру - жақсы сараптау, жағымды қатынас;- Қолдарын жоғары көтеріп , алақандарын соғу, және аяқтарының ұшымен тұру - өте жоғары сараптау, қуанышты қатынас.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ