Материалдар / Ашық сабақ "Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты"

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіреді. Көпшілігі:Абылайханның тұлғалық қасиетін тарихи дерек көздерін пайдалану арқылы жіктейді. Кейбірі: Абылай ханның ішкі саясатының негізгі бағыттарын талдайды Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіреді «Мәңгілік Ел» идеясына сәйкес мемлекет тәуелсіздігін бағалай білу, отан тарихы мен тарихи тұлғаға деген құрмет Абылай ханның саясатын талдау барысында жүзеге асады. Дүниежүзі тарихы, География, Әдебиет,Қазақ тілі ХVІІІ ғасырдың басында қазақ халқын аса ауыр зардаптарға душар еткен Отан соғысы туралы біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2022
492
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

7.1. XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы


Педагогтің аты-жөні

Омирбаева М Д

Күні:

11.10.21ж

Сынып:7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.

Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіреді.

Көпшілігі:Абылайханның тұлғалық қасиетін тарихи дерек көздерін пайдалану арқылы жіктейді.

Кейбірі: Абылай ханның ішкі саясатының негізгі бағыттарын талдайды

Бағалау критерийлері

Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын

түсіндіреді

Құндылықтарды

дарыту

«Мәңгілік Ел» идеясына сәйкес мемлекет тәуелсіздігін бағалай білу, отан тарихы мен тарихи тұлғаға деген құрмет Абылай ханның саясатын талдау барысында жүзеге асады.

Пәнаралық байланыстар

Дүниежүзі тарихы, География, Әдебиет,Қазақ тілі

Бастапқы білім

ХVІІІ ғасырдың басында қазақ халқын аса ауыр зардаптарға душар еткен Отан соғысы туралы біледі.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Үй тапсырмасын сұрамас бұрын оқушыларды топтарға бөлу.


Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

Слайд арқылы үлкен шайқас алдындағы жекпе-жекте айқасқан батырларсуреті (анимация негізінде) көрсетіліп,оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

Picture 1 Picture 3

  • «Алғадай»деген сөздің мағынасын қалай түсінесіздер?

(Жауабы:Үлкен шайқас алдында қарсы жаққа қазақ қолы жағынан жекпе-жекке шыққан жас батыр)

Сұраққа жауап алынғаннан кейін, оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

Аңырақай шайқасында алғадай болған кім?

(Абылай)

Жауап алынғаннан кейін ғана Абылай хан бейнеленген сурет (анимация негізінде) көрсетіледі

Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

Абылай хан туралы видеоролик көрсету

Сұрақтарға жауап беру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау»




Парақшаға жазылған сұрақтар

Тақырыптық суреттер

Жаңа сабақ

1-тапсырма. Жаңа ұғымдармен жұмыс.

«Ұғымдардың мағынасын табайық»

Сабақ барысында кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын оқушылардың алдын-ала түсінуіне жағдай жасалады.Алдымен тақтаға жаңа ұғымдар мен сөз тіркестері («бытыраңқылық», «үш жүздің басын қосу», «орталықтанған мемлекет») жазылған карточкалар ілініп,оларды белгілі бір тарихи оқиғамен сабақтастырып, берілген сөздердің мағынасын ашу сұралады. Сонан соң топтарға жаңа сөздердің мағынасы жазылған карточкалар таратылып, оларды тақтадағы жаңа ұғымдардың атауларымен сәйкестендіру тапсырылады.

)

1

Бытыраңқылық

a

Орталық биліктің әлсіреп, үш жүздің бөлініп кетуі

2

Үш жүздің басын қосу

b

Қазақ хандығының үш аумағының бірігуі

3

Орталықтанған мемлекет

c

Мемлекеттегі биліктің жоғары билеушінің қолына берілуі

2-тапсырма. «Ақпаратты бөлісейік»

Мәтінмен жұмыс

Абылай ханның өмірі туралы мәтіндер таратылады. Оқушылар мәтін мазмұнын оқып, топ ішінде талқылайды.Әр топ Абылай хан өмірінің әр кезеңіндегі өмірдерегі туралы игерген ақпаратты сыныптастарымен бөлісу үшін сынып алдында қорғайды.

1- Бала Әбілмансұр;

2-. Сабалақ батыр;

3-. Абылай хан;
















«Мен және интернет » әдісі

Онлайн мектеп тапсырмасын орындау.

XVIII ғасырдағы Қазақ хандығының ішкі саясатына SWOT талдау жасау

Оқушылар өз ойларын ортаға салады









Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.











Дескрипторы

Бағалау критерийі:

Білу мен түсіну -Абылай ханның өмірі туралы біледі;

Дескрипторы:

Абылайдың балалық шағынан кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды;

Абылайдың бозбала кезінен кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды;

. Абылайдың есейген тұсынан кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды.

анықтайды



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







«Ең үздік жауап»













«Алақан-жұдырық»































ҚБ «Өзін-өзі бағалау»







слайд

Үлестірмелі қағаздар









Суреттер









Тірек-сызбалар

Кесте



Карта



ҚБ парағы

Қорытынды

Кері байланыс

Кері байланыс– «Бес саусақ»

«Басбармақ» - Бүгін менің білгенім...

«Балаң үйрек» - Маған қызықты болды...

«Ортан терек» - Маған қиын болды...

«Шылдыр шүмек» - Мен түсіндім...

«Кішкене бөбек» - Енді мен істей аламын...



Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды





Үй тапсырмасы

Үйге тапсырма:«Интервью» - Абылай ханмен сұхбатхат жазу ( 7-8 сөйлем)

Сабақты қорытындылау. Дербес қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?





А4, конспект


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!