Ұйымдастыру
кезеңі
|
Үй тапсырмасын сұрамас
бұрын оқушыларды топтарға
бөлу.
Ой шақыру. Тақырыпқа
шығу.
Слайд арқылы үлкен шайқас
алдындағы жекпе-жекте айқасқан батырларсуреті (анимация негізінде)
көрсетіліп,оқушыларға төмендегідей сұрақ
қойылады:
(Жауабы:Үлкен шайқас алдында
қарсы жаққа қазақ қолы жағынан жекпе-жекке шыққан жас
батыр)
Сұраққа жауап алынғаннан
кейін, оқушыларға төмендегідей сұрақ
қойылады:
Аңырақай шайқасында алғадай
болған кім?
(Абылай)
Жауап алынғаннан кейін ғана
Абылай хан бейнеленген сурет (анимация негізінде)
көрсетіледі
Оқушылардың болжам жауаптары
арқылы сабақ тақырыбы
анықталады.
М
Сабақ тақырыбы мен оқу
мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи
концепт пен зерттеу
сұрағына назар
аударылады.
Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ
мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі
қандай?
Абылай хан туралы
видеоролик көрсету
|
Сұрақтарға жауап
беру
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
ҚБ
«Мадақтау»
|
Парақшаға жазылған
сұрақтар
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
1-тапсырма. Жаңа ұғымдармен
жұмыс.
«Ұғымдардың мағынасын
табайық»
Сабақ барысында
кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын оқушылардың алдын-ала
түсінуіне жағдай жасалады.Алдымен тақтаға жаңа ұғымдар мен сөз
тіркестері («бытыраңқылық», «үш жүздің басын қосу», «орталықтанған
мемлекет») жазылған карточкалар ілініп,оларды белгілі бір тарихи
оқиғамен сабақтастырып, берілген сөздердің мағынасын ашу сұралады.
Сонан соң топтарға жаңа сөздердің мағынасы жазылған карточкалар
таратылып, оларды тақтадағы жаңа ұғымдардың атауларымен
сәйкестендіру тапсырылады.
)
1
|
Бытыраңқылық
|
a
|
Орталық биліктің
әлсіреп, үш жүздің бөлініп
кетуі
|
2
|
Үш жүздің басын
қосу
|
b
|
Қазақ хандығының үш
аумағының бірігуі
|
3
|
Орталықтанған
мемлекет
|
c
|
Мемлекеттегі
биліктің жоғары билеушінің қолына
берілуі
|
2-тапсырма. «Ақпаратты
бөлісейік»
Мәтінмен
жұмыс
Абылай ханның өмірі туралы
мәтіндер таратылады. Оқушылар мәтін мазмұнын оқып, топ ішінде
талқылайды.Әр топ Абылай хан өмірінің әр
кезеңіндегі өмірдерегі туралы игерген ақпаратты сыныптастарымен
бөлісу үшін сынып алдында
қорғайды.
1- Бала
Әбілмансұр;
2-. Сабалақ
батыр;
3-. Абылай
хан;
«Мен және интернет »
әдісі
Онлайн мектеп тапсырмасын
орындау.
XVIII ғасырдағы Қазақ
хандығының ішкі саясатына SWOT талдау
жасау
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады
Оқушылар бір-біріне
қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
Дескрипторы
Бағалау
критерийі:
Білу мен
түсіну -Абылай ханның өмірі туралы
біледі;
Дескрипторы:
Абылайдың балалық шағынан
кемінде 2 маңызды мәлімет
анықтайды;
Абылайдың бозбала
кезінен кемінде 2 маңызды мәлімет
анықтайды;
. Абылайдың есейген
тұсынан кемінде 2 маңызды мәлімет
анықтайды.
анықтайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
|
слайд
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Кері
байланыс– «Бес
саусақ»
«Басбармақ» - Бүгін менің
білгенім...
«Балаң үйрек» - Маған қызықты
болды...
«Ортан
терек» - Маған қиын болды...
«Шылдыр
шүмек» - Мен түсіндім...
«Кішкене
бөбек»
- Енді мен істей аламын...
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
|