Материалдар / Ашық сабақ: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: Абылайханның тұлғалық қасиетін тарихи дерек көздерін пайдалану арқылы жіктейді. Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіреді. Абылай ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттарын талдайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2022
573
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

"АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ 

ТАЛҒАР АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ" МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ

"№10 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ОРТА МЕКТЕБІ"



«Келісемін»

Мектептің оқу ісі

жөніндегі орынбасары

__________Исабекова Г.Б

«Қаралды»

ӘБ отырысында

ӘБ жетекшісі

_______ Ботабеков Т.С.



«Бекітемін»

Мектеп директоры

_______ Алиева М.С.

«___»_______2022 ж











Ашық сабақ

Тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

7 «А» сынып











Дуйсекова Г.Е.-

тарих пәнінің мұғалімі,







2022-20223 оқу жылы

«№10 орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

7.1XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.

Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.3.2.3 Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау


*Тарихи ойлау дағдысы

*Тарихи концепт

Тарихи дерекөздерді түсіндіру

Дәлел

Сабақтың мақсаты

Абылайханның тұлғалық қасиетін тарихи дерек көздерін пайдалану арқылы жіктейді.

Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіреді.

Абылай ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттарын талдайды.

Бағалау критерийі

Дәлел


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру

2 минут




Өткен білімді еске түсіру

1 минут





Жаңа тақырыпқа қадам

2 минут




(Б) Ұйымдастыру сәті. Ой шақыру.Тақырыпқа шығу.

Экраннан бейнеролик көрсетіп сұрақ қою әдісі арқылы төмендегідей сұрақтар қойылып, тақырыпқа шығу.

«Бұл кім туралы фильм?»


Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады. Оқушылар жауаптарынан кейін бүгінгі өтетін тақырып алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі хабарланады.


Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары, бағалау критерийлері таныстырылып, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

Зерттеу сұрағы: Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді




Сабақ мақсатын балалар өздері оқып танысады.

Ой талқысын бағалау


Бейнеролик

«Көшпенділер» үзінді

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

7 минут


Топпен жұмыс

3 минут


Жұмыстарды қорғау

3+4+3=10 минут



































ҚБ

3 минут














Білімді бекіту

3 минут





ҚБ

3 минут






Кері байланыс

4 минут



Қорыту

3 минут




Бейнеролик: Абылайхан





Мәтінмен жұмыс

Зерттеу мен талдау.


1-ші топ «Сабалақ»

Абылайханның тұлғалық қасиетін тарихи дерек көздерін пайдалану арқылы жіктеу.

2-ші топ «Сұлтан Абылай»

Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіру:

  • Ел басқару ісіндегі өзгерістер;

  • Шаруашылықтағы жетістіктер;

  • Мәдениет пен тұрмыстағы өзгерістер

3-ші топ «Хан Абылай»

Абылай ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттарын талдау.

Шеберлікпен тұтастығын сақтап қалуы.






















Әр топтың бірін -бірі бағалауын сұрайды.













Тарсия тапсырмасындағы сөздерді пазлға салып сәйкестендіріп құрайды.





Тапсырманың дұрыс-бұрыстығын тексеру







Мақсаттың оралуын тексеру




Сабақты қорытындылау. Дербес қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай? (Мұғалім сөзі)






Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды.

Дескриптор:

1 топ: суреттерге қарау арқылы Абылай ханның мемлекет қайраткерiне қалыптасуынжәне тұлғалық ерекше қасиеттерне сиапттама береді

2 топ:

Абылайдың бүкiл iшкi саяси қызметi - бiр орталықтан басқарылатын тәуелсiз мемлекет құруға бағытталғанын дәлелдейді.

3 топ:Абылайдың сыртқы саяси қызметi -елдің тұтастығын шеберлікпен сақтап қалуына баға бере алады.

Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-бірін толықтырып отырады.

Мақсаттың орындалуына жауап береді.


Сәкес сөздерді пазлмен құрау




Қарсы топ тексереді







Балалар қорытындылайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
















ҚБ «Топ бірін-бірі бағалайды»



















«Ең үздік жауап»

















ҚБ

Жылдамдығына, дұрыстығына қарап «Ең үздік топты» анықтайды




Жұлдызды топ

Анықталады






Ақпараттық мәтін








«Тарихи кілемше»- әдісі



«Фишбаум»-әдісі




«Еркін микрофон» -әдісі



Үлестірмелі қағаздар


Суреттер


Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




Слайд
























«Тарсия пазл» тарсырмасы












«Жылдызша»




слайд


Сабақтың соңы

2 минут

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!