Ұйымдас-тыру
2
минут
Өткен білімді еске
түсіру
1
минут
Жаңа тақырыпқа
қадам
2
минут
|
(Б) Ұйымдастыру
сәті. Ой шақыру.Тақырыпқа
шығу.
Экраннан бейнеролик көрсетіп
сұрақ қою әдісі арқылы төмендегідей
сұрақтар қойылып, тақырыпқа шығу.
«Бұл кім туралы
фильм?»
Оқушылардың болжам жауаптары
арқылы сабақ тақырыбы анықталады. Оқушылар жауаптарынан кейін
бүгінгі өтетін
тақырып алдыңғы сабақтағы тақырыптың
жалғасы екендігі хабарланады.
Сабақ тақырыбы мен оқу
мақсаттары, бағалау критерийлері таныстырылып, тарихи концепт
пен зерттеу
сұрағына назар
аударылады.
Зерттеу
сұрағы: Дербес Қазақ мемлекетін
сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі
қандай?
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
Сабақ мақсатын
балалар өздері оқып танысады.
|
Ой талқысын
бағалау
|
Бейнеролик
«Көшпенділер»
үзінді
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
7
минут
Топпен
жұмыс
3
минут
Жұмыстарды
қорғау
3+4+3=10
минут
ҚБ
3
минут
Білімді
бекіту
3
минут
ҚБ
3
минут
Кері
байланыс
4
минут
Қорыту
3
минут
|
Бейнеролик: Абылайхан
Мәтінмен жұмыс
Зерттеу мен
талдау.
1-ші топ
«Сабалақ»
Абылайханның тұлғалық қасиетін
тарихи дерек көздерін пайдалану арқылы
жіктеу.
2-ші топ «Сұлтан
Абылай»
Абылай хан тұсындағы
Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын
түсіндіру:
-
Ел басқару ісіндегі
өзгерістер;
-
Шаруашылықтағы
жетістіктер;
-
Мәдениет пен тұрмыстағы
өзгерістер
3-ші топ «Хан
Абылай»
Абылай ханның сыртқы
саясатының негізгі бағыттарын талдау.
Шеберлікпен тұтастығын сақтап
қалуы.
Әр топтың бірін -бірі
бағалауын сұрайды.
Тарсия тапсырмасындағы сөздерді
пазлға салып сәйкестендіріп құрайды.
Тапсырманың дұрыс-бұрыстығын
тексеру
Мақсаттың оралуын
тексеру
Сабақты қорытындылау. Дербес
қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?
(Мұғалім сөзі)
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды.
Дескриптор:
1 топ: суреттерге қарау
арқылы Абылай ханның мемлекет
қайраткерiне қалыптасуынжәне тұлғалық ерекше қасиеттерне сиапттама
береді
2
топ:
Абылайдың бүкiл iшкi саяси
қызметi - бiр орталықтан басқарылатын тәуелсiз мемлекет құруға
бағытталғанын дәлелдейді.
3
топ:Абылайдың сыртқы саяси қызметi
-елдің тұтастығын шеберлікпен сақтап қалуына баға бере
алады.
Оқушылар өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-бірін
толықтырып отырады.
Мақсаттың орындалуына жауап
береді.
Сәкес сөздерді пазлмен
құрау
Қарсы топ
тексереді
Балалар
қорытындылайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Топ бірін-бірі
бағалайды»
«Ең үздік
жауап»
ҚБ
Жылдамдығына, дұрыстығына
қарап «Ең үздік
топты» анықтайды
Жұлдызды
топ
Анықталады
|
Ақпараттық мәтін
«Тарихи кілемше»- әдісі
«Фишбаум»-әдісі
«Еркін микрофон» -әдісі
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
Слайд
«Тарсия пазл»
тарсырмасы
«Жылдызша»
слайд
|